waar kan je die jump versie luisteren ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:50 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik vind die jump-versie van Huub inderdaad echt wat voor de ski-hut!!! Vind m nog echt leuk ook!! Die is nog leuker dan die andere... Durf te wedden dat het een hit wordt, in ieder geval in de Skihut, de tekst past daar ook wel lekker bij als je om 1 uur s nachts staat de dansen in zo'n tent.
Ik vind het niet gek dat ze ook wel eens alleen wil zijn,quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is ook opvallend , steeds meer mensen hier op Fok kotsen Lieke uit.
Waarom zit ze nu weer alleen?
Wat ik vreelijk irritant vind is dat als zij en Huub ruzie hebben ze er meteen ingooit dat ze de realtie met hem wil verbrekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien heeft ze geen zin in een feestje of gezelschap en wil ze ff momentje voor d'r zelf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat onding van Brian dat ik nu al niet meer kan horen heet 'Wat je doet', zoals op de cover is te zien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
Vanavond was de release van de single van Huub: Nooit meer naar huis.
En van Brian: Focking Parazooi.
euhm... op de streams netquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:53 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
waar kan je die jump versie luisteren ?
Ja, nou je het zegt! Ze is echt heel vervelend de laatste tijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga bijna geloven dat Sylvia gelijk had met haar onderbuikgevoelens. Zoals ik haar van de week hoor praten!
Luc moet terugkomen want nog meer Nix en Nada trek ik niet meer,dat zou betekenen dat hij er donderdag niet uitgaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Moet je voorstellen als Luc niet meer terugkomt dan begint heel die ellende van de relaasie opnieuw.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Wacht we passen m effe aan:
Dit is de Gouden Kooi, Ik ben een zak met hooi
Maar Netty vindt me mooi
Wie vult aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |