Inderdaad, want die lachende koppen slaan hier ook nergens op. De gezichtsuitdrukkingen in cartoons zijn zó belangrijk, daarom zijn bv Garfield en Fokke & Sukke zo leuk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:12 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Hoe slecht de grap ook is, ik erger me nog het meest aan die gelaatsuitdrukkingen op die koppen van die blokkendozen. Echt een striptekenaar onwaardig.
Fokke en Sukke heersen ZWAAR! [Ze heersen zelfs zo erg dat ik alleen voor hun dagelijkse strookje een heel NRC koop s ochtendsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Inderdaad, want die lachende koppen slaan hier ook nergens op. De gezichtsuitdrukkingen in cartoons zijn zó belangrijk, daarom zijn bv Garfield en Fokke & Sukke zo leuk.
Als je zijn cartoons ook goed bekijkt, zie je dat er ook maar 2 gezichtsuitdrukkingen voorkomen: met de mondhoeken naar beneden (verbaasd) en lachend.![]()
en opnieuw een ""cartoon"" die vrijwel identiek is aan een andere die enkele weken geleden door hem is gemaakt....quote:
deze is wel erg sneu. + dat het een herhaling is van een cartoon van een paar maandjes terug geloof ik..quote:
Hahaha een haardroger op een mobiel! Hoe verzint ie het!quote:
Gaat echt nergens over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |