Da's de ondertiteling van EndeMeki.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:04 schreef Gabry het volgende:
De echte Italiaanse Calimero zegt helemaal niet: "Zij zijn groot en ik is klein, en dat is niet eerlijk."
Hoe had je het voorgesteld? Iemand ala baajguardian die in de telefoon zit te hijgen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:48 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Net geluisterd. Toch anders dan ik me had voorgesteld.
Een wat minder mannelijke stem, en iets minder politiek correct.quote:
Pindakaasquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Verdomme, de pindakaasproduktie ligt stil![]()
Je bent virieler dan gedacht, ben je te blase om dat te waarderen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
Ik beschouw het maar als een compliment.
O god. Ze wonen zeker ook nog thuis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Pindakaas![]()
Die lucht alleen al, vooral als mensen het s'ochtends hun bammetjes (ja dat zeggen pindakaaseters) gesmeerd hebben en het dan s'middags naast mij op gaan zitten eten.
Ik pak even een woordenboek erbij, ik beantwoord je vraag zo.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je bent virieler dan gedacht, ben je te blase om dat te waarderen?
Jah, lijkt me heerlijk; enerzijds hoef je niks te presteren en heb je geen last van de tucht van de markt, anderzijds zijn je collegatjes van die 22 jarige HBOsletjes die je kan imponeren met je praktijkkennis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je bedoelt: het beste luizenbaantje?
Calimero is piccolo e nero.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Da's de ondertiteling van EndeMeki.
Nou nee dat niet, maar ik vraag me af waarom men dacht dat ik vrouwelijker over zou komenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je bent virieler dan gedacht, ben je te blase om dat te waarderen?
quote:
Eerst je pleitnota!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik pak even een woordenboek erbij, ik beantwoord je vraag zo.
Dat zijn dynamische mensen uit het altijd dynamische bedrijfsleven.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, maar wat is een Abn ambro-econoom?
Je weet dat je door de spanning veel sneller praat he. Sowieso raadt ik je aan het volledig uit te schrijven voor als je het even niet meer weet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:22 schreef Mutant01 het volgende:
Mn pleitnota is af. Zometeen ff hardop voor de spiegel voorlezen en kijken of ik binnen de 10 minuten spreektijd blijf.
Ik snap 'm nu pas, bedanktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
Jep, ik heb het ook volledig geschreven, het risico is wel dat je alles gaat voorlezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:25 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je weet dat je door de spanning veel sneller praat he. Sowieso raadt ik je aan het volledig uit te schrijven voor als je het even niet meer weet.
Grote banken zijn net zo dynamisch als hun klanten..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat zijn dynamische mensen uit het altijd dynamische bedrijfsleven.
Dit is dus volledig toeval he, ik was het niet.quote:Door MarokkaanZonderBaan - woensdag 24 oktober 2007 @ 19:22 quote PM FB
ABN Ambro-econoom
Het is ABN-AMRO
Uitschrijven is dus af te radenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep, ik heb het ook volledig geschreven, het risico is wel dat je alles gaat voorlezen.
The Smoking Gun: The Final Insultquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee dat niet, maar ik vraag me af waarom men dacht dat ik vrouwelijker over zou komen
Iek oetkering heb je dus wel begrepenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
ow pberends:
[..]
Dit is dus volledig toeval he, ik was het niet.
Ow was dat het. Tja, je kunt toch niet verwachten van journalisten dat ze nog exact weten hoe de naam van bedrijven uit het verleden geschreven werden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:24 schreef Mutant01 het volgende:
En ik had mezelf al die jaren voorgehouden dat het ABN AMRO was. Ik heb dus een nep pasje
Die fucking geintegreerde teringlijers ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
ow pberends:
[..]
Dit is dus volledig toeval he, ik was het niet.
Da's de accountmanager voor vermogende negerts.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
Vandaar ook dat deze weggesaneerd wordenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:53 schreef gronk het volgende:
[..]
Da's de accountmanager voor vermogende negerts.
Sigme sigme sigme (die naam vraagt om een trits), vanwaar deze bede om verschoning?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:57 schreef sigme het volgende:
Apropos Apropos, vergeef me. Ik ben onhandig & onbeholpen.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wekenlang heb ik je niet gesproken, en dan zet je me zo te kijk?
Oefenrechtbank?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
nou het duurt toch zo'n 5-7 minuten...dat voorlezen....maargoed ik ben dan ook verweerder he dus er valt voor mij weinig te lullen.
Reboot.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:18 schreef kLowJow het volgende:
Gaat mijn computer dood? [ afbeelding ]!!
Waarom is minder mannelijk nou weer gelijk vrouwelijker?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee dat niet, maar ik vraag me af waarom men dacht dat ik vrouwelijker over zou komen
Tja het is ook niet echt een goede aanzet tot discussie denk ik. En je pakt 2 onderwerpen bij de kop in 1 dat maakt het lastig. Maar ik heb een reactie gegeven.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:50 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Over landbouwpolitiek. Wil ik daar weer eens lekker over gaan lopen zeiken en open ik een topic, komt er geen hond langs...
In Belgie zag ik wel wat plaatjes deze zomer geloof ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Europarlement wil schrikfoto's op sigaretten
Dat beloven ze nu al jaren.Ben ik gestopt kan ik ze straks niet meer sparen!
![]()
Ja geloof het wel een keer. Niet veel anders dan 1-3.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
Zijn er hier mensen die Caesar IV spelen/gespeeld hebben/overwegen het te gaan spelen?
KlowJow el F., ik kan je denk ik maar één dag meenemen naar Place Luxembourg.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:18 schreef kLowJow het volgende:
Gaat mijn computer dood? [ afbeelding ]!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |