Precies. Fokke en Sukke is ook niet super getekend, maar toch erg leuk. Daar gaat het ook omquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:31 schreef HansU het volgende:
[..]
de tekenstijl bevalt mij wel. Niet alles hoeft mooi uitgwerkt te zijn. Southpark bijvoorbeeld is toch eigenlijk ook belachelijk lelijk, maar toch super grappig en leuk om naar te kijken.
is er een clue dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Precies. Fokke en Sukke is ook niet super getekend, maar toch erg leuk. Daar gaat het ook om
Ik moest lachen om die laatste cartoon over de politieDa's voor het eerst
Hij is idd redelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:17 schreef ScottTracy het volgende:
Ik moest lachen om die laatste cartoon over de politieDa's voor het eerst
yep... treurig zwakquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:18 schreef broodmonkeh het volgende:
maar die nieuwe is weer om te huilen.
die is wel héél erg saai..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoe verzinnen ze het![]()
Eensch.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:36 schreef Dylanesque het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die 'Politie treedt op' is wel leuk. De eerste waar ik ooit bij heb moeten glimlachen
Dat zegt meer over jou dan over de cartoons.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:04 schreef Chandler het volgende:
Ik vind deze cartoons altijd wel erg lache hoor
En die cartoon is ook al eerder gebruiktquote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef NMGN23 het volgende:
Nee, helaas.... Weer niet....
[ afbeelding ]
Zet er dan alleen ruimtebesparing neer ipv dat de grap helemaal uitgelegd wordt![]()
Bovendien gaat het in het nieuwsbericht over het aantal ip-adressen...![]()
Goed idee van die sukkel, hopelijk doet ie dat met al z'n "cartoons"quote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef NMGN23 het volgende:
Nee, helaas.... Weer niet....
[ afbeelding ]
Zet er dan alleen ruimtebesparing neer ipv dat de grap helemaal uitgelegd wordt![]()
Bovendien gaat het in het nieuwsbericht over het aantal ip-adressen...![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Goed idee van die sukkel, hopelijk doet ie dat met al z'n "cartoons"
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Goed idee van voor die sukkel, hopelijk doet ie dat met al z'n "cartoons"
WTF?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Mijn god! Wat ik lang niet gelachen om zoiets slechts.![]()
Ik vind die eigenlijk ook voor het grootste deel aan de flauwe kant.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:53 schreef James1988 het volgende:
John & John is geweldig ja
"Martini on the rocks"
Idem... Denk ik..quote:Op maandag 5 november 2007 03:29 schreef James1988 het volgende:
Goeie grutjes zeg, die is wel heel erg slecht... heb 4x moeten lezen voor ik überhaupt begreep waar het op slaat...
J&Jquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:46 schreef Tommeh het volgende:
Beter imho :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2007 02:31 schreef bersenka het volgende:
[ afbeelding ]
waar deze ook weer op slaat![]()
oh mijn God ik wist niet dat het dieptepunt nog nieteens bereikt was tot vandaagquote:Op maandag 5 november 2007 02:31 schreef bersenka het volgende:
[ afbeelding ]
waar deze ook weer op slaat![]()
QFT.quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:07 schreef Q. het volgende:
Nope. Wel minder ergerlijk dan die achterlijke poppetjes, dat wel.
Zo, fixed.quote:Maar nog steeds van een bedenkelijkachterlijk/walgelijk niveau.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:44 schreef Sigmund666 het volgende:
EEN WONDER MENSEN! EEN WONDER! Eindelijk een cartoon die wél grappig is, of daar naar toe leunt
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat een polis voor geitenhouders is of zo.quote:Op maandag 5 november 2007 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wie kan me deze uitleggen op een manier dat ik keihard ga lachen?
Idd. En John & John:quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef NoBody122 het volgende:
Maak voor die andere strips maar aparte topics, dit topic is om onvrede over die van nu.nl te uiten
Ik dacht voor een polis voor niet lang levenden...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:22 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een polis voor geitenhouders is of zo.
Het ging volgens mij meer om het gewicht van Theo.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:25 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik dacht voor een polis voor niet lang levenden...
ik vond hem daarom ook vrij smakeloos.
owquote:Op woensdag 7 november 2007 03:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het ging volgens mij meer om het gewicht van Theo.
Ik dacht een polis voor dikke mensen, Theo was immers niet een van de slanksten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:25 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik dacht voor een polis voor niet lang levenden...
ik vond hem daarom ook vrij smakeloos.
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht een polis voor dikke mensen, Theo was immers niet een van de slanksten.
quote:Op woensdag 7 november 2007 12:19 schreef Principessa het volgende:
[..]
owmaar d'r zijn toch genoeg levende dikke mensen die niet zo rond 2 november zijn versneden? Sugar Lee Hooper, Peter Beense...
Het idee is op zich niet slecht. Alleen dat poppetje dan weer, hè? Met z'n donuthanden... Al zou dat op zich ook een grap kunnen zijn. Stereotype agenten eten donuts, die gozer heeft er zoveel gehad dat z'n handen in halfopgegeten donuts zijn veranderd...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
De eerste waar ik een klein beetje om moest lachen:
[ afbeelding ]
ik snap hem niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Nou, het is weer eens tijd voor een leuke hoop triestheid. MIJN GOD, wat is deze slecht! Het nieuws is oud, de grap is heel flauw. Ja, nog flauwer dan een hoer die het alleen met kleren aan wil doen
[ afbeelding ]
quote:
Ook voor die kan ie een klacht krijgen. Ongeoorloofd gebruik van het politielogo.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
De eerste waar ik een klein beetje om moest lachen:
[ afbeelding ]
Ik ben plotseling voor de doodstraf!quote:Op donderdag 8 november 2007 01:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook voor die kan ie een klacht krijgen. Ongeoorloofd gebruik van het politielogo.
quote:
dat zijn gewoon hun handen, die gozer kan blijkbaar geen handen tekenen...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het idee is op zich niet slecht. Alleen dat poppetje dan weer, hè? Met z'n donuthanden... Al zou dat op zich ook een grap kunnen zijn. Stereotype agenten eten donuts, die gozer heeft er zoveel gehad dat z'n handen in halfopgegeten donuts zijn veranderd...
WIE STUURT ER NOU EEN MAIL DAT ER MEER CARTOONS MOETEN KOMENquote:• Gedurende de maand september berichtte ik dat de dagelijkse Nu.nl cartoon m.i.v. 1 november 2007 naar een wekelijkse frequentie zou worden teruggebracht.
Met genoegen kan ik melden dat de cartoon voor Nu.nl mede door een hartverwarmend grote respons aan de Nu.nl redactie dagelijks zal blijven.
Ik dank iedereen die een e-mail naar de Nu.nl redactie heeft gestuurd van harte.
Dat hij dingen hetgebruikt dat weten we welquote:• De meeste Sevensheaven karakters, afbeeldingen en daarin vertoonde ontwerpen zijn beschikbaar voor (her)gebruik en licentie.
quote:http://www.sevensheaven.nl/images/producten/cartoon-spotprent_sinterklaas-inbreker.jpg
Ja, weet ik, maar ik bedoelde dat zijn handen dus in de vorm van een donut getekend zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat zijn gewoon hun handen, die gozer kan blijkbaar geen handen tekenen...![]()
Maar weer dat kutgezichtquote:Op donderdag 8 november 2007 13:23 schreef SlaggY het volgende:
Hier maakt hij wel handen.
http://www.sevensheaven.n(...)ters/crashtestdummy/
ah, vandaar....quote:Op donderdag 8 november 2007 09:38 schreef NMGN23 het volgende:
Ladies and gentlemen, we've got him!
[ afbeelding ]
Snap ook wel waarom ie dat nu niet meer doetquote:Op donderdag 8 november 2007 13:23 schreef SlaggY het volgende:
Hier maakt hij wel handen.
http://www.sevensheaven.n(...)ters/crashtestdummy/
Antwoord:quote:Hey,
Misschien die overstap naar een wekelijks cartoon op Nu.nl niet zo'n slecht
idee. Dan zou je iets meer tijd hebben om je grappen te bedenken en uit te
werken.
Je kunt toch veel beter één maal per week een leuke / gevatte cartoon
plaatsen dan zeven keer eentje die kant nog wal raakt.
Want, sorry dat ik het zeg, 9 van je 10 cartoons gaan op dit moment echt
nergens over. Totaal niet doordacht of wat dan ook. Denk niet dat lezers van
nu.nl op dit soort humor zitten te wachten.
Doe er iets aan ;-)
Groetjes,
Nick
quote:Hallo Nick,
Dank je voor je e-mail.
Ik respecteer je mening. Je vindt de cartoons niet leuk, dat is je goed
recht. Er is tenslotte bijna niets subjectievers dan humor.
Mijn taak is om een luchtige visuele knipoog bij een dagelijks geselecteerd
artikel te vervaardigen, ter afwisseling van een hoop zware nieuwskost. Ik
pretendeer daarbij absoluut geen humoristisch genie te zijn, en je vindt
mijn cartoons leuk of niet, maar maak je er verder niet druk om zou ik
zeggen.
Je kunt er van op aan dat ik zelf mijn cartoons ook lang niet altijd goed
vind, maar ik doe mijn best. De ene dag lukt het om iets leukers te
verzinnen dan de andere. Op sommige dagen is er bijna alleen maar moord en
verkrachting te vinden in het nieuws, dan kan het wel eens knap lastig zijn
om toch met een cartoon op de proppen te komen die leuk genoeg is.
Zolang Nu.nl er tevreden mee is, zolang ik een hoop positieve reacties
ontvang en zolang ik gemiddeld 75000 unieke bezoekers per maand op mijn site
heb, denk ik dat ik voldoende mensen een plezier doe met mijn werk om door
te gaan.
Vriendelijke groet,
Metin
Moet zeggen dat ik het relaxed vind dat die gast gewoon antwoord geeft.quote:
Vind ik ook, ik heb hem daar dan ook voor bedankt.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:31 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het relaxed vind dat die gast gewoon antwoord geeft.
Eensch. SJABBA!quote:Op donderdag 8 november 2007 14:31 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het relaxed vind dat die gast gewoon antwoord geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |