Over smaak valt niet te twisten.quote:
Dat noemt Naad weightliften.........veel mascara en dan proberen te knipperen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die mutsen gaan zo sporten bij Carlos. Schijnt zonder make-up niet te kunnen.![]()
preciesquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
Dat noemt Naad weightliften.........veel mascara en dan proberen te knipperen.![]()
Dat kind zouden ze eens een paar weken in Darfur moeten droppen !!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:58 schreef beequeen het volgende:
Ik word zo moe van het eeuwige gezeik van Naad......niks om aan te doen en extentions.
Daarom een SL?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
Er is iemand bij Fries die we kennelijk niet mogen zien.
Misschien was het gezeik over kleren suksesvol? Alhoewel Lieke ook al eerder die kant uit rende.quote:
Ik denk dat dan blijkt dat ze zich wel degelijk kan redden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat kind zouden ze eens een paar weken in Darfur moeten droppen !!!![]()
De kaboutertjes komen toch ook schoonmaken?!quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:12 schreef Nostalgist het volgende:
en weer een SL.... man man man.... denk je nou echt, dat we denken dat de kaboutertjes daar de boodschappen brengen ????
Oh ja, 's waar ook.....quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De kaboutertjes komen toch ook schoonmaken?!
Wedden voor EUR 1,50 dat ze na 3 dagen GILLEND GEKKER wordt ?!?!quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat dan blijkt dat ze zich wel degelijk kan redden.
Vraag over je files in de SC
Ik trap er niet meer in, je dokt toch niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wedden voor EUR 1,50 dat ze na 3 dagen GILLEND GEKKER wordt ?!?!
(Ik breng d'r met ALLE LIEFDE op de brommert naartoe !!!!!!!)
Ja, daar wil ik best om wedden. Het is een aanstelster die zich aanstelt omdat het kan; als het niet kan, zal ze sterker blijken dan het lijkt. Denk ikquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wedden voor EUR 1,50 dat ze na 3 dagen GILLEND GEKKER wordt ?!?!
(Ik breng d'r met ALLE LIEFDE op de brommert naartoe !!!!!!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |