Lekker snel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
volgt, een kleintje dan
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lekker snel.![]()
ik ga ff plat. 4:30 u op eist zijn tol.
ZWAAIZWAAI
![]()
![]()
Trusten Ruudemansquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lekker snel.![]()
ZWAAIZWAAI
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Brievenschrijfster Chantal moet komen van Nadia.....
Arme Chantal, je leven wordt nooit meer hetzelfde als je dat hok in gaat
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lekker snel.![]()
ZWAAIZWAAI
![]()
![]()
Dat wou ik nog zeggen en wat als die fan niet wil komen ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Brievenschrijfster Chantal moet komen van Nadia.....
Arme Chantal, je leven wordt nooit meer hetzelfde als je dat hok in gaat
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:42 schreef HoneyBunny het volgende:
Lastige keuze als je maar 2 fans hebt!!
Chantal uit Nijmegen... nou jij boft maar Chantal, mag je in dat hok op visite komen om antwoord te geven op al Nadia's vragen:
- Wat vind je van mij en Dennis? Wat vind je van mij en Luc?Wat vind je van men haar? Wat vinden mensen buiten van mij? Vind je mijn haar zo ook mooier? Vind je dit jurkje te kort? Vind je dat ik nog door moet gaan met manipuleren om nieuwe borsten te krijgen Schatje?
Wat een ratje is zij ook. In plaats van dat ze denkt : Nou lieverd, dan heb je er toch wat aan over gehouden mocht je niet winnen" Nee, zij wil ook kans maken op het geld wat Huub met zn single verdient... Heeft ze geen recht op, ze heeft er niet eens voor geklapt... de trut...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:42 schreef Maria44 het volgende:
Lekker snel!
Huub: ik wil nog wel iets voor de jackpot doen
Lieke: jaaaa, alle opbrengsten van jouw single in de jackpot
Huub: zo werkt het al Lieke dat is hier namelijk altijd al zo geweest.
Dat hoort ze toch gewoon te weten.
Dan mag Nadia een andere fan uitkiezenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wou ik nog zeggen en wat als die fan niet wil komen ?
Oh was dat het wat ze zei!! Het zag er ook heel lullig uit en je zag aan het gezicht van Huub dat hij het steeds minder leuk begon te vindenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:44 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. ik vond het niet zo leuk dat je wel 10 keer zei toen mijn plaat op stond dit is jou stem helemaal niet je kraakte gewoon mijn plaat af waar iedereen bij stond.
[ afbeelding ]
Juist.... Laat ze de cp's letterlijk op tafel leggen, dan weten wij en ook de redactie hoe het zit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:46 schreef chufi het volgende:
ik zou zeggen : hoest die 300 Cp's op en dan zien we verder. Hij heeft ze niet meer waarschijnlijk of het zijn Mannies punten.
Is dat afgesproken ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan mag Nadia een andere fan uitkiezen
Ik ga bijna geloven dat Sylvia gelijk had met haar onderbuikgevoelens. Zoals ik haar van de week hoor praten!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat een ratje is zij ook. In plaats van dat ze denkt : Nou lieverd, dan heb je er toch wat aan over gehouden mocht je niet winnen" Nee, zij wil ook kans maken op het geld wat Huub met zn single verdient... Heeft ze geen recht op, ze heeft er niet eens voor geklapt... de trut...![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Ik wil niet eten, eten is zo toetousendandvijf....
Niet eens Nadia die het zegt
Ja... ze hebben lootjes getrokken, Nadia was de winnaar en als de eerste keus niet wil komen dan mag ze iemand anders kiezen.quote:
Ik zit er ook al op te wchten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:48 schreef kybe het volgende:
Die nix krijgt alweer praatjes.Huub,Lieke en Jaap wakker worden -Beige tijd!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:51 schreef tequi3 het volgende:
Dennix en Nadia hebben het weer goedgemaakt?
Moet je voorstellen als Luc niet meer terugkomt dan begint heel die ellende van de relaasie opnieuw.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:48 schreef kybe het volgende:
Die nix krijgt alweer praatjes.Huub,Lieke en Jaap wakker worden -Beige tijd!
Ik ben vaak een zak met hooi.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:51 schreef HoneyBunny het volgende:
Dit is de Gouden kooi, met Brians teringzooi
Het is ook opvallend , steeds meer mensen hier op Fok kotsen Lieke uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga bijna geloven dat Sylvia gelijk had met haar onderbuikgevoelens. Zoals ik haar van de week hoor praten!
waar kan je die jump versie luisteren ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:50 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik vind die jump-versie van Huub inderdaad echt wat voor de ski-hut!!! Vind m nog echt leuk ook!! Die is nog leuker dan die andere... Durf te wedden dat het een hit wordt, in ieder geval in de Skihut, de tekst past daar ook wel lekker bij als je om 1 uur s nachts staat de dansen in zo'n tent.
Ik vind het niet gek dat ze ook wel eens alleen wil zijn,quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is ook opvallend , steeds meer mensen hier op Fok kotsen Lieke uit.
Waarom zit ze nu weer alleen?
Wat ik vreelijk irritant vind is dat als zij en Huub ruzie hebben ze er meteen ingooit dat ze de realtie met hem wil verbrekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien heeft ze geen zin in een feestje of gezelschap en wil ze ff momentje voor d'r zelf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat onding van Brian dat ik nu al niet meer kan horen heet 'Wat je doet', zoals op de cover is te zien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
Vanavond was de release van de single van Huub: Nooit meer naar huis.
En van Brian: Focking Parazooi.
euhm... op de streams netquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:53 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
waar kan je die jump versie luisteren ?
Ja, nou je het zegt! Ze is echt heel vervelend de laatste tijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga bijna geloven dat Sylvia gelijk had met haar onderbuikgevoelens. Zoals ik haar van de week hoor praten!
Luc moet terugkomen want nog meer Nix en Nada trek ik niet meer,dat zou betekenen dat hij er donderdag niet uitgaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Moet je voorstellen als Luc niet meer terugkomt dan begint heel die ellende van de relaasie opnieuw.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Wacht we passen m effe aan:
Dit is de Gouden Kooi, Ik ben een zak met hooi
Maar Netty vindt me mooi
Wie vult aan?
Thanx, ik pas het even aan in het Op'je.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat onding van Brian dat ik nu al niet meer kan horen heet 'Wat je doet', zoals op de cover is te zien.
Omdat Huub haar net op iets heeft aangesproken dus dan speelt ze het weer zo...Typisch Lieke... Heeft volgens mij weinig met effe rust opzoeken te maken... Ze kijkt ook zoquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat ze ook wel eens alleen wil zijn,
ik zou ook gek worden van de hele dag mensen om me heen, 24/7.
Het gaat niet om dit momentje. Het gaat om het klagerige/jankerige wat ze de hele week al heeft. Al die jankmomentjes bespreekt ze met Jaap ipv degene waarover het gaat. Vanmiddag droop de afgunst van haar af. Huub mocht niet zijn single promoten want hij was geen artiest. Hij krijgt meer onkostenvergoeding. Nu las ik gisteren dat schijnbaar alle vrouwen dat doen, klagen bij een vriendin/vriend whatever. Ik zal de uitzondering wel zijn die klaagt tegen degene om wie het gaat want klagen bij een ander lost geen flikker op natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:55 schreef SIRA het volgende:
[..]
Misschien heeft ze geen zin in een feestje of gezelschap en wil ze ff momentje voor d'r zelf.
Kan ik me heel goed voorstellen.
Ze hebben de afgelopen avonden niks anders dan feestjes.
Gisteren zei ze tegen Luc al dat ze de feestjes een beetje zat is, omdat ze altijd hetzelfde zijn.
Netjes trouwens, OP'tjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx, ik pas het even aan in het Op'je.![]()
Het is net een fokking plakbandje...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:55 schreef Py het volgende:
Sjeesus. Nadia blijft van hem weglopen en afduwen en hij blijft er als een loopse teef achteraan lopen terwijl ze zingend naar de chill verdwijnt 'o Brian wat je doet, doe je goed'.
Wat een sneu gezicht.
volgens mij niet. Er zijn 2 of 3 users die dat 5 keer op één pagina posten, dus dan lijkt het wel veel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Het gaat niet om dit momentje. Het gaat om het klagerige/jankerige wat ze de hele week al heeft. Al die jankmomentjes bespreekt met Jaap ipv degene waarover het gaat. Vanmiddag droop de afgunst van haar af. Huub mocht niet zijn single promoten want hij was geen arties. Hij krijgt meer onkostenvergoeding. Nu las ik gisteren dat schijnbaar alle vrouwen dat doen, klagen bij een vriendin/vriend whatever. Ik zal de uitzondering wel zijn die klaagt tegen degene om wie het gaat want klagen bij een ander lost geen flikker op natuurlijk.
Misschien wordt het wel een carnavalskraker. Als mensen dronken worden krijgen ze een vreemde smaak.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat nummer van Huub voegt natuurlijk helemaal niks toe, die melodie is al zo vaak gebruikt ik denk niet dat het aan gaat slaan het is te bekend.
ja, want mama streamt en kan de telefoon niet opnemen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:54 schreef beequeen het volgende:
Amanda roept haar moeder op alle singles van Brian op te kopen.![]()
Komt misschien omdat haar gedrag vrij veel irritatie opwekt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:00 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij niet. Er zijn 2 of 3 users die dat 5 keer op één pagina posten, dus dan lijkt het wel veel.
Ga maar eens goed opletten, het zijn er inmiddels echt veel, niet dat het belangrijk is maar het valt me gewoon op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:00 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij niet. Er zijn 2 of 3 users die dat 5 keer op één pagina posten, dus dan lijkt het wel veel.
Eensquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Het gaat niet om dit momentje. Het gaat om het klagerige/jankerige wat ze de hele week al heeft. Al die jankmomentjes bespreekt ze met Jaap ipv degene waarover het gaat. Vanmiddag droop de afgunst van haar af. Huub mocht niet zijn single promoten want hij was geen artiest. Hij krijgt meer onkostenvergoeding. Nu las ik gisteren dat schijnbaar alle vrouwen dat doen, klagen bij een vriendin/vriend whatever. Ik zal de uitzondering wel zijn die klaagt tegen degene om wie het gaat want klagen bij een ander lost geen flikker op natuurlijk.
ik ook niet meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:02 schreef blomst het volgende:
Lieke kan de muziek niet meer aanhoren?
wel koud om nu buiten te zittenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:02 schreef blomst het volgende:
Lieke kan de muziek niet meer aanhoren?
Ik volg het geloof ik te lang,ga me aan alle zeven irriteren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:01 schreef mazaru het volgende:
Ik vind Lieke met de dag irritanter worden
Ben het met je eens dat ze de hele week al loopt te zuigen, maar Huub is ook niet de makkelijkste.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Het gaat niet om dit momentje. Het gaat om het klagerige/jankerige wat ze de hele week al heeft. Al die jankmomentjes bespreekt met Jaap ipv degene waarover het gaat. Vanmiddag droop de afgunst van haar af. Huub mocht niet zijn single promoten want hij was geen arties. Hij krijgt meer onkostenvergoeding. Nu las ik gisteren dat schijnbaar alle vrouwen dat doen, klagen bij een vriendin/vriend whatever. Ik zal de uitzondering wel zijn die klaagt tegen degene om wie het gaat want klagen bij een ander lost geen flikker op natuurlijk.
Die gaat wel zakken in de PP want veel mensen die voor Huub 2 keer stemmen stemmen voor haar 1 keerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:01 schreef mazaru het volgende:
Ik vind Lieke met de dag irritanter worden
Die zit officieel vast in Venezuela ofzo. Maar onofficieel woont ze in Spanje ofzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:03 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, want mama streamt en kan de telefoon niet opnemen.
Een brief sturen is ook lastig, want waar is mama eigenlijk?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Het is net een fokking plakbandje...
vage vermoeden dat dit de nieuwe verhaallijn isquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Het gaat niet om dit momentje. Het gaat om het klagerige/jankerige wat ze de hele week al heeft. Al die jankmomentjes bespreekt ze met Jaap ipv degene waarover het gaat. Vanmiddag droop de afgunst van haar af. Huub mocht niet zijn single promoten want hij was geen artiest. Hij krijgt meer onkostenvergoeding. Nu las ik gisteren dat schijnbaar alle vrouwen dat doen, klagen bij een vriendin/vriend whatever. Ik zal de uitzondering wel zijn die klaagt tegen degene om wie het gaat want klagen bij een ander lost geen flikker op natuurlijk.
Mamanda had haar mobiel ergens laten liggen.........quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:03 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, want mama streamt en kan de telefoon niet opnemen.
Een brief sturen is ook lastig, want waar is mama eigenlijk?
Het lijkt meer op aandachttrekkerij. Ik kan me niet voorstelen dat het nu lekker is om buiten te zitten, als ze wilt lezen kan ze gerust ergens anders rustig zitten. Denk dat ze wilt dat Huub haar komt zoeken.quote:
Zo is het eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:05 schreef Verida het volgende:
Ik geloof dat Lieke de hele zooi spuugzat is. Het zou me niets verbazen als ze binnenkort weg gaat.
Ik kan haar geen ongelijk geven. Dit is toch geen bestaan, met een stel malloten als nadia, amanda, brian en dennis. Het breekt haar waarschijnlijk op dat ze de hele dag niets te doen heeft, geen gesprekspartners heeft en een beetje genoeg heeft van de "feestjes" die georganiseerd worden. Ook hier staat de uitkomst al van vast: Amanda wordt dronken en doet teaserdansje, Brian houdt Amanda in de gaten en speelt de moraalridder, Nadia en Dennis gewoon niets en Huub.... wel Huub krijgt er weer de pest in dat hij niet mag of wil drinken en gaat dat weer op Lieke botvieren met een oeverloze discussie om niets.
Het einde van de dag is dan weer daar, slapen, na een discussie of wat, en morgen weer op en het hele liedje weer van voren af aan.
Lieke, ga toch lekker naar huis en pak je leven weer op.
Je kunt dan in ieder geval als een van de weinigen met opgeheven hoofd die zooi verlaten.
Zoals ze vanmiddag een streamlock veroorzaakte vond ik verder gaan dan ergenissen maar wel achterbaks.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:04 schreef SIRA het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat ze de hele week al loopt te zuigen, maar Huub is ook niet de makkelijkste.
En dat ze even d'r ei kwijt wil bij Jaap kan ik me wel voorstellen. Klagen bij Huub gaat ook niet echt soepel. De discussies met hem wil ze persee winnen en dat lukt d'r gewoon niet. Dus dan maar even bij Jaap zeuren.
Kan me wel voorstellen dat als je daadwerkelijk 24 uur per dag bij elkaar op de lip zit, de ergenissen groter/meer zijn dan thuis.
Omdat ze alleen maar zuipt en nauwelijks iets vreet. Vind je het gek dat je dan steeds misselijk wordtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:05 schreef SIRA het volgende:
skattie, chickie..
Word je toch doodziek van
Waarom moet Naad nu weer kotsen ?
wordt er waarschijnlijk ook kotsziek vanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:05 schreef SIRA het volgende:
skattie, chickie..
Word je toch doodziek van
Waarom moet Naad nu weer kotsen ?
Ik zie Lieke echt niet opgeven hoor! Die meid is zo gedreven, die gaat niet weg. Volgens mij verliest zij liever met de trots dat ze zich niet weg heeft laten pesten dan dat ze vrijwillig de poort uitloopt. Wat dat betreft is ze dan wel weer heel sterk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:05 schreef Verida het volgende:
Ik geloof dat Lieke de hele zooi spuugzat is. Het zou me niets verbazen als ze binnenkort weg gaat.
Ik kan haar geen ongelijk geven. Dit is toch geen bestaan, met een stel malloten als nadia, amanda, brian en dennis. Het breekt haar waarschijnlijk op dat ze de hele dag niets te doen heeft, geen gesprekspartners heeft en een beetje genoeg heeft van de "feestjes" die georganiseerd worden. Ook hier staat de uitkomst al van vast: Amanda wordt dronken en doet teaserdansje, Brian houdt Amanda in de gaten en speelt de moraalridder, Nadia en Dennis gewoon niets en Huub.... wel Huub krijgt er weer de pest in dat hij niet mag of wil drinken en gaat dat weer op Lieke botvieren met een oeverloze discussie om niets.
Het einde van de dag is dan weer daar, slapen, na een discussie of wat, en morgen weer op en het hele liedje weer van voren af aan.
Je kunt dan in ieder geval als een van de weinigen met opgeheven hoofd die zooi verlaten.
Ik heb ook zo'n idee dat zij het zat is daar en kan dat nog begrijpen ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:05 schreef Verida het volgende:
Achter een bosjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:08 schreef Scandalous het volgende:
Wat gaat Dennis nou stoer vertellen dat Lieke buiten in de kou zit te lezen? Twee nachten geleden zat hij nog in zn eentje op het gras, midden in de nachtvoelt zich weer helemaal dapper.
Ook aandachttrekkerijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:07 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Omdat ze alleen maar zuipt en nauwelijks iets vreet. Vind je het gek dat je dan steeds misselijk wordt![]()
Val er net in maar daar is ze een drama queen in !! Dat kut wijf faked ALLESquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:07 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Omdat ze alleen maar zuipt en nauwelijks iets vreet. Vind je het gek dat je dan steeds misselijk wordt![]()
Ik ben absoluut geen Liekefan maar hier heb je volkomen gelijk in.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:05 schreef Verida het volgende:
als de kat vna huis is...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:09 schreef Stupidisco het volgende:
wat heeft Dennix ineens praatjes....
En sliep hij op een matrasje op de grond.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:08 schreef Scandalous het volgende:
Wat gaat Dennis nou stoer vertellen dat Lieke buiten in de kou zit te lezen? Twee nachten geleden zat hij nog in zn eentje op het gras, midden in de nachtvoelt zich weer helemaal dapper.
brian en manie hebben vanmiddag ruzie hjl gehadquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:10 schreef lorence1 het volgende:
maarre zijn amanda en brian weer helemaal cool met dennix? iemand?
Vanmiddag niet alles gezien, de streams haperde hier zo erg..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Zoals ze vanmiddag een streamlock veroorzaakte vond ik verder gaan dan ergenissen maar wel achterbaks.
Hoe werkt die betaling?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
Omdat ik het Brian niet gun, heb ik 99 ct besteed aan de single van Huub
Amanda leeft in een droomwereld. Maar die snapt echt helemaal niets, dus die ziet het nooit niet aankomen als Brian een mes in dr rug steekt, iets wat vroeg of laat wel moet gaan gebeuren...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:13 schreef the_undertaker het volgende:
Ik denk dat Amanda de Gouden Kooi gaat winnen. Ik denk dat zij in staat is het langst te blijven zitten zonder ook maar een moment naar huis te willen. Versnipperd gezin, nooit heimwee, alles wordt voor haar geregeld. Als je haar aanbiedt daar 30 jaar zo te zitten, doet ze dat volgens mij zonder morren.
Morgenochtend zei hij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:14 schreef SIRA het volgende:
Komt Luc zeker te weten terug vanavond ? of suprise suprise.. blijft ie weg ?
Het zat al in de planning dat Luc morgen pas terug zal komenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:14 schreef SIRA het volgende:
Had hij misschien eerder moeten bedenken, misschien is het nu wel een gevalletje too little too latequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:14 schreef Maria44 het volgende:
Jaap vraagt hoe het tussen Huub en Lieke gaat en het antwoord is dat Lieke Huub's droomvrouw is. Geen klaaggesprek van 1 uur.
Toen net de post kwam riep een van hen: "de videoboodschap van Luc" dus misschien komt tie wel niet terug... Die heeft toch geen toegevoegde waarde meer in dat huis?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:14 schreef SIRA het volgende:
Ik heb via dat 0900 nr. gebeld ik was in totaal 1.30 kwijt. Je kan op heel veel manieren betalen.quote:
Hij komt terug !! Zeker weten alleen zijn we dan allemaal al naar bed... En Naad mag dus in zn bed slapen , maar dat deed ze gister ook al..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:14 schreef SIRA het volgende:
Als tie echt stoer was had tie de vaas met bloemen op dr kop geslagen....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Naad: Ik lig op de kant van Luuuc, Dennis, kun je mijn bloemen even pakken, ik heb geen bloemen naast mijn bed.![]()
Een beetje vent had de vaas met bloemen gaan halen en die met water en al over haar heen leeg gekieperd .quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Naad: Ik lig op de kant van Luuuc, Dennis, kun je mijn bloemen even pakken, ik heb geen bloemen naast mijn bed.![]()
Ok, thanx, ga ik ook even doen, alleen om Brian te zieken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb via dat 0900 nr. gebeld ik was in totaal 1.30 kwijt
Dat vind ik dan weer zo liefquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb via dat 0900 nr. gebeld ik was in totaal 1.30 kwijt
Als 't dan 1 op 1 wordt met bijvoorbeeld Brain maakt ze geen enkele kans omdat ze veel te dom is. Amanda kan dit spel nooit winnen omdat er niemand dommer is dan haar in dat huis.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:13 schreef the_undertaker het volgende:
Ik denk dat Amanda de Gouden Kooi gaat winnen. Ik denk dat zij in staat is het langst te blijven zitten zonder ook maar een moment naar huis te willen. Versnipperd gezin, nooit heimwee, alles wordt voor haar geregeld. Als je haar aanbiedt daar 30 jaar zo te zitten, doet ze dat volgens mij zonder morren.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen, want als je de hele dag een hondje achter je aan hebt lopen word je er ook doodziek van.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:20 schreef the_undertaker het volgende:
Nadia tegen Dennis: "Je zuigt allemaal energie uit me"
MIJN GOD...Soms denk je echt.. nee dat zegt ze niet.. echt hoor, niet te GELOOOOVE![]()
![]()
![]()
![]()
en niet te vergeten inhalig!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:18 schreef farrah het volgende:
Ik vind Lieke een vervelende griet worden, jaloers en stiekem
Amanda zegt wel ja, maar volgens mij heeft ze nog nooit van Jan Wolkers gehoord. Ze kende immers Jan Des Bouvrie ook niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Jan Wolkers met Turks Fruit, helaas is hij vandaag overleden
vond het geweldige vent.... helaas idd overledenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Jan Wolkers met Turks Fruit, helaas is hij vandaag overleden
Een verbod op de villaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:20 schreef lorence1 het volgende:
Mag dennix aub een verbod op de woorden: skattie, babboe en chicky....
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Als Brian zo doorgaat met zijn trots voor die stomme single..... dan is hij gedoemd om te verliezen
Doe dat sjaaltje wat strakker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:25 schreef lorence1 het volgende:
ssst dennix slaapt .......
Meen je dit nu oprecht?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:23 schreef noekje het volgende:
Amanda is wel echt blij voor Brian. Zij zijn straks echt de enige met een oprechte relatie.
Sinds zijn entreequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:25 schreef lorence1 het volgende:
ssst dennix slaapt .......
Aaahhh en Lieke dan, die heeft toch ook lief meegezongen?????quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:25 schreef beequeen het volgende:
Brian wil dat Naad en Amanda zich binnenkort übergeil kleden en een achtergronddansje doen bij Brian en zijn single.
Alleen daarom heb ik die single van Huub gedownload, gewoon omdat ik het die kutrat niet gun.quote:
ik stel het nog even uit.... maar mocht Brian hoger staan, ga ik hem zeker downloadenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Alleen daarom heb ik die single van Huub gedownload, gewoon omdat ik het die kutrat niet gun.
Die bedankt voor de eerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:28 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Aaahhh en Lieke dan, die heeft toch ook lief meegezongen?????
die, is gaaaaf.... die zou ik zekers downloadenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:28 schreef lorence1 het volgende:
wanneer komt jaap met zijn single... blub
Sjesus wat is ie lelijkquote:
Dat zou serieus een giller zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:28 schreef lorence1 het volgende:
wanneer komt jaap met zijn single... blub
Hij zou eigenlijk zo Jeff Alberts kunnen vervangen in GTST.. die heeft ook zo'n wezenloze uitdrukking op zn gezicht af en toe...quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:30 schreef 2live het volgende:
Wat fluisterde Amanda nu; ff mama bellen?
Hij komt er bijna op klaar..........quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef HoneyBunny het volgende:
Brian slaapt met die ingelijste singel vannacht....hij loopt er al heel de tijd mee te sjouwen
oke, en Brian zei; niet hardop zeggen...quote:
Die snapt niet dat Brian nu niet weer CP's kan gaan pikken... of ze denkt echt dat ze in zn sok groeien..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:30 schreef 2live het volgende:
Wat fluisterde Amanda nu; ff mama bellen?
ja, hij wilde even medeleven... maar niemand reageerdequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:31 schreef chufi het volgende:
Ik hoorde iemand Kut Kies zeggen ?? Denise ?
Zijn verstandskies is gisteren getrokken , hij heeft nogsteeds auwies.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:31 schreef chufi het volgende:
Ik hoorde iemand Kut Kies zeggen ?? Denise ?
vanmiddag wou brian met Huub wedden hoelang het zou duren voor Nix naar Nadia snelde, toen Luc vertrok.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
Zodra Brian en Amanda uit de kamer weggaan, staat Dennis weer bij Nadia.
ik weet ook niet wat de reden daarachter isquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:32 schreef 2live het volgende:
[..]
oke, en Brian zei; niet hardop zeggen...
Zijn ze bang dat mama anders weer niet opneemt?
Bellen in het hokje...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:34 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat de reden daarachter is
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat nu ook al met de eer strijken dat hij Stephan heeft weggewerkt uit dat hok.![]()
Eergister las hij nog uuuuuuuuuren zijn portugese les.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:37 schreef Taurus het volgende:
Dennis dóet ook zo raar zielig. Ik zie hem nooit lezen ofzo, waarom gaat die knul niet gewoon met 'n boekje op de bank zitten met 'n drankje?Dit ziet er zo wanhopig uit.
misschien wil lieke hem op het bankje buiten wel overhorenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:40 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Eergister las hij nog uuuuuuuuuren zijn portugese les.
Dan vertel ik het maar even verderquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
En Brian leest een stukje over Ilona, en ze is 45 ze is 45 hoor en toen deed ik het op mute
Ik denk dat er ook wel brieven komen waarin Lieke's ware aard, afgunst en jaloezie, wordt vermeldt. Verder zal ze ook wel in de populariteitspoll dalen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:26 schreef Maria44 het volgende:
Huub voelt dat er iets is want hij wil van Jaap weten waarom hij dat vroeg over Huub en Lieke.
Jaap wil dat ze samen gelukkig zijn, dat is goed voor het team.
ging over naakt rondlopen. Dat Ilona dat niet deed en Amanda wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
En Brian leest een stukje over Ilona, en ze is 45 ze is 45 hoor en toen deed ik het op mute
Het sommetje klopt, en toen?quote:
Misschien is ze daarom wel pissed, omdat Huub nu nog een extra dekking heeft en niet meer van haar afhankelijk is (en hij dit ook laaat merken)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook wel brieven komen waarin Lieke's ware aard, afgunst en jaloezie, wordt vermeldt. Verder zal ze ook wel in de populariteitspoll dalen.
Het is een verloren zaak voor haar want Huub staat sowieso in de finale. Dat is het draaiboek van de Febo. Bij Jaap dekking zoeken om vervolgens Huub naar huis te sturen gaat hem niet worden.
Helemaal niks, ik snapte hem daardoor al helemaal nietquote:
ging over dat schoppen van Huub tegen de stoelpoot.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik snapte hem daardoor al helemaal niet
IK ZAT ERNAASTquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:48 schreef avonne het volgende:
[..]
ging over dat schoppen van Huub tegen de stoelpoot.
Dat "nadere bestudering van de beelden bleek dat Huub niets had geraakt", en Brian vond dat er 4 getuigen waren die het wel hadden gezien.
Volgens mij waren er geen 6 personen in de private toen. Zeker Amanda niet...!
Jaap: Ik ben nerveus, straks krijg ik Ingrid.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:47 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap gaat Cora bellen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:48 schreef schatje het volgende:
Lieke: "Wat is het koud de hele dag".
Ja, dan moet je vooral buiten een boek gaan lezen.
hij heeft wel bewezen dat hij daar geen kaas van gegeten heeft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:51 schreef avonne het volgende:
"Brian heeft zich bewezen op het gebied van taal en muziek"
Mortequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen Portugese les vandaag ?
[ afbeelding ]
Ok, ik pleeg wel even een Collect Call.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:53 schreef HoneyBunny het volgende:
Beequeen bel jij effe, zeg maar dat je de tante van Cora bent
OMG geen handig tijdstipquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:56 schreef Dreamboy het volgende:
Huub gaat naar zijn moeder bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |