quote:
Lol deze is best grappigquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:48 schreef Dromer het volgende:
[ afbeelding ]
afgezaagder kon blijkbaar niet....
Fok is traag als stront, maar het staat erquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:55 schreef Ravage het volgende:
triptamine, plak nog ff een linkje naar topic #1 in je OP..
quote:To Dutch and Flemish readers: Sevensheavens dagelijkse actualiteitencartoon voor Nu.nl zal met ingang van 1 november 2007 om begrotingsredenen worden gereduceerd tot een wekelijkse cartoon. Mocht je dit jammer vinden, laat dat dan gerust even weten aan de Nu.nl redactie, alvast bedankt.
quote:To Dutch and Flemish readers: gedurende de maand september berichtte ik dat de dagelijkse Nu.nl cartoon m.i.v. 1 november 2007 naar een wekelijkse frequentie zou worden teruggebracht.
Met genoegen kan ik melden dat cartoon voor Nu.nl mede door een hartverwarmend grote respons aan de Nu.nl redactie dagelijks zal blijven.
Ik ben zeer blij dat ik mijn dagelijkse podium behoud, en dank iedereen die een e-mail naar de Nu.nl redactie heeft gestuurd van harte.
Nou ja, we kunnen wel bijvenquote:
Lemonpartyquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:15 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Wij hebben tubgirl,goatse,lemonpart,2 girl 1 cup.![]()
![]()
![]()
Scribbly mis ik... mijn lichtpunt in de ochtend, als ik in de trein zat onderweg naar schoolquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:27 schreef Dangel het volgende:
Ik zit hier op het werk aan een loket, en ik heb zojuist de nu.nl cartoons van het raam gehaald die mn chef daar had gehangen![]()
En Scribbly er voor in de plek gehangen!
Op de weblog hebben we toch Dannytjeuh (oid).quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ze hebben Cartoons, dat kan FOK! niet zeggen
Hahhaa wat een imbecielquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:31 schreef James1988 het volgende:
* James1988 eens is met TT
Inspiratieloze kutcartoons![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toppunt van slechtheid imho... zelfde plaatje als eerdere strips, maar dan gecropped en andere tekst erbij... ok, beetje aangepast (vergelijk, 2)
gezichtsuidrukking? Nounou... daar zijn er ook zoveel van eh!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:18 schreef James1988 het volgende:
Valt me nu pas op: zelfs de gezichtsuitdrukking tussen de strip en vergelijking #2 is hetzelfde bij dat poppetje wat voor mannetje moet doorgaan...
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:03 schreef kikoooooo het volgende:
Wie legt hem even voor mij uit? Want ik snap hem oprecht niet.
Misschien kan ik er om lachen als ik hem snap
Hoe slecht de grap ook is, ik erger me nog het meest aan die gelaatsuitdrukkingen op die koppen van die blokkendozen. Echt een striptekenaar onwaardig.quote:
inderdaad, KOTSlelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:12 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Hoe slecht de grap ook is, ik erger me nog het meest aan die gelaatsuitdrukkingen op die koppen van die blokkendozen. Echt een striptekenaar onwaardig.
Inderdaad, want die lachende koppen slaan hier ook nergens op. De gezichtsuitdrukkingen in cartoons zijn zó belangrijk, daarom zijn bv Garfield en Fokke & Sukke zo leuk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:12 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Hoe slecht de grap ook is, ik erger me nog het meest aan die gelaatsuitdrukkingen op die koppen van die blokkendozen. Echt een striptekenaar onwaardig.
Fokke en Sukke heersen ZWAAR! [Ze heersen zelfs zo erg dat ik alleen voor hun dagelijkse strookje een heel NRC koop s ochtendsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Inderdaad, want die lachende koppen slaan hier ook nergens op. De gezichtsuitdrukkingen in cartoons zijn zó belangrijk, daarom zijn bv Garfield en Fokke & Sukke zo leuk.
Als je zijn cartoons ook goed bekijkt, zie je dat er ook maar 2 gezichtsuitdrukkingen voorkomen: met de mondhoeken naar beneden (verbaasd) en lachend.![]()
en opnieuw een ""cartoon"" die vrijwel identiek is aan een andere die enkele weken geleden door hem is gemaakt....quote:
deze is wel erg sneu. + dat het een herhaling is van een cartoon van een paar maandjes terug geloof ik..quote:
Hahaha een haardroger op een mobiel! Hoe verzint ie het!quote:
Gaat echt nergens over.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:24 schreef broodmonkeh het volgende:
[ afbeelding ]
mag ik nu ook op nu.nl
newbiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:57 schreef HansU het volgende:
[..]
matig inderdaad ja, maar doe gerust een nieuwe poging![]()
In een cartoon laat je ook mensen doorgaans niet met elkaar praten, daar is een cartoon niet geschikt voor omdat de figuren maar één gezichtsuitdrukking kunnen hebben (nu hebben deze figuren van sevensheaven al totaal geen uitdrukking, maar goed). Als je zulke "grappen" wilt maken als hierboven doe je dat maar in een strip. In een cartoon moet je juist een gevatte grap plaatsen die de lezer in één keer moet kunnen snappen. Als je dat niet kunt, DOE HET DAN NIET! Wat een klootzak.quote:
De meeste photoshops hier op fok zijn beterquote:
Ik irriteer me aan ALLES van deze 'strips'.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
trouwens, ben ik de denige die zich irriteerd aan die vierkante lichamen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij staat iets van: "Oogzorg moet beter".quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:04 schreef kloas_wokkel het volgende:
[ afbeelding ]
google snapt em ook
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:12 schreef DJKoster het volgende:
[..]
![]()
Zoek de grap:
[ afbeelding ]die vind ik dan wel weer grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al is ie wel erg simpel![]()
[..]
![]()
Zoek de grap:
[ afbeelding ]deze 'grap' is nog best oké. De afzichtelijke tekenstijl maakt het echter weer tot een tenenkrommend geheel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
Niet dat ie dan iets aan de gezichten doet, en een soort van podium met YMCA ofzo..?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:36 schreef Asmodean het volgende:
[..]
deze 'grap' is nog best oké. De afzichtelijke tekenstijl maakt het echter weer tot een tenenkrommend geheel.
de tekenstijl bevalt mij wel. Niet alles hoeft mooi uitgwerkt te zijn. Southpark bijvoorbeeld is toch eigenlijk ook belachelijk lelijk, maar toch super grappig en leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:36 schreef Asmodean het volgende:
[..]
deze 'grap' is nog best oké. De afzichtelijke tekenstijl maakt het echter weer tot een tenenkrommend geheel.
Tjezus, ik begrijp hem nu pas...quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:26 schreef Ascendancy het volgende:
Heel soms zijn ze grappig, maar meestal gewoon om te kotsen
De John in het AD was vandaag echter wel geniaal:
[ afbeelding ]
Precies. Fokke en Sukke is ook niet super getekend, maar toch erg leuk. Daar gaat het ook omquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:31 schreef HansU het volgende:
[..]
de tekenstijl bevalt mij wel. Niet alles hoeft mooi uitgwerkt te zijn. Southpark bijvoorbeeld is toch eigenlijk ook belachelijk lelijk, maar toch super grappig en leuk om naar te kijken.
is er een clue dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Precies. Fokke en Sukke is ook niet super getekend, maar toch erg leuk. Daar gaat het ook om
Ik moest lachen om die laatste cartoon over de politieDa's voor het eerst
Hij is idd redelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:17 schreef ScottTracy het volgende:
Ik moest lachen om die laatste cartoon over de politieDa's voor het eerst
yep... treurig zwakquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:18 schreef broodmonkeh het volgende:
maar die nieuwe is weer om te huilen.
die is wel héél erg saai..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoe verzinnen ze het![]()
Eensch.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:36 schreef Dylanesque het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die 'Politie treedt op' is wel leuk. De eerste waar ik ooit bij heb moeten glimlachen
Dat zegt meer over jou dan over de cartoons.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:04 schreef Chandler het volgende:
Ik vind deze cartoons altijd wel erg lache hoor
En die cartoon is ook al eerder gebruiktquote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef NMGN23 het volgende:
Nee, helaas.... Weer niet....
[ afbeelding ]
Zet er dan alleen ruimtebesparing neer ipv dat de grap helemaal uitgelegd wordt![]()
Bovendien gaat het in het nieuwsbericht over het aantal ip-adressen...![]()
Goed idee van die sukkel, hopelijk doet ie dat met al z'n "cartoons"quote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef NMGN23 het volgende:
Nee, helaas.... Weer niet....
[ afbeelding ]
Zet er dan alleen ruimtebesparing neer ipv dat de grap helemaal uitgelegd wordt![]()
Bovendien gaat het in het nieuwsbericht over het aantal ip-adressen...![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Goed idee van die sukkel, hopelijk doet ie dat met al z'n "cartoons"
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Goed idee van voor die sukkel, hopelijk doet ie dat met al z'n "cartoons"
WTF?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Mijn god! Wat ik lang niet gelachen om zoiets slechts.![]()
Ik vind die eigenlijk ook voor het grootste deel aan de flauwe kant.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:53 schreef James1988 het volgende:
John & John is geweldig ja
"Martini on the rocks"
Idem... Denk ik..quote:Op maandag 5 november 2007 03:29 schreef James1988 het volgende:
Goeie grutjes zeg, die is wel heel erg slecht... heb 4x moeten lezen voor ik überhaupt begreep waar het op slaat...
J&Jquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:46 schreef Tommeh het volgende:
Beter imho :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2007 02:31 schreef bersenka het volgende:
[ afbeelding ]
waar deze ook weer op slaat![]()
oh mijn God ik wist niet dat het dieptepunt nog nieteens bereikt was tot vandaagquote:Op maandag 5 november 2007 02:31 schreef bersenka het volgende:
[ afbeelding ]
waar deze ook weer op slaat![]()
QFT.quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:07 schreef Q. het volgende:
Nope. Wel minder ergerlijk dan die achterlijke poppetjes, dat wel.
Zo, fixed.quote:Maar nog steeds van een bedenkelijkachterlijk/walgelijk niveau.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:44 schreef Sigmund666 het volgende:
EEN WONDER MENSEN! EEN WONDER! Eindelijk een cartoon die wél grappig is, of daar naar toe leunt
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat een polis voor geitenhouders is of zo.quote:Op maandag 5 november 2007 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wie kan me deze uitleggen op een manier dat ik keihard ga lachen?
Idd. En John & John:quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef NoBody122 het volgende:
Maak voor die andere strips maar aparte topics, dit topic is om onvrede over die van nu.nl te uiten
Ik dacht voor een polis voor niet lang levenden...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:22 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een polis voor geitenhouders is of zo.
Het ging volgens mij meer om het gewicht van Theo.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:25 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik dacht voor een polis voor niet lang levenden...
ik vond hem daarom ook vrij smakeloos.
owquote:Op woensdag 7 november 2007 03:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het ging volgens mij meer om het gewicht van Theo.
Ik dacht een polis voor dikke mensen, Theo was immers niet een van de slanksten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:25 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik dacht voor een polis voor niet lang levenden...
ik vond hem daarom ook vrij smakeloos.
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht een polis voor dikke mensen, Theo was immers niet een van de slanksten.
quote:Op woensdag 7 november 2007 12:19 schreef Principessa het volgende:
[..]
owmaar d'r zijn toch genoeg levende dikke mensen die niet zo rond 2 november zijn versneden? Sugar Lee Hooper, Peter Beense...
Het idee is op zich niet slecht. Alleen dat poppetje dan weer, hè? Met z'n donuthanden... Al zou dat op zich ook een grap kunnen zijn. Stereotype agenten eten donuts, die gozer heeft er zoveel gehad dat z'n handen in halfopgegeten donuts zijn veranderd...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
De eerste waar ik een klein beetje om moest lachen:
[ afbeelding ]
ik snap hem niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Nou, het is weer eens tijd voor een leuke hoop triestheid. MIJN GOD, wat is deze slecht! Het nieuws is oud, de grap is heel flauw. Ja, nog flauwer dan een hoer die het alleen met kleren aan wil doen
[ afbeelding ]
quote:
Ook voor die kan ie een klacht krijgen. Ongeoorloofd gebruik van het politielogo.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
De eerste waar ik een klein beetje om moest lachen:
[ afbeelding ]
Ik ben plotseling voor de doodstraf!quote:Op donderdag 8 november 2007 01:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook voor die kan ie een klacht krijgen. Ongeoorloofd gebruik van het politielogo.
quote:
dat zijn gewoon hun handen, die gozer kan blijkbaar geen handen tekenen...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het idee is op zich niet slecht. Alleen dat poppetje dan weer, hè? Met z'n donuthanden... Al zou dat op zich ook een grap kunnen zijn. Stereotype agenten eten donuts, die gozer heeft er zoveel gehad dat z'n handen in halfopgegeten donuts zijn veranderd...
WIE STUURT ER NOU EEN MAIL DAT ER MEER CARTOONS MOETEN KOMENquote:• Gedurende de maand september berichtte ik dat de dagelijkse Nu.nl cartoon m.i.v. 1 november 2007 naar een wekelijkse frequentie zou worden teruggebracht.
Met genoegen kan ik melden dat de cartoon voor Nu.nl mede door een hartverwarmend grote respons aan de Nu.nl redactie dagelijks zal blijven.
Ik dank iedereen die een e-mail naar de Nu.nl redactie heeft gestuurd van harte.
Dat hij dingen hetgebruikt dat weten we welquote:• De meeste Sevensheaven karakters, afbeeldingen en daarin vertoonde ontwerpen zijn beschikbaar voor (her)gebruik en licentie.
quote:http://www.sevensheaven.nl/images/producten/cartoon-spotprent_sinterklaas-inbreker.jpg
Ja, weet ik, maar ik bedoelde dat zijn handen dus in de vorm van een donut getekend zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat zijn gewoon hun handen, die gozer kan blijkbaar geen handen tekenen...![]()
Maar weer dat kutgezichtquote:Op donderdag 8 november 2007 13:23 schreef SlaggY het volgende:
Hier maakt hij wel handen.
http://www.sevensheaven.n(...)ters/crashtestdummy/
ah, vandaar....quote:Op donderdag 8 november 2007 09:38 schreef NMGN23 het volgende:
Ladies and gentlemen, we've got him!
[ afbeelding ]
Snap ook wel waarom ie dat nu niet meer doetquote:Op donderdag 8 november 2007 13:23 schreef SlaggY het volgende:
Hier maakt hij wel handen.
http://www.sevensheaven.n(...)ters/crashtestdummy/
Antwoord:quote:Hey,
Misschien die overstap naar een wekelijks cartoon op Nu.nl niet zo'n slecht
idee. Dan zou je iets meer tijd hebben om je grappen te bedenken en uit te
werken.
Je kunt toch veel beter één maal per week een leuke / gevatte cartoon
plaatsen dan zeven keer eentje die kant nog wal raakt.
Want, sorry dat ik het zeg, 9 van je 10 cartoons gaan op dit moment echt
nergens over. Totaal niet doordacht of wat dan ook. Denk niet dat lezers van
nu.nl op dit soort humor zitten te wachten.
Doe er iets aan ;-)
Groetjes,
Nick
quote:Hallo Nick,
Dank je voor je e-mail.
Ik respecteer je mening. Je vindt de cartoons niet leuk, dat is je goed
recht. Er is tenslotte bijna niets subjectievers dan humor.
Mijn taak is om een luchtige visuele knipoog bij een dagelijks geselecteerd
artikel te vervaardigen, ter afwisseling van een hoop zware nieuwskost. Ik
pretendeer daarbij absoluut geen humoristisch genie te zijn, en je vindt
mijn cartoons leuk of niet, maar maak je er verder niet druk om zou ik
zeggen.
Je kunt er van op aan dat ik zelf mijn cartoons ook lang niet altijd goed
vind, maar ik doe mijn best. De ene dag lukt het om iets leukers te
verzinnen dan de andere. Op sommige dagen is er bijna alleen maar moord en
verkrachting te vinden in het nieuws, dan kan het wel eens knap lastig zijn
om toch met een cartoon op de proppen te komen die leuk genoeg is.
Zolang Nu.nl er tevreden mee is, zolang ik een hoop positieve reacties
ontvang en zolang ik gemiddeld 75000 unieke bezoekers per maand op mijn site
heb, denk ik dat ik voldoende mensen een plezier doe met mijn werk om door
te gaan.
Vriendelijke groet,
Metin
Moet zeggen dat ik het relaxed vind dat die gast gewoon antwoord geeft.quote:
Vind ik ook, ik heb hem daar dan ook voor bedankt.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:31 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het relaxed vind dat die gast gewoon antwoord geeft.
Eensch. SJABBA!quote:Op donderdag 8 november 2007 14:31 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het relaxed vind dat die gast gewoon antwoord geeft.
Is dat een reuzenhuis vastgeplakt aan de wereldbol?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:45 schreef Sigmund666 het volgende:
God, wat is ie weer eens origineel!
[ afbeelding ]
[Volgens mij kijkt ie in dit topic en klagen wij over donuthandjes en domme eentonige koppen, nu heeft ie iets nieuws bedacht]
Nee joh gekquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:56 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Is dat een reuzenhuis vastgeplakt aan de wereldbol?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:45 schreef Sigmund666 het volgende:
God, wat is ie weer eens origineel!
[ afbeelding ]
[Volgens mij kijkt ie in dit topic en klagen wij over donuthandjes en domme eentonige koppen, nu heeft ie iets nieuws bedacht]
NLWquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:17 schreef nlw het volgende:
oh man, ik zie dat we hier op de wc een kalender hebben hangen van Sevens Heaven, in ook exact dezelfde style en dezelfde 'humor', zal ik de moeite nemen wat in te scannen?
tis echt erg
Ik dacht eerst dat het een springveer was.quote:
ik moet eerlijk zeggen dat ik hierom nog wel moest lachen, tijdje geleden bij eens Sevensheavenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:39 schreef nlw het volgende:
naja die hele kalender staat dus vol met lbo ict grapjes ;x
[ afbeelding ]
zo 1980
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:24 schreef Martijn85 het volgende:
Die taalpurist "strip" is nog slecht vertaald ook
Posten die hapquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef nlw het volgende:
heb er nog wel 10 hoor :x
WAT!quote:Op woensdag 7 november 2007 03:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Dupa [Dommel], Franquin [Guust Flater], Hergé [Quick en Flupke]. Kut, ik kom er net achter dat ze allemaal al dood zijn
Ik vond die DirkJan strip met die kabouter in zn gps beterquote:
Dat kwam omdat ik het wel eens gedaan heb... Feest der herkenningquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:56 schreef Rikketik het volgende:
Om die 'De trambaan op' moest ik wel even grinniken.
maar voor de zelfbevrediging zou het dan wel weer prima zijn!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik vroeg me vanaf onder het koken ook echt af hoe die gozertjes moeten werken met die donuthandjes. Wat moet je dan toch een kutleven hebben, je wilt het niet weten.
Moet je wat biertjes meenemen uit een kratje, moet je tien keer lopen omdat je er maar 2 per hand kan vasthouden
oh man, hij heeft zichzelf ondertroffenquote:Op maandag 12 november 2007 01:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Dit is echt het niveau van NUL KOMMA FUCKING NUL!
[ afbeelding ]
vind deze juist wel leukquote:Op maandag 12 november 2007 01:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Dit is echt het niveau van NUL KOMMA FUCKING NUL!
[ afbeelding ]
De grap slaat nergens op, aangezien het niet in de Zwarte Zee gebeurde, maar in de Zee van Azov.quote:
[..]
![]()
Zoek de grap:enkele maanden eerder, op evertkwok.nl:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
shiiiit dat was nog wel z'n bestequote:Op maandag 12 november 2007 10:09 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
enkele maanden eerder, op evertkwok.nl:
[ link | afbeelding ]
Dat is een understatementquote:Op maandag 12 november 2007 20:47 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind zijn cartoons ook niet leuk, maar blijkbaar ben ik zelf niet leuker
quote:De meeste Sevensheaven karakters, afbeeldingen en daarin vertoonde ontwerpen zijn beschikbaar voor (her)gebruik en licentie.
ok..quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:58 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
En ja hoor, we hebben een nieuw dieptepunt!
Tsja, hij is de enige die een "luchtige visuele knipoog bij een dagelijks geselecteerdquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Klacht: laat nu.nl eens een andere cartoonist nemen!
Die is behalve slecht ook nog eens enorm smakeloosquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:10 schreef Pinobot het volgende:
Heb je deze trouwens al gezien: http://www.sevensheaven.n(...)/hermanbroodcdcover/
Da's wel heel erg.![]()
Idd..quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Die is behalve slecht ook nog eens enorm smakeloos![]()
Whahahahquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:44 schreef DJKoster het volgende:
Oke... een nieuwe voor morgen:
De kop is "Tarzanmusicalacteur Ron Link breekt teen", wat zou je daar voor cartoon bij verzinnen?
Juist: http://www.sevensheaven.nl/images/producten/cartoon_20071114.jpg![]()
Ik denk iets met jumpenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:16 schreef Pinobot het volgende:
Ik ben benieuwd hoe zit dat plaatje weer gaan recyclen.
Die er niet erg gebroken uit zienquote:Op woensdag 14 november 2007 15:32 schreef James1988 het volgende:
Deze heeft nog wel wat... en het poppetje heeft tenen!
Ja, vier aan beide voeten.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:32 schreef James1988 het volgende:
Deze heeft nog wel wat... en het poppetje heeft tenen!
Ik snap hem niet. Is het echt alleen: "schandknaap" <-> "Van der Knaap"?quote:
Volgens mij is dat alles..quote:Op donderdag 15 november 2007 09:36 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Is het echt alleen: "schandknaap" <-> "Van der Knaap"?
Of zit er iets anders achter wat ik niet snap?
Wat een bericht kiest 'ie ook uitquote:Van Middelkoop zal Van der Knaap missen
Uitgegeven: 14 november 2007 12:48
KABUL - Minister Eimert van Middelkoop (Defensie) zal zijn naar Ede vertrekkende staatssecretaris Cees van der Knaap missen. Dat zei hij woensdag vanuit Kabul, waar hij gesprekken voerde met de Afghaanse regering.
"Ik zal hem missen. Ik heb hem het afgelopen half jaar leren kennen als een goed ingewerkte staatssecretaris. Hij is een echte steun geweest", zei de minister. Hij noemde de portefeuille van Van der Knaap - personeel en materieel - een bewerkelijke. "Hij heeft er veel werk aan gehad."
Van Middelkoop gunt Van der Knaap "de leuke stad Ede" van harte.
Nina Brink ( worldonline ) die kwam dus in het nieuws omdat ze van SM houdt.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:08 schreef Dodecahedron het volgende:
Wie is Nina trouwens?
omgquote:Op donderdag 15 november 2007 10:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nina Brink ( worldonline ) die kwam dus in het nieuws omdat ze van SM houdt.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/858021.html
Het is blijkbaar meer een verwijzing dan een grap ookquote:Op donderdag 15 november 2007 13:32 schreef DJKoster het volgende:
Idd..![]()
En alsof iemand die 'Nina'-grap snapt..![]()
wil je die kutstrips niet vergelijken met tineke schouten graagquote:Op donderdag 15 november 2007 15:20 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik word altijd ook ONTZETTEND aggressief van die kutstripjes.
Maar er zijn inderdaad mensen die ook om Karin Bloemen kunnen lachen, of Tineke Schouten, mensen die geen bier lusten etc. etc.
Daar moet ik ook een beetje van huilen
Hij is bijna volquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:18 schreef jpg97 het volgende:
Met dezelfde emotieloze kutpoppen
Ik wil dit topic uit mijn AT
élke keer dat ik weer kijk is mijn dag verpest.
Ze moeten die gast gewoon een computerverbod geven zodat ie dit soort troep NOOIT meer kan produceren
Die kop van Bush heeft ie ook vaker gebruiktquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:16 schreef Ravage het volgende:
Dit is trouwens een van de weinige plaatjes waarin hij daadwerkelijk tijd in het gezicht heeft gestoken:
http://www.sevensheaven.n(...)ns/georgebushspeech/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |