En wat zei Jaap, dat kost 35000 euro?quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:33 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft volgens hem een biochemische stoornis in de hersenen.
Hersenen zijn enorm complex
(tussendoor valt Lieke haar handdoek en Jaap zegt lekkere tietjes)
Vanuit de DGK willen ze wel een biochemische ananalyse laten maken
Ja, hij zei, dat misschien wel 35000 euro kost.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wat zei Jaap, dat kost 35000 euro?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wat zei Jaap, dat kost 35000 euro?
Jaap probeert echt het maximale aan euries uit de kooi te trekken.quote:
Is een koopje vergeleken bij Natasia en Amandaquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap probeert echt het maximale aan euries uit de kooi te trekken.![]()
Btw, ik vind het toch een prettige aanblik: een frisse en lekker schoon gedouchte bewoonster van de kooi![]()
[ afbeelding ]
Paar nieuwe (mislukte) tieten en een rijbewijsje waren toch niet zo duur? ( O ja, da's waar ook, ze hebben al die tijd die hele familie van Tas nog moeten afkopenquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is een koopje vergeleken bij Natasia en Amanda
Extensions, dure merken make- up, kleding, schoenen etc..quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Paar nieuwe (mislukte) tieten en een rijbewijsje waren toch niet zo duur? ( O ja, da's waar ook, ze hebben al die tijd die hele familie van Tas nog moeten afkopen)
Ja, volgens mij doet Lieke ook met het spel mee hoor, of denk je dat ze Huub laat winnen ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:50 schreef Dreamboy het volgende:
Wat een gelul jo van Lieke.
Als er een feestje is en jij wil bijv naar het kantor is het dan niet beter als ik met je mee gaat..meschien helpt dat wel.
Ja Lieke dat helpt wel hoor Huub die mag niet drinken en als jij er dan niet bent heeft hij weer niets.
Ze probeer alleen maar nog meer met Jaap bij Jaap het vertrouwen te winnen om een keer Huub er uit te gooien.
Jaap legt uit wat voor een stoornis hij heeft en dus ook de reden waarom hij zich dan in het kantoor terugtrekt.Ik vind het juist heel lief dat lieke het aanbod doet om te helpen indien mogelijk.Volgens jou zou zij dat niet moeten aanbieden omdat Huub niet mag drinken en dus maar bij hem in de buurt moet blijven?Huub is geen baby,die kan heus zijn eigen boontjes wel doppen.Als Huub bij dit gesprek had gezeten zou hij hetzelfde aangeboden hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:50 schreef Dreamboy het volgende:
Wat een gelul jo van Lieke.
Als er een feestje is en jij wil bijv naar het kantor is het dan niet beter als ik met je mee gaat..meschien helpt dat wel.
Ja Lieke dat helpt wel hoor Huub die mag niet drinken en als jij er dan niet bent heeft hij weer niets.
Ze probeer alleen maar nog meer met Jaap bij Jaap het vertrouwen te winnen om een keer Huub er uit te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |