Tjonge, wat is ze toch walgelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
Lieke wil een emmer stront over Dennix heen gooien als hij eruit gestemt wordt
Huub vind het schandalig..... en ze zakt in zijn achting als tie dat gaat doen en raad het haar af.
Lieke wil hem perse doordrukken... Huub zegt het siert je niet
Vertel, wat zei ze?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
Nadia liegt tegen Brian en Amanda.
Naar trekje van Lieke. Ze daalt in mijn achting.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
Huub vind het schandalig..... en ze zakt in zijn achting als tie dat gaat doen en raad het haar af.
Het ondankbare stuk vreten... hou dat voor je tot je je vriendinnetje spreekt ofzo, maar sjezus, dit is gewoon heel grofquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:53 schreef Deisyy het volgende:
N krijgt Chanel-oorbellen van D, ze zijn niet welke ze liever wilde, zegt ze maar ze vind ze wel mooi.
als dennis met de koffers buiten staat een emmer met stront van het dak af over hem heen gooienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, ik val nu pas in het gesprek. Ik weet dat Huub kotst van haar plan.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
dat is ook wat Huub tegen der zegtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:58 schreef agter het volgende:
[..]
Naar trekje van Lieke. Ze daalt in mijn achting.
Laat iemand gewoon lekker zelf in zijn eigen waarde vertrekken...
weg = weg, toch.
Ja, jij, maar Dennis niet, op zijn vroegst morgen, maar dan stelt het het weer uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is Dennis pas geen speler meer nadat hij buiten de poort is. Mocht het anders zijn, dan wist ik het wel, hem zijnde. Ik zou een paar tikjes uitdelen!
Dan val ik van mijn stoel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Ik vrees dat Dennix vanaf nu echt gaat knallen.
Ja hij heeft weer helemaal de draad opgepikt.... Nog minimaal een maand die klote gesprekken..... FEBOquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Ik vrees dat Dennix vanaf nu echt gaat knallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |