Ze heeft hem afgetrokken, zegt ze net zelf. En ze heeft het aan je geliefde verteld.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als je de voorwaarden had gelezen vanacht, had je kunnen lezen dat onder 'SEX' werd
verstaan 'het tenminste 10 seconden voor de camera tonen van minimaal 200ml mensenzaad' !!
Lieke deelde ook ooit een kast met Nadia maar Lieke wilde dat niet meer want ook haar kleding ging naar zweet ruiken. Palma gooide vrijdag beschimmelde kleding in de waszak. Die kleding lag ergens in een hoek.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weer een bewijs dat het über vieze wijven zijn. Wat een verschil met Lieke zeg.......
Ze zei er bij dat ze het ook tegen Dennix heeft gezegt maar wel zonder zender was dat ze stond in de wc en Nix onder de douch,daarom moet ze achter komen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
Nu zegt Naad dat ze Luc heeft afgetrokken.....
Heb je geen cap voor de niet-streamers?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:48 schreef rooie3 het volgende:
Wat een crisis daar zeg.Geen gezicht wat Amanda nu aan heeft.Wat zijn ze daar diep gezonken .
Hier zijn ze achter niet blij mee!! Werken ze weken naar 'het hoogtepunt van Nadia en Luc' toe.. vertelt Nadia het even zonder zender.. geen mooie beelden!quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:48 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ze zei er bij dat ze het ook tegen Dennix heeft gezegt maar wel zonder zender was dat ze stond in de wc en Nix onder de douch,daarom moet ze achter komen.
Naad krijgt volgens mij heel veel info van het hokje. Ik merk vaker dat ze dingen zegt die ze echt niet kan weten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:49 schreef kybe het volgende:
Hoe weet Nadia nu weer dat de anderen een confrontatie van plan zijn?
Ziet er niet uit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Wat een irritaties onderling. St. Brian ook pissed op Amanda die geen zender draagt.
De outfit van Amanda.
[ afbeelding ]
Van Dennis.. net onder de douche.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:49 schreef kybe het volgende:
Hoe weet Nadia nu weer dat de anderen een confrontatie van plan zijn?
Eerst Flens bevredigen daarna tijd voor het script.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naad moet naar achter. (benieuwd hoe lang het duurt voordat ze het nieuwe script in haar hoerige hoofdje heeft gestampt)
Het zou mij niets verbazen als die lui van het hokje elkaar ook de tent uitvechten.Wat worden daar toch een fouten gemaakt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad krijgt volgens mij heel veel info van het hokje. Ik merk vaker dat ze dingen zegt die ze echt niet kan weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |