Doe dat sjaaltje wat strakker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:25 schreef lorence1 het volgende:
ssst dennix slaapt .......
Meen je dit nu oprecht?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:23 schreef noekje het volgende:
Amanda is wel echt blij voor Brian. Zij zijn straks echt de enige met een oprechte relatie.
Sinds zijn entreequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:25 schreef lorence1 het volgende:
ssst dennix slaapt .......
Aaahhh en Lieke dan, die heeft toch ook lief meegezongen?????quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:25 schreef beequeen het volgende:
Brian wil dat Naad en Amanda zich binnenkort übergeil kleden en een achtergronddansje doen bij Brian en zijn single.
Alleen daarom heb ik die single van Huub gedownload, gewoon omdat ik het die kutrat niet gun.quote:
ik stel het nog even uit.... maar mocht Brian hoger staan, ga ik hem zeker downloadenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Alleen daarom heb ik die single van Huub gedownload, gewoon omdat ik het die kutrat niet gun.
Die bedankt voor de eerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:28 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Aaahhh en Lieke dan, die heeft toch ook lief meegezongen?????
die, is gaaaaf.... die zou ik zekers downloadenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:28 schreef lorence1 het volgende:
wanneer komt jaap met zijn single... blub
Sjesus wat is ie lelijkquote:
Dat zou serieus een giller zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:28 schreef lorence1 het volgende:
wanneer komt jaap met zijn single... blub
Hij zou eigenlijk zo Jeff Alberts kunnen vervangen in GTST.. die heeft ook zo'n wezenloze uitdrukking op zn gezicht af en toe...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |