Van een externe HDD installeren vind ik zelf stukken makkelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zit dus ook nog met een 1e generatie Macbook met SL-drive. Dus ik kan helemaal geen DL-DVD's brandenis eigenlijk veel makkelijk dan van externe HD te installeren..
Mijn idee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zit dus ook nog met een 1e generatie Macbook met SL-drive. Dus ik kan helemaal geen DL-DVD's brandenis eigenlijk veel makkelijk dan van externe HD te installeren..
Hier wordt je toch helemaal kribbig van, heb je een legale versie gekocht en elke keer als je je drivers update van je hardware dan locked Vista je uit het systeem omdat je zogenaamd je OS niet geactiveerd hebtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:38 schreef Svyatagor het volgende:
Schadenfreude:
http://www.nu.nl/news/128(...)sta_deactiveren.html
Wat is 't uberhaupt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:03 schreef Geqxon het volgende:
Heeft iemand een Leopard Genuine Advantage crack?
Een Windows grapjequote:
Ah.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:07 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Een Windows grapje![]()
Een tool die controleert of je een "genuine" Windows hebt, anders mag je niet bepaalde software downloaden (of updates etc.)
Zit wat inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voordeel van Mac OSX is natuurlijk dat men wel bijna verplicht is om een Mac te kopen. Dus automagisch wordt het geld doorgesluisd wordt naar 1 Infinite Loop in Cupertino t.a.v Steve Jobs..
Tevens zijn Mac's nog steeds niet helemaal goed up te graden (qua hardware), dus men is eerder weer geneigd om een nieuwe Mac te kopen. Wat weer extra inkomsten genereerd voor onze Steve..
En heeft volgens mij daarom niet echt die WGA, activatieshit nodig, zoals ze dat bij MS doen.
En tenslotte, de mensen die OSX op een normale X86-machine draaien, zijn ook weer eerder geneigd om een een Mac te kopen. Vriend van me was een week in het bezit van een "hackintosh" (omgekatte AMD PC met gepatchedte Mac OS X) en week later verteld ie me dat ie maar een Mac gekocht heeft..
Ik had het ook met mijn hardeschijf....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
daaag 15 minuten wachttijd, is iedeereen zijn harde schijf dood gegaan ofzo
hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik had het ook met mijn hardeschijf....
Kutquote:
* maakt uit angst voor een hdd-crash ook maar weer eens een nieuwe backup. (laatste update: 14-9-2006)quote:
Yesch, Macdrive installeren en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is een Mac geformatteerde iPod als schijf te gebruiken op een Windows PC?
Een image-bestand via USB 2.0 naar een externe HD restoren ook..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:27 schreef DutchErrorist het volgende:
DVD's branden gaat zo langzaaaaaaaaam
Haha ik ga zo leopard installeren via usb 2.0quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Een image-bestand via USB 2.0 naar een externe HD restoren ook..![]()
Eerst avondeten, uitbuiken, koffie drinken tegen after dinner dip, vervolgens filmpje kijken, nog meer koffie lurken en tegen de nacht aan zal het wel klaar zijn...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha ik ga zo leopard installeren via usb 2.0
Hoeveel bakken koffie zou ik in tussen tijd kunnen drinken
Ga ik ook zo doen. Het ding staat nu te restoren, Copying Blocks. Hoop dat het snel klaar is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha ik ga zo leopard installeren via usb 2.0
Hoeveel bakken koffie zou ik in tussen tijd kunnen drinken
Wacht maar totdat de eerste Final Leopard screens in dit topic verschijnen..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:51 schreef DaFrenk het volgende:
Ben ik nou de enige die nog wacht met installeren op het originele schijfje?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |