Ik vind die eigenlijk ook voor het grootste deel aan de flauwe kant.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:53 schreef James1988 het volgende:
John & John is geweldig ja
"Martini on the rocks"
Idem... Denk ik..quote:Op maandag 5 november 2007 03:29 schreef James1988 het volgende:
Goeie grutjes zeg, die is wel heel erg slecht... heb 4x moeten lezen voor ik überhaupt begreep waar het op slaat...
J&Jquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:46 schreef Tommeh het volgende:
Beter imho :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2007 02:31 schreef bersenka het volgende:
[ afbeelding ]
waar deze ook weer op slaat![]()
oh mijn God ik wist niet dat het dieptepunt nog nieteens bereikt was tot vandaagquote:Op maandag 5 november 2007 02:31 schreef bersenka het volgende:
[ afbeelding ]
waar deze ook weer op slaat![]()
QFT.quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:07 schreef Q. het volgende:
Nope. Wel minder ergerlijk dan die achterlijke poppetjes, dat wel.
Zo, fixed.quote:Maar nog steeds van een bedenkelijkachterlijk/walgelijk niveau.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:44 schreef Sigmund666 het volgende:
EEN WONDER MENSEN! EEN WONDER! Eindelijk een cartoon die wél grappig is, of daar naar toe leunt
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat een polis voor geitenhouders is of zo.quote:Op maandag 5 november 2007 23:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wie kan me deze uitleggen op een manier dat ik keihard ga lachen?
Idd. En John & John:quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef NoBody122 het volgende:
Maak voor die andere strips maar aparte topics, dit topic is om onvrede over die van nu.nl te uiten
Ik dacht voor een polis voor niet lang levenden...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:22 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een polis voor geitenhouders is of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |