Lekker snelquote:
Lieke heeft toch ook meegezongen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:31 schreef rooie3 het volgende:
Amanda oefent ook al.Is toch niet de bedoeling dat Amanda en Nadia mee mogen.Stuur dan Japie maar met Huub mee.
Brian wil blote borsten en billen in zijn achtergrond koordje, dat zie ik Lieke niet doen. Volgens mij was het al een traumatische ervaring voor haar om te zingen: Oooow Brian wat je doet, doe je goed.quote:
Volgens mij zat ze net al in Liekes kast te zoeken; ze zei dat het zo geordend was. Maar ik geloof niet dat ze er iets uit heeft gehaald.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:43 schreef Deisyy het volgende:
De sletjes hebben het weer eens over verkleden, Nadia: Maar dit is vies, dan stinken we weer.![]()
Wat een vieze wijven zijn het toch, er ligt alleen maar vieze kleding onder in hun kast, kunnen ze dan zelf echt niet bedenken dat ze het gewoon in de wasmachine kunnen gooien.
Naad zegt nu: Ik wil eigenlijk iets van Lieke aan. Zou ze het aan me uitlenen?
Van Lieke mag ze in haar kast kijken en pakken wat ze nodig heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:43 schreef Deisyy het volgende:
Naad zegt nu: Ik wil eigenlijk iets van Lieke aan. Zou ze het aan me uitlenen?
Kleding wassen, haren wassen, lichaam wassen...het is allemaal een probleem.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:48 schreef HoneyBunny het volgende:
Kom net binnenvallen en zie dat de dames weer kleren uit de wasmand vissen... zullen we ze de gebruiksaanwijzing van de wasmachine sturen ipv een kaartje?
en dan snuffelend in de kast van Lieke zegt Naad vol afschuw: Dit is zo Cool Catquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:51 schreef Clank het volgende:
[..]
Van Lieke mag ze in haar kast kijken en pakken wat ze nodig heeft.
Amanda en Nadia noemen Lieke beneden toch gierig.. dat kan Amanda zien aan de manier waarop Lieke haar kast ingeruimd heeft. Die is netjes en dan kan iemand die gierig is precies zien wat er mist![]()
Amanda: Ik heb niks met Lieke.
Nadia: Ik ook niet maar ze heeft wel kleren.
Als zijne schijnheiligheid zo nodig arme kindjes wil steunen, begint tie maar met zijn ¤ 50.000,- die hij gewonnen heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:25 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Steun hem en dan steun je arme kinderen op de Antillen. Amanda wil alleenstaande moeders steunen.
Dus dat!![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Omdat Lieke pichiri is, is haar kast ook zo geordend. Ze wil weten wat er in haar kast ligt zodat niemand iets van haar kan jatten.![]()
Mijn God, wat een verknipte wijven zijn Naad en Amanda.
Naad zegt, natuurlijk zonder zender dat, als ze geen nieuwe kleding krijgt alle ruiten van dat hok er volgende week uitliggen.
Hokje, jullie zijn gewaarschuwd.
![]()
Ik ga er in ieder geval niet op wachten. Wat een dramatische streams, 2 kutwijven en het domme rappen van een neprapper.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:50 schreef pullup het volgende:
Komt er nog iets leuks vanavond of blijft het beetje gebash weer tot diep in de nacht bewaard?
Dat is ook logischer dan er vanuit te gaan dat er iemand bestaat die wel kan denkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:04 schreef Clank het volgende:
Nadia is haar 'krokodil' kwijt.
Na een tijdje zoeken staat op het plasma dat hij mss in haar BH zit. Daar zit hij niet. Dan geeft het plasma aan dat Amanda moet kijken aan de achterkant van Nadia's BH.. daar zit hij ook niet. Dan vindt ze hem aan de zijkant..
Amanda: O my god.. er zitten camera's in je BH!!!
Natasia hoefde er niet voor te neuken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet te geloven wat Naad uitkraamt.
Ze trekt haar borsten omhoog en zegt: Ik neuk me kapot en nog geen silliconenborsten.
Madame dacht dat haar microfoon niet werkte omdat ze haar krokodil kwijt was.
Wat een zootje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Ze trekt haar borsten omhoog en zegt: Ik neuk me kapot en nog geen silliconenborsten.![]()
Voicemailquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ging het net nu verkeerd met dat bellen van Lieke?
Je hoorde toch, dat Suzanne opnam?
Waarom legde Lieke toen meteen de hoorn weer neer?
Dat was de voicemail.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dat was de voicemailquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dacht dat het een antwoordapparaat was.. daarom verbrak Lieke de verbinding.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Niemand zit op die lelijke tetten van haar te wachtenquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:18 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia's borsten springen er bijna uit![]()
[ afbeelding ]
Het flubbert en blubbert aan alle kanten. Misschien zou ze eens een goede bh aan moeten trekken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:18 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia's borsten springen er bijna uit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
-knip-
Amanda zelf ziet er niet tof uit!
-knip-
Nee, ze hebben één of andere dansles.. streetdance?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:31 schreef 2live het volgende:
Zijn ze al een choreografie aan het bedenken voor bij Brians optredens of zo?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Ze trekt haar borsten omhoog en zegt: Ik neuk me kapot en nog geen silliconenborsten.![]()
Lieke is goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ligt het aan mij of kan alleen lieke een beetje dansen en staan die andere maar een beetje te springen
Waarschijnlijk wil ze het allebei. Borsten worden gesponsord door de Bergmankliniek, de navels willen ze verhalen op de Vanraath Kliniek.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt waar?? Wat een zielige stinksloerie!! Opeens zijn die tieten belangrijker dan die mislukte navels van d'r?!
![]()
Juistquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:49 schreef Meganog het volgende:
Amanda heeft een tip: "Niet nadenken, gewoon doen!"
Maar Jaap wint altijd, is toch niet meer spannend?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:51 schreef pullup het volgende:
Het bord in beeldDat is voor een schaakliefhebber als ik tenminste iets om naar te kijken
Leuk dat de regie op dit moment een streamswissel doet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:51 schreef pullup het volgende:
Het bord in beeldDat is voor een schaakliefhebber als ik tenminste iets om naar te kijken
Klopt wel maar Jaap geeft er wel aardig commentaar bijquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar Jaap wint altijd, is toch niet meer spannend?
De beste tip die ik in jaren heb gehadquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:49 schreef Meganog het volgende:
Amanda heeft een tip: "Niet nadenken, gewoon doen!"
Iddquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk dat de regie op dit moment een streamswissel doet.![]()
Van alles een beetje. Ze hebben les gehad en oefenen het dansje. Lieke werd erbij geroepen omdat Amanda niet meer precies wist hoe het ging. En -opmerkelijk natuurlijk- is Lieke meteen de 'leidster' van het groepje, natuurlijk overwicht.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:48 schreef Taurus het volgende:
Ik snap er niets van, is Lieke nou streetdanceles aan het geven, of verzinnen ze zelf een les, of moeten ze alle drie 'n dansje doen ofzo?![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:59 schreef Meganog het volgende:
Als je Dennis zo ziet...glas in de ene hand, andere hand in de zak, soepel bewegend, nonchalant om zich heen kijkend...dan begrijp je best dat deze mooie jongen een groot succes bij de dames is in 's lands discotheken.
Inderdaad ! Ik denk dat 'ie de meissies van zich af moet slaan....quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:59 schreef Meganog het volgende:
Als je Dennis zo ziet...glas in de ene hand, andere hand in de zak, soepel bewegend, nonchalant om zich heen kijkend...dan begrijp je best dat deze mooie jongen een groot succes bij de dames is in 's lands discotheken.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:59 schreef Meganog het volgende:
Ze is ook erg druk met de camera.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:03 schreef cobain94 het volgende:
Nadia is alleen maar met haar bh-bandjes bezig, het dansen wil maar niet lukken..
Story of her lifequote:Op maandag 22 oktober 2007 22:03 schreef cobain94 het volgende:
Nadia is alleen maar met haar bh-bandjes bezig, het dansen wil maar niet lukken..
niet on camquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Natasia hoefde er niet voor te neuken.![]()
Ik zou zeggen.....geniet van die Focking Para Zooiquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:03 schreef noucky het volgende:
Als jer er toch eentje download download je ze allebeide zegt Huub.
Nou nee Huub, die van jou vind ik bagger en ik heb die van Brian gedownload.
Ik kan me niet voorstellen dat daar iemand zo wanhopig was.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:04 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
niet on cam
weten wij veel wat ze allemaal bij de febo heeft uitgespookt
Hoe kinderachtig ben je. Ik vind de plaat van Brain ook leuker, smaken verschillen. Het gaat om de plaat en niet om de persoon.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.....geniet van die Focking Para Zooi![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoe kinderachtig ben je. Ik vind de plaat van Brain ook leuker, smaken verschillen. Het gaat om de plaat en niet om de persoon.![]()
Volgens mij was Ton er niet vies van en Flens.....tjsa.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat daar iemand zo wanhopig was.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:11 schreef noucky het volgende:
Ik vraag me af of de radiostations de nummers wel gaan draaien. Vele "artiesten" komen met nummers aanzetten en deze worden niet gedraaid. De kansen voor Brian schat ik dan hoger in dan die van Huub.
Het zijn beiden baggernummers met geen enkele hitpotentie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:11 schreef noucky het volgende:
Ik vraag me af of de radiostations de nummers wel gaan draaien. Vele "artiesten" komen met nummers aanzetten en deze worden niet gedraaid. De kansen voor Brian schat ik dan hoger in dan die van Huub.
En die van Brian is van een originaliteit...... nou nou nou..... en hij kan niet eens rappen, het is gewoon snel praten op muziek.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. De plaat van Brain zal zeker bij de jeugd in de smaak gaan vallen. Die van Huub, daar zijn er 100 in een dozijn van. Dit heeft niets met de persoon te maken![]()
Huub kan mss zijn voordeel nog doen met de elfde van de elfde wanneer de voorbereidingen voor carnaval van start gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:11 schreef noucky het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:18 schreef mootie het volgende:
En die van Brian is van een originaliteit...... nou nou nou..... en hij kan niet eens rappen, het is gewoon snel praten op achter muziek.![]()
Het zijn allebei ruk nummers, zoals Huub zelf zei en het downloaden van de single heeft dan voor mij alles met de persoon te maken, dan maar kinderachtig.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:15 schreef coldstar het volgende:
Dit heeft niets met de persoon te maken .
Dus het nummer van Brian klinkt wel smooth, professioneel en hij kan wel zingen, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:18 schreef Taurus het volgende:
Dat nummer van Huub is echt vréselijk. Het klinkt helemaal niet 'smooth', het is echt net of ik zelf 'n bandje in zou zingen (als ik 'n man zou zijn), het klinkt zwaar onprofessioneel door zijn stem en het feit dat ie niet kan zingen.
Lerares had gezegd strak, maar ja, Amanda he....quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:23 schreef Taurus het volgende:
Ik zat al te wachten, wanneer gaat het eens fout bij dat danslesje?Amanda vindt hangende handjes, Lieke vindt strakke handjes
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus het nummer van Brian klinkt wel smooth, professioneel en hij kan wel zingen, of begrijp ik je verkeerd?![]()
Ja zeg, zo lus ik er nog wel wat. Kan Huub wel zingen dan ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
En die van Brian is van een originaliteit...... nou nou nou..... en hij kan niet eens rappen, het is gewoon snel praten op muziek.![]()
Absoluut niet, maar dat was je punt niet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:28 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja zeg, zo lus ik er nog wel wat. Kan Huub wel zingen dan ?![]()
Nee en dat hoor je Huub ook niet zeggen.Brian zegt dat hij wel kan zingenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:28 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja zeg, zo lus ik er nog wel wat. Kan Huub wel zingen dan ?![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:29 schreef pullup het volgende:
Die singles wedstrijd is ook alleen maar als afleiding voor de bewoners verzonnen.
Ik zie Huub zich er ook behoorlijk in vastbijten
Slecht voor het spel ze kunnen beter de energie daar in blijven stoppen
Mooi, is dat misverstand ook weer uit de wereld.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:26 schreef Taurus het volgende:
[..]hahaha ja dat begrijp je behoorlijk verkeerd, dat is in geen enkel opzicht wat ik schreef namelijk
Gekkert.
![]()
Ja en Brian heeft de cp´s toch niet nodig die heeft een hoge hoed en daar kan hij uithalen wanneer hij wil....quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:29 schreef pullup het volgende:
Die singles wedstrijd is ook alleen maar als afleiding voor de bewoners verzonnen.
Heeft Brian die 150 punten al in de pot gedaan, die van Sandy ofzo?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:33 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja en Brian heeft de cp´s toch niet nodig die heeft een hoge hoed en daar kan hij uithalen wanneer hij wil....
Hoe krijg je het toch iedere keer voor elkaar.quote:
Dat is nou precies de persoon Huub waarvan ik vaak helemaal niets begrijp. Hij wil koste wat het kost winnen, gunt echt niemand het licht in de ogen. Wil altijd het hoogste en laatste woord. Praat alles recht wat krom is, en veegt altijd zijn eigen straatje shoon. In het daagelijkse leven, ljikt het mij een heel moeilijk mannetje. Gelukkig maar dat smaken verschillenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:29 schreef pullup het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat is nou precies de persoon Huub waarvan ik vaak helemaal niets begrijp. Hij wil koste wat het kost winnen, gunt echt niemand het licht in de ogen. Wil altijd het hoogste en laatste woord. Praat alles recht wat krom is, en veegt altijd zijn eigen straatje shoon. In het daagelijkse leven, ljikt het mij een heel moeilijk mannetje. Gelukkig maar dat smaken verschillen![]()
Ik zou bijna zeggen een beetje van mij en een beetje van Dennixquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe krijg je het toch iedere keer voor elkaar.![]()
Dat klopt, ik zit er ook niet zo veel en zo lang achter de PC en op Fok.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt ook weinig aanleiding nodig om je verhaal kwijt te kunnen
Fijn een beeje sturing,quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:43 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt dat ze zich steeds meer aan Dennix gaat irriteren.
Amanda vraagt hoe ze speltechnisch t.o het wegstemmen van Dennix staat.
Naad: Ik stem hem niet weg, ik kan en mag je niks vertellen. Dennix blijft er a.s. donderdag 100% in.
Hokje: Mag ik jullie hartelijk danken dat jullie deze megaloser in het spel houden.![]()
Dank jullie. Zat op dat moment niet te kijken, maar alleen te luisteren.quote:
Ach mallerd wat leukquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:42 schreef dgk_fan het volgende:
We hebben net met het homo mannenkoor hier in de stad Huub's lied ingestudeerd...
Wat vinden jullie ervan ??
http://evilshare.com/6a26d4c8-d22f-102a-9309-00a0c993e9d6
Nee hoor, hij start als een tijger ! 2x trappen en VRRRRROAAARRRRR !quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:47 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Ach mallerd wat leuk![]()
Was het niet te koud op de Puch?
En die van Brian niet? Hou toch op, kijk voor de grap ns in de charts. Denk sowieso dat beide heren t op hun buik kunnen schrijven om ergens op n playlist te komen. Free choice her en der daar zal t bij blijven.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. De plaat van Brain zal zeker bij de jeugd in de smaak gaan vallen. Die van Huub, daar zijn er 100 in een dozijn van. Dit heeft niets met de persoon te maken![]()
\quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft de storm afgewacht en gaat na donderdag echt knallen. Hij heeft alles op een rijtje en weet nu waar hij aan toe is.
We weten allemaal dat er sturing is maar dit gaat alle perken te buiten.
Dag en nachtquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft de storm afgewacht en gaat na donderdag echt knallen. Hij heeft alles op een rijtje en weet nu waar hij aan toe is.
Kloptquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:54 schreef Scandalous het volgende:
D: Ik voel me echt pas sinds 24 uur top, en ik heb zoveel wilskracht opgebouwd. Ik heb me helemaal opgeladen.
Ze hadden toch al een tactiek.Hij werkte goed maar ze deden niks meer ineens.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Jaap en Huub gaan met Brian en Amanda praten over de beste tactiek om Dennis eruit te krijgen.
Dat lijkt me nu een goed plan want die twee willen graag en hebben toch veel meer invloed op Nadia
Helemaal mee eensquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
Gesprek weer met Dennis /Nadia en Amanda... Nadia zoekt heftig een excuus om hem er ook uit te stemmen a.s. donderdag .. Let maar op gaat gebeuren !!! Maar Nadia wil zich er goed over voelen omdat ze altijd heeft beloofd hem erin te houden. En ze wil ten aller tijden het lieve meisje zijn![]()
Het hokje heeft andere plannen met Dennix, zoveel is wel duidelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze hadden toch al een tactiek.Hij werkte goed maar ze deden niks meer ineens.![]()
Ik heb het idee dat ze het laatste zetje en dus het overhalen van Nadia beter aan B en A kunnen overlatenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze hadden toch al een tactiek.Hij werkte goed maar ze deden niks meer ineens.![]()
En na donderdag jonguh!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:54 schreef Scandalous het volgende:
D: Ik voel me echt pas sinds 24 uur top, en ik heb zoveel wilskracht opgebouwd. Ik heb me helemaal opgeladen.
Hij heeft waarschijnlijk met zijn vingers in het stopcontact gezetenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:54 schreef Scandalous het volgende:
Denkt hij nou echt dat wij daar op zitten te wachten?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
Dennix gaat dus 24/7 muziek luisteren, dat is zijn therapie. Spannende TV en streams zal dat opleveren.
Hij heeft nog nix laten zien en hiet mogen wij dus op verheugen.![]()
Hehehehehehheeequote:Op maandag 22 oktober 2007 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk met zijn vingers in het stopcontact gezeten![]()
Lieke welquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:04 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke doet CP punten in de pot voor het bellen.
[ afbeelding ]
Zeker weten dat hij blijft, Naad durft hem echt niet te laten gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:03 schreef schatje het volgende:
Dennis blijft een donderdag gewoon hoor.
Neequote:Op maandag 22 oktober 2007 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke wel![]()
Heeft Brian al betaald voor het bezoek van Sandy?![]()
Is dit niet, om ons een loer voor ogen te draaien? Waardoor de verrassing groter is, als Nix er wel donderdag uitgestemd wordt?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het hokje heeft andere plannen met Dennix, zoveel is wel duidelijk.
Het beige moest duidelijk stoppen en Dennix voelt zich helemaal het mannetje.![]()
Goeie vraag ik denk nl. van welquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten dat hij blijft, Naad durft hem echt niet te laten gaan.
Loopt hier al een weddenschap over?
Als Dennis overloopt naar het team van HJL stemt ze hem wel weg, hoor!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zet HONDERDDUIZEND EURO in dat 'ie blijft !!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan. Ik had er zelfs nog overheen gepist!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:09 schreef Maria44 het volgende:
Na het paardenbak incident heeft Lieke alle tandenborstels van de groep langs de rand van de wcpot gehaald en teruggezet. Zo jongens poetsen jullie maar lekker jullie tanden.
Leuk![]()
Het gaat hiet niet om Naad maar om het hokje. Naad mag hem niet wegstemmen, dat zei ze bijna hardop tegen Amanda.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is niet in beeld geweesd.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke wel![]()
Heeft Brian al betaald voor het bezoek van Sandy?![]()
Echt? Dat heb ik gemist. Nou, dan is het een duidelijke zaakquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat hiet niet om Naad maar om het hokje. Naad mag hem niet wegstemmen, dat zei ze bijna hardop tegen Amanda.
Gatver, die spoort dus net zo min als de rest.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:09 schreef Maria44 het volgende:
Na het paardenbak incident heeft Lieke alle tandenborstels van de groep langs de rand van de wcpot gehaald en teruggezet. Zo jongens poetsen jullie maar lekker jullie tanden.
Leuk![]()
Moet jij weten. Is er een topic over ja/nee Dennis eruit a.s. donderdag?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zet HONDERDDUIZEND EURO in dat 'ie blijft !!!![]()
Tandenborstels zijn daar persoonlijk bezit, daarover begon de ruzie in de slaapkamer twee dagen later.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:11 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan. Ik had er zelfs nog overheen gepist!
God wat is die Lieke toch een klotemeid![]()
Is Antilliaans voor Sukkelquote:
Hij gaat er niet uit donderdagquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet jij weten. Is er een topic over ja/nee Dennis eruit a.s. donderdag?
Ah dat heb ik even gemist. Maar tis idd persoonlijk bezit. Jammerquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:13 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Tandenborstels zijn daar persoonlijk bezit, daarover begon de ruzie in de slaapkamer twee dagen later.
Ik hoop wel dat het op afbetaling mag want ik heb het nog NET nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet jij weten. Is er een topic over ja/nee Dennis eruit a.s. donderdag?
Alleen jammer dat deze opmerking gemaakt wordt door de meest passieve speler in dat hok op Dennix na.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:14 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis bashing continues...... Brian verwijt hem dat hij geen acties onderneemt.......
Hè hè , het kwartje valt soms later
Das altijd beter dan wanneer ze jankt, en jankt, en jankt...quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:17 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia zwijgt, en zwijgt , en zwijgt
Ach ja.... Brian...... hij gokt op het ene paard.... "De langst zittende mag blijven"quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat deze opmerking gemaakt wordt door de meest passieve speler im dat hok op Dennix na.![]()
Ik zou er toch geen 10.00 euro's voor over hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:18 schreef Dark het volgende:
Zou Dennis met die mooie praatjes de DGK_redactie in de luren gelegd hebben?
Toch knap van die jongen.
Absoluut !quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:18 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Das altijd beter dan wanneer ze jankt, en jankt, en jankt...
Wanneer was dat dan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:21 schreef mspoez het volgende:
Lieke heeft de tandeborstels niet weggenomen, er enkel iets mee gedaan. Dat mag; ze heeft ze niet aan het gebruik onttrokken....
Werkelijk waar belachelijk dat achter er niet uit mag van de redactie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Verdorie dennis mag er dus niet uit.Wat een stel klootzakken zeg daar bij die redactie.Sylvia en Eric werden gewoon weggestuurd.
Bekendheid heeft ie nu ook al. Of t positief is is een ander verhaalquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:23 schreef Dark het volgende:
Nadia houdt hem erin omdat er dingen voor Dennis aan gaan komen, dingen die hij thuis niet voor elkaar kan krijgen. Hij krijgt hier bekendheid, dat is thuis veel moeilijker.
dat heeft Lieke gedaan in de 5-2 situatie, na het paardebakincident..... en dat kan ik begrijpen, ik las hier net ergens dat ze er nog overheen gepist zouden hebben..... nou ik ookquote:
Ja en dan de redenatie: Je hebt jezelf zo voor schut gezet zo kan ik je niet naar buiten sturen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:22 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia houdt Dennis er nog steeds in.....
Schandalig en triest.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Hij weet wat er allemaal gaat komen en wel binnen 2 weken.
quote:
Hij heeft de eerste les zelf geschreven!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:25 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel..... Dennis heeft de eerste les in "How to make a fool of myself" wel héél goed begrepen.....
Na het paardenbak incident met Brian.quote:
Precies, net alsof nadia zo standvastig van zichzelf is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt dat ze hem op dit moment niet de buitenwereld in wil sturen........juist ja.
De buitenwereld schijt schijtbax uit en het hokje wil hem dat niet aandoen.![]()
Ah thanx, ik dacht dat t vd week was.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heeft Lieke gedaan in de 5-2 situatie, na het paardebakincident..... en dat kan ik begrijpen, ik las hier net ergens dat ze er nog overheen gepist zouden hebben..... nou ik ook![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij heeft de eerste les zelf geschreven!
Lieke heeft er niet overheen gepist, degene die het hier zei zou er overheen gepist hebben....quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heeft Lieke gedaan in de 5-2 situatie, na het paardebakincident..... en dat kan ik begrijpen, ik las hier net ergens dat ze er nog overheen gepist zouden hebben..... nou ik ook![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lieke heeft er niet overheen gepist, degene die het hier zei zou er overheen gepist hebben....
Dat heeft Lieke dus niet gedaan![]()
Voor het verhaal weer een andere wending krijgt en ze over 5 versies de aanmbeien van Jaap ermee geschrobt heeft.
Heeft ze ook de aanbeien van Jaap ermee geschrobt ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lieke heeft er niet overheen gepist, degene die het hier zei zou er overheen gepist hebben....
Voor het verhaal weer een andere wending krijgt en ze over 5 versies de aanmbeien van Jaap ermee geschrobt heeft.
Precies, heel goed deze correctie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sssssssssttttttttttquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft ze ook de aanbeien van Jaap ermee geschrobt ?![]()
Okee, resumeeeeeeeee.........quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft ze ook de aanbeien van Jaap ermee geschrobt ?![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
ach...dat verzint dat mens alleen maar....hoezo zou er iets groots voor hem aankomen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:25 schreef diedirk het volgende:
[..]
Schandalig en triest.
Snap niet dat de rest uberhaupt nog iets gaat doen, waarom als de FEBO het toch tegenhoud, omdat er iets groots aankomt voor hem, boeien!
Ik blijf nogal in Plan A en B steken, dus ik heb ook zoiets van "haal Huub en Lieke erbij"quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:32 schreef schatje het volgende:
Dennis krijgt 100cp's van Brian als ie nu Huub gaat uitschelden.
Maar hij zit inmiddels wel al 4 maanden (!!!) in DGK zichzelf te ontdekkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:35 schreef Soho het volgende:
Dennis is 24 en woont nog steeds thuis. Hij is nog nooit uit huis geweest, hij heeft zelfs niet eens een wereldreis gemaakt!
Dennis is de eerste tegen wie ik Brian het verbaal op zie nemen én winnen!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:35 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis wordt gefileerd en er blijft niets van hem heel.....
Let wel..... door de trailertrash-club.....
Goed punt jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik blijf nogal in Plan A en B steken, dus ik heb ook zoiets van "haal Huub en Lieke erbij"
Die moeten verdorie Dennis back up geven !!
Ja, hij wilde niet bij haar weg gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:36 schreef akveor het volgende:
Begreep ik nou dat nix nog steeds thuiswoont vanwege de problemen die z'n zusje had?
En hij heeft ontdekt "How to make a fool of himself".quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:36 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maar hij zit inmiddels wel al 4 maanden (!!!) in DGK zichzelf te ontdekken![]()
Yep, heb je Dennix gezien met zijn zusje toen ze op bezoek was in dat hok? Sorry hoor, het leek wel een stel ipv broer en zus.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:36 schreef akveor het volgende:
Begreep ik nou dat nix nog steeds thuiswoont vanwege de problemen die z'n zusje had?
Ja, hij wilde haar niet alleen laten. Brian: "Maar je kookte ook niet voor haar".quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:36 schreef akveor het volgende:
Precies, Nadia is niet to the point. Laat haat gewoon zeggen ik stem nix er niet uit omdat hij mijn backup is. Dat begrijpt iedereen en kan dat gezeik stoppen. En kunnen de anderen de aanval openen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:34 schreef riri het volgende:
[..]
ach...dat verzint dat mens alleen maar....hoezo zou er iets groots voor hem aankomen?
Ze wil hem alleen maar gebruiken om in te zetten voor zichzelf...als de anderen haar laten vallen heeft ze altijd hem nog als backup....wie heeft nadia als amanda en brian haar zouden laten vallen?....niemand meer....en als dennix er dan uit zou zijn dat hangt ze....dat is de enige reden waarom ze hem erin wil houden....dat van dat er iets groots aankomt verzint ze gewoon
Het ligt altijd aan anderen....quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
Het excuus van Dennix is alleen zijn zusje, vreemd.............
Zn zusje is wel lekkerquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, heb je Dennix gezien met zijn zusje toen ze op bezoek was in dat hok? Sorry hoor, het leek wel een stel ipv broer en zus.![]()
Nadia wil dit zooo graag, alles hangt van haar af en alle aandacht dus op haar. Ze weet al lang wat ze gaat doen, eruit met Nix! In opdracht van het hokje. Denk dat het zo gaat.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:38 schreef Rotterdammert het volgende:
word het niet tijd om de druk op nadia op te voeren om denniks eruit te stemen...??
Soms zijn de dingen zo simpel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies, Nadia is niet to the point. Laat haat gewoon zeggen ik stem nix er niet uit omdat hij mijn backup is. Dat begrijpt iedereen en kan dat gezeik stoppen. En kunnen de anderen de aanval openen.
Zeker weten dat het binnen een uur al bij "De Slegte" ligt.....quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:38 schreef Dark het volgende:
[..]
En hij heeft ontdekt "How to make a fool of himself".
(het boek komt binnenkort, morgen, na donderdag, 100%, zeker weten.........uit)
Nee, bs.. Als dingen zo simpel waren, was het niet meer simpel aangezien DGK dan voor altijd vast zou zitten.. Dus ze moeten er omheen lullen en blijven graven en zeiken totdat mensen er zo ver omheen lullen dat ze vast zitten en verkeerde dingen gaan zeggen..quote:
Op zich zou het wel een handig boek zijn, zolang je het maar als "how not to" materiaal gebruiktquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zeker weten dat het binnen een uur al bij "De Slegte" ligt.....![]()
50 eurocent....![]()
quote:
Kan ookquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:42 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, bs.. Als dingen zo simpel waren, was het niet meer simpel aangezien DGK dan voor altijd vast zou zitten.. Dus ze moeten er omheen lullen en blijven graven en zeiken totdat mensen er zo ver omheen lullen dat ze vast zitten en verkeerde dingen gaan zeggen..
Of zoiets!
Dat is nou niet echt een geile Biatch!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou![]()
http://www.video4all.nl/s(...)OHEN@WYBCfObXBiheZVV
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Op zich zou het wel een handig boek zijn, zolang je het maar als "how not to" materiaal gebruikt
Dit is zooooo allemaal verspilde moeite....quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:40 schreef avonne het volgende:
Dus in feite vind ik dat Amanda en Brian goed bezig zijn.
De grote verzaking is dat HJ of L er niet bij gehaald worden voor de definitieve breuk tussen Dennis en Nadia.
Ik snap dat niet hoor
Ik krijg toch de indruk dat huub en lieke niet mogen van het hokje, teveel druk op Dennix.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:43 schreef avonne het volgende:
ik zit in wanhoop naar stream 1+2 te kijken.
MOVE IT !!
DOE WAT !!
Niks mis mee toch ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou![]()
http://www.video4all.nl/s(...)OHEN@WYBCfObXBiheZVV
iets met pro en ana ?quote:
Dat meen je niet.quote:
Dan gaat ze vast slijmen bij Amanda....quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:46 schreef Paris_Texas het volgende:
Volgens mij durft Nadia geen "ik hou hem erin omdat hij m'n enige back-up is" statement te maken omdat ze dan zelf de lul is
Het gaat niet om druk op Dennis, het gaat om back up geven aan Dennis, zodat hij overloopt naar HJL, waardoor Nadia hem laat vallen, en hij donderdag weggestemd kan worden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg toch de indruk dat huub en lieke niet mogen van het hokje, teveel druk op Dennix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |