Denk van niet. Updaten kan gewoon, je hebt geen serials zoals bij Microsoft het geval is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:23 schreef Maidenfan het volgende:
Zijn er eigenlijk nadelen verbonden aan een illegale?
Koop toch een legale, kan de download niet branden met een SL superdrive
Ik hou van Applequote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:27 schreef Lunar het volgende:
[..]
Denk van niet. Updaten kan gewoon, je hebt geen serials zoals bij Microsoft het geval is.
Je hebt geen externe hardeschijf in de buurt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:23 schreef Maidenfan het volgende:
Zijn er eigenlijk nadelen verbonden aan een illegale?
Koop toch een legale, kan de download niet branden met een SL superdrive
En dan toch op hun website blaten dat het pakketje op de 26e verstuurd word? Beh.quote:U dient rekening te houden met een levertijd van 3 tot 7 werkdagen.
Verzenddatum is naturlijk heel wat anders dan leverdatumquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan toch op hun website blaten dat het pakketje op de 26e verstuurd word? Beh.
Idd. Belangrijk dat je de volledige map kopieert, maar dan werkt dat prima...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:10 schreef Tomasso het volgende:
Hmmz, hoe zit btw met m'n iTunes muziek waar ook gekochte muziek via de iTMS bij zit? Die map kan ik toch gewoon op m'n externe HDD zetten en daarna in Leopard weer in iTunes plempen (clean install)? En ben ik dan nog dingen kwijt zoals de album art of beoordelingen ofzo?
Gewoon een Backup maken van je iTunes (Music) map, daar staan al je nummers, coverart e.d. in. Zou geen problemen op moeten leveren.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:10 schreef Tomasso het volgende:
Hmmz, hoe zit btw met m'n iTunes muziek waar ook gekochte muziek via de iTMS bij zit? Die map kan ik toch gewoon op m'n externe HDD zetten en daarna in Leopard weer in iTunes plempen (clean install)? En ben ik dan nog dingen kwijt zoals de album art of beoordelingen ofzo?
Bij mijn weten wel maar ik kan ook verkeerd zijn. Ik heb tiger eens van cdrom geinstalleerd en die heb ik nog nooit nodig gehad sindsdien (wel om iets van iLife toe te voegen, maar dat staat los denk ik).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon een Backup maken van je iTunes (Music) map, daar staan al je nummers, coverart e.d. in. Zou geen problemen op moeten leveren.
Verder nog een vraag voor de rest? Ik kan gewoon die 10GB Leopard partitie weer verwijderen met disk utility na installatie? Dus niet dat het systeem daarna onverwachts nog iets nodig heeft van de schijf?
Ik zit dus ook nog met een 1e generatie Macbook met SL-drive. Dus ik kan helemaal geen DL-DVD's brandenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:20 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Bij mijn weten wel maar ik kan ook verkeerd zijn. Ik heb tiger eens van cdrom geinstalleerd en die heb ik nog nooit nodig gehad sindsdien (wel om iets van iLife toe te voegen, maar dat staat los denk ik).
Enja, DL hebben ze al lang (vanaf de 1e generatie nadat ik die van mij kocht natuurlijk).
Mijn heeft er nog een met een SL. Jammer, want een C2D, een DL drive en Extreme N hadden die laptop echt redelijk future-proof gemaakt...
Niet dat ik er al iets van nodig heb gehad maartoch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |