Lekker snelquote:
Lieke heeft toch ook meegezongen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:31 schreef rooie3 het volgende:
Amanda oefent ook al.Is toch niet de bedoeling dat Amanda en Nadia mee mogen.Stuur dan Japie maar met Huub mee.
Brian wil blote borsten en billen in zijn achtergrond koordje, dat zie ik Lieke niet doen. Volgens mij was het al een traumatische ervaring voor haar om te zingen: Oooow Brian wat je doet, doe je goed.quote:
Volgens mij zat ze net al in Liekes kast te zoeken; ze zei dat het zo geordend was. Maar ik geloof niet dat ze er iets uit heeft gehaald.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:43 schreef Deisyy het volgende:
De sletjes hebben het weer eens over verkleden, Nadia: Maar dit is vies, dan stinken we weer.![]()
Wat een vieze wijven zijn het toch, er ligt alleen maar vieze kleding onder in hun kast, kunnen ze dan zelf echt niet bedenken dat ze het gewoon in de wasmachine kunnen gooien.
Naad zegt nu: Ik wil eigenlijk iets van Lieke aan. Zou ze het aan me uitlenen?
Van Lieke mag ze in haar kast kijken en pakken wat ze nodig heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:43 schreef Deisyy het volgende:
Naad zegt nu: Ik wil eigenlijk iets van Lieke aan. Zou ze het aan me uitlenen?
Kleding wassen, haren wassen, lichaam wassen...het is allemaal een probleem.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:48 schreef HoneyBunny het volgende:
Kom net binnenvallen en zie dat de dames weer kleren uit de wasmand vissen... zullen we ze de gebruiksaanwijzing van de wasmachine sturen ipv een kaartje?
en dan snuffelend in de kast van Lieke zegt Naad vol afschuw: Dit is zo Cool Catquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:51 schreef Clank het volgende:
[..]
Van Lieke mag ze in haar kast kijken en pakken wat ze nodig heeft.
Amanda en Nadia noemen Lieke beneden toch gierig.. dat kan Amanda zien aan de manier waarop Lieke haar kast ingeruimd heeft. Die is netjes en dan kan iemand die gierig is precies zien wat er mist![]()
Amanda: Ik heb niks met Lieke.
Nadia: Ik ook niet maar ze heeft wel kleren.
Als zijne schijnheiligheid zo nodig arme kindjes wil steunen, begint tie maar met zijn ¤ 50.000,- die hij gewonnen heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:25 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Steun hem en dan steun je arme kinderen op de Antillen. Amanda wil alleenstaande moeders steunen.
Dus dat!![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Omdat Lieke pichiri is, is haar kast ook zo geordend. Ze wil weten wat er in haar kast ligt zodat niemand iets van haar kan jatten.![]()
Mijn God, wat een verknipte wijven zijn Naad en Amanda.
Naad zegt, natuurlijk zonder zender dat, als ze geen nieuwe kleding krijgt alle ruiten van dat hok er volgende week uitliggen.
Hokje, jullie zijn gewaarschuwd.
![]()
Ik ga er in ieder geval niet op wachten. Wat een dramatische streams, 2 kutwijven en het domme rappen van een neprapper.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:50 schreef pullup het volgende:
Komt er nog iets leuks vanavond of blijft het beetje gebash weer tot diep in de nacht bewaard?
Dat is ook logischer dan er vanuit te gaan dat er iemand bestaat die wel kan denkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:04 schreef Clank het volgende:
Nadia is haar 'krokodil' kwijt.
Na een tijdje zoeken staat op het plasma dat hij mss in haar BH zit. Daar zit hij niet. Dan geeft het plasma aan dat Amanda moet kijken aan de achterkant van Nadia's BH.. daar zit hij ook niet. Dan vindt ze hem aan de zijkant..
Amanda: O my god.. er zitten camera's in je BH!!!
Natasia hoefde er niet voor te neuken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet te geloven wat Naad uitkraamt.
Ze trekt haar borsten omhoog en zegt: Ik neuk me kapot en nog geen silliconenborsten.
Madame dacht dat haar microfoon niet werkte omdat ze haar krokodil kwijt was.
Wat een zootje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Ze trekt haar borsten omhoog en zegt: Ik neuk me kapot en nog geen silliconenborsten.![]()
Voicemailquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ging het net nu verkeerd met dat bellen van Lieke?
Je hoorde toch, dat Suzanne opnam?
Waarom legde Lieke toen meteen de hoorn weer neer?
Dat was de voicemail.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dat was de voicemailquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dacht dat het een antwoordapparaat was.. daarom verbrak Lieke de verbinding.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Niemand zit op die lelijke tetten van haar te wachtenquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:18 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia's borsten springen er bijna uit![]()
[ afbeelding ]
Het flubbert en blubbert aan alle kanten. Misschien zou ze eens een goede bh aan moeten trekken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:18 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia's borsten springen er bijna uit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
-knip-
Amanda zelf ziet er niet tof uit!
-knip-
Nee, ze hebben één of andere dansles.. streetdance?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:31 schreef 2live het volgende:
Zijn ze al een choreografie aan het bedenken voor bij Brians optredens of zo?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Ze trekt haar borsten omhoog en zegt: Ik neuk me kapot en nog geen silliconenborsten.![]()
Lieke is goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ligt het aan mij of kan alleen lieke een beetje dansen en staan die andere maar een beetje te springen
Waarschijnlijk wil ze het allebei. Borsten worden gesponsord door de Bergmankliniek, de navels willen ze verhalen op de Vanraath Kliniek.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt waar?? Wat een zielige stinksloerie!! Opeens zijn die tieten belangrijker dan die mislukte navels van d'r?!
![]()
Juistquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:49 schreef Meganog het volgende:
Amanda heeft een tip: "Niet nadenken, gewoon doen!"
Maar Jaap wint altijd, is toch niet meer spannend?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:51 schreef pullup het volgende:
Het bord in beeldDat is voor een schaakliefhebber als ik tenminste iets om naar te kijken
Leuk dat de regie op dit moment een streamswissel doet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:51 schreef pullup het volgende:
Het bord in beeldDat is voor een schaakliefhebber als ik tenminste iets om naar te kijken
Klopt wel maar Jaap geeft er wel aardig commentaar bijquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar Jaap wint altijd, is toch niet meer spannend?
De beste tip die ik in jaren heb gehadquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:49 schreef Meganog het volgende:
Amanda heeft een tip: "Niet nadenken, gewoon doen!"
Iddquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk dat de regie op dit moment een streamswissel doet.![]()
Van alles een beetje. Ze hebben les gehad en oefenen het dansje. Lieke werd erbij geroepen omdat Amanda niet meer precies wist hoe het ging. En -opmerkelijk natuurlijk- is Lieke meteen de 'leidster' van het groepje, natuurlijk overwicht.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:48 schreef Taurus het volgende:
Ik snap er niets van, is Lieke nou streetdanceles aan het geven, of verzinnen ze zelf een les, of moeten ze alle drie 'n dansje doen ofzo?![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:59 schreef Meganog het volgende:
Als je Dennis zo ziet...glas in de ene hand, andere hand in de zak, soepel bewegend, nonchalant om zich heen kijkend...dan begrijp je best dat deze mooie jongen een groot succes bij de dames is in 's lands discotheken.
Inderdaad ! Ik denk dat 'ie de meissies van zich af moet slaan....quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:59 schreef Meganog het volgende:
Als je Dennis zo ziet...glas in de ene hand, andere hand in de zak, soepel bewegend, nonchalant om zich heen kijkend...dan begrijp je best dat deze mooie jongen een groot succes bij de dames is in 's lands discotheken.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:59 schreef Meganog het volgende:
Ze is ook erg druk met de camera.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:03 schreef cobain94 het volgende:
Nadia is alleen maar met haar bh-bandjes bezig, het dansen wil maar niet lukken..
Story of her lifequote:Op maandag 22 oktober 2007 22:03 schreef cobain94 het volgende:
Nadia is alleen maar met haar bh-bandjes bezig, het dansen wil maar niet lukken..
niet on camquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Natasia hoefde er niet voor te neuken.![]()
Ik zou zeggen.....geniet van die Focking Para Zooiquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:03 schreef noucky het volgende:
Als jer er toch eentje download download je ze allebeide zegt Huub.
Nou nee Huub, die van jou vind ik bagger en ik heb die van Brian gedownload.
Ik kan me niet voorstellen dat daar iemand zo wanhopig was.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:04 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
niet on cam
weten wij veel wat ze allemaal bij de febo heeft uitgespookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |