Heeft Brian die 150 punten al in de pot gedaan, die van Sandy ofzo?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:33 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja en Brian heeft de cp´s toch niet nodig die heeft een hoge hoed en daar kan hij uithalen wanneer hij wil....
Hoe krijg je het toch iedere keer voor elkaar.quote:
Dat is nou precies de persoon Huub waarvan ik vaak helemaal niets begrijp. Hij wil koste wat het kost winnen, gunt echt niemand het licht in de ogen. Wil altijd het hoogste en laatste woord. Praat alles recht wat krom is, en veegt altijd zijn eigen straatje shoon. In het daagelijkse leven, ljikt het mij een heel moeilijk mannetje. Gelukkig maar dat smaken verschillenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:29 schreef pullup het volgende:
Die singles wedstrijd is ook alleen maar als afleiding voor de bewoners verzonnen.
Ik zie Huub zich er ook behoorlijk in vastbijten
Slecht voor het spel ze kunnen beter de energie daar in blijven stoppen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat is nou precies de persoon Huub waarvan ik vaak helemaal niets begrijp. Hij wil koste wat het kost winnen, gunt echt niemand het licht in de ogen. Wil altijd het hoogste en laatste woord. Praat alles recht wat krom is, en veegt altijd zijn eigen straatje shoon. In het daagelijkse leven, ljikt het mij een heel moeilijk mannetje. Gelukkig maar dat smaken verschillen![]()
Ik zou bijna zeggen een beetje van mij en een beetje van Dennixquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe krijg je het toch iedere keer voor elkaar.![]()
Dat klopt, ik zit er ook niet zo veel en zo lang achter de PC en op Fok.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt ook weinig aanleiding nodig om je verhaal kwijt te kunnen
Fijn een beeje sturing,quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:43 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt dat ze zich steeds meer aan Dennix gaat irriteren.
Amanda vraagt hoe ze speltechnisch t.o het wegstemmen van Dennix staat.
Naad: Ik stem hem niet weg, ik kan en mag je niks vertellen. Dennix blijft er a.s. donderdag 100% in.
Hokje: Mag ik jullie hartelijk danken dat jullie deze megaloser in het spel houden.![]()
Dank jullie. Zat op dat moment niet te kijken, maar alleen te luisteren.quote:
Ach mallerd wat leukquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:42 schreef dgk_fan het volgende:
We hebben net met het homo mannenkoor hier in de stad Huub's lied ingestudeerd...
Wat vinden jullie ervan ??
http://evilshare.com/6a26d4c8-d22f-102a-9309-00a0c993e9d6
Nee hoor, hij start als een tijger ! 2x trappen en VRRRRROAAARRRRR !quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:47 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Ach mallerd wat leuk![]()
Was het niet te koud op de Puch?
En die van Brian niet? Hou toch op, kijk voor de grap ns in de charts. Denk sowieso dat beide heren t op hun buik kunnen schrijven om ergens op n playlist te komen. Free choice her en der daar zal t bij blijven.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. De plaat van Brain zal zeker bij de jeugd in de smaak gaan vallen. Die van Huub, daar zijn er 100 in een dozijn van. Dit heeft niets met de persoon te maken![]()
\quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft de storm afgewacht en gaat na donderdag echt knallen. Hij heeft alles op een rijtje en weet nu waar hij aan toe is.
We weten allemaal dat er sturing is maar dit gaat alle perken te buiten.
Dag en nachtquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft de storm afgewacht en gaat na donderdag echt knallen. Hij heeft alles op een rijtje en weet nu waar hij aan toe is.
We weten allemaal dat er sturing is maar dit gaat alle perken te buiten.
Kloptquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:54 schreef Scandalous het volgende:
D: Ik voel me echt pas sinds 24 uur top, en ik heb zoveel wilskracht opgebouwd. Ik heb me helemaal opgeladen.
Ze hadden toch al een tactiek.Hij werkte goed maar ze deden niks meer ineens.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
Jaap en Huub gaan met Brian en Amanda praten over de beste tactiek om Dennis eruit te krijgen.
Dat lijkt me nu een goed plan want die twee willen graag en hebben toch veel meer invloed op Nadia
Helemaal mee eensquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
Gesprek weer met Dennis /Nadia en Amanda... Nadia zoekt heftig een excuus om hem er ook uit te stemmen a.s. donderdag .. Let maar op gaat gebeuren !!! Maar Nadia wil zich er goed over voelen omdat ze altijd heeft beloofd hem erin te houden. En ze wil ten aller tijden het lieve meisje zijn![]()
Het hokje heeft andere plannen met Dennix, zoveel is wel duidelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze hadden toch al een tactiek.Hij werkte goed maar ze deden niks meer ineens.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |