Das altijd beter dan wanneer ze jankt, en jankt, en jankt...quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:17 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia zwijgt, en zwijgt , en zwijgt
Ach ja.... Brian...... hij gokt op het ene paard.... "De langst zittende mag blijven"quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat deze opmerking gemaakt wordt door de meest passieve speler im dat hok op Dennix na.![]()
Ik zou er toch geen 10.00 euro's voor over hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:18 schreef Dark het volgende:
Zou Dennis met die mooie praatjes de DGK_redactie in de luren gelegd hebben?
Toch knap van die jongen.
Absoluut !quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:18 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Das altijd beter dan wanneer ze jankt, en jankt, en jankt...
Wanneer was dat dan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:21 schreef mspoez het volgende:
Lieke heeft de tandeborstels niet weggenomen, er enkel iets mee gedaan. Dat mag; ze heeft ze niet aan het gebruik onttrokken....
Werkelijk waar belachelijk dat achter er niet uit mag van de redactie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Verdorie dennis mag er dus niet uit.Wat een stel klootzakken zeg daar bij die redactie.Sylvia en Eric werden gewoon weggestuurd.
Bekendheid heeft ie nu ook al. Of t positief is is een ander verhaalquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:23 schreef Dark het volgende:
Nadia houdt hem erin omdat er dingen voor Dennis aan gaan komen, dingen die hij thuis niet voor elkaar kan krijgen. Hij krijgt hier bekendheid, dat is thuis veel moeilijker.
dat heeft Lieke gedaan in de 5-2 situatie, na het paardebakincident..... en dat kan ik begrijpen, ik las hier net ergens dat ze er nog overheen gepist zouden hebben..... nou ik ookquote:
Ja en dan de redenatie: Je hebt jezelf zo voor schut gezet zo kan ik je niet naar buiten sturen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:22 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia houdt Dennis er nog steeds in.....
Schandalig en triest.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft de storm afgewacht en gaat na donderdag echt knallen. Hij heeft alles op een rijtje en weet nu waar hij aan toe is.
Hij weet wat er allemaal gaat komen en wel binnen 2 weken.
We weten allemaal dat er sturing is maar dit gaat alle perken te buiten.
quote:
Hij heeft de eerste les zelf geschreven!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:25 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel..... Dennis heeft de eerste les in "How to make a fool of myself" wel héél goed begrepen.....
Na het paardenbak incident met Brian.quote:
Precies, net alsof nadia zo standvastig van zichzelf is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt dat ze hem op dit moment niet de buitenwereld in wil sturen........juist ja.
De buitenwereld schijt schijtbax uit en het hokje wil hem dat niet aandoen.![]()
Ah thanx, ik dacht dat t vd week was.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heeft Lieke gedaan in de 5-2 situatie, na het paardebakincident..... en dat kan ik begrijpen, ik las hier net ergens dat ze er nog overheen gepist zouden hebben..... nou ik ook![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij heeft de eerste les zelf geschreven!
Lieke heeft er niet overheen gepist, degene die het hier zei zou er overheen gepist hebben....quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heeft Lieke gedaan in de 5-2 situatie, na het paardebakincident..... en dat kan ik begrijpen, ik las hier net ergens dat ze er nog overheen gepist zouden hebben..... nou ik ook![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lieke heeft er niet overheen gepist, degene die het hier zei zou er overheen gepist hebben....
Dat heeft Lieke dus niet gedaan![]()
Voor het verhaal weer een andere wending krijgt en ze over 5 versies de aanmbeien van Jaap ermee geschrobt heeft.
Heeft ze ook de aanbeien van Jaap ermee geschrobt ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lieke heeft er niet overheen gepist, degene die het hier zei zou er overheen gepist hebben....
Voor het verhaal weer een andere wending krijgt en ze over 5 versies de aanmbeien van Jaap ermee geschrobt heeft.
Precies, heel goed deze correctie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sssssssssttttttttttquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft ze ook de aanbeien van Jaap ermee geschrobt ?![]()
Okee, resumeeeeeeeee.........quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft ze ook de aanbeien van Jaap ermee geschrobt ?![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |