Je hebt helemaal gelijk, al die shit krijgen we bijna dagelijks voor onze kiezen zodat het een "normale" gang van zaken lijkt.........quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Extensions, dure merken make- up, kleding, schoenen etc..
precies...zij is de enige die zich werkelijk bekommert om hem samen met ook huub...en dat nadat hoe hij heeft gedaan toen hij bij die 5 tegen 2 stondquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:56 schreef kybe het volgende:
[..]
Jaap legt uit wat voor een stoornis hij heeft en dus ook de reden waarom hij zich dan in het kantoor terugtrekt.Ik vind het juist heel lief dat lieke het aanbod doet om te helpen indien mogelijk.Volgens jou zou zij dat niet moeten aanbieden omdat Huub niet mag drinken en dus maar bij hem in de buurt moet blijven?Huub is geen baby,die kan heus zijn eigen boontjes wel doppen.Als Huub bij dit gesprek had gezeten zou hij hetzelfde aangeboden hebben.
+1quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
Mag ik de redactie even complimenteren met de fantasische screening van Jaap, Naad en Dennix.![]()
samen een tv momentje creeeren vermoed ik zomaarquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:02 schreef Maria44 het volgende:
Jaap wil van Lieke weten wat hij met Huub aanmoet, of hij het moet zeggen want met Lieke kan hij erover praten. Hij wil stoer zijn.
Wat een bullshit Jaap, kappen nou, het is te overdreven.
Maar Lieke trapt er vol in.
Zeker weten vanuit Jaap.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:04 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
samen een tv momentje creeeren vermoed ik zomaar
Dit is een overhemd van Brian.............quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:08 schreef Prospera het volgende:
Veel korter kunnen de jurkjes ook niet
[ afbeelding ]
Oh my god ik zie het opeens ookquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is een overhemd van Brian.............
quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:08 schreef Prospera het volgende:
Veel korter kunnen de jurkjes ook niet
[ afbeelding ]
Ja, ik snap ook weinig van dit gesprek.. neemt Jaap nou Lieke in de maling???quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:14 schreef Maria44 het volgende:
Nou ja zeg, alsof Huub geen gevoelig gesprek aankan. Hij heeft al vaker een goed gespek met Jaap gehad. Wat een komedie van die twee.
Ik hoop dat Lieke stijgt in de PP, en dat Huub wat zakt, ze verdient het.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:08 schreef Dreamboy het volgende:
Ik hoop toch zo dat Lieke zakt in de PP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |