Het ging volgens mij meer om het gewicht van Theo.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:25 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik dacht voor een polis voor niet lang levenden...
ik vond hem daarom ook vrij smakeloos.

owquote:Op woensdag 7 november 2007 03:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het ging volgens mij meer om het gewicht van Theo.

Ik dacht een polis voor dikke mensen, Theo was immers niet een van de slanksten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:25 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik dacht voor een polis voor niet lang levenden...
ik vond hem daarom ook vrij smakeloos.

quote:Op woensdag 7 november 2007 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht een polis voor dikke mensen, Theo was immers niet een van de slanksten.
quote:Op woensdag 7 november 2007 12:19 schreef Principessa het volgende:
[..]
owmaar d'r zijn toch genoeg levende dikke mensen die niet zo rond 2 november zijn versneden? Sugar Lee Hooper, Peter Beense...

Het idee is op zich niet slecht. Alleen dat poppetje dan weer, hè? Met z'n donuthanden... Al zou dat op zich ook een grap kunnen zijn. Stereotype agenten eten donuts, die gozer heeft er zoveel gehad dat z'n handen in halfopgegeten donuts zijn veranderd...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
De eerste waar ik een klein beetje om moest lachen:
[ afbeelding ]

ik snap hem niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Nou, het is weer eens tijd voor een leuke hoop triestheid. MIJN GOD, wat is deze slecht! Het nieuws is oud, de grap is heel flauw. Ja, nog flauwer dan een hoer die het alleen met kleren aan wil doen
[ afbeelding ]

quote:

Ook voor die kan ie een klacht krijgen. Ongeoorloofd gebruik van het politielogo.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
De eerste waar ik een klein beetje om moest lachen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |