aan amandaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
En aan wie heeft zij het gezegd dat jij dat weet?
Vol streamverslagen, die link hoeft er alleen maar in.... Als je een beetje op de hoogte wil blijven dan lees je maar gewoon de COSquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:32 schreef avonne het volgende:
[..]
jammer dat er alweer geen samenvatting in de OP staat.
Ik heb nauwelijks iets kunnen volgen vanavond. en had het graag gelezen
ik hoop dat Brian mee mag luisteren naar het gesprek tussen N&Dquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:36 schreef Stupidisco het volgende:
vraag me af wat Amanda en Brian aan het doen zijn...
Die hoop heb ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:37 schreef Desii het volgende:
[..]
ik hoop dat Brian mee mag luisteren naar het gesprek tussen N&D![]()
hoe lang wilde je haar nu ook weer hebben een half uurtje per weekquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan ga je nu maar in therapie zegt Nadia. Op zeker dat al haar exen in therapie zitten, als ze al niet gek zijn, dan worden ze het wel van haar
Geen idee. Maar ze vindt hem wel héél erg knap.. en zijn familie zit wel goed in de slappe was en ze denkt mss dat hij buiten de villa een beroemde zanger gaat worden... weet ik veelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:34 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij nou haar echte liefje zijn ? zo'n pussy past toch helemaal niet bij Nadia. Nadia moet een echte stoere vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |