abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54042660
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:05 schreef Verida het volgende:
Ik geloof dat Lieke de hele zooi spuugzat is. Het zou me niets verbazen als ze binnenkort weg gaat.
Ik kan haar geen ongelijk geven. Dit is toch geen bestaan, met een stel malloten als nadia, amanda, brian en dennis. Het breekt haar waarschijnlijk op dat ze de hele dag niets te doen heeft, geen gesprekspartners heeft en een beetje genoeg heeft van de "feestjes" die georganiseerd worden. Ook hier staat de uitkomst al van vast: Amanda wordt dronken en doet teaserdansje, Brian houdt Amanda in de gaten en speelt de moraalridder, Nadia en Dennis gewoon niets en Huub.... wel Huub krijgt er weer de pest in dat hij niet mag of wil drinken en gaat dat weer op Lieke botvieren met een oeverloze discussie om niets.
Het einde van de dag is dan weer daar, slapen, na een discussie of wat, en morgen weer op en het hele liedje weer van voren af aan.

Lieke, ga toch lekker naar huis en pak je leven weer op.
Je kunt dan in ieder geval als een van de weinigen met opgeheven hoofd die zooi verlaten.
Ik zie Lieke echt niet opgeven hoor! Die meid is zo gedreven, die gaat niet weg. Volgens mij verliest zij liever met de trots dat ze zich niet weg heeft laten pesten dan dat ze vrijwillig de poort uitloopt. Wat dat betreft is ze dan wel weer heel sterk.
pi_54042663
Wat gaat Dennis nou stoer vertellen dat Lieke buiten in de kou zit te lezen? Twee nachten geleden zat hij nog in zn eentje op het gras, midden in de nacht

voelt zich weer helemaal dapper.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_54042672
Huub is eerlijk, hij vindt dat Brian een lekkere plaat heeft gemaakt en dat Huub nog maar moet zien dat ie van hem wint.
Jaap: ik geloof in jou

Dat is dan wel weer aardig van Jaap.
pi_54042677
quote:
Ik geloof dat Lieke de hele zooi spuugzat is. Het zou me niets verbazen als ze binnenkort weg gaat.
Ik kan haar geen ongelijk geven. Dit is toch geen bestaan, met een stel malloten als nadia, amanda, brian en dennis. Het breekt haar waarschijnlijk op dat ze de hele dag niets te doen heeft, geen gesprekspartners heeft en een beetje genoeg heeft van de "feestjes" die georganiseerd worden. Ook hier staat de uitkomst al van vast: Amanda wordt dronken en doet teaserdansje, Brian houdt Amanda in de gaten en speelt de moraalridder, Nadia en Dennis gewoon niets en Huub.... wel Huub krijgt er weer de pest in dat hij niet mag of wil drinken en gaat dat weer op Lieke botvieren met een oeverloze discussie om niets.
Het einde van de dag is dan weer daar, slapen, na een discussie of wat, en morgen weer op en het hele liedje weer van voren af aan.

Je kunt dan in ieder geval als een van de weinigen met opgeheven hoofd die zooi verlaten.
Ik heb ook zo'n idee dat zij het zat is daar en kan dat nog begrijpen ook.
pi_54042678
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:08 schreef Scandalous het volgende:
Wat gaat Dennis nou stoer vertellen dat Lieke buiten in de kou zit te lezen? Twee nachten geleden zat hij nog in zn eentje op het gras, midden in de nacht

Achter een bosje
  Moderator vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:08:51 #131
184769 crew  Deisyy
pi_54042681
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:07 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Omdat ze alleen maar zuipt en nauwelijks iets vreet. Vind je het gek dat je dan steeds misselijk wordt
Ook aandachttrekkerij Want nu Mannie bij haar is is het ineens over en rent ze weer vrolijk door de slaapkamer om naar Lieke te kijken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_54042686
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:07 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Omdat ze alleen maar zuipt en nauwelijks iets vreet. Vind je het gek dat je dan steeds misselijk wordt
Val er net in maar daar is ze een drama queen in !! Dat kut wijf faked ALLES
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_54042689
pi_54042696
wat heeft Dennix ineens praatjes....
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:09:24 #135
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54042697
Is dit nu een farce van N&A om Nix te doen laten denken dat ie nog een leven heeft ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_54042706
Dennis loopt zich uit te sloven. Nadia fluistert: wat een kneus, sukkel!
Go hard or go home
pi_54042707
En nu tijdens dit stoeien even per ongeluk Naad dr neus breken. Dat ie voor de rest van dr leven scheef staat. Heeft ze weer een complexje erbij
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_54042713
maarre zijn amanda en brian weer helemaal cool met dennix? iemand?
pi_54042715
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:10:23 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54042721
Saaie streams, bah
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_54042723
vage vermoeden dat lieke bezig is een exitje met behoud van borg te regelen
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54042734
Hoop echt dat Luc Nadia z'n bed uit trapt als ie morgen ochtend terug komt...Laat dat domme wijf maar weer lekker naar Dennix gaan.
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:10:55 #143
135305 beequeen
Lost.
pi_54042735
quote:

Ik ben absoluut geen Liekefan maar hier heb je volkomen gelijk in.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54042736
script is weer duidelijk

streamers hebben ff 1 weekje hun zin gehad en nu gaan we weer trug naar t oude

zal minder streamem worden aankomende weken
pi_54042747
Kijk die Nadia eens ziek zijn.... Misschien dat het hokje even haar script op de plasma kan gooien, ze is hem kennelijk vergeten...
pi_54042749
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:09 schreef Stupidisco het volgende:
wat heeft Dennix ineens praatjes....
als de kat vna huis is...

begrijp ik nou net goed dat ie ook een masker met nadia wou nemen?
Zielig!!!!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:11:38 #147
188345 Py
op zich
pi_54042753

EN de misselijkheid is ineens helemaal over
  † In Memoriam † vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:11:54 #148
135305 beequeen
Lost.
pi_54042760
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:08 schreef Scandalous het volgende:

En sliep hij op een matrasje op de grond.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54042762
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 23:10 schreef lorence1 het volgende:
maarre zijn amanda en brian weer helemaal cool met dennix? iemand?
brian en manie hebben vanmiddag ruzie hjl gehad
en er zijn wat bezoeken naar de febo geweest
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:11:58 #150
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54042765
Zo lekker om iemand op de kast t ejagen zei Naad net tegen Nix
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo