Lekker snelquote:
Lieke heeft toch ook meegezongen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:31 schreef rooie3 het volgende:
Amanda oefent ook al.Is toch niet de bedoeling dat Amanda en Nadia mee mogen.Stuur dan Japie maar met Huub mee.
Brian wil blote borsten en billen in zijn achtergrond koordje, dat zie ik Lieke niet doen. Volgens mij was het al een traumatische ervaring voor haar om te zingen: Oooow Brian wat je doet, doe je goed.quote:
Volgens mij zat ze net al in Liekes kast te zoeken; ze zei dat het zo geordend was. Maar ik geloof niet dat ze er iets uit heeft gehaald.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:43 schreef Deisyy het volgende:
De sletjes hebben het weer eens over verkleden, Nadia: Maar dit is vies, dan stinken we weer.![]()
Wat een vieze wijven zijn het toch, er ligt alleen maar vieze kleding onder in hun kast, kunnen ze dan zelf echt niet bedenken dat ze het gewoon in de wasmachine kunnen gooien.
Naad zegt nu: Ik wil eigenlijk iets van Lieke aan. Zou ze het aan me uitlenen?
Van Lieke mag ze in haar kast kijken en pakken wat ze nodig heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:43 schreef Deisyy het volgende:
Naad zegt nu: Ik wil eigenlijk iets van Lieke aan. Zou ze het aan me uitlenen?
Kleding wassen, haren wassen, lichaam wassen...het is allemaal een probleem.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:48 schreef HoneyBunny het volgende:
Kom net binnenvallen en zie dat de dames weer kleren uit de wasmand vissen... zullen we ze de gebruiksaanwijzing van de wasmachine sturen ipv een kaartje?
en dan snuffelend in de kast van Lieke zegt Naad vol afschuw: Dit is zo Cool Catquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:51 schreef Clank het volgende:
[..]
Van Lieke mag ze in haar kast kijken en pakken wat ze nodig heeft.
Amanda en Nadia noemen Lieke beneden toch gierig.. dat kan Amanda zien aan de manier waarop Lieke haar kast ingeruimd heeft. Die is netjes en dan kan iemand die gierig is precies zien wat er mist![]()
Amanda: Ik heb niks met Lieke.
Nadia: Ik ook niet maar ze heeft wel kleren.
Als zijne schijnheiligheid zo nodig arme kindjes wil steunen, begint tie maar met zijn ¤ 50.000,- die hij gewonnen heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:25 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Steun hem en dan steun je arme kinderen op de Antillen. Amanda wil alleenstaande moeders steunen.
Dus dat!![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Omdat Lieke pichiri is, is haar kast ook zo geordend. Ze wil weten wat er in haar kast ligt zodat niemand iets van haar kan jatten.![]()
Mijn God, wat een verknipte wijven zijn Naad en Amanda.
Naad zegt, natuurlijk zonder zender dat, als ze geen nieuwe kleding krijgt alle ruiten van dat hok er volgende week uitliggen.
Hokje, jullie zijn gewaarschuwd.
![]()
Ik ga er in ieder geval niet op wachten. Wat een dramatische streams, 2 kutwijven en het domme rappen van een neprapper.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:50 schreef pullup het volgende:
Komt er nog iets leuks vanavond of blijft het beetje gebash weer tot diep in de nacht bewaard?
Dat is ook logischer dan er vanuit te gaan dat er iemand bestaat die wel kan denkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:04 schreef Clank het volgende:
Nadia is haar 'krokodil' kwijt.
Na een tijdje zoeken staat op het plasma dat hij mss in haar BH zit. Daar zit hij niet. Dan geeft het plasma aan dat Amanda moet kijken aan de achterkant van Nadia's BH.. daar zit hij ook niet. Dan vindt ze hem aan de zijkant..
Amanda: O my god.. er zitten camera's in je BH!!!
Natasia hoefde er niet voor te neuken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet te geloven wat Naad uitkraamt.
Ze trekt haar borsten omhoog en zegt: Ik neuk me kapot en nog geen silliconenborsten.
Madame dacht dat haar microfoon niet werkte omdat ze haar krokodil kwijt was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |