WAT!quote:Op woensdag 7 november 2007 03:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Dupa [Dommel], Franquin [Guust Flater], Hergé [Quick en Flupke]. Kut, ik kom er net achter dat ze allemaal al dood zijn
Ik vond die DirkJan strip met die kabouter in zn gps beterquote:
Dat kwam omdat ik het wel eens gedaan heb... Feest der herkenningquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:56 schreef Rikketik het volgende:
Om die 'De trambaan op' moest ik wel even grinniken.
maar voor de zelfbevrediging zou het dan wel weer prima zijn!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik vroeg me vanaf onder het koken ook echt af hoe die gozertjes moeten werken met die donuthandjes. Wat moet je dan toch een kutleven hebben, je wilt het niet weten.
Moet je wat biertjes meenemen uit een kratje, moet je tien keer lopen omdat je er maar 2 per hand kan vasthouden
oh man, hij heeft zichzelf ondertroffenquote:Op maandag 12 november 2007 01:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Dit is echt het niveau van NUL KOMMA FUCKING NUL!
[ afbeelding ]
vind deze juist wel leukquote:Op maandag 12 november 2007 01:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Dit is echt het niveau van NUL KOMMA FUCKING NUL!
[ afbeelding ]
De grap slaat nergens op, aangezien het niet in de Zwarte Zee gebeurde, maar in de Zee van Azov.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:12 schreef DJKoster het volgende:
[..]
![]()
Zoek de grap:enkele maanden eerder, op evertkwok.nl:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
shiiiit dat was nog wel z'n bestequote:Op maandag 12 november 2007 10:09 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
enkele maanden eerder, op evertkwok.nl:
[ link | afbeelding ]
Dat is een understatementquote:Op maandag 12 november 2007 20:47 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind zijn cartoons ook niet leuk, maar blijkbaar ben ik zelf niet leuker
quote:De meeste Sevensheaven karakters, afbeeldingen en daarin vertoonde ontwerpen zijn beschikbaar voor (her)gebruik en licentie.
ok..quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:58 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
En ja hoor, we hebben een nieuw dieptepunt!
Tsja, hij is de enige die een "luchtige visuele knipoog bij een dagelijks geselecteerdquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Klacht: laat nu.nl eens een andere cartoonist nemen!
Die is behalve slecht ook nog eens enorm smakeloosquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:10 schreef Pinobot het volgende:
Heb je deze trouwens al gezien: http://www.sevensheaven.n(...)/hermanbroodcdcover/
Da's wel heel erg.![]()
Idd..quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Die is behalve slecht ook nog eens enorm smakeloos![]()
Whahahahquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:44 schreef DJKoster het volgende:
Oke... een nieuwe voor morgen:
De kop is "Tarzanmusicalacteur Ron Link breekt teen", wat zou je daar voor cartoon bij verzinnen?
Juist: http://www.sevensheaven.nl/images/producten/cartoon_20071114.jpg![]()
Ik denk iets met jumpenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:16 schreef Pinobot het volgende:
Ik ben benieuwd hoe zit dat plaatje weer gaan recyclen.
Die er niet erg gebroken uit zienquote:Op woensdag 14 november 2007 15:32 schreef James1988 het volgende:
Deze heeft nog wel wat... en het poppetje heeft tenen!
Ja, vier aan beide voeten.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:32 schreef James1988 het volgende:
Deze heeft nog wel wat... en het poppetje heeft tenen!
Ik snap hem niet. Is het echt alleen: "schandknaap" <-> "Van der Knaap"?quote:
Volgens mij is dat alles..quote:Op donderdag 15 november 2007 09:36 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Is het echt alleen: "schandknaap" <-> "Van der Knaap"?
Of zit er iets anders achter wat ik niet snap?
Wat een bericht kiest 'ie ook uitquote:Van Middelkoop zal Van der Knaap missen
Uitgegeven: 14 november 2007 12:48
KABUL - Minister Eimert van Middelkoop (Defensie) zal zijn naar Ede vertrekkende staatssecretaris Cees van der Knaap missen. Dat zei hij woensdag vanuit Kabul, waar hij gesprekken voerde met de Afghaanse regering.
"Ik zal hem missen. Ik heb hem het afgelopen half jaar leren kennen als een goed ingewerkte staatssecretaris. Hij is een echte steun geweest", zei de minister. Hij noemde de portefeuille van Van der Knaap - personeel en materieel - een bewerkelijke. "Hij heeft er veel werk aan gehad."
Van Middelkoop gunt Van der Knaap "de leuke stad Ede" van harte.
Nina Brink ( worldonline ) die kwam dus in het nieuws omdat ze van SM houdt.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:08 schreef Dodecahedron het volgende:
Wie is Nina trouwens?
omgquote:Op donderdag 15 november 2007 10:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nina Brink ( worldonline ) die kwam dus in het nieuws omdat ze van SM houdt.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/858021.html
Het is blijkbaar meer een verwijzing dan een grap ookquote:Op donderdag 15 november 2007 13:32 schreef DJKoster het volgende:
Idd..![]()
En alsof iemand die 'Nina'-grap snapt..![]()
wil je die kutstrips niet vergelijken met tineke schouten graagquote:Op donderdag 15 november 2007 15:20 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik word altijd ook ONTZETTEND aggressief van die kutstripjes.
Maar er zijn inderdaad mensen die ook om Karin Bloemen kunnen lachen, of Tineke Schouten, mensen die geen bier lusten etc. etc.
Daar moet ik ook een beetje van huilen
Hij is bijna volquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:18 schreef jpg97 het volgende:
Met dezelfde emotieloze kutpoppen
Ik wil dit topic uit mijn AT
élke keer dat ik weer kijk is mijn dag verpest.
Ze moeten die gast gewoon een computerverbod geven zodat ie dit soort troep NOOIT meer kan produceren
Die kop van Bush heeft ie ook vaker gebruiktquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:16 schreef Ravage het volgende:
Dit is trouwens een van de weinige plaatjes waarin hij daadwerkelijk tijd in het gezicht heeft gestoken:
http://www.sevensheaven.n(...)ns/georgebushspeech/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |