Probeer op binsearch.info eens de .nzb te downloaden, en in Unison in te laden? Boneless en cd.image zijn niet eens zulke hele aparte groepen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar ik ben dus een usenet-noob: Unison geeft a.b.boneless niet weer en a.b.cd.image ook niet. Provider probleem, I presume? Jullie zitten op betaalde groepen of zo?
Thx; ik ga het ff proberen. Anders PM ik je wel ffquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Probeer op binsearch.info eens de .nzb te downloaden, en in Unison in te laden? Boneless en cd.image zijn niet eens zulke hele aparte groepen.
Ik zie dat je C-MD doet? Ik was een van de eerste in Maastricht/Heerlen. Bevalt het je? (Al zal de opleiding op de verschillende scholen wel behoorlijk anders zijn).quote:
In dit deel levert Mail-a-Mac mijn versie van Leopard.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:45 schreef Tijn het volgende:
In dit deel ga ik *echt* een iMac kopen.
Zeker weten dat je nog niet 5 dagen wil wachten? Dan is de veiling bij Macdiscount de deur uit...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:45 schreef Tijn het volgende:
In dit deel ga ik *echt* een iMac kopen.
Ben geen Maastrichternaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En mooi, Maastrichtenaar in de SC? Brings back memories.
Hier niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:11 schreef Lunar het volgende:
Hoi, Apple store is down.
bron: http://oink.cd/quote:This site has been closed as a result of a criminal investigation by IFPI, BPI,
Cleveland Police and the Fiscal Investigation Unit of the Dutch Police (FIOD ECD) into
suspected illegal music distribution.
A criminal investigation continues into the identities and activities of the site's
users
Ik upgrade hem. Aangezien ik hem voor vrijdag toch wegflikker.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iedereen gaat aan de Clean Install hier?
Nee, ik heb dit systeem pas recent geinstalleerd. Ik voer gewoon een upgrade uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iedereen gaat aan de Clean Install hier?
quote:If you don't have the Shockwave Player installed, follow these steps in order to download, install and use the Shockwave Player:
Relaunch your browser in Rosetta emulation mode.
Go to the Shockwave Player Download Center and download the Shockwave Player installer.
Quit out of the browser.
Run the installer.
http://www.modmyiphone.com/forums/showthread.php?t=11984quote:All right, now that the virginizer is out, I have created a guide which will let you know how to get from an unlocked iPhone running 1.0.2 (NOT unlocked with IPSF) to an unlocked iPhone running 1.1.1.
Same herequote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb dit systeem pas recent geinstalleerd. Ik voer gewoon een upgrade uit.
Hoe ik het het gedaan:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:27 schreef Lunar het volgende:
Ik moet me inhouden om Leopard te installeren
Hoe gaat dat eigenlijk? Je kan vanaf externe harddisk installeren oid? Maar moet je dan de ISO op je HD zetten of die uitpakken? Ben gewoon benieuwd
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:37 schreef DaFrenk het volgende:
Wat ik me overigens afvraag, misschien is het al eens verteld geworden. Maar geeft iCal nu wel de juiste datum weer op het icoontje zonder dat iCal opgestart moet zijn? Goed, het is niet zo'n probleem.. maar wel een logische ontwikkeling..
Leukquote:
Second that..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:38 schreef Guppyfriend het volgende:
hallo applevriendjes![]()
post iemand ook even hoe CS3 onder Leopard doet![]()
GUID?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe ik het het gedaan:
-Externe hardeschijf, GUID, en twee partities: 64 en 10 gigabyte. Op de ene "restore" ik de Leopard install, vervolgens ga ik naar Systeemvoorkeuren > Opstartschijf > 10.5 installatie > Reboot.
-De Mac herstart, ik zeg dat ik Leopard op de partitie van 64 gigabyte wil installeren, maar keer op next klikken en gaan met die banaan.
Laten we hopen dat dat gewoon een foutief overgenomen instelling is..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En ik heb wat last op mijn mail te verzenden via de smtp van mijn provider.
Daar waar Apple mijn geld ontvangen heeft, en er nu ergens op de wereld een Leopard pakketje ligt dat van mij is, heb ik technisch gezien een licentie.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tja, ik schaf Leopard ook aan, maar ik gebruik het nu twee dagen eerder. Ik zie het probleem ook niet zo.
Time Machine kan toch alleen op externe HDD's? En niet op interne? (Heeft ook weinig zin als je hele HDD het begeeft en je backup staat op diezelfde HDD).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
...een partitie voor m'n Time-machine backup...
imapquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:09 schreef Geqxon het volgende:
http://www.downloadsquad.com/2007/10/23/gmail-gets-imap/
Leuk voor de Mail.app gebruikers.
Ik heb het over een externe en tevens zie ik niet het probleem om et van een interne HD te installeren. Maak gewoon 2 partities. 1 voor installatie en de andere de image van Leopard. Of is dat weer te simpel gedachtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Time Machine kan toch alleen op externe HDD's? En niet op interne? (Heeft ook weinig zin als je hele HDD het begeeft en je backup staat op diezelfde HDD).
Of heb je het over een externe HDD om Leopard op te testen?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kan hierbij trouwens bevestigen dat de iPhone 1.0.2 gewoon synct onder Leopard
Het zou wat zijn als het niet zo was...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kan hierbij trouwens bevestigen dat de iPhone 1.0.2 gewoon synct onder Leopard
Ik kan haast niet geloven dat Apple hem dan pas op de post doet... Ik denk dat hij morgen gewoon verstuurd wordt, zodat post-order mensen hem ook vrijdag krijgenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:04 schreef Geqxon het volgende:
"Verzendklaar: October 26th".
Dan krijg ik hem vast niet op de 26e?
Ik gooi hem dan ook pas net in mijn mandje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:05 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik kan haast niet geloven dat Apple hem dan pas op de post doet... Ik denk dat hij morgen gewoon verstuurd wordt, zodat post-order mensen hem ook vrijdag krijgen
Moet je niet eerst die foto's importeren van locatie? Niet kopieren, in dit geval maar gewoon een link leggen naar de locatie van de foto's. Als je je oude mail terug wil hebben moet je ook eerst een import doen..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, maar zelfs bij Leopard Clean Install worden mijn laatste foto's in Aperture niet zichtbaar in iLife en iWork software.
Wtf is going here?
Had je dat al eerder in Tiger?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, maar zelfs bij Leopard Clean Install worden mijn laatste foto's in Aperture niet zichtbaar in iLife en iWork software.
Wtf is going here?
Dan wacht je toch een weekje langer...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:13 schreef Lunar het volgende:
[..]
Had je dat al eerder in Tiger?
Verder nog gekke dingen tegen gekomen in je Leopard installatie? Ik hoop hem vanavond ook alvast te installeren omdat de levertijd mij een beetje te lang is. Ik heb mijn Mac volgende week echt hard nodig voor een project, daar kan geen avondje Leopard installeren bij
Nope, gewoon aangeven dat je Aperture wil delen met iLife. Werkte perfect tot een paar dagen terug.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Moet je niet eerst die foto's importeren van locatie? Niet kopieren, in dit geval maar gewoon een link leggen naar de locatie van de foto's. Als je je oude mail terug wil hebben moet je ook eerst een import doen..
Yup.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:13 schreef Lunar het volgende:
[..]
Had je dat al eerder in Tiger?
Verder nog gekke dingen tegen gekomen in je Leopard installatie? Ik hoop hem vanavond ook alvast te installeren omdat de levertijd mij een beetje te lang is. Ik heb mijn Mac volgende week echt hard nodig voor een project, daar kan geen avondje Leopard installeren bij
Mits je de Leopard DVD nog krijgt..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:15 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb vanaf volgende week dinsdag anderhalve week vrij. Prima moment om aan de Leopard te gaan.
Het project duurt 3 maandenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan wacht je toch een weekje langer...
I'll take what is minequote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mits je de Leopard DVD nog krijgt..
Firewire is toch echt fors sneller dan USB. Ik heb nu Leopard op een USB schijf staan, en dat gaat mij toch een partij traag.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:29 schreef DaFrenk het volgende:
Ik denk dat ik straks na het bezoek aan een klant ff een media markt in duik, ff kijken voor een externe HDD. Beetje aan het twijfelen of ik voor FireWire of USB moet gaan. Heb namelijk al een firewire HDD (al kan die ook via USB aangesloten worden).
Laatst hadden ze een Lacie 500GB voor 99 euro in de aanbieding, enkel USB 2.0 dus. Maar volgens mij had hij geen aan/uit knop. Dat is ook zo goedkoopHeb ook nog een Maxtor liggen die datzelfde heeft. Moet je gewoon de stroom van uit trekken.
![]()
Vast wel. Als het een gemounte disk is, dan moet het haast wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Doet time machine het ook op NAS?
Ik mount de DMG vanavond op mijn USB2.0 disk en installeer hem op de interne disk van mijn Mac Miniquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Firewire is toch echt fors sneller dan USB. Ik heb nu Leopard op een USB schijf staan, en dat gaat mij toch een partij traag.
Ja oké, het is ook niet de bedoeling om Leopard te draaien vanaf die schijf. Het is dan de bedoeling om dat een Time-Machine schijf te maken. Al heb ik eigenlijk al die FireWire HDD als backup schijf (icm iBackup) Maar daar staat ook nog een hele hoop andere meuk op. Ik denk niet dat ik daar 80GB op vrij kan maken voor m'n MacBook HDD te backuppen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Firewire is toch echt fors sneller dan USB. Ik heb nu Leopard op een USB schijf staan, en dat gaat mij toch een partij traag.
Dat moet wel lukken, maar het daadwerkelijk draaien van Leopard op een USB2.0 disk.... bleh.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:37 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik mount de DMG vanavond op mijn USB2.0 disk en installeer hem op de interne disk van mijn Mac Mini
USB is op zich snel genoeg zijn voor kleine dingetjes.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:41 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja oké, het is ook niet de bedoeling om Leopard te draaien vanaf die schijf. Het is dan de bedoeling om dat een Time-Machine schijf te maken. Al heb ik eigenlijk al die FireWire HDD als backup schijf (icm iBackup) Maar daar staat ook nog een hele hoop andere meuk op. Ik denk niet dat ik daar 80GB op vrij kan maken voor m'n MacBook HDD te backuppen.
Helaas heeft OSX geen 'reconnect' optie voor network shares zoals windowsmapping. Dus de kans dat een NAS niet gemount is is redelijk groot.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vast wel. Als het een gemounte disk is, dan moet het haast wel.
Eneneenenenenneennenenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:28 schreef JoMo0 het volgende:
Wat een vooruitgang![]()
![]()
Super dit . En retesnel.
Ja ik heb dus ook vaak een gemounte share op de desktop staan die niet bereikbaar is. Finder herstarten lost het overigens meestal wel op. Maar goed, verbinden en mounten met shares vind ik verdomd slecht geregeld binnen OSX.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik had laatst ook weer een heerlijk probleempje qua netwerkschijven. Ik had dus een map op een netwerkschijf naar mijn sidebar gesleept. Ging op zich wel prima, ik klikte op het sidebar-item en de netwerkshare werd gemount en op die map geopend.
Dus ik klik op het sidebar-item terwijl de netwerkcomputer uit staat, hoop nadenken, druk bezig... "This item could not be.....". Dus ik slinger de computer aan, probeer het laten nog een keer, en nog steeds dezelfde melding. Wil ik er met de rechtermuisknop op klikken, krijg ik weer die error.
Dit heb ik al weer een maand of twee.
je krijgt sowieso zo'n bon dat je m kan kopen voor 10euro.. MAar ik zou voor de zkerheid even 2 dagen wachtenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
als ik nu een macbook pro bestel, krijg ik er dan al leopard bij? of toch nog maar even 2 dagen wachten?
Denk van niet. Updaten kan gewoon, je hebt geen serials zoals bij Microsoft het geval is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:23 schreef Maidenfan het volgende:
Zijn er eigenlijk nadelen verbonden aan een illegale?
Koop toch een legale, kan de download niet branden met een SL superdrive
Ik hou van Applequote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:27 schreef Lunar het volgende:
[..]
Denk van niet. Updaten kan gewoon, je hebt geen serials zoals bij Microsoft het geval is.
Je hebt geen externe hardeschijf in de buurt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:23 schreef Maidenfan het volgende:
Zijn er eigenlijk nadelen verbonden aan een illegale?
Koop toch een legale, kan de download niet branden met een SL superdrive
En dan toch op hun website blaten dat het pakketje op de 26e verstuurd word? Beh.quote:U dient rekening te houden met een levertijd van 3 tot 7 werkdagen.
Verzenddatum is naturlijk heel wat anders dan leverdatumquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan toch op hun website blaten dat het pakketje op de 26e verstuurd word? Beh.
Idd. Belangrijk dat je de volledige map kopieert, maar dan werkt dat prima...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:10 schreef Tomasso het volgende:
Hmmz, hoe zit btw met m'n iTunes muziek waar ook gekochte muziek via de iTMS bij zit? Die map kan ik toch gewoon op m'n externe HDD zetten en daarna in Leopard weer in iTunes plempen (clean install)? En ben ik dan nog dingen kwijt zoals de album art of beoordelingen ofzo?
Gewoon een Backup maken van je iTunes (Music) map, daar staan al je nummers, coverart e.d. in. Zou geen problemen op moeten leveren.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:10 schreef Tomasso het volgende:
Hmmz, hoe zit btw met m'n iTunes muziek waar ook gekochte muziek via de iTMS bij zit? Die map kan ik toch gewoon op m'n externe HDD zetten en daarna in Leopard weer in iTunes plempen (clean install)? En ben ik dan nog dingen kwijt zoals de album art of beoordelingen ofzo?
Bij mijn weten wel maar ik kan ook verkeerd zijn. Ik heb tiger eens van cdrom geinstalleerd en die heb ik nog nooit nodig gehad sindsdien (wel om iets van iLife toe te voegen, maar dat staat los denk ik).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon een Backup maken van je iTunes (Music) map, daar staan al je nummers, coverart e.d. in. Zou geen problemen op moeten leveren.
Verder nog een vraag voor de rest? Ik kan gewoon die 10GB Leopard partitie weer verwijderen met disk utility na installatie? Dus niet dat het systeem daarna onverwachts nog iets nodig heeft van de schijf?
Ik zit dus ook nog met een 1e generatie Macbook met SL-drive. Dus ik kan helemaal geen DL-DVD's brandenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:20 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Bij mijn weten wel maar ik kan ook verkeerd zijn. Ik heb tiger eens van cdrom geinstalleerd en die heb ik nog nooit nodig gehad sindsdien (wel om iets van iLife toe te voegen, maar dat staat los denk ik).
Enja, DL hebben ze al lang (vanaf de 1e generatie nadat ik die van mij kocht natuurlijk).
Mijn heeft er nog een met een SL. Jammer, want een C2D, een DL drive en Extreme N hadden die laptop echt redelijk future-proof gemaakt...
Niet dat ik er al iets van nodig heb gehad maartoch...
Van een externe HDD installeren vind ik zelf stukken makkelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zit dus ook nog met een 1e generatie Macbook met SL-drive. Dus ik kan helemaal geen DL-DVD's brandenis eigenlijk veel makkelijk dan van externe HD te installeren..
Mijn idee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zit dus ook nog met een 1e generatie Macbook met SL-drive. Dus ik kan helemaal geen DL-DVD's brandenis eigenlijk veel makkelijk dan van externe HD te installeren..
Hier wordt je toch helemaal kribbig van, heb je een legale versie gekocht en elke keer als je je drivers update van je hardware dan locked Vista je uit het systeem omdat je zogenaamd je OS niet geactiveerd hebtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:38 schreef Svyatagor het volgende:
Schadenfreude:
http://www.nu.nl/news/128(...)sta_deactiveren.html
Wat is 't uberhaupt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:03 schreef Geqxon het volgende:
Heeft iemand een Leopard Genuine Advantage crack?
Een Windows grapjequote:
Ah.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:07 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Een Windows grapje![]()
Een tool die controleert of je een "genuine" Windows hebt, anders mag je niet bepaalde software downloaden (of updates etc.)
Zit wat inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voordeel van Mac OSX is natuurlijk dat men wel bijna verplicht is om een Mac te kopen. Dus automagisch wordt het geld doorgesluisd wordt naar 1 Infinite Loop in Cupertino t.a.v Steve Jobs..
Tevens zijn Mac's nog steeds niet helemaal goed up te graden (qua hardware), dus men is eerder weer geneigd om een nieuwe Mac te kopen. Wat weer extra inkomsten genereerd voor onze Steve..
En heeft volgens mij daarom niet echt die WGA, activatieshit nodig, zoals ze dat bij MS doen.
En tenslotte, de mensen die OSX op een normale X86-machine draaien, zijn ook weer eerder geneigd om een een Mac te kopen. Vriend van me was een week in het bezit van een "hackintosh" (omgekatte AMD PC met gepatchedte Mac OS X) en week later verteld ie me dat ie maar een Mac gekocht heeft..
Ik had het ook met mijn hardeschijf....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
daaag 15 minuten wachttijd, is iedeereen zijn harde schijf dood gegaan ofzo
hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik had het ook met mijn hardeschijf....
Kutquote:
* maakt uit angst voor een hdd-crash ook maar weer eens een nieuwe backup. (laatste update: 14-9-2006)quote:
Yesch, Macdrive installeren en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is een Mac geformatteerde iPod als schijf te gebruiken op een Windows PC?
Een image-bestand via USB 2.0 naar een externe HD restoren ook..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:27 schreef DutchErrorist het volgende:
DVD's branden gaat zo langzaaaaaaaaam
Haha ik ga zo leopard installeren via usb 2.0quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Een image-bestand via USB 2.0 naar een externe HD restoren ook..![]()
Eerst avondeten, uitbuiken, koffie drinken tegen after dinner dip, vervolgens filmpje kijken, nog meer koffie lurken en tegen de nacht aan zal het wel klaar zijn...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha ik ga zo leopard installeren via usb 2.0
Hoeveel bakken koffie zou ik in tussen tijd kunnen drinken
Ga ik ook zo doen. Het ding staat nu te restoren, Copying Blocks. Hoop dat het snel klaar is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha ik ga zo leopard installeren via usb 2.0
Hoeveel bakken koffie zou ik in tussen tijd kunnen drinken
Wacht maar totdat de eerste Final Leopard screens in dit topic verschijnen..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:51 schreef DaFrenk het volgende:
Ben ik nou de enige die nog wacht met installeren op het originele schijfje?![]()
Waarom ga je toch nog even terug dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:40 schreef Geqxon het volgende:
Zo, dat was leuk. Maar tot vrijdag toch maar weer even terug naar Tiger.
Nu ik weer in Tiger zit heb ik wel een beetje een Windows XP naar Windows 3.11 gevoel....
Ik ben benieuwd of ik Adobe Lightroom wel kan installeren dan. Daar heb ik als het goed is geen patch voor nodig..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:20 schreef JoMo0 het volgende:
Helaas doet de iPatcher van CS3 het (nog) niet .![]()
Dit was een install op een externe harde schijf, om te testen of upgraden goed lukt met mijn installatie, en of mijn belangrijke applicaties werken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:43 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Waarom ga je toch nog even terug dan?
Ahzo.. dan had ik idd hetzelfde gedaan. Werken vanaf externe HDD lijkt me ook niet handig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dit was een install op een externe harde schijf, om te testen of upgraden goed lukt met mijn installatie, en of mijn belangrijke applicaties werken.
Vrijdag ga ik hem bij een Mac winkel ophalen, vervolgens hem in mijn disk-drive stoppen en over mijn Tiger installatie upgraden.
Niet dat er iets met Leopard mis is hoor.
Zou CS3 nog wel gewoon werken als je een upgrade doet? Dan heb je die patch dus in principe niet nodig..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik Adobe Lightroom wel kan installeren dan. Daar heb ik als het goed is geen patch voor nodig..
CS3 kan ik nog wel even zonder...
Ik heb nu al weer een 'virgin' 1.0.2 toestel. Ofwel, deze stap is goed gegaan. Op naar stap 2.quote:
http://tweakers.net/price(...)rpio-wd2500bevs.htmlquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een goede, betrouwbare notebook hardeschijf?
Grootte is niet heel erg van belang, groter dan mijn huidige van 60gb zijn ze toch wel.
En maakt 7200rpm veel merkbaar verschil?
iPartition. Gok ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:31 schreef super-muffin het volgende:
Waarmee kan ik een partitie verwijderen zonder de schijf te formatteren. De partitie 'Luipaard' is niet meer nodig.
Tnxquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)rpio-wd2500bevs.html
Nee, dat is FOK!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:27 schreef Geqxon het volgende:
Wat is dat Tiger toch een belachelijk traag operating system.
Een partitie voor zich zelf. Tenminste, in de versie die ik nu eventjes gebruik. (Weet niet eens precies welkequote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:40 schreef DaFrenk het volgende:
Zo.. toch nog zo'n 80GB weten weg te gooien van m'n externe HDD![]()
Moest TimeMachine nu een partitie voor zichzelf hebben of wordt het gewoon een map tussen andere mappen?
Bedankt, ga ik zo ff proberen.quote:
Ow.. hmm, dat is wel minder. Hou liever die schijf als 1 partitie. Hm, zal ik dan toch maar een nieuwe schijf kopen? Want heb dan nu wel tot ruim 100GB vrij gemaakt. Met een schijf van 80GB (oké 60 excl. Windows) zit je natuurlijk al gauw aan het limiet van je backup historie.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:50 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een partitie voor zich zelf.
Dat is wat ik wilde weten...quote:
Als je een Core 2 Duo hebt zit je goed. CoreDuo's zijn 32 bits.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:24 schreef znarch het volgende:
Vage vraag weer waarschijnlijk, maar waar kun je checken (ivm leopard) of je een 64 bits processor hebt ? Welke generaties van de Imac hebben er een en welke niet ?
Helaas wel jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is wat ik wilde weten...![]()
Sorry dat ik het vraag maar doet Office 2004 het ook nog wel?![]()
Nou, dan kan ik wel weer voorlopig voorruit met m'n studiedingetjes en hobbies..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:25 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Als je een Core 2 Duo hebt zit je goed. CoreDuo's zijn 32 bits.![]()
[..]
Helaas wel ja![]()
Mooiquote:
Mooi, mooi: eenvoudig of niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:18 schreef Jarno het volgende:
Walter: gelukt!.
. 1.1.1 iPhone hier, geunlocked en wel!
Nee, want de benodigde "patch" zou nog niet werken op Leopard..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:29 schreef Kremers het volgende:
[..]
Mooi
Dan zal CS3 ook gen probleem zijn. Dan kan ik gerust een schone install doen op vrijdag
Voor zover ik kan zien behoud je al je instellingen, moest alleen even het T-Mobile APN opnieuw instellen. Maar!!! ik had geen SMSjes meer (ik gooi ze na lezen meestal weg) in m'n inbox dus 100% zeker weten doe ik het niet. Maar als ik zie wat er allemaal bewaard is gebleven kan ik me haast niet anders voorstellen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mooi, mooi: eenvoudig of niet?
En belangrijk ook: behoud je al je sms? Ik hecht nogal aan die dingen![]()
Ik meld me morgen even met de resultaten van mijn upgrade. Zit er ook nog iets nuttigs in, behalve een Wifi iTunes storen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien behoud je al je instellingen, moest alleen even het T-Mobile APN opnieuw instellen. Maar!!! ik had geen SMSjes meer (ik gooi ze na lezen meestal weg) in m'n inbox dus 100% zeker weten doe ik het niet. Maar als ik zie wat er allemaal bewaard is gebleven kan ik me haast niet anders voorstellen.
Met behulp van deze guide moet je er zeker uit komen, zeker als je 1.0.2 ook zelf gedaan hebt!
Ik ben echt heeeeeel blij dat ik geen paperweight van 400 euro aan deze oefening heb over gehouden..
2 keer spatie -> punt aan het einde van je zin.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik meld me morgen even met de resultaten van mijn upgrade. Zit er ook nog iets nuttigs in, behalve een Wifi iTunes storen?
Simpelweg hem naar een partitie op een externe hardeschijf "restoren".quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:07 schreef Dementor het volgende:
Kan ik gewoon de leopard dmg inladen of moet ik perse dat kreng branden wil ik de boel geinstalleerd/ geupgrade krijgen?
Oja de iPhone bevalt nog steeds goed jeweet.
Dus als ik die dmg op een externe schijf zet gaat de boel werken?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Simpelweg hem naar een partitie op een externe hardeschijf "restoren".
Restart die app eens dat heb ik namelijk ook gehad.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
hmz die jailbreak utility lijkt bij mioj weer niet te werken. Warez werkt nooit bij mij
Poging 2, maar ik krijg steeds script errors. Eerst al "Surf naar http://bladiebla, en klik ok als safari crasht"... Safari chraste niet...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Restart die app eens dat heb ik namelijk ook gehad.
Disk Utility > Pak de partitie die je met een Leopard Install wilt omtoveren > Restore > Leopard.dmg.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus als ik die dmg op een externe schijf zet gaat de boel werken?
wel Safari op je iPod hé.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Poging 2, maar ik krijg steeds script errors. Eerst al "Surf naar http://bladiebla, en klik ok als safari crasht"... Safari chraste niet...
Stel dat ik die leopard.dmg op een duallayer dvd brand kan ik dan wel upgraden?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Disk Utility > Pak de partitie die je met een Leopard Install wilt omtoveren > Restore > Leopard.dmg.
Je bent dan wel alle data op die partitie kwijt. En je hardeschijf moet in GUID formaat staan (te zien onder Options, bij de hardeschijf zelf).
Yup. Net zo makkelijk als in de Guided Tour... (25:24 in de clip)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stel dat ik die leopard.dmg op een duallayer dvd brand kan ik dan wel upgraden?
Ik heb niet zo'n zin om alle muziek en apps er weer op te zetten...
Die maat van me heeft die spelfout niet. Vreemd!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand anders dit ook...?
[ afbeelding ]
Datum en t jd. Persoonlijk klopt ook niet helemaal![]()
Oh, en ik heb Office 2008 beta niet geinstalleerd![]()
Ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kut, dat Leopard houdt je wel wakker..
Ja, dat Leopard is gewoonquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:35 schreef Tijn het volgende:
Ja tering mensen, als we zo snel door de topics heen vliegen, red ik het niet om die iMac te fixen in dit deel
vrij belangrijk dusquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:13 schreef Maidenfan het volgende:
Tis maar een OS hé mannen,ga je de volgende 2 jaar constant op werken
Slaap lekker zometeenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:22 schreef DaFrenk het volgende:
Woei! Leopard is "Klaargemaakt voor verzending" aldus de orderstatus!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |