Ik zet HONDERDDUIZEND EURO in dat 'ie blijft !!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten dat hij blijft, Naad durft hem echt niet te laten gaan.
Loopt hier al een weddenschap over?
Had ik ook gedaan. Ik had er zelfs nog overheen gepist!quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:09 schreef Maria44 het volgende:
Na het paardenbak incident heeft Lieke alle tandenborstels van de groep langs de rand van de wcpot gehaald en teruggezet. Zo jongens poetsen jullie maar lekker jullie tanden.
Leuk![]()
Het gaat hiet niet om Naad maar om het hokje. Naad mag hem niet wegstemmen, dat zei ze bijna hardop tegen Amanda.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten dat hij blijft, Naad durft hem echt niet te laten gaan.
Loopt hier al een weddenschap over?
Is niet in beeld geweesd.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke wel![]()
Heeft Brian al betaald voor het bezoek van Sandy?![]()
Echt? Dat heb ik gemist. Nou, dan is het een duidelijke zaakquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat hiet niet om Naad maar om het hokje. Naad mag hem niet wegstemmen, dat zei ze bijna hardop tegen Amanda.
Gatver, die spoort dus net zo min als de rest.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:09 schreef Maria44 het volgende:
Na het paardenbak incident heeft Lieke alle tandenborstels van de groep langs de rand van de wcpot gehaald en teruggezet. Zo jongens poetsen jullie maar lekker jullie tanden.
Leuk![]()
Moet jij weten. Is er een topic over ja/nee Dennis eruit a.s. donderdag?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zet HONDERDDUIZEND EURO in dat 'ie blijft !!!![]()
Tandenborstels zijn daar persoonlijk bezit, daarover begon de ruzie in de slaapkamer twee dagen later.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:11 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan. Ik had er zelfs nog overheen gepist!
God wat is die Lieke toch een klotemeid![]()
Is Antilliaans voor Sukkelquote:
Hij gaat er niet uit donderdagquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet jij weten. Is er een topic over ja/nee Dennis eruit a.s. donderdag?
Ah dat heb ik even gemist. Maar tis idd persoonlijk bezit. Jammerquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:13 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Tandenborstels zijn daar persoonlijk bezit, daarover begon de ruzie in de slaapkamer twee dagen later.
Ik hoop wel dat het op afbetaling mag want ik heb het nog NET nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet jij weten. Is er een topic over ja/nee Dennis eruit a.s. donderdag?
Alleen jammer dat deze opmerking gemaakt wordt door de meest passieve speler in dat hok op Dennix na.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:14 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis bashing continues...... Brian verwijt hem dat hij geen acties onderneemt.......
Hè hè , het kwartje valt soms later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |