Da's de ondertiteling van EndeMeki.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:04 schreef Gabry het volgende:
De echte Italiaanse Calimero zegt helemaal niet: "Zij zijn groot en ik is klein, en dat is niet eerlijk."
Hoe had je het voorgesteld? Iemand ala baajguardian die in de telefoon zit te hijgen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:48 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Net geluisterd. Toch anders dan ik me had voorgesteld.
Een wat minder mannelijke stem, en iets minder politiek correct.quote:
Pindakaasquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Verdomme, de pindakaasproduktie ligt stil![]()
Je bent virieler dan gedacht, ben je te blase om dat te waarderen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
Ik beschouw het maar als een compliment.
O god. Ze wonen zeker ook nog thuis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Pindakaas![]()
Die lucht alleen al, vooral als mensen het s'ochtends hun bammetjes (ja dat zeggen pindakaaseters) gesmeerd hebben en het dan s'middags naast mij op gaan zitten eten.
Ik pak even een woordenboek erbij, ik beantwoord je vraag zo.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je bent virieler dan gedacht, ben je te blase om dat te waarderen?
Jah, lijkt me heerlijk; enerzijds hoef je niks te presteren en heb je geen last van de tucht van de markt, anderzijds zijn je collegatjes van die 22 jarige HBOsletjes die je kan imponeren met je praktijkkennis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je bedoelt: het beste luizenbaantje?
Calimero is piccolo e nero.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Da's de ondertiteling van EndeMeki.
Nou nee dat niet, maar ik vraag me af waarom men dacht dat ik vrouwelijker over zou komenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je bent virieler dan gedacht, ben je te blase om dat te waarderen?
quote:
Eerst je pleitnota!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik pak even een woordenboek erbij, ik beantwoord je vraag zo.
Dat zijn dynamische mensen uit het altijd dynamische bedrijfsleven.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, maar wat is een Abn ambro-econoom?
Je weet dat je door de spanning veel sneller praat he. Sowieso raadt ik je aan het volledig uit te schrijven voor als je het even niet meer weet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:22 schreef Mutant01 het volgende:
Mn pleitnota is af. Zometeen ff hardop voor de spiegel voorlezen en kijken of ik binnen de 10 minuten spreektijd blijf.
Ik snap 'm nu pas, bedanktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, maar wat is een Abn ambro-econoom?
Jep, ik heb het ook volledig geschreven, het risico is wel dat je alles gaat voorlezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:25 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je weet dat je door de spanning veel sneller praat he. Sowieso raadt ik je aan het volledig uit te schrijven voor als je het even niet meer weet.
Grote banken zijn net zo dynamisch als hun klanten..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat zijn dynamische mensen uit het altijd dynamische bedrijfsleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |