Lekker snel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
volgt, een kleintje dan
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lekker snel.![]()
ik ga ff plat. 4:30 u op eist zijn tol.
ZWAAIZWAAI
![]()
![]()
Trusten Ruudemansquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lekker snel.![]()
ZWAAIZWAAI
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Brievenschrijfster Chantal moet komen van Nadia.....
Arme Chantal, je leven wordt nooit meer hetzelfde als je dat hok in gaat
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lekker snel.![]()
ZWAAIZWAAI
![]()
![]()
Dat wou ik nog zeggen en wat als die fan niet wil komen ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Brievenschrijfster Chantal moet komen van Nadia.....
Arme Chantal, je leven wordt nooit meer hetzelfde als je dat hok in gaat
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:42 schreef HoneyBunny het volgende:
Lastige keuze als je maar 2 fans hebt!!
Chantal uit Nijmegen... nou jij boft maar Chantal, mag je in dat hok op visite komen om antwoord te geven op al Nadia's vragen:
- Wat vind je van mij en Dennis? Wat vind je van mij en Luc?Wat vind je van men haar? Wat vinden mensen buiten van mij? Vind je mijn haar zo ook mooier? Vind je dit jurkje te kort? Vind je dat ik nog door moet gaan met manipuleren om nieuwe borsten te krijgen Schatje?
Wat een ratje is zij ook. In plaats van dat ze denkt : Nou lieverd, dan heb je er toch wat aan over gehouden mocht je niet winnen" Nee, zij wil ook kans maken op het geld wat Huub met zn single verdient... Heeft ze geen recht op, ze heeft er niet eens voor geklapt... de trut...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:42 schreef Maria44 het volgende:
Lekker snel!
Huub: ik wil nog wel iets voor de jackpot doen
Lieke: jaaaa, alle opbrengsten van jouw single in de jackpot
Huub: zo werkt het al Lieke dat is hier namelijk altijd al zo geweest.
Dat hoort ze toch gewoon te weten.
Dan mag Nadia een andere fan uitkiezenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wou ik nog zeggen en wat als die fan niet wil komen ?
Oh was dat het wat ze zei!! Het zag er ook heel lullig uit en je zag aan het gezicht van Huub dat hij het steeds minder leuk begon te vindenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:44 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. ik vond het niet zo leuk dat je wel 10 keer zei toen mijn plaat op stond dit is jou stem helemaal niet je kraakte gewoon mijn plaat af waar iedereen bij stond.
[ afbeelding ]
Juist.... Laat ze de cp's letterlijk op tafel leggen, dan weten wij en ook de redactie hoe het zit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:46 schreef chufi het volgende:
ik zou zeggen : hoest die 300 Cp's op en dan zien we verder. Hij heeft ze niet meer waarschijnlijk of het zijn Mannies punten.
Is dat afgesproken ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan mag Nadia een andere fan uitkiezen
Ik ga bijna geloven dat Sylvia gelijk had met haar onderbuikgevoelens. Zoals ik haar van de week hoor praten!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat een ratje is zij ook. In plaats van dat ze denkt : Nou lieverd, dan heb je er toch wat aan over gehouden mocht je niet winnen" Nee, zij wil ook kans maken op het geld wat Huub met zn single verdient... Heeft ze geen recht op, ze heeft er niet eens voor geklapt... de trut...![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Ik wil niet eten, eten is zo toetousendandvijf....
Niet eens Nadia die het zegt
Ja... ze hebben lootjes getrokken, Nadia was de winnaar en als de eerste keus niet wil komen dan mag ze iemand anders kiezen.quote:
Ik zit er ook al op te wchten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:48 schreef kybe het volgende:
Die nix krijgt alweer praatjes.Huub,Lieke en Jaap wakker worden -Beige tijd!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:51 schreef tequi3 het volgende:
Dennix en Nadia hebben het weer goedgemaakt?
Moet je voorstellen als Luc niet meer terugkomt dan begint heel die ellende van de relaasie opnieuw.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:48 schreef kybe het volgende:
Die nix krijgt alweer praatjes.Huub,Lieke en Jaap wakker worden -Beige tijd!
Ik ben vaak een zak met hooi.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:51 schreef HoneyBunny het volgende:
Dit is de Gouden kooi, met Brians teringzooi
Het is ook opvallend , steeds meer mensen hier op Fok kotsen Lieke uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga bijna geloven dat Sylvia gelijk had met haar onderbuikgevoelens. Zoals ik haar van de week hoor praten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |