Probeer op binsearch.info eens de .nzb te downloaden, en in Unison in te laden? Boneless en cd.image zijn niet eens zulke hele aparte groepen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar ik ben dus een usenet-noob: Unison geeft a.b.boneless niet weer en a.b.cd.image ook niet. Provider probleem, I presume? Jullie zitten op betaalde groepen of zo?
Thx; ik ga het ff proberen. Anders PM ik je wel ffquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Probeer op binsearch.info eens de .nzb te downloaden, en in Unison in te laden? Boneless en cd.image zijn niet eens zulke hele aparte groepen.
Ik zie dat je C-MD doet? Ik was een van de eerste in Maastricht/Heerlen. Bevalt het je? (Al zal de opleiding op de verschillende scholen wel behoorlijk anders zijn).quote:
In dit deel levert Mail-a-Mac mijn versie van Leopard.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:45 schreef Tijn het volgende:
In dit deel ga ik *echt* een iMac kopen.
Zeker weten dat je nog niet 5 dagen wil wachten? Dan is de veiling bij Macdiscount de deur uit...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:45 schreef Tijn het volgende:
In dit deel ga ik *echt* een iMac kopen.
Ben geen Maastrichternaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En mooi, Maastrichtenaar in de SC? Brings back memories.
Hier niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:11 schreef Lunar het volgende:
Hoi, Apple store is down.
bron: http://oink.cd/quote:This site has been closed as a result of a criminal investigation by IFPI, BPI,
Cleveland Police and the Fiscal Investigation Unit of the Dutch Police (FIOD ECD) into
suspected illegal music distribution.
A criminal investigation continues into the identities and activities of the site's
users
Ik upgrade hem. Aangezien ik hem voor vrijdag toch wegflikker.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iedereen gaat aan de Clean Install hier?
Nee, ik heb dit systeem pas recent geinstalleerd. Ik voer gewoon een upgrade uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iedereen gaat aan de Clean Install hier?
quote:If you don't have the Shockwave Player installed, follow these steps in order to download, install and use the Shockwave Player:
Relaunch your browser in Rosetta emulation mode.
Go to the Shockwave Player Download Center and download the Shockwave Player installer.
Quit out of the browser.
Run the installer.
http://www.modmyiphone.com/forums/showthread.php?t=11984quote:All right, now that the virginizer is out, I have created a guide which will let you know how to get from an unlocked iPhone running 1.0.2 (NOT unlocked with IPSF) to an unlocked iPhone running 1.1.1.
Same herequote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb dit systeem pas recent geinstalleerd. Ik voer gewoon een upgrade uit.
Hoe ik het het gedaan:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:27 schreef Lunar het volgende:
Ik moet me inhouden om Leopard te installeren
Hoe gaat dat eigenlijk? Je kan vanaf externe harddisk installeren oid? Maar moet je dan de ISO op je HD zetten of die uitpakken? Ben gewoon benieuwd
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:37 schreef DaFrenk het volgende:
Wat ik me overigens afvraag, misschien is het al eens verteld geworden. Maar geeft iCal nu wel de juiste datum weer op het icoontje zonder dat iCal opgestart moet zijn? Goed, het is niet zo'n probleem.. maar wel een logische ontwikkeling..
Leukquote:
Second that..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:38 schreef Guppyfriend het volgende:
hallo applevriendjes![]()
post iemand ook even hoe CS3 onder Leopard doet![]()
GUID?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe ik het het gedaan:
-Externe hardeschijf, GUID, en twee partities: 64 en 10 gigabyte. Op de ene "restore" ik de Leopard install, vervolgens ga ik naar Systeemvoorkeuren > Opstartschijf > 10.5 installatie > Reboot.
-De Mac herstart, ik zeg dat ik Leopard op de partitie van 64 gigabyte wil installeren, maar keer op next klikken en gaan met die banaan.
Laten we hopen dat dat gewoon een foutief overgenomen instelling is..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En ik heb wat last op mijn mail te verzenden via de smtp van mijn provider.
Daar waar Apple mijn geld ontvangen heeft, en er nu ergens op de wereld een Leopard pakketje ligt dat van mij is, heb ik technisch gezien een licentie.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tja, ik schaf Leopard ook aan, maar ik gebruik het nu twee dagen eerder. Ik zie het probleem ook niet zo.
Time Machine kan toch alleen op externe HDD's? En niet op interne? (Heeft ook weinig zin als je hele HDD het begeeft en je backup staat op diezelfde HDD).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
...een partitie voor m'n Time-machine backup...
imapquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:09 schreef Geqxon het volgende:
http://www.downloadsquad.com/2007/10/23/gmail-gets-imap/
Leuk voor de Mail.app gebruikers.
Ik heb het over een externe en tevens zie ik niet het probleem om et van een interne HD te installeren. Maak gewoon 2 partities. 1 voor installatie en de andere de image van Leopard. Of is dat weer te simpel gedachtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Time Machine kan toch alleen op externe HDD's? En niet op interne? (Heeft ook weinig zin als je hele HDD het begeeft en je backup staat op diezelfde HDD).
Of heb je het over een externe HDD om Leopard op te testen?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kan hierbij trouwens bevestigen dat de iPhone 1.0.2 gewoon synct onder Leopard
Het zou wat zijn als het niet zo was...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kan hierbij trouwens bevestigen dat de iPhone 1.0.2 gewoon synct onder Leopard
Ik kan haast niet geloven dat Apple hem dan pas op de post doet... Ik denk dat hij morgen gewoon verstuurd wordt, zodat post-order mensen hem ook vrijdag krijgenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:04 schreef Geqxon het volgende:
"Verzendklaar: October 26th".
Dan krijg ik hem vast niet op de 26e?
Ik gooi hem dan ook pas net in mijn mandje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:05 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik kan haast niet geloven dat Apple hem dan pas op de post doet... Ik denk dat hij morgen gewoon verstuurd wordt, zodat post-order mensen hem ook vrijdag krijgen
Moet je niet eerst die foto's importeren van locatie? Niet kopieren, in dit geval maar gewoon een link leggen naar de locatie van de foto's. Als je je oude mail terug wil hebben moet je ook eerst een import doen..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, maar zelfs bij Leopard Clean Install worden mijn laatste foto's in Aperture niet zichtbaar in iLife en iWork software.
Wtf is going here?
Had je dat al eerder in Tiger?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, maar zelfs bij Leopard Clean Install worden mijn laatste foto's in Aperture niet zichtbaar in iLife en iWork software.
Wtf is going here?
Dan wacht je toch een weekje langer...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:13 schreef Lunar het volgende:
[..]
Had je dat al eerder in Tiger?
Verder nog gekke dingen tegen gekomen in je Leopard installatie? Ik hoop hem vanavond ook alvast te installeren omdat de levertijd mij een beetje te lang is. Ik heb mijn Mac volgende week echt hard nodig voor een project, daar kan geen avondje Leopard installeren bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |