Ok thanks,die hebben elkaar toch wel aardig wat kunnen vertellen zo zonder zender.Ik heb maar twee zinnen kunnen horen.quote:
Wat ik heb begrepen willen ze ix laten confronteren met Amanda en Brian. Om zo de kloof tussen Nadia en nix te vergroten. Maar het zal wel weer verpest worden door de febo en het weer hangen op de bank wordt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:59 schreef lorence1 het volgende:
wat gaat er vanaaf gebeuren, nog plannen of gaan ze weer voor de tv hangen?
en natturlijk niet te vergetenquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen willen ze ix laten confronteren met Amanda en Brian. Om zo de kloof tussen Nadia en nix te vergroten. Maar het zal wel weer verpest worden door de febo en het weer hangen op de bank wordt.
ik zeg een vluchtelingenkamp ......ergens in de wereld en ik zal het goed met haar maken, ze mag het kamp zelf uitkiezen samen met haar verwende prinsesvriendinnetje amanda.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat kind zouden ze eens een paar weken in Darfur moeten droppen !!!![]()
Gisteravond is toch alles opgegaan.Hebben ze meer dan twee uur gekeken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:01 schreef Lobasca het volgende:
J. band van vanavond gaat niet door.
Nu willen ze een uur gaan tv kijken.
het imperialimse van de febo kent geent grenzenquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
Eten in dat hok stelt ook geen ruk meer voor, wat een pauperzooitje is het geworden. Ik vraag me af of het nog erger kan.![]()
Klopt, ze hebben geen TV tijd meer maar het hokje zal wel een creatieve oplossing zoeken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gisteravond is toch alles opgegaan.Hebben ze meer dan twee uur gekeken.
Echt waar, die gast is net een vertraagde opname. Nu denk ik wel dat het ligt aan het feit dat hij de confrontatie met de rest zolang mogelijk wil uitstellen, dag in dag uit.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:14 schreef noekje het volgende:
Alles gaat ook zo tergend langzaam bij Dennis. Alleen bij het veters strikken denkt hij volgens mij al,' zal ik nu of zal ik morgen..'
wat zijn dit voor mappen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:16 schreef beequeen het volgende:
Hier liggen Dennix en Naad nog wel op elkaar.![]()
[ afbeelding ]
Van de Portugese les, de favo literatuur van Dennix als Naad bij Luc in bed ligt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |