Precies. Fokke en Sukke is ook niet super getekend, maar toch erg leuk. Daar gaat het ook omquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:31 schreef HansU het volgende:
[..]
de tekenstijl bevalt mij wel. Niet alles hoeft mooi uitgwerkt te zijn. Southpark bijvoorbeeld is toch eigenlijk ook belachelijk lelijk, maar toch super grappig en leuk om naar te kijken.
is er een clue dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Precies. Fokke en Sukke is ook niet super getekend, maar toch erg leuk. Daar gaat het ook om
Ik moest lachen om die laatste cartoon over de politieDa's voor het eerst
Hij is idd redelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:17 schreef ScottTracy het volgende:
Ik moest lachen om die laatste cartoon over de politieDa's voor het eerst
yep... treurig zwakquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:18 schreef broodmonkeh het volgende:
maar die nieuwe is weer om te huilen.
die is wel héél erg saai..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoe verzinnen ze het![]()
Eensch.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:36 schreef Dylanesque het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die 'Politie treedt op' is wel leuk. De eerste waar ik ooit bij heb moeten glimlachen
Dat zegt meer over jou dan over de cartoons.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:04 schreef Chandler het volgende:
Ik vind deze cartoons altijd wel erg lache hoor
En die cartoon is ook al eerder gebruiktquote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef NMGN23 het volgende:
Nee, helaas.... Weer niet....
[ afbeelding ]
Zet er dan alleen ruimtebesparing neer ipv dat de grap helemaal uitgelegd wordt![]()
Bovendien gaat het in het nieuwsbericht over het aantal ip-adressen...![]()
Goed idee van die sukkel, hopelijk doet ie dat met al z'n "cartoons"quote:Op donderdag 1 november 2007 08:56 schreef NMGN23 het volgende:
Nee, helaas.... Weer niet....
[ afbeelding ]
Zet er dan alleen ruimtebesparing neer ipv dat de grap helemaal uitgelegd wordt![]()
Bovendien gaat het in het nieuwsbericht over het aantal ip-adressen...![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Goed idee van die sukkel, hopelijk doet ie dat met al z'n "cartoons"
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Goed idee van voor die sukkel, hopelijk doet ie dat met al z'n "cartoons"
WTF?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Mijn god! Wat ik lang niet gelachen om zoiets slechts.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |