Psssssssst, ze zijn ermee aan het werk, vandaarquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:40 schreef petraa het volgende:
Tjonge jonge ik word doodziek van fok
Amanda is net een hond, wat dat betreft: een jaar Amande-leven is gelijk aan zeven 'normale' jaren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:42 schreef the_undertaker het volgende:
Amanda weer met dr levenservaring. Ze is toch 19...![]()
![]()
![]()
![]()
wie van de wijven en wat voor laster?quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:45 schreef Lobasca het volgende:
Wat laten ze dat wijf een laster over de streams knallen. Bah!
nada over die kliniek die haar navels geïmplanteerd heeft..quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:47 schreef Verida het volgende:
[..]
wie van de wijven en wat voor laster?
Ja Brian heeft Amanda laten klaarkomen en zelf niet volgens Amanda.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:51 schreef blomst het volgende:
Amanda is dus tijdens de seks in slaap gevallen.
Brian is niet aan zijn trekken gekomen.
Het toppunt van echte liefde!quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:51 schreef blomst het volgende:
Amanda is dus tijdens de seks in slaap gevallen.
Ze moeten toch om 3 uur uit bed in het weekend ?Dus hij kan zich nog een uur verschuilen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
Lulletje Rozenwater blijft natuurlijk zo lang mogelijk op bed liggen.
[ afbeelding ]
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Fellatioquote:Fellatio is een zeer algemene seksuele handeling.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
Amanda voelt zich de Oprah van dat hok omdat ze ervoor gezorgd heeft dat Huub en Lieke weer sex hebben.![]()
dat hadden huub en lieke de nacht ervoor ook gewoon....die amanda blijft steken in haar eigen verzonnen verhalenquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
Amanda voelt zich de Oprah van dat hok omdat ze ervoor gezorgd heeft dat Huub en Lieke weer sex hebben.![]()
Waarna Jaap aan Luc vraagt: is het (Nadia) een man? Luc: nee tis geen man.......quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:23 schreef Dreamboy het volgende:
Luc. we hebben wel iets gedaan een beetje viezelefoze meer niet.
Jaap. vingerwerk.
Luc. Ja zoiets
Alsof Luc zou toegeven dat Nadia man is, wat natuurlijk zo is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:27 schreef Sheel het volgende:
[..]
Waarna Jaap aan Luc vraagt: is het (Nadia) een man? Luc: nee tis geen man.......
Alsof stoerrapper Luc zou toegeven dat Nadia man is. Natuurlijk is Nadia eigenlijk Nadir, 'tis wel zó duidelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:27 schreef Sheel het volgende:
[..]
Waarna Jaap aan Luc vraagt: is het (Nadia) een man? Luc: nee tis geen man.......
Ik zie daar Dennis.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Op deze cal van VV kun je goed zien dat Naad half Marokkaans is. Dit bedoel ik niet rasistisch voor alle duidelijkheid.
[ afbeelding ]
Verkeerde cap, sorry.quote:
That's Amènda alrightquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:38 schreef Miraaa het volgende:
Even offtopic![]()
Ik rij in de stad geregeld langs aanplakbiljetten en posters van het "historisch museum Rotterdam" ....
Hebben ze daar een voorouder van Amanda voor gebruikt ?![]()
[ afbeelding ]
( http://www.hmr.rotterdam.nl/ )
Clinton had toch geen sex, hij gebruikte toch een sigaar......quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:49 schreef mazaru het volgende:
Lol! Nadia is net Clinton.
I did not have sex with that man
De afkomst van de naam Nadia is zo Nederlands als wat en staat voor : Na Alle Drama's Iedereen Afwerkenquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Op deze cap van VV kun je goed zien dat Naad half Marokkaans is. Dit bedoel ik niet rasistisch voor alle duidelijkheid.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:38 schreef Miraaa het volgende:
Even offtopic![]()
Ik rij in de stad geregeld langs aanplakbiljetten en posters van het "historisch museum Rotterdam" ....
[ afbeelding ]
Jij was zijn adviseur?quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:40 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Clinton had toch geen sex, hij gebruikte toch een sigaar.........
![]()
ieder geval het haarquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:38 schreef Miraaa het volgende:
Even offtopic![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de uitnodiging -met die foto erop - pontificaal op mijn koelkast hangen. Nu moet ik elke keer aan Amanda denken als ik de koelkast open...quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:57 schreef beequeen het volgende:
![]()
The spitting image. Grappig dat ze toen ook al extentions hadden.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de uitnodiging -met die foto erop - pontificaal op mijn koelkast hangen. Nu moet ik elke keer aan Amanda denken als ik de koelkast open...
Mmmm, wacht ff, dat biedt ook zo zijn voordelen.
zeker weten 100%quote:
Wat zou pappie voor die show betaald hebben? Het is een dikke nepperd als je het mij vraagt..a wannabee..quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
Gevonden op You Tube. Het is groots opgezet maar die gast kan toch echt niet rappen imo.
http://www.youtube.com/watch?v=bRklAHO7v44
Linkje?quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:54 schreef riri het volgende:
singletje van brian is al gratis te downloaden vanaf internet![]()
die van hoop gewoon kopen![]()
![]()
![]()
Misschien is je toetsenbord dyslectisch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:05 schreef riri het volgende:
hoop moet dus huub zijn![]()
mijn toetsenbord gaat zo af en toe zijn eigen gang
Lees even terug, Brian staat ook op You Tube.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:08 schreef riri het volgende:
die van brian staat bij alt.binaries.mp3...een nieuwsgroep.....daar moet je dan wel weer op geabbonneerd zijn...om bij nieuwsgroepen te kunnen downloaden
Die van huub staat in a.b.sounds.mp3.hollandquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:08 schreef riri het volgende:
die van brian staat bij alt.binaries.mp3...een nieuwsgroep.....daar moet je dan wel weer op geabbonneerd zijn...om bij nieuwsgroepen te kunnen downloaden
Die van Huub is vrolijker en blijft in je hoofd zitten.Zingen kan hij niet,maar dat geeft niet.Als hij maar wint van die andere drie.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:11 schreef loisie het volgende:
Edit: Gevonden op You Tube.
http://www.youtube.com/watch?v=x54Zo-fmX6A
WAT EEN BAGGERNUMMER!!!!!!!!
Ja doei, op VV staat dat ze sex hebben gehad, Amanda, Jaap, Brian, Huub en Lieke zeggen het ook dus jij mag dokken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:15 schreef dgk_fan het volgende:
Goeiemorgen Vriendjes en Vriendinnetjes.
Ik lees dat er GEEN SEX bedreven is door Nadia en Luc,
dus ik en UNIEKHOORN willen graag per man, van de volgende mensen incasseren:
Nostalgist: 0,50 EUR
Beequeen: 1,50 EUR
Guuskee: 0,50 EUR
Tutjehola: 0,50 EUR
Kaleddis: 0,50 EUR
Chufi: 0,50 EUR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaperd!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:15 schreef dgk_fan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enquote:10:03 - Zoenend, kletsend, knuffelend en seksend...!
Gisterenavond was een pittig nachtje voor Miljonair Dennis. Terwijl Nadia en Luc zoenend, kletsend, knuffelend en uiteindelijk seksend in bed lagen, moest Dennis zichzelf proberen te vermaken.
i rest my casequote:Het begint er ook steeds meer op te lijken dat de rest van de Miljonairs Dennis liever ziet vertrekken dan blijven. Hoe houdt hij zich staande nu zijn ex alweer seks heeft met een ander?
Je kunt het nummer van Huub downloaden via de site van Tien.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:18 schreef loisie het volgende:
Ik heb die van Huupert nog niet gehoord....linkje ergens?
Een beetje vinger werk meer was het niet..ik was tot 6 uur op.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, op VV staat dat ze sex hebben gehad, Amanda, Jaap, Brian, Huub en Lieke zeggen het ook dus jij mag dokken.
Dat is dus ¤ 1,50 voor mij. Ik PM mijn gironummer wel.![]()
Het verschil is volgens mij ook, dat Huub benaderd is door een maatschappij - hij reageerde nog heel verbaasd met, ik kan helemaal niet zingen en...........dat ze voor Brian echt een producer/maatschappijtje gezocht hebben, want Brian wilde zelf heel graag als rapper/dichter furore maken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die van Huub is vrolijker en blijft in je hoofd zitten.Zingen kan hij niet,maar dat geeft niet.Als hij maar wint van die andere drie.![]()
Hij moet dit gewoon de hele dag kwelen:quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:28 schreef avonne het volgende:
(ik druk af en toe uit automatisme op F5![]()
![]()
, dat moet ik gauw afleren)
Jaap wordt genoemd door een lekkere meid uit de FHM, ene Virginia. Jaap MOET en ZAL haar uitnodigen, onder het mom van "een interview voor de internet talkshow" en gaat dan heel lief voor haar zijn, om te kijken of hij kans maakt.
Dennis is weer blij en chill, en zit bij Jaap op kantoor.
Hij gaat vast weer kwelen van geluk
[DGK] Updates #4 NU OOK MET TIETENquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:15 schreef dgk_fan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij werd er toch ook wel wat werk verricht met lippen en tongen, aan de standjes te zien.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
[DGK] Updates #4 NU OOK MET TIETEN
Wat noem jij seks? Gemeenschap? Dat heb ik inderdaad niet gezien. Maar wel de nodige bewegingen en het gebruikelijke gezucht en gekreun van Nadia.
Daarom gun ik het Huub het meeste.Luc,Brian en slabek gun ik het echt niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Het verschil is volgens mij ook, dat Huub benaderd is door een maatschappij - hij reageerde nog heel verbaasd met, ik kan helemaal niet zingen en...........dat ze voor Brian echt een producer/maatschappijtje gezocht hebben, want Brian wilde zelf heel graag als rapper/dichter furore maken.
Of heb ik dat mis?
Ja dat impliceer ik toch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij werd er toch ook wel wat werk verricht met lippen en tongen, aan de standjes te zien.
Ik ben wel blij dat Dennix nu eindelijk drie echte vrienden heeft gevonden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:39 schreef riri het volgende:
dennix voelt zich helemaal geaccepteerd door die drie.....hij verteld daardoor alles....hij snapt niet eens dat ze hem er zwaar inluizen
Ik hoor alleen maar weerr uitstel en morgen eerst met Nadia.... blabla bla.... die gast wil het spel niet spelen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:39 schreef riri het volgende:
dennix voelt zich helemaal geaccepteerd door die drie.....hij verteld daardoor alles....hij snapt niet eens dat ze hem er zwaar inluizen
die van huub wordt in cafés en skihuts al volop gedraaidquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:48 schreef SiRojK het volgende:
Wat een enorm kutnummer dat van Huub zeg... Het nummer is te langzaam gezongen
Precies... hij stel alles langzaam maar zeker uit tot donderdag is geweest.... en hij zeker is dat Nadia hem er in heeft gelaten..... Ik snap die gast wel maar het is zo verschrikkelijk irritant.... Huub Jaap en Lieke moeten hem gewoon voor het blok zetten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:45 schreef avonne het volgende:
Jaap "stel je voor dat jij (Dennis) heel veel frictie kan brengen in het groepje Amanda, Brian en Luc"
Dennis "dat kan ik zowiezo, maar nu even niet"![]()
![]()
![]()
Ja en het irritantste vind ik dat het niet de orginele melodie is.... respectloos van de schrijvers.... in mijn optiek hebben ze daar al de plank volledig mis geslagen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:48 schreef SiRojK het volgende:
Wat een enorm kutnummer dat van Huub zeg... Het nummer is te langzaam gezongen
Wat een ontzettende optimist. Alsof een mooie meid uit FHM zich ook maar een minuutje bezig zou houden met de plaatselijke tuinkabouter Dennixquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:50 schreef Lobasca het volgende:
Ook zo simpel.. Er schijnt een mooi meid in de FHM te staan.
Nix...Nou, als die er in komt, dan weet ik het wel...
Mooie meiden doen wel vaker rare dingen om extra in de belangstelling te staan dus het zou zomaar nog kunnen lukken ookquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een ontzettende optimist. Alsof een mooie meid uit FHM zich ook maar een minuutje bezig zou houden met de plaatselijke tuinkabouter Dennix![]()
Ik heb ze allebij even binnen gehaald ze zijn wel in mono.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:32 schreef dgk_fan het volgende:
Huub - Nooit Meer Naar Huis (radio edit) in hoge kwaliteit:
EDIT: VERWIJDERD. (PM ME MAAR !)
Ik heb zelf die single gekocht via t net ...quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:50 schreef riri het volgende:
[..]
die van huub wordt in cafés en skihuts al volop gedraaid
Ik heb ze ook nog in stereo en iets hogere kwaliteit. PM me maarquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:06 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik heb ze allebij even binnen gehaald ze zijn wel in mono.
Maar het zou een stuk leuker zijn als ze hem vol verachting aankijkt en iets zegt over tuinkabouters die soms verdacht veel op vogelverschrikkers lijken. En dat Dennis dan in huilen uitbarst en snikkend zijn koffer pakt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mooie meiden doen wel vaker rare dingen om extra in de belangstelling te staan dus het zou zomaar nog kunnen lukken ook
linkje?quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:17 schreef Verida het volgende:
Op VOL staan een paar foto's van de dames tijdens hun buitenrit....
En hij noemt hem Stinkiequote:Op zondag 21 oktober 2007 17:18 schreef riri het volgende:
Jaap heeft een nieuw hondje...Fries
Linkje?quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:17 schreef Verida het volgende:
Op VOL staan een paar foto's van de dames tijdens hun buitenrit....
net een uurtje geleden heeft ze hem nog gezien en dan loopt ze hem nu voorbij....wat erg!quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:38 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke komt binnen ze rent naar boven loopt gelijk naar Carlos.
Ze loopt gewoon Huub voor bij.
ik zoum toch echt eruit stemmen hoor nadiaquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:45 schreef Disana het volgende:
Nu wordt het Dennis kwalijk genomen dat hij geen gedag zei tegen Nadia.
Ik vind het schitterend dat ze zich er zo kwaad over maakt. Ze wil een echte man, heeft ze er een, is ze diep verontwaardigdquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:47 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ik zoum toch echt eruit stemmen hoor nadia
jou negeren phoe![]()
Over smaak valt niet te twisten.quote:
Dat noemt Naad weightliften.........veel mascara en dan proberen te knipperen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die mutsen gaan zo sporten bij Carlos. Schijnt zonder make-up niet te kunnen.![]()
preciesquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
Dat noemt Naad weightliften.........veel mascara en dan proberen te knipperen.![]()
Dat kind zouden ze eens een paar weken in Darfur moeten droppen !!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:58 schreef beequeen het volgende:
Ik word zo moe van het eeuwige gezeik van Naad......niks om aan te doen en extentions.
Daarom een SL?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
Er is iemand bij Fries die we kennelijk niet mogen zien.
Misschien was het gezeik over kleren suksesvol? Alhoewel Lieke ook al eerder die kant uit rende.quote:
Ik denk dat dan blijkt dat ze zich wel degelijk kan redden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat kind zouden ze eens een paar weken in Darfur moeten droppen !!!![]()
De kaboutertjes komen toch ook schoonmaken?!quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:12 schreef Nostalgist het volgende:
en weer een SL.... man man man.... denk je nou echt, dat we denken dat de kaboutertjes daar de boodschappen brengen ????
Oh ja, 's waar ook.....quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De kaboutertjes komen toch ook schoonmaken?!
Wedden voor EUR 1,50 dat ze na 3 dagen GILLEND GEKKER wordt ?!?!quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat dan blijkt dat ze zich wel degelijk kan redden.
Vraag over je files in de SC
Ik trap er niet meer in, je dokt toch niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wedden voor EUR 1,50 dat ze na 3 dagen GILLEND GEKKER wordt ?!?!
(Ik breng d'r met ALLE LIEFDE op de brommert naartoe !!!!!!!)
Ja, daar wil ik best om wedden. Het is een aanstelster die zich aanstelt omdat het kan; als het niet kan, zal ze sterker blijken dan het lijkt. Denk ikquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wedden voor EUR 1,50 dat ze na 3 dagen GILLEND GEKKER wordt ?!?!
(Ik breng d'r met ALLE LIEFDE op de brommert naartoe !!!!!!!)
.........geef ik je 'es de kans om weer quitte met me te komen.......quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik trap er niet meer in, je dokt toch niet.![]()
Nee, als je niet betaald hebt verschijnen meteen de betaalschermpjes.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:27 schreef Zora01 het volgende:
Ola allemaal.
Ik kreeg deze link met de vermelding dat deze streams gratis zijn, aangezien ik al betaald heb kan ik dat niet testen natuurlijk.
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/
Dus... kunnen degene zonder streams hier gratis kijken????
Yep, van de week was alles wat Luc aanwees in haar kast ook al viesquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:29 schreef beequeen het volgende:
Begrijp ik het goed dat Naad en Amanda alleen maar vieze kleding in hun kast hebben liggen?
Ik heb het getest op een pc waar er niet betaald is voor de streams. Ik kom in het betaal venster terrect. Dus niet gratis op mijn pc.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:27 schreef Zora01 het volgende:
Ola allemaal.
Ik kreeg deze link met de vermelding dat deze streams gratis zijn, aangezien ik al betaald heb kan ik dat niet testen natuurlijk.
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/
Dus... kunnen degene zonder streams hier gratis kijken????
Nou , vooruit dan, ik doe mee als je deze keer wel eerlijk speelt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:28 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
.........geef ik je 'es de kans om weer quitte met me te komen.......
tnx,.,. was ook te mooi om waar te zijn natuurlijkquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, als je niet betaald hebt verschijnen meteen de betaalschermpjes.
Heeft Brian ook al gedaan. Als het nu allemaal doen inclusief Naad, zijn wij uit ons lijden verlost.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:30 schreef Nostalgist het volgende:
ontslagronde voor Dennis is aangevraagd.
Door Huub en Jaap.
Weer een bewijs dat het über vieze wijven zijn. Wat een verschil met Lieke zeg.......quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, van de week was alles wat Luc aanwees in haar kast ook al vies![]()
(ik gebruik daar gewoon een wasmand voor)
kom maar op met je gironummer, ik maak het over, alhoewel, ze hebben handwerk vericht, en dan komen we weer terug op die begripsomschijving, wat is sex. Ik zei vannacht al, niet perse met de leuter erinquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:15 schreef dgk_fan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je de voorwaarden had gelezen vanacht, had je kunnen lezen dat onder 'SEX' werdquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:39 schreef tutjehola het volgende:
[..]
kom maar op met je gironummer, ik maak het over, alhoewel, ze hebben handwerk vericht, en dan komen we weer terug op die begripsomschijving, wat is sex. Ik zei vannacht al, niet perse met de leuter erin![]()
Speaker waarschuwt maar ze gaan gewoon verder........dit kan toch echt niet meer, waar blijft die sanctie?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze staat weer te lullen tegen Dennis zonder zender. Kutwijf![]()
En het zijn dan ook geen kletspraatjes die ze hebben.. maar gesprekken die belangrijk zijn voor de 'verhaallijn'.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:42 schreef kybe het volgende:
Nadia en Dennis krijgen weer eens op hun kop voor het praten zonder zender.
Net voor de waarschuwing.
Dennis zei dat de anderen hem verteld hadden dat Nadia en Luc wel sex hebben gehad.
Nadia zei:je zou me toch vertrouwen.
Ze heeft hem afgetrokken, zegt ze net zelf. En ze heeft het aan je geliefde verteld.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als je de voorwaarden had gelezen vanacht, had je kunnen lezen dat onder 'SEX' werd
verstaan 'het tenminste 10 seconden voor de camera tonen van minimaal 200ml mensenzaad' !!
Lieke deelde ook ooit een kast met Nadia maar Lieke wilde dat niet meer want ook haar kleding ging naar zweet ruiken. Palma gooide vrijdag beschimmelde kleding in de waszak. Die kleding lag ergens in een hoek.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weer een bewijs dat het über vieze wijven zijn. Wat een verschil met Lieke zeg.......
Ze zei er bij dat ze het ook tegen Dennix heeft gezegt maar wel zonder zender was dat ze stond in de wc en Nix onder de douch,daarom moet ze achter komen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Nu zegt Naad dat ze Luc heeft afgetrokken.....
Heb je geen cap voor de niet-streamers?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:48 schreef rooie3 het volgende:
Wat een crisis daar zeg.Geen gezicht wat Amanda nu aan heeft.Wat zijn ze daar diep gezonken .
Hier zijn ze achter niet blij mee!! Werken ze weken naar 'het hoogtepunt van Nadia en Luc' toe.. vertelt Nadia het even zonder zender.. geen mooie beelden!quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:48 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ze zei er bij dat ze het ook tegen Dennix heeft gezegt maar wel zonder zender was dat ze stond in de wc en Nix onder de douch,daarom moet ze achter komen.
Naad krijgt volgens mij heel veel info van het hokje. Ik merk vaker dat ze dingen zegt die ze echt niet kan weten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:49 schreef kybe het volgende:
Hoe weet Nadia nu weer dat de anderen een confrontatie van plan zijn?
Ziet er niet uit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Wat een irritaties onderling. St. Brian ook pissed op Amanda die geen zender draagt.
De outfit van Amanda.
[ afbeelding ]
Van Dennis.. net onder de douche.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:49 schreef kybe het volgende:
Hoe weet Nadia nu weer dat de anderen een confrontatie van plan zijn?
Eerst Flens bevredigen daarna tijd voor het script.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naad moet naar achter. (benieuwd hoe lang het duurt voordat ze het nieuwe script in haar hoerige hoofdje heeft gestampt)
Het zou mij niets verbazen als die lui van het hokje elkaar ook de tent uitvechten.Wat worden daar toch een fouten gemaakt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad krijgt volgens mij heel veel info van het hokje. Ik merk vaker dat ze dingen zegt die ze echt niet kan weten.
Ok thanks,die hebben elkaar toch wel aardig wat kunnen vertellen zo zonder zender.Ik heb maar twee zinnen kunnen horen.quote:
Wat ik heb begrepen willen ze ix laten confronteren met Amanda en Brian. Om zo de kloof tussen Nadia en nix te vergroten. Maar het zal wel weer verpest worden door de febo en het weer hangen op de bank wordt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:59 schreef lorence1 het volgende:
wat gaat er vanaaf gebeuren, nog plannen of gaan ze weer voor de tv hangen?
en natturlijk niet te vergetenquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen willen ze ix laten confronteren met Amanda en Brian. Om zo de kloof tussen Nadia en nix te vergroten. Maar het zal wel weer verpest worden door de febo en het weer hangen op de bank wordt.
ik zeg een vluchtelingenkamp ......ergens in de wereld en ik zal het goed met haar maken, ze mag het kamp zelf uitkiezen samen met haar verwende prinsesvriendinnetje amanda.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat kind zouden ze eens een paar weken in Darfur moeten droppen !!!![]()
Gisteravond is toch alles opgegaan.Hebben ze meer dan twee uur gekeken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:01 schreef Lobasca het volgende:
J. band van vanavond gaat niet door.
Nu willen ze een uur gaan tv kijken.
het imperialimse van de febo kent geent grenzenquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
Eten in dat hok stelt ook geen ruk meer voor, wat een pauperzooitje is het geworden. Ik vraag me af of het nog erger kan.![]()
Klopt, ze hebben geen TV tijd meer maar het hokje zal wel een creatieve oplossing zoeken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gisteravond is toch alles opgegaan.Hebben ze meer dan twee uur gekeken.
Echt waar, die gast is net een vertraagde opname. Nu denk ik wel dat het ligt aan het feit dat hij de confrontatie met de rest zolang mogelijk wil uitstellen, dag in dag uit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:14 schreef noekje het volgende:
Alles gaat ook zo tergend langzaam bij Dennis. Alleen bij het veters strikken denkt hij volgens mij al,' zal ik nu of zal ik morgen..'
wat zijn dit voor mappen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
Hier liggen Dennix en Naad nog wel op elkaar.![]()
[ afbeelding ]
Van de Portugese les, de favo literatuur van Dennix als Naad bij Luc in bed ligt.quote:
En wat zei Jaap, dat kost 35000 euro?quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:33 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft volgens hem een biochemische stoornis in de hersenen.
Hersenen zijn enorm complex
(tussendoor valt Lieke haar handdoek en Jaap zegt lekkere tietjes)
Vanuit de DGK willen ze wel een biochemische ananalyse laten maken
Ja, hij zei, dat misschien wel 35000 euro kost.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wat zei Jaap, dat kost 35000 euro?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wat zei Jaap, dat kost 35000 euro?
Jaap probeert echt het maximale aan euries uit de kooi te trekken.quote:
Is een koopje vergeleken bij Natasia en Amandaquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap probeert echt het maximale aan euries uit de kooi te trekken.![]()
Btw, ik vind het toch een prettige aanblik: een frisse en lekker schoon gedouchte bewoonster van de kooi![]()
[ afbeelding ]
Paar nieuwe (mislukte) tieten en een rijbewijsje waren toch niet zo duur? ( O ja, da's waar ook, ze hebben al die tijd die hele familie van Tas nog moeten afkopenquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is een koopje vergeleken bij Natasia en Amanda
Extensions, dure merken make- up, kleding, schoenen etc..quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Paar nieuwe (mislukte) tieten en een rijbewijsje waren toch niet zo duur? ( O ja, da's waar ook, ze hebben al die tijd die hele familie van Tas nog moeten afkopen)
Ja, volgens mij doet Lieke ook met het spel mee hoor, of denk je dat ze Huub laat winnen ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:50 schreef Dreamboy het volgende:
Wat een gelul jo van Lieke.
Als er een feestje is en jij wil bijv naar het kantor is het dan niet beter als ik met je mee gaat..meschien helpt dat wel.
Ja Lieke dat helpt wel hoor Huub die mag niet drinken en als jij er dan niet bent heeft hij weer niets.
Ze probeer alleen maar nog meer met Jaap bij Jaap het vertrouwen te winnen om een keer Huub er uit te gooien.
Jaap legt uit wat voor een stoornis hij heeft en dus ook de reden waarom hij zich dan in het kantoor terugtrekt.Ik vind het juist heel lief dat lieke het aanbod doet om te helpen indien mogelijk.Volgens jou zou zij dat niet moeten aanbieden omdat Huub niet mag drinken en dus maar bij hem in de buurt moet blijven?Huub is geen baby,die kan heus zijn eigen boontjes wel doppen.Als Huub bij dit gesprek had gezeten zou hij hetzelfde aangeboden hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:50 schreef Dreamboy het volgende:
Wat een gelul jo van Lieke.
Als er een feestje is en jij wil bijv naar het kantor is het dan niet beter als ik met je mee gaat..meschien helpt dat wel.
Ja Lieke dat helpt wel hoor Huub die mag niet drinken en als jij er dan niet bent heeft hij weer niets.
Ze probeer alleen maar nog meer met Jaap bij Jaap het vertrouwen te winnen om een keer Huub er uit te gooien.
Je hebt helemaal gelijk, al die shit krijgen we bijna dagelijks voor onze kiezen zodat het een "normale" gang van zaken lijkt.........quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Extensions, dure merken make- up, kleding, schoenen etc..
precies...zij is de enige die zich werkelijk bekommert om hem samen met ook huub...en dat nadat hoe hij heeft gedaan toen hij bij die 5 tegen 2 stondquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:56 schreef kybe het volgende:
[..]
Jaap legt uit wat voor een stoornis hij heeft en dus ook de reden waarom hij zich dan in het kantoor terugtrekt.Ik vind het juist heel lief dat lieke het aanbod doet om te helpen indien mogelijk.Volgens jou zou zij dat niet moeten aanbieden omdat Huub niet mag drinken en dus maar bij hem in de buurt moet blijven?Huub is geen baby,die kan heus zijn eigen boontjes wel doppen.Als Huub bij dit gesprek had gezeten zou hij hetzelfde aangeboden hebben.
+1quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
Mag ik de redactie even complimenteren met de fantasische screening van Jaap, Naad en Dennix.![]()
samen een tv momentje creeeren vermoed ik zomaarquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:02 schreef Maria44 het volgende:
Jaap wil van Lieke weten wat hij met Huub aanmoet, of hij het moet zeggen want met Lieke kan hij erover praten. Hij wil stoer zijn.
Wat een bullshit Jaap, kappen nou, het is te overdreven.
Maar Lieke trapt er vol in.
Zeker weten vanuit Jaap.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:04 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
samen een tv momentje creeeren vermoed ik zomaar
Dit is een overhemd van Brian.............quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:08 schreef Prospera het volgende:
Veel korter kunnen de jurkjes ook niet
[ afbeelding ]
Oh my god ik zie het opeens ookquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is een overhemd van Brian.............
quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:08 schreef Prospera het volgende:
Veel korter kunnen de jurkjes ook niet
[ afbeelding ]
Ja, ik snap ook weinig van dit gesprek.. neemt Jaap nou Lieke in de maling???quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:14 schreef Maria44 het volgende:
Nou ja zeg, alsof Huub geen gevoelig gesprek aankan. Hij heeft al vaker een goed gespek met Jaap gehad. Wat een komedie van die twee.
Ik hoop dat Lieke stijgt in de PP, en dat Huub wat zakt, ze verdient het.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:08 schreef Dreamboy het volgende:
Ik hoop toch zo dat Lieke zakt in de PP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |