Hoe ik het het gedaan:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:27 schreef Lunar het volgende:
Ik moet me inhouden om Leopard te installeren
Hoe gaat dat eigenlijk? Je kan vanaf externe harddisk installeren oid? Maar moet je dan de ISO op je HD zetten of die uitpakken? Ben gewoon benieuwd
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:37 schreef DaFrenk het volgende:
Wat ik me overigens afvraag, misschien is het al eens verteld geworden. Maar geeft iCal nu wel de juiste datum weer op het icoontje zonder dat iCal opgestart moet zijn? Goed, het is niet zo'n probleem.. maar wel een logische ontwikkeling..
Leukquote:
Second that..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:38 schreef Guppyfriend het volgende:
hallo applevriendjes![]()
post iemand ook even hoe CS3 onder Leopard doet![]()
GUID?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe ik het het gedaan:
-Externe hardeschijf, GUID, en twee partities: 64 en 10 gigabyte. Op de ene "restore" ik de Leopard install, vervolgens ga ik naar Systeemvoorkeuren > Opstartschijf > 10.5 installatie > Reboot.
-De Mac herstart, ik zeg dat ik Leopard op de partitie van 64 gigabyte wil installeren, maar keer op next klikken en gaan met die banaan.
Laten we hopen dat dat gewoon een foutief overgenomen instelling is..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En ik heb wat last op mijn mail te verzenden via de smtp van mijn provider.
Daar waar Apple mijn geld ontvangen heeft, en er nu ergens op de wereld een Leopard pakketje ligt dat van mij is, heb ik technisch gezien een licentie.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tja, ik schaf Leopard ook aan, maar ik gebruik het nu twee dagen eerder. Ik zie het probleem ook niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |