Eergister las hij nog uuuuuuuuuren zijn portugese les.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:37 schreef Taurus het volgende:
Dennis dóet ook zo raar zielig. Ik zie hem nooit lezen ofzo, waarom gaat die knul niet gewoon met 'n boekje op de bank zitten met 'n drankje?Dit ziet er zo wanhopig uit.
misschien wil lieke hem op het bankje buiten wel overhorenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:40 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Eergister las hij nog uuuuuuuuuren zijn portugese les.
Dan vertel ik het maar even verderquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
En Brian leest een stukje over Ilona, en ze is 45 ze is 45 hoor en toen deed ik het op mute
Ik denk dat er ook wel brieven komen waarin Lieke's ware aard, afgunst en jaloezie, wordt vermeldt. Verder zal ze ook wel in de populariteitspoll dalen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:26 schreef Maria44 het volgende:
Huub voelt dat er iets is want hij wil van Jaap weten waarom hij dat vroeg over Huub en Lieke.
Jaap wil dat ze samen gelukkig zijn, dat is goed voor het team.
ging over naakt rondlopen. Dat Ilona dat niet deed en Amanda wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:41 schreef uniekhoorn het volgende:
En Brian leest een stukje over Ilona, en ze is 45 ze is 45 hoor en toen deed ik het op mute
Het sommetje klopt, en toen?quote:
Misschien is ze daarom wel pissed, omdat Huub nu nog een extra dekking heeft en niet meer van haar afhankelijk is (en hij dit ook laaat merken)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook wel brieven komen waarin Lieke's ware aard, afgunst en jaloezie, wordt vermeldt. Verder zal ze ook wel in de populariteitspoll dalen.
Het is een verloren zaak voor haar want Huub staat sowieso in de finale. Dat is het draaiboek van de Febo. Bij Jaap dekking zoeken om vervolgens Huub naar huis te sturen gaat hem niet worden.
Helemaal niks, ik snapte hem daardoor al helemaal nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |