That's Amènda alrightquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:38 schreef Miraaa het volgende:
Even offtopic![]()
Ik rij in de stad geregeld langs aanplakbiljetten en posters van het "historisch museum Rotterdam" ....
Hebben ze daar een voorouder van Amanda voor gebruikt ?![]()
[ afbeelding ]
( http://www.hmr.rotterdam.nl/ )
Clinton had toch geen sex, hij gebruikte toch een sigaar......quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:49 schreef mazaru het volgende:
Lol! Nadia is net Clinton.
I did not have sex with that man
De afkomst van de naam Nadia is zo Nederlands als wat en staat voor : Na Alle Drama's Iedereen Afwerkenquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Op deze cap van VV kun je goed zien dat Naad half Marokkaans is. Dit bedoel ik niet rasistisch voor alle duidelijkheid.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:38 schreef Miraaa het volgende:
Even offtopic![]()
Ik rij in de stad geregeld langs aanplakbiljetten en posters van het "historisch museum Rotterdam" ....
[ afbeelding ]
Jij was zijn adviseur?quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:40 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Clinton had toch geen sex, hij gebruikte toch een sigaar.........
![]()
ieder geval het haarquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:38 schreef Miraaa het volgende:
Even offtopic![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de uitnodiging -met die foto erop - pontificaal op mijn koelkast hangen. Nu moet ik elke keer aan Amanda denken als ik de koelkast open...quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:57 schreef beequeen het volgende:
![]()
The spitting image. Grappig dat ze toen ook al extentions hadden.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de uitnodiging -met die foto erop - pontificaal op mijn koelkast hangen. Nu moet ik elke keer aan Amanda denken als ik de koelkast open...
Mmmm, wacht ff, dat biedt ook zo zijn voordelen.
zeker weten 100%quote:
Wat zou pappie voor die show betaald hebben? Het is een dikke nepperd als je het mij vraagt..a wannabee..quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
Gevonden op You Tube. Het is groots opgezet maar die gast kan toch echt niet rappen imo.
http://www.youtube.com/watch?v=bRklAHO7v44
Linkje?quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:54 schreef riri het volgende:
singletje van brian is al gratis te downloaden vanaf internet![]()
die van hoop gewoon kopen![]()
![]()
![]()
Misschien is je toetsenbord dyslectisch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:05 schreef riri het volgende:
hoop moet dus huub zijn![]()
mijn toetsenbord gaat zo af en toe zijn eigen gang
Lees even terug, Brian staat ook op You Tube.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:08 schreef riri het volgende:
die van brian staat bij alt.binaries.mp3...een nieuwsgroep.....daar moet je dan wel weer op geabbonneerd zijn...om bij nieuwsgroepen te kunnen downloaden
Die van huub staat in a.b.sounds.mp3.hollandquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:08 schreef riri het volgende:
die van brian staat bij alt.binaries.mp3...een nieuwsgroep.....daar moet je dan wel weer op geabbonneerd zijn...om bij nieuwsgroepen te kunnen downloaden
Die van Huub is vrolijker en blijft in je hoofd zitten.Zingen kan hij niet,maar dat geeft niet.Als hij maar wint van die andere drie.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:11 schreef loisie het volgende:
Edit: Gevonden op You Tube.
http://www.youtube.com/watch?v=x54Zo-fmX6A
WAT EEN BAGGERNUMMER!!!!!!!!
Ja doei, op VV staat dat ze sex hebben gehad, Amanda, Jaap, Brian, Huub en Lieke zeggen het ook dus jij mag dokken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:15 schreef dgk_fan het volgende:
Goeiemorgen Vriendjes en Vriendinnetjes.
Ik lees dat er GEEN SEX bedreven is door Nadia en Luc,
dus ik en UNIEKHOORN willen graag per man, van de volgende mensen incasseren:
Nostalgist: 0,50 EUR
Beequeen: 1,50 EUR
Guuskee: 0,50 EUR
Tutjehola: 0,50 EUR
Kaleddis: 0,50 EUR
Chufi: 0,50 EUR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaperd!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:15 schreef dgk_fan het volgende:
Goeiemorgen Vriendjes en Vriendinnetjes.
Ik lees dat er GEEN SEX bedreven is door Nadia en Luc,
dus ik en UNIEKHOORN willen graag per man, van de volgende mensen incasseren:
Nostalgist: 0,50 EUR
Beequeen: 1,50 EUR
Guuskee: 0,50 EUR
Tutjehola: 0,50 EUR
Kaleddis: 0,50 EUR
Chufi: 0,50 EUR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enquote:10:03 - Zoenend, kletsend, knuffelend en seksend...!
Gisterenavond was een pittig nachtje voor Miljonair Dennis. Terwijl Nadia en Luc zoenend, kletsend, knuffelend en uiteindelijk seksend in bed lagen, moest Dennis zichzelf proberen te vermaken.
i rest my casequote:Het begint er ook steeds meer op te lijken dat de rest van de Miljonairs Dennis liever ziet vertrekken dan blijven. Hoe houdt hij zich staande nu zijn ex alweer seks heeft met een ander?
Je kunt het nummer van Huub downloaden via de site van Tien.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:18 schreef loisie het volgende:
Ik heb die van Huupert nog niet gehoord....linkje ergens?
Een beetje vinger werk meer was het niet..ik was tot 6 uur op.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, op VV staat dat ze sex hebben gehad, Amanda, Jaap, Brian, Huub en Lieke zeggen het ook dus jij mag dokken.
Dat is dus ¤ 1,50 voor mij. Ik PM mijn gironummer wel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |