quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:30 schreef 2live het volgende:
Wat fluisterde Amanda nu; ff mama bellen?
Hij komt er bijna op klaar..........quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:29 schreef HoneyBunny het volgende:
Brian slaapt met die ingelijste singel vannacht....hij loopt er al heel de tijd mee te sjouwen
oke, en Brian zei; niet hardop zeggen...quote:
Die snapt niet dat Brian nu niet weer CP's kan gaan pikken... of ze denkt echt dat ze in zn sok groeien..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:30 schreef 2live het volgende:
Wat fluisterde Amanda nu; ff mama bellen?
ja, hij wilde even medeleven... maar niemand reageerdequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:31 schreef chufi het volgende:
Ik hoorde iemand Kut Kies zeggen ?? Denise ?
Zijn verstandskies is gisteren getrokken , hij heeft nogsteeds auwies.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:31 schreef chufi het volgende:
Ik hoorde iemand Kut Kies zeggen ?? Denise ?
vanmiddag wou brian met Huub wedden hoelang het zou duren voor Nix naar Nadia snelde, toen Luc vertrok.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
Zodra Brian en Amanda uit de kamer weggaan, staat Dennis weer bij Nadia.
ik weet ook niet wat de reden daarachter isquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:32 schreef 2live het volgende:
[..]
oke, en Brian zei; niet hardop zeggen...
Zijn ze bang dat mama anders weer niet opneemt?
Bellen in het hokje...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:34 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat de reden daarachter is
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat nu ook al met de eer strijken dat hij Stephan heeft weggewerkt uit dat hok.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |