Time Machine kan toch alleen op externe HDD's? En niet op interne? (Heeft ook weinig zin als je hele HDD het begeeft en je backup staat op diezelfde HDD).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
...een partitie voor m'n Time-machine backup...
imapquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:09 schreef Geqxon het volgende:
http://www.downloadsquad.com/2007/10/23/gmail-gets-imap/
Leuk voor de Mail.app gebruikers.
Ik heb het over een externe en tevens zie ik niet het probleem om et van een interne HD te installeren. Maak gewoon 2 partities. 1 voor installatie en de andere de image van Leopard. Of is dat weer te simpel gedachtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Time Machine kan toch alleen op externe HDD's? En niet op interne? (Heeft ook weinig zin als je hele HDD het begeeft en je backup staat op diezelfde HDD).
Of heb je het over een externe HDD om Leopard op te testen?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kan hierbij trouwens bevestigen dat de iPhone 1.0.2 gewoon synct onder Leopard
Het zou wat zijn als het niet zo was...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kan hierbij trouwens bevestigen dat de iPhone 1.0.2 gewoon synct onder Leopard
Ik kan haast niet geloven dat Apple hem dan pas op de post doet... Ik denk dat hij morgen gewoon verstuurd wordt, zodat post-order mensen hem ook vrijdag krijgenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:04 schreef Geqxon het volgende:
"Verzendklaar: October 26th".
Dan krijg ik hem vast niet op de 26e?
Ik gooi hem dan ook pas net in mijn mandje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:05 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik kan haast niet geloven dat Apple hem dan pas op de post doet... Ik denk dat hij morgen gewoon verstuurd wordt, zodat post-order mensen hem ook vrijdag krijgen
Moet je niet eerst die foto's importeren van locatie? Niet kopieren, in dit geval maar gewoon een link leggen naar de locatie van de foto's. Als je je oude mail terug wil hebben moet je ook eerst een import doen..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, maar zelfs bij Leopard Clean Install worden mijn laatste foto's in Aperture niet zichtbaar in iLife en iWork software.
Wtf is going here?
Had je dat al eerder in Tiger?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, maar zelfs bij Leopard Clean Install worden mijn laatste foto's in Aperture niet zichtbaar in iLife en iWork software.
Wtf is going here?
Dan wacht je toch een weekje langer...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:13 schreef Lunar het volgende:
[..]
Had je dat al eerder in Tiger?
Verder nog gekke dingen tegen gekomen in je Leopard installatie? Ik hoop hem vanavond ook alvast te installeren omdat de levertijd mij een beetje te lang is. Ik heb mijn Mac volgende week echt hard nodig voor een project, daar kan geen avondje Leopard installeren bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |