Ik heb het idee dat ze het laatste zetje en dus het overhalen van Nadia beter aan B en A kunnen overlatenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze hadden toch al een tactiek.Hij werkte goed maar ze deden niks meer ineens.![]()
En na donderdag jonguh!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:54 schreef Scandalous het volgende:
D: Ik voel me echt pas sinds 24 uur top, en ik heb zoveel wilskracht opgebouwd. Ik heb me helemaal opgeladen.
Hij heeft waarschijnlijk met zijn vingers in het stopcontact gezetenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:54 schreef Scandalous het volgende:
D: Ik voel me echt pas sinds 24 uur top, en ik heb zoveel wilskracht opgebouwd. Ik heb me helemaal opgeladen.
Denkt hij nou echt dat wij daar op zitten te wachten?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
Dennix gaat dus 24/7 muziek luisteren, dat is zijn therapie. Spannende TV en streams zal dat opleveren.
Hij heeft nog nix laten zien en hiet mogen wij dus op verheugen.![]()
Hehehehehehheeequote:Op maandag 22 oktober 2007 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk met zijn vingers in het stopcontact gezeten![]()
Lieke welquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:04 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke doet CP punten in de pot voor het bellen.
[ afbeelding ]
Zeker weten dat hij blijft, Naad durft hem echt niet te laten gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:03 schreef schatje het volgende:
Dennis blijft een donderdag gewoon hoor.
Neequote:Op maandag 22 oktober 2007 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke wel![]()
Heeft Brian al betaald voor het bezoek van Sandy?![]()
Is dit niet, om ons een loer voor ogen te draaien? Waardoor de verrassing groter is, als Nix er wel donderdag uitgestemd wordt?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het hokje heeft andere plannen met Dennix, zoveel is wel duidelijk.
Het beige moest duidelijk stoppen en Dennix voelt zich helemaal het mannetje.![]()
Goeie vraag ik denk nl. van welquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten dat hij blijft, Naad durft hem echt niet te laten gaan.
Loopt hier al een weddenschap over?
Als Dennis overloopt naar het team van HJL stemt ze hem wel weg, hoor!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten dat hij blijft, Naad durft hem echt niet te laten gaan.
Loopt hier al een weddenschap over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |