.........geef ik je 'es de kans om weer quitte met me te komen.......quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik trap er niet meer in, je dokt toch niet.![]()
Nee, als je niet betaald hebt verschijnen meteen de betaalschermpjes.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:27 schreef Zora01 het volgende:
Ola allemaal.
Ik kreeg deze link met de vermelding dat deze streams gratis zijn, aangezien ik al betaald heb kan ik dat niet testen natuurlijk.
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/
Dus... kunnen degene zonder streams hier gratis kijken????
Yep, van de week was alles wat Luc aanwees in haar kast ook al viesquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:29 schreef beequeen het volgende:
Begrijp ik het goed dat Naad en Amanda alleen maar vieze kleding in hun kast hebben liggen?
Ik heb het getest op een pc waar er niet betaald is voor de streams. Ik kom in het betaal venster terrect. Dus niet gratis op mijn pc.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:27 schreef Zora01 het volgende:
Ola allemaal.
Ik kreeg deze link met de vermelding dat deze streams gratis zijn, aangezien ik al betaald heb kan ik dat niet testen natuurlijk.
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/
Dus... kunnen degene zonder streams hier gratis kijken????
Nou , vooruit dan, ik doe mee als je deze keer wel eerlijk speelt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:28 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
.........geef ik je 'es de kans om weer quitte met me te komen.......
tnx,.,. was ook te mooi om waar te zijn natuurlijkquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, als je niet betaald hebt verschijnen meteen de betaalschermpjes.
Heeft Brian ook al gedaan. Als het nu allemaal doen inclusief Naad, zijn wij uit ons lijden verlost.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:30 schreef Nostalgist het volgende:
ontslagronde voor Dennis is aangevraagd.
Door Huub en Jaap.
Weer een bewijs dat het über vieze wijven zijn. Wat een verschil met Lieke zeg.......quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, van de week was alles wat Luc aanwees in haar kast ook al vies![]()
(ik gebruik daar gewoon een wasmand voor)
kom maar op met je gironummer, ik maak het over, alhoewel, ze hebben handwerk vericht, en dan komen we weer terug op die begripsomschijving, wat is sex. Ik zei vannacht al, niet perse met de leuter erinquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:15 schreef dgk_fan het volgende:
Goeiemorgen Vriendjes en Vriendinnetjes.
Ik lees dat er GEEN SEX bedreven is door Nadia en Luc,
dus ik en UNIEKHOORN willen graag per man, van de volgende mensen incasseren:
Nostalgist: 0,50 EUR
Beequeen: 1,50 EUR
Guuskee: 0,50 EUR
Tutjehola: 0,50 EUR
Kaleddis: 0,50 EUR
Chufi: 0,50 EUR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je de voorwaarden had gelezen vanacht, had je kunnen lezen dat onder 'SEX' werdquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:39 schreef tutjehola het volgende:
[..]
kom maar op met je gironummer, ik maak het over, alhoewel, ze hebben handwerk vericht, en dan komen we weer terug op die begripsomschijving, wat is sex. Ik zei vannacht al, niet perse met de leuter erin![]()
Speaker waarschuwt maar ze gaan gewoon verder........dit kan toch echt niet meer, waar blijft die sanctie?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze staat weer te lullen tegen Dennis zonder zender. Kutwijf![]()
En het zijn dan ook geen kletspraatjes die ze hebben.. maar gesprekken die belangrijk zijn voor de 'verhaallijn'.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:42 schreef kybe het volgende:
Nadia en Dennis krijgen weer eens op hun kop voor het praten zonder zender.
Net voor de waarschuwing.
Dennis zei dat de anderen hem verteld hadden dat Nadia en Luc wel sex hebben gehad.
Nadia zei:je zou me toch vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |