Dat kwam omdat ik het wel eens gedaan heb... Feest der herkenningquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:56 schreef Rikketik het volgende:
Om die 'De trambaan op' moest ik wel even grinniken.
maar voor de zelfbevrediging zou het dan wel weer prima zijn!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik vroeg me vanaf onder het koken ook echt af hoe die gozertjes moeten werken met die donuthandjes. Wat moet je dan toch een kutleven hebben, je wilt het niet weten.
Moet je wat biertjes meenemen uit een kratje, moet je tien keer lopen omdat je er maar 2 per hand kan vasthouden
oh man, hij heeft zichzelf ondertroffenquote:Op maandag 12 november 2007 01:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Dit is echt het niveau van NUL KOMMA FUCKING NUL!
[ afbeelding ]
vind deze juist wel leukquote:Op maandag 12 november 2007 01:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Dit is echt het niveau van NUL KOMMA FUCKING NUL!
[ afbeelding ]
De grap slaat nergens op, aangezien het niet in de Zwarte Zee gebeurde, maar in de Zee van Azov.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:12 schreef DJKoster het volgende:
[..]
![]()
Zoek de grap:enkele maanden eerder, op evertkwok.nl:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
shiiiit dat was nog wel z'n bestequote:Op maandag 12 november 2007 10:09 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
enkele maanden eerder, op evertkwok.nl:
[ link | afbeelding ]
Dat is een understatementquote:Op maandag 12 november 2007 20:47 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind zijn cartoons ook niet leuk, maar blijkbaar ben ik zelf niet leuker
quote:De meeste Sevensheaven karakters, afbeeldingen en daarin vertoonde ontwerpen zijn beschikbaar voor (her)gebruik en licentie.
ok..quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:58 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
En ja hoor, we hebben een nieuw dieptepunt!
Tsja, hij is de enige die een "luchtige visuele knipoog bij een dagelijks geselecteerdquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Klacht: laat nu.nl eens een andere cartoonist nemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |