Na het paardenbak incident met Brian.quote:
Precies, net alsof nadia zo standvastig van zichzelf is.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt dat ze hem op dit moment niet de buitenwereld in wil sturen........juist ja.
De buitenwereld schijt schijtbax uit en het hokje wil hem dat niet aandoen.![]()
Ah thanx, ik dacht dat t vd week was.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heeft Lieke gedaan in de 5-2 situatie, na het paardebakincident..... en dat kan ik begrijpen, ik las hier net ergens dat ze er nog overheen gepist zouden hebben..... nou ik ook![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij heeft de eerste les zelf geschreven!
Lieke heeft er niet overheen gepist, degene die het hier zei zou er overheen gepist hebben....quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heeft Lieke gedaan in de 5-2 situatie, na het paardebakincident..... en dat kan ik begrijpen, ik las hier net ergens dat ze er nog overheen gepist zouden hebben..... nou ik ook![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lieke heeft er niet overheen gepist, degene die het hier zei zou er overheen gepist hebben....
Dat heeft Lieke dus niet gedaan![]()
Voor het verhaal weer een andere wending krijgt en ze over 5 versies de aanmbeien van Jaap ermee geschrobt heeft.
Heeft ze ook de aanbeien van Jaap ermee geschrobt ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lieke heeft er niet overheen gepist, degene die het hier zei zou er overheen gepist hebben....
Voor het verhaal weer een andere wending krijgt en ze over 5 versies de aanmbeien van Jaap ermee geschrobt heeft.
Precies, heel goed deze correctie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sssssssssttttttttttquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft ze ook de aanbeien van Jaap ermee geschrobt ?![]()
Okee, resumeeeeeeeee.........quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft ze ook de aanbeien van Jaap ermee geschrobt ?![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |