Vanmiddag niet alles gezien, de streams haperde hier zo erg..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Zoals ze vanmiddag een streamlock veroorzaakte vond ik verder gaan dan ergenissen maar wel achterbaks.
Hoe werkt die betaling?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
Omdat ik het Brian niet gun, heb ik 99 ct besteed aan de single van Huub
Amanda leeft in een droomwereld. Maar die snapt echt helemaal niets, dus die ziet het nooit niet aankomen als Brian een mes in dr rug steekt, iets wat vroeg of laat wel moet gaan gebeuren...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:13 schreef the_undertaker het volgende:
Ik denk dat Amanda de Gouden Kooi gaat winnen. Ik denk dat zij in staat is het langst te blijven zitten zonder ook maar een moment naar huis te willen. Versnipperd gezin, nooit heimwee, alles wordt voor haar geregeld. Als je haar aanbiedt daar 30 jaar zo te zitten, doet ze dat volgens mij zonder morren.
Morgenochtend zei hij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:14 schreef SIRA het volgende:
Komt Luc zeker te weten terug vanavond ? of suprise suprise.. blijft ie weg ?
Het zat al in de planning dat Luc morgen pas terug zal komenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:14 schreef SIRA het volgende:
Had hij misschien eerder moeten bedenken, misschien is het nu wel een gevalletje too little too latequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:14 schreef Maria44 het volgende:
Jaap vraagt hoe het tussen Huub en Lieke gaat en het antwoord is dat Lieke Huub's droomvrouw is. Geen klaaggesprek van 1 uur.
Toen net de post kwam riep een van hen: "de videoboodschap van Luc" dus misschien komt tie wel niet terug... Die heeft toch geen toegevoegde waarde meer in dat huis?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:14 schreef SIRA het volgende:
Ik heb via dat 0900 nr. gebeld ik was in totaal 1.30 kwijt. Je kan op heel veel manieren betalen.quote:
Hij komt terug !! Zeker weten alleen zijn we dan allemaal al naar bed... En Naad mag dus in zn bed slapen , maar dat deed ze gister ook al..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:14 schreef SIRA het volgende:
Als tie echt stoer was had tie de vaas met bloemen op dr kop geslagen....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Naad: Ik lig op de kant van Luuuc, Dennis, kun je mijn bloemen even pakken, ik heb geen bloemen naast mijn bed.![]()
Een beetje vent had de vaas met bloemen gaan halen en die met water en al over haar heen leeg gekieperd .quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Naad: Ik lig op de kant van Luuuc, Dennis, kun je mijn bloemen even pakken, ik heb geen bloemen naast mijn bed.![]()
Ok, thanx, ga ik ook even doen, alleen om Brian te zieken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb via dat 0900 nr. gebeld ik was in totaal 1.30 kwijt
Dat vind ik dan weer zo liefquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb via dat 0900 nr. gebeld ik was in totaal 1.30 kwijt
Als 't dan 1 op 1 wordt met bijvoorbeeld Brain maakt ze geen enkele kans omdat ze veel te dom is. Amanda kan dit spel nooit winnen omdat er niemand dommer is dan haar in dat huis.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:13 schreef the_undertaker het volgende:
Ik denk dat Amanda de Gouden Kooi gaat winnen. Ik denk dat zij in staat is het langst te blijven zitten zonder ook maar een moment naar huis te willen. Versnipperd gezin, nooit heimwee, alles wordt voor haar geregeld. Als je haar aanbiedt daar 30 jaar zo te zitten, doet ze dat volgens mij zonder morren.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen, want als je de hele dag een hondje achter je aan hebt lopen word je er ook doodziek van.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:20 schreef the_undertaker het volgende:
Nadia tegen Dennis: "Je zuigt allemaal energie uit me"
MIJN GOD...Soms denk je echt.. nee dat zegt ze niet.. echt hoor, niet te GELOOOOVE![]()
![]()
![]()
![]()
en niet te vergeten inhalig!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:18 schreef farrah het volgende:
Ik vind Lieke een vervelende griet worden, jaloers en stiekem
Amanda zegt wel ja, maar volgens mij heeft ze nog nooit van Jan Wolkers gehoord. Ze kende immers Jan Des Bouvrie ook niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Jan Wolkers met Turks Fruit, helaas is hij vandaag overleden
vond het geweldige vent.... helaas idd overledenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Jan Wolkers met Turks Fruit, helaas is hij vandaag overleden
Een verbod op de villaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:20 schreef lorence1 het volgende:
Mag dennix aub een verbod op de woorden: skattie, babboe en chicky....
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Als Brian zo doorgaat met zijn trots voor die stomme single..... dan is hij gedoemd om te verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |