abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54036679
Zwangerschap en geboorte deel 326

De aanstaande papa's en mama's :

31 oktober 2007: gebruikersnaam (26 okt, geplande keizersnede)
09 november 2007: amaranta en mex
17 november 2007: gr8w8 (papa)
19 november 2007: Lewis.de.boxer
30 november 2007: glossy
01 december 2007: Droeke en Droekestijger
02 december 2007: DeLiedje
08 december 2007: Faja-Lobi (jongetje)
10 december 2007: klein_spookje en S-A-I-N-T (meisje)
12 december 2007: S_oepstengel (meisje)
13 december 2007: nanalune
14 december 2007:_Lotje_ (jongetje)
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie*** (jongetje)

**2008**

07 januari 2008: Tan
07 januari 2008: Tearsong
09 januari 2008: wenneke1
17 januari 2008: vamperotica (jongetje)
17 januari 2008: Mirage en Oversight
21 januari 2008: Renda
31 januari 2008: Pruk
06 februari 2008: Ticootje (meisje)
07 februari 2008 hestria en grim reaper (jongetje)
07 februari 2008: Randa_V en Magneet (meisje)
07 februari 2008: Tup
14 februari 2008: Suerte (jongetje)
20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
28 februari 2008: Icicle
05 maart 2008: donnahvh (meisje)
15 maart 2008: vrouwtje-theelepel
17 maart 2008: k_i_m
24 maart 2008: Hello_Dolly
27 maart 2008 Popples en Prowl
*** 02 april 2008: ET en Swets ***
*** 15 april 2008: Sjak en Schanulleke****
26 april 2008: FoN
27 april 2008: flowerbox
30 april 2008: pinkelmeisje
25 mei 2008: Grijs
27 mei 2008: Mammietje
14 juni 2008: Multipass
18 juni 2008: PussinBoots
18 juni 2008: Tuc
19 juni 2008: KD-fotografie
27 juni 2008: Bla_Bla_Bla

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

Laatste posts:
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 16:58 schreef Brighteyes het volgende:

Op het bovenste plaatje is heel mooi het handje te zien.

Het onderste plaatje is ons dus een raadsel.Mss dat dat dingetje dat ik omcirkeld heb het piemeltje is, althans, het balzakje dan, maar dat weten we dus niet.
Het was heel duidelijk in beeld, maar of dit dan hetzelfde plaatje is... geen idee.
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:33 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Nou hehe net weer naar de echo mevrouw geweest, en dat word ruilen morgen. over duidelijk een jongen...ik schaam me voor mezelf, heb net met dikke tranen alle roze dingetjes verwijdert. En nou niet denken wat ondankbaar, ik ben d'r evengoed onwijs blij mee.
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:40 schreef snoopy het volgende:

[..]

@BE, ik zie helemaal niks in die cirkeltjes. Wel zie ik op de onderste en duidelijk hoofdje

[ Bericht 50% gewijzigd door BE op 25-10-2007 08:43:16 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:48:59 #2
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54036835
be leuk die echo foto's. Ik heb ook geen idee wat het omcirckelde is.

Ticootje wat fijn dat je wat beter kan slapen nu lig je ook echt op je rug?

Vrouwtje theelepel ik kan het me voorstellen hoor meid en dan al die hormonen maar jochies zijn vast ook heeeeeel leuk.

De radiator hier is geschilderd bij ons bruin in de slaapkamer en bij de baby roze/fucsia (schrijf je dat zo) alleen is het niet de roze die ik wilde. Dit is wel heeeeeel roze een paar oogjes, krulstaart stopcontact en het is een waar biggetje. Pfoee hopen dat het nog recht trekt met het groen erbij en anders ja dan hopen dat het meisje ook van roze houd.
Mara vond het in iedergeval mooi.

Ga nu ff eten.
pi_54036919
Mooi roze is niet lelijk gelukkig.
pi_54036986
Ik sta al bijna bovenaan de lijst.

Be, ik kan ook niet zien of het een piemeltje is. Laten we het daar maar gewoon op houden
Vrouwtje-theelepel. Ik kan wel begrijpen datje teleurgesteld bent hoor, en natuurlijk ben je evengoed blij met een jongen.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:58:52 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54037065
In de bovenste zijn 2 vingertjes heel duidelijk te zien.

Vrouwtje theelepel... even slikken en weer doorgaan.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:07:31 #6
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54037239
Ach Vrouwtje-theelepel,ik wilde vanmiddag bieden op een prachtige quinny speedy wagtail...

Toen kwam ineens het besef dat het net zo goed een jongetje kan zijn...

BE, op de bovenste zie ik idd wel een handje, van de onderste kan ik niks maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door KD-fotografie op 20-10-2007 00:35:23 ]
pi_54037834
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:58 schreef Brighteyes het volgende:
In de bovenste zijn 2 vingertjes heel duidelijk te zien.

Vrouwtje theelepel... even slikken en weer doorgaan.
Even woelen en gewoon weer opstaan.
pi_54037989
Heel begrijpelijk hoor vrouwtje theelepel...

En KD... Mooi issie he?? Heb er bij de prenatal al een paar keer verliefd naar staan kijken...
en er was hier eens iemand toch die zoiets had van 'ook al krijg ik een jongetje, ik koop toch een roze wandelwagen... ík moet ermee lopen... en eigenlijk zit daar ook wel wat in misschien...
pi_54039558
kd roze kan ook voor een jongen

vrouwje theelepel tuurlijk is het even slikken omdat jezelf iets anders dacht.

be wat een leuke echo's
mama van 3 kids!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:59:56 #10
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54042470
BE, ik kan er geen kaas van maken hoor
Ik zie een botje horizntaal.. maar that's it
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54043457
Modjes! Mag ik in het lijstje op 27 mei??? (Straks krijg ik commentaar dat ik ineens voordring! )

Ik wist dat wisselende stemmingen erbij horen, maar zoals bij deze zwangerschap heb ik ze nog nooit gehad. Vanmorgen chagrijnig en superkort met de kinderen (die ook strontvervelend waren, dus dat kwam goed uit! ). Vanmiddag tijdens een ledikantje (van mijn jongste) verven mezelf maar weer eens ongelooflijk op zitten fokken over de reactie van mijn ouders en de ruzie met mijn schoonmoeder over mijn zwangerschap. (De laatste in mijn dagdroompjes maar es ff goed mishandeld. ) En vanavond maar even heerlijk bij mijn man uitgehuild en mijn wanhoop uitgesproken, mijn angst voor de zwangerschap, bevalling en de periode erna. Dusss... nu koppijn en morgen wallen!
Ach... misschien is het wel ergens goed voor. Doordat de hormonen mijn emoties versterken, zie ik bepaalde dingen wel een stuk duidelijker. Tijd om hier en daar korte metten mee te maken denk ik. Wat meer aan mezelf denken en wat minder mijn best doen om aardig gevonden te worden. Ze kunnen me allemaal wat, mijn gezin is belangrijk, inclusief wurmpie, en de rest kan me gestolen worden.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 01:20:18 #12
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_54045587
Ahhhh wat leuk de echo's!

Ik ben vandaag 40 weken zwanger!
Maar kleine is nog steeds druk bezig met karate, heb net wel weer flinke voorweeen gehad,
dus hopelijk zet vannacht iets door, maar daar ga ik niet vanuit.

Ik heb zin het geslacht hier te verklappen, maar.. ik moet me nog een paar dagen inhouden
22.10.2007.
Jij bent de bekroning op onze liefde!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:00:43 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54047744
Mammietje, je staat erbij hoor.

Channell... 'gefeliciteerd' met je 40 weken. Hopelijk duurt het niet al te lang meer voor je.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:08:08 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54047778
De BEebie is hier trouwens flink aan het woelen en draaien sinds hij los is.
Gisteren bij de echo lag hij met zijn koppie laag en het ruggetje links maar volgens mij ligt hij nu allang weer anders. Grappig om te voelen hoewel af en toe wel pijnlijk als hij links of rechts eens uithaalt.
Ben daarom wel dubbel blij dat hij weg is uit zijn dwarse plekje, nu is hij veel beter te voelen ook.
pi_54047868
Ik zie ook duidelijk de vingertjes BE, maar van die 2e kan ik ook niets maken.

Zie je de buitenkant van je buik ook al bewegen BE?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:27:00 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54047898

Of als mijn arm ertegenaan ligt of zo, dan zie je ineens je arm bewegen. Heel grappig.
pi_54047955
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:45 schreef DeLiedje het volgende:
Heel begrijpelijk hoor vrouwtje theelepel...

En KD... Mooi issie he?? Heb er bij de prenatal al een paar keer verliefd naar staan kijken...
en er was hier eens iemand toch die zoiets had van 'ook al krijg ik een jongetje, ik koop toch een roze wandelwagen... ík moet ermee lopen... en eigenlijk zit daar ook wel wat in misschien...
Iedereen moet dat natuurlijk lekker zelf weten, maar persoonlijk zou dat me niks lijken. Als je een roze kinderwagen hebt denken ze dus altijd dat je een dochter hebt. En ookal denken ze bij meisjes in roze kleren nog dat het een jongen is, en bij jongens met stoere jongenskleren dat het een meisje is, ik zou het ze niet nog makkelijker willen maken zich te 'vergissen'. En ja tuurlijk moet je je daar niks van aantrekken eigenlijk, maar ik vond het gewoon niet leuk als Noah voor meisje werd aangezien

Verder ben ik helemaal voor roze bij jongens, nu Noah wat groter is durf ik een roze overhemdje ook wel aan
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:49:19 #18
82727 klein_spookje
pi_54048042
BE hier gaat de buik ook vreselijk te keer. Soms kan ik ook echt een handje of voetje voelen heel bijzonder dat dat allemaal in mijn buik zich afspeelt.

Texelonia hier enmeisje dat altijd als knul wer aangezien ook al had ze roze aan idd. Maar ach. De kinderwagen vind ik wel super leuk maar idd voor een meisje.

Chanell gefeliciteerd nu kan het nog maar 2 wk duren.
Ik rekende net dat als ik 2 wk overtijd zou lopen ik dus 24 december zou bevallen. Oe en dat lijkt me nou net wat minder. Maar goed.

De verwarmining is echt heeeeeeel erg roze brrrr en ik hou niet zo van roze. Maar we gaan er wat moois van maken. Over 10 minuten weg gaan we allemaal kleertjes halen zo schattig allemaal meisjes spul van iemand overgenomen (o en als je ziet haar hoe kast al vol is) schaam
Daarna een step halen voor Mara haar verjaardag en vanavond het badje en de rest op halen en dan kan ik meteen kijken hoe schrokkend roze bij het groen is.

En mocht het dan als nog een knul worden dan kweken we gewoon een kleine homo in dop.

Liefs joyce
pi_54048231
texelonia hier werd dametje door een mevrouw aan gesproken als knul terwijl je toch echt ziet dat het een meid is. ze had daarbij ook roze aan dus het zegt niets.
mama van 3 kids!
pi_54048293
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:36 schreef texelonia het volgende:

[..]

Iedereen moet dat natuurlijk lekker zelf weten, maar persoonlijk zou dat me niks lijken. Als je een roze kinderwagen hebt denken ze dus altijd dat je een dochter hebt. En ookal denken ze bij meisjes in roze kleren nog dat het een jongen is, en bij jongens met stoere jongenskleren dat het een meisje is, ik zou het ze niet nog makkelijker willen maken zich te 'vergissen'. En ja tuurlijk moet je je daar niks van aantrekken eigenlijk, maar ik vond het gewoon niet leuk als Noah voor meisje werd aangezien

Verder ben ik helemaal voor roze bij jongens, nu Noah wat groter is durf ik een roze overhemdje ook wel aan
haha, toch oorbellen dan!
Ik had ze al meteen bij mn geboortge (is iets typisch spaans)
pi_54048321
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:09 schreef Popples het volgende:
texelonia hier werd dametje door een mevrouw aan gesproken als knul terwijl je toch echt ziet dat het een meid is. ze had daarbij ook roze aan dus het zegt niets.
Nee dat zei ik zelf ook al in mijn post Maar ik zou het ze dus niet nog makkelijker willen maken zich te vergissen door een roze kinderwagen bij een jongetje. Daarbij heb je maar één kinderwagen, terwijl een roze shirtje hoeft ie niet elke dag aan
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54049260
Wat ben ik al ver geklommen in het lijstje in de OP!
Hardloper.
IG @webkim
pi_54050354
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

haha, toch oorbellen dan!
Ik had ze al meteen bij mn geboortge (is iets typisch spaans)
Toch knap dat spanjaarden al met oorbellen geboren worden
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:11:20 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54050376
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:09 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ik was net te lui, maar ik wilde hetzelfde tikken!
pi_54050431
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Achja, en het is ook nog eens onzin dat het typisch Spaans is, want in andere landen doen ze het ook wel, het hangt meer samen met cultuur dan met een land en dan eigenlijk nog met meerdere culturen.

Oja, en ik vind het lelijk.

Zo

Iedereen die me de laatste tijd ziet vind dat ik er bleek uit zie (dat doe ik ook eigenlijk wel), ik ben ook best wel heel erg moe enzo. Moet ik dan maar wat blusher gaan gebruiken om het te verbloemen of moet ik gewoon denken "ja, ik zie er bleek uit, nou en?"
pi_54050779
Ik denk dat amaranta zelf van spaanse afkomst is en ze daarom zei dat dat typisch spaans is...

En voor Noah was dat toch geen optie geweest want dan denken ze juist dat het een meisje is
©Dumbo
pi_54051723
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:

Zapte toevallig langs het laatste stukje van de doop van prinses Ariane... Als je koninklijk bloed hebt, heb je niet eens een maxicosi of autostoel nodig blijkbaar... hup, die kinderen gewoon los in de auto (Ariane gewoon op schoot...)
pi_54054351
Tja inderdaad een beetje vreemd DeLiedje

Leuk BE die echofoto's. En fijn dat alles goed was met je kleine man

Ik begin het hier nu toch wel een beetje zat te worden eigenlijk. Met die 2 kleine rakkers om me heen en zo'n megabuik is dat toch wel een behoorlijke energie vreter. Ben snel moe en wil gewoon eigenlijk in een hoekje kruipen zo af en toe en alleen zijn. Schoonmaken is hier wel zo'n beetje gedaan. En wat nog niet gedaan is moet maar wachten, want mijn rug is echt flink aan het opspelen. En ik moet nog 4 weken tot de uitgerekende dag Ik ga in ieder geval zorgen dat we wat hulp hebben op de dagen dat ik alleen ben met de kinderen, want dat gaat gewoon niet lekker meer.

Borstvoedingskussens zijn bij de hema toch zeker wel minder dan 50 euro. Volgens mij had ik hem voor rond de 30 euro als ik me niet vergis.

KD die kinderwagen ziet er wel erg leuk uit he Alleen jammer dat je nog even moet wachten tot je weet of het een jongen of een meisje is.

Vrouwtje Theelepel, heel begrijpelijk hoor dat het even omschakelen is. Je stelt je helemaal in op een meid en dan is het een jongen. Zeker niet minder, maar wel even wat anders.
pi_54054404
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 14:37 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

Zapte toevallig langs het laatste stukje van de doop van prinses Ariane... Als je koninklijk bloed hebt, heb je niet eens een maxicosi of autostoel nodig blijkbaar... hup, die kinderen gewoon los in de auto (Ariane gewoon op schoot...)
Bij bijzondere gelegenheden in een bijzondere auto hoeft een kind niet in een zitje. Als ik voor een enkele keer met mijn buurjongen boodschappen ga doen, is het zitje ook niet verplicht. Ga je trouwen en neem je je baby mee in de trouwauto, dan is een kinderzitje ook niet verplicht. Als ze met hun gewone auto kwamen, dan is het wel degelijk verplicht.
pi_54055462
Ik heb me vandaag heerlijk uitgeleefd in de rekken jongenskleren, hebben gelijk een maxi cosi cabrio circuit gehaald. Het is alweer heel anders nu de kast weer gevuld is met kleertjes.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:55:58 #31
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54055522
De auto's van het koningshuis worden als taxi gezien, vandaar dat een zitje niet verplicht is.
Maar verstandig is het niet....
  † In Memoriam † zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:25:54 #32
43556 miss_dynastie
pi_54056033
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 14:37 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

Het mag idd gewoon in zo'n auto, maar ik snap niet dat je het dan ook doet. Als je een ongeluk krijgt is een 'ja, maar ik mocht 'r toch echt zo vervoeren hoor' toch echt niet genoeg om te voorkomen dat een kind door de voorruit vliegt.
pi_54056621
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:09 schreef Pruk het volgende:

[..]

ja dat is een soort van extra chromosoom dat we hebben
pi_54056671
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:15 schreef Pruk het volgende:

[..]

Achja, en het is ook nog eens onzin dat het typisch Spaans is, want in andere landen doen ze het ook wel, het hangt meer samen met cultuur dan met een land en dan eigenlijk nog met meerdere culturen.

Oja, en ik vind het lelijk.

Zo

om het te verbloemen of moet ik gewoon denken "ja, ik zie er bleek uit, nou en?"
.Typisch iets voor de spaanse cultuur dan...
zo beter?

En dat het mooier of lelijker is, is weer een ander verhaal. Dat je dan gelijk ziet dat het een meisje is is wel weer zo..
pi_54058948
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 18:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb me vandaag heerlijk uitgeleefd in de rekken jongenskleren, hebben gelijk een maxi cosi cabrio circuit gehaald. Het is alweer heel anders nu de kast weer gevuld is met kleertjes.
Dus het idee begint al een beetje te wennen dat jullie een knul krijgen Voor je babykamer maakt het niet uit, want die kan bij allebei. Die foto's malen nog steeds door mijn hoofd heen. Echt erg leuk kamertje
pi_54059320
Bedankt BE!

Chanell, spannend hoor! En hoe voelt het voor je om 'uitgerekend' te zijn? Wil je het nog lekker even voor jezelf houden of ben je al klaar om 'hem/haar' met de wereld te delen?

Hier vieren de hormonen hoogtij. Voel me verre van lekker vandaag en worstel enorm met de gevoelens over het krijgen van dit kindje, waar ik me dan ook weer schuldig over voel. En dan lees ik jullie verhalen over beweging in buiken... en dan kan ik echt niet wachten tot het zover is...
pi_54059477
Mammietje, ik worstel er nog steeds mee. Ik vind het eng, gaan we het allemaal wel redden straks. Het is hier echt stilte voor de storm. Ik heb totaal geen behoefte aan muziek of iets dergelijks om maar even van de rust te genieten. En probeer zoveel mogelijk voor te bereiden.

Maar aan de andere kant, natuurlijk gaan we het wel redden. Die rottige hormonen, daar kun je aardig knetter van worden af en toe. Alles blijft veels te lang hangen en mijn koppie maalt maar door.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er soms mee zit. Het was tenslotte niet gepland. Geef het gewoon de tijd. Je hebt nog een behoorlijk aantal maanden om aan het idee te wennen
pi_54060179
Hoe vervelend voor jou ook, ik vind het heerlijk dat ik dus kennelijk niet de enige ben Lewis. Voel me er soms zo alleen in staan (mijn man is een man en komt dus alleen met praktische oplossingen!), de buitenwereld reageert met "Je was er zelf bij" waar ik dus echt niets mee kan.
Kan die hormonen wel vervloeken. Beleef de vorige zwangerschappen over en over, reakties blijven maar in mijn hoofd malen, de angst om de bevalling niet te overleven... En je hebt gelijk, ik heb nog maanden om aan het idee te wennen en me voor te bereiden en tuurlijk redden we het wel. Praktische problemen zijn op te lossen. Je zou alleen een knoppie moeten hebben om af en toe ff je hersenen uit te schakelen he?!
*Ik hoop toch zo dat ik binnenkort er net zo van kan genieten als de rest hier. Voel me ook een soort van schuldig tegenover de mensen waarbij het zoveel moeilijker gaat*
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:39:55 #39
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_54062214
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 21:30 schreef Mammietje het volgende:
Bedankt BE!

Chanell, spannend hoor! En hoe voelt het voor je om 'uitgerekend' te zijn? Wil je het nog lekker even voor jezelf houden of ben je al klaar om 'hem/haar' met de wereld te delen?

Hier vieren de hormonen hoogtij. Voel me verre van lekker vandaag en worstel enorm met de gevoelens over het krijgen van dit kindje, waar ik me dan ook weer schuldig over voel. En dan lees ik jullie verhalen over beweging in buiken... en dan kan ik echt niet wachten tot het zover is...
Ik ben er wel klaar voor om hem te 'delen' hoor, ben zo nieuwschierig, heeft nu wel lang genoeg geduurd!!

Laat de hormoontjes in jezelf maar lekker gaan, ik heb er zelf ook écht veel last van gehad, ik was altijd zo jaloers op de grote buiken, ik kreeg zelf pas een buik na de 20 weken.
22.10.2007.
  zondag 21 oktober 2007 @ 09:39:00 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54067491

Ik hoorde gisteren van mijn moeder dat die zowel bij mijn zus als bij mij 9 maanden lang gekotst heeft! Dat heb ik nooit geweten, maar wat ben ik blij dat ik dat niet ge-erfd heb zeg!
De bevalling van mij (als 9-ponder) was daarentegen een eitje zei ze, 2 keer persen en ik was er, zonder scheurtjes of knippen of wat dan ook. Dat wil ik dan weer wel heel graag.
Maar ja, ik was wel de 2e natuurlijk, die gaan sowieso makkelijker.
  zondag 21 oktober 2007 @ 11:16:42 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54068147
Kijk eens wat ik net besteld heb?

Doordat de vorige bewoners van ons huis het bad een beetje raar geplaatst hebben kan je wel staand douchen in bad, maar echt makkelijk is het niet. De douchekop hangt namelijk bij het schuine gedeelte. Waardoor je dus eigenlijk een beetje achterover moet leunen om lekker onder de straal te komen te staan. Normaal gaat dat wel, maar nu ligt mijn zwaartepunt toch iets anders.
Nu hebben wel al blokjes hout onder de douchestang gedaan om hem iets naar voren te halen dus het gaat al beter, maar dan nog zie ik me daar niet een hele tijd staan als ik eenmaal weeen heb of zo.

Vandaar dus nu zo'n badplank. Kan ik heerlijk gaan zitten tegen die tijd.
Dat vind ik dus het grootste nadeel van alleen een bad hebben, ik ben al niet zo'n bad-fan zelf, geef mij maar een douche.
Maar goed, nu, dankzij senioren-hulpjes, straks lekker zitten dus.
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:06:02 #42
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_54068637
Brighteyes, mag ik niet bij jou komen douchen? hahaha ik heb gewoon een douchecabine, en ik zit al hele tijd te klungelen met een.... kruk!

Werd vanmorgen vroeg wakker van de pijn, dus ik dacht;"Negeren, en weer gaan slapen", me lichaam houd me zo vaak voor de gek nu met de zenuwen, maar het bleef aanhouden, en ik heb niet erg snel last van pijn, maar nu toch wel.
Dus heb eerst mijn moeder gebeld, en de pijn beschreven, en die heeft voor mij de VK gebeld.
Die belde me terug en zei dat dit een teken van bevalling kón zijn, maar de weeen komen pas om 10 min/kwartier, ze zijn wel echt sterk, maar moest onder de douche gaan zitten op een kruk, om de weeen nog meer op te wekken.
Kom er net onder uit, want werd beetje misselijk van het warme water, maar ga dalijk weer eronder, werkt hier rustgevend.

Ik hoop echt echt echt dat ze door zetten, maar we weten nooit wat de kleine in petto heeft, sinds ie ons al een paar keer voor de gek gehouden heeft.
22.10.2007.
pi_54068704
Succes met de komende uurtjes Chanell!!! Klinkt spannend!
pi_54068790
Succes chanell, ik hoop echt voor je dat het doorzet!!
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:18:20 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54068802
Hopelijk zet het idd door!
pi_54069055
Succes Chanell
pi_54069071
Chanell alvast wat en wat aanmoedigingen
pi_54069442
spannend! en veel succes chanell!!
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:59:38 #49
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54069450
Spannend chanell, ik hoop voor je dat de weeën doorzetten!
©Dumbo
pi_54069572
Succes Chanell!
pi_54069849
Spannend Chanell!!
pi_54069898
Chanell, dat klinkt alsof het beginnetje er is. Even een paar voor jouw.

Mammietje, ja wat een opmerking he "je was er zelf bij". Daar kun je nou echt helemaal niets mee en ik heb dan ook zoiets van "hoepel jjij dan maar op, want je hebt toch weinig te zeggen". Ik heb dat in het begin heel sterk gehad. Ben echt wel een poos depri geweest om alles. Maar toen ik zo'n beetje rond de 14 weken zat, voelde ik me toch stukken beter en dat heeft zich heel lang voortgezet. Nu komt de spanning er weer een beetje, want ik ben al snel uitgerekend. Maar goed, eerlijk is eerlijk, jouw kinderen zijn ook nog vrij jong en het zal toch hard werken zijn en vermoeiend enzovoorts. Nou ja we gaan het wel redden, dat weet ik zeker.

Gelukkig heb ik hier nog een stel lieve schoonouders die graag een handje helpen in het weekend. Dus dat scheelt alweer

Popples, het klonk wel zo zielig dat ik geen hulp heb in de huishouding. Maar goed, ik heb natuurlijk wel mijn husby die hier in het weekend veel doet. Dus zo zielig ben ik nou ook weer niet hoor
pi_54072309
Chanell hoe gaat het nu ?

BE dat is een handig ding. ga ook maar eens zoeken naar zo een ding wel zo handig omdat ik niet zo lang kan staan ivm bekken.

lewis het klonk ook wel zielig hoor. maar gelukkig heb je een hele lieve husby

als het goed is komt mijn moeder van de week mijn ramen en huis onder handen nemen
ze kon het niet meer aanzien volgens mij ik kan het zelf niet omdat ik anders zeker drie dagen plat lig.
moet wel zeggen dat ik hartstikke blij ben dat ze me wil helpen.
mama van 3 kids!
pi_54072661
Succes Chanell!
pi_54073750
We zijn hier druk bezig met de kamer van Merlijn, dus mijn schoonzusje kwam vandaag polshoogte nemen over de taak die zij heeft, het behangen van dat kamertje. Erg lief. Ze vond het wel wat vroeg dat ik nu al bezig was met kleertjes wassen voor de baby. Maar ja, alles voor Merlijn is eigenlijk bijna opgeruimd en hij gebruikt op het moment maar 3 van de vier laden in de commode en de grote kast zelfs op het moment niet. Dus alle plaats om de kleding voor zijn zusje kwijt te kunnen en alle andere rest. En ja raar, ik ben nu komende week 25 weken. Waarom niet. Als ik ga kijken hoe lang ik nog moet werken. Stop pas 4 weken van te voren en moet dan toch nog een dagje terug komen in mijn eerste week verlof om samen met de accountant de jaarafsluiting voor te breiden zodat zij vooruit kunnen. Wanneer moet ik dat soort dingen dan doen.

Trouwens wel erg leuk al die kleine kleertjes.
  zondag 21 oktober 2007 @ 18:23:35 #56
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54074022
Chanell, ik hoop dat de weeën hebben doorgezet.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 21 oktober 2007 @ 19:31:29 #57
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_54075280
Ze zijn van 10 min, naar de 30 gegaan, heb wel een enorme pijnlijke druk onderin mijn buik, vooral met staan en lopen doet het best zeer.
Beebie is ook extreem rustig, normaal een echte druktemaker, veel geschopt en geduw, maar nu is het akelig rustig haha.

Hopelijk vanavond of morgenvroeg? duim voor me!
22.10.2007.
  Jubileum moderator zondag 21 oktober 2007 @ 19:41:42 #58
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54075500
Ik duim voor je Chanell en probeer een beetje te rusten nu het nog kan.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 21 oktober 2007 @ 20:42:08 #59
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54076642
Heel veel sterkte Chanell!
Lekker douchen!
pi_54077047
ow chanell wat spannend.. veel suc6 'se voor straks hopelijk
ik had ff niets laten horen hier maar alles gaat goed, afgelopen dinsdag 20 weken echo gehad en alles is helemaal voor zover ze dat konden zien natuurlijk
ook heb ik een dvdtje mee laten draaien maar nu snap ik niet hoe ik die hier kan laten zien of iig een deel ervan
want sommige stukjes waren erg duidelijk zichtbaar maar dat willen we nog even geheim houden alsof ik dat kan
heeft iemand ff linkje en tip hoe ik deel kan laten zien?
pi_54077090
Ik hoop dat het doorzet Chanell!
Ik ben er weer na een paar internetloze dagen Het kamertje is wel mooi leeg en ik heb een paar labeldoekjes en een omslagdoek gemaakt, dus ben wel productief bezig geweest. Waarschijnlijk gaat er deze week geschilderd/behangen worden
Saartje
pi_54077184
Chanell, hoop dat het 'voorwerk' je alvast een paar centimetertjes oplevert! Gooi het er maar uit vannacht hoor!

BE, mag ik ONDER je plankje liggen? Wij hebben geen bad, maar ik snak er af en toe zo naar -even rust en genieten van jezelf even verwennen- dat ik soms het opblaasbare kinderbadje vol laat lopen en er languit in ga liggen! Zie je me al? Opblaasbaar badje van 3 ringen hoog, knietjes (en helaas ook buik al ) boven het water omdat het anders niet past, hoofd op een pak wasmiddel met een handdoek er overheen, lekker van die zeepbloemetjes die om me heen drijven en dan heerlijk aaien met zo'n netsponsje met de meest heerlijke badschuimpies! Behelpen, maar toch beter dan douche!
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:23:31 #63
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54077308
Channel, ik draai me duimen blauw voor je!!

Be, ziet er handig uit, dat moet ik onthouden.

hier gaat alles gewoon goed, ben ietsjes minder misselijk, dat is wel fijn, ben wel snel moe, heb vandaag gewerkt, stond maar 1.5 uur in de studio en was keimoe.
Moest gewoon ff een uurtje slapen op de bank..

Kan me echt niet herinneren dat ik dat bij Demi ook had, zeker niet zo vroeg.
pi_54077406
Chanell hopelijk zet 't door!

Ik ben zoo teleurgesteld. Mijn zus was ook zwanger en is vanochtend bevallen van een dochtertje.. en zij heeft de naam gekregen die wij voor ons kindje in gedachten hadden en ik weet zeker dat ze de naam niet van ons hebben want wij hebben onze mond gehouden, dus het is puur toeval, maar ik vind het zooo vreselijk stom en ben er zo verdrietig om. We waren zo blij met deze naam, maar nu kan het niet meer vinden wij. Het staat dan zo afgekeken en m'n zus zit toch iets te dichtbij in de familie.. als het nou een achternicht was ofzo kon het wel maar nee.. nu moeten we dus op zoek naar een nieuwe naam.. bah.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_54077477
Oh dat is ook mijn nachtmerrie S-oepstengel! Ik zou die naam ook nooit meer geven omdat het te dichtbij is
Saartje
pi_54077583
Edit: Het forum doet weer normaal en kan de reacties dus ook weer gewoon lezen.
We kunnen deze naam gewoon niet meer geven, maar we hebben ook nog maar zo weinig tijd om een andere mooie naam te zoeken

[ Bericht 65% gewijzigd door S_oepstengel op 21-10-2007 22:08:57 ]
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_54078534
Jeetje Soepstengel. Dat is wel heel toevallig en ook heel jammer zeg. Wel gefeliciteerd trouwens met je tanteschap

Ik weet niet of ik het niet meer zou gebruiken die naam, misschien dat ik dan toch met mijn zus zou overleggen. Tenslotte is het voor ons ook de naam die we wilde geven en bij het kindje hoorde.

Maneki, hoe is't met je bekken?

Ik heb een rustig weekend gehad. De kinderen zijn bijna het hele weekend weg geweest en dus had ik de tijd aan mijzelf. Oh en die hormonen he. Ik wil graag mijn eigen gang gaan op het moment omdat ik me zo moeilijk kan bewegen, maar ik mis de kinderen dan ook weer zo. Het is ook nooit goed Ik jaag zelfs husby weg volgens mij, ben erg kort momenteel. Een echt hormonster dus
pi_54078619
Lewis, fijn he die hormonen..

Ik heb het al met mijn zus over de naam gehad, dat wij hem zo graag wilde en zij vond het ook sneu voor ons en voelde zich er wel schuldig om maar dat is natuurlijk niet de bedoeling Mijn man vind het echt helemaal niets om dan alsnog dezelfde naam te gebruiken en mijn zus maakt het helemaal niet uit (wel leuk zelfs) en ik twijfel erg. Ik denk dat we toch hard gaan zoeken naar een andere naam en als we dan niets kunnen vinden dan houden we deze naam toch maar
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_54078673
Lewis het gaat hardstikke goed! Had pas wel even een dip waardoor ik dacht dat het fout zou gaan, maar ik kan, als ik mijn oudewijvenschema aanhou, nog elke dag behoorlijk doen wat ik wil zonder pijn.
Elke middag na het eten ga ik zo`n 1,5 uur slapen en `s avonds na het eten ga ik een uurtje liggen. Ik merk dat mijn lijf dat heel erg nodig heeft en dat het heel goed voor me werkt om gewoon minder te doen zodat ik het langer uithou, en niet doorga tot het bittere eind want dan duurt het langer voor ik herstel ben.
Saartje
pi_54078808
KDtje, wat leuk dat je er nog een kleintje bij krijgt, wat een leuk nieuws! van harte hoor
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_54078817
Soepstengel, dan zou ik toch echt wel goed erover nadenken om de naam te houden. En ja je kunt natuurlijk nog zoeken voor een nieuwe naam om vriendlief gerust te stellen. Maar als je zus het niet erg vindt, dan is dat probleem er in ieder geval niet. Grappig, dat jullie echt helemaal dezelfde naam hadden gekozen. Zijn jullie ook zo close?

Maneki, dat is fijn dat het tot nu toe zo goed gaat. En ja inderdaad wel super belangrijk om naar je lichaam te luisteren. Dat merk ik zelf ook wel inderdaad. Dat is nog weleens lastig omdat je dan bepaalde dingen niet kunt doen. Maar dat deed ik dus eerst wel en dan ga je toch op je muil, omdat je later met de pijn zit. En de paar dagen erna
pi_54079170
Lewis, mijn zus en ik zijn best wel close ja (we bellen elke dag wel een of twee keer, komen zeker drie keer per week bij elkaar) en we hebben samen ook veel gepraat over namen enzo, maar ik weet 100% zeker dat ik deze naam nooit genoemd heb. Wel vonden we vaak dezelfde namen leuk dus het is opzich niet zo gek dat ze deze naam gekozen heeft en ook echt precies dezelfde schrijfwijze als wij het wilde doen . Maar ik heb er ook helemaal nooit rekening mee gehouden dat zij wel eens dezelfde naam zou kunnen kiezen, best wel stom eigenlijk.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_54083098
Chanell.... Joehoe.... Hoe is het gegaan vannacht???
heb je misschien al een vers beebje in je armen???
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:37:12 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54083460
Oh S_oepstengel, daar zou ik ook wel heel erg van balen zeg...
Hadden jullie niet een 'eerste letter-check' gedaan?
Ik geloof niet dat ik het zou doen die naam, als ze dan allebei tegelijk bij Opa en Oma zijn wordt het toch wel heel raar denk ik. Maar goed, ik geloof dat ik ook niet graag een andere naam zou gaan zoeken...

Mammietje, je mag komen hoor! Hoewel ik je opblaasbadjes-verhaal ook wel gezellig vind klinken!
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:53:56 #75
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54083608
S_oepstengel, wat balen van de naam! Krijgen jullie ook een meisje, of weten jullie dat nog niet? Want anders ga ik gewoon heel hard duimen voor een jongetje.

Chanell, heeft het nog doorgezet vannacht?
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_54084679
Wij krijgen inderdaad een meisje ook en we hebben geen eerste-letter-check gedaan tot mijn grote spijt nu Ik speur maar weer heel internet af op zoek naar leuke namen

Chanell hoe is het gegaan vannacht?
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:13:16 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54084796
Oh dat lijkt me echt zo moeilijk. Vooral omdat het ook al zo dichtbij is al.
Lastig om nog iets te vinden dat je dan net zo leuk vindt.
Is het niet te verbasteren tot iets wat er wel een beetje op lijkt maar toch ook anders is?
pi_54084858
Hmm.. nee ik zou niet weten wat ik er anders van zou moeten maken En deze naam vinden was al zo'n marteling.. en we hadden geen reserve naam ofzo dus we kunnen weer helemaal opnieuw beginnen. Het zal wel raar zijn om onze meid nu anders te moeten gaan noemen maar we komen er vast nog wel uit, hoop ik.

Verdergaan in het babynamentopic?
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_54084921
Ik ben heel erg bang geweest dat mijn schoonzusje "mijn naam" in zou pikken, de jongensnaam die ik al eigenlijk sinds mijn 12e heel mooi vind. Mijn wist dat en ik heb ook meteen gezegd dat als "mijn naam" gekozen zou worden en ik zou ook een jongen krijgen, dat ik dan mijn kind ook zo zou noemen. Gelukkig is het niet nodig, mijn neefje heeft een naam die nooit op een lijstje bij mij gestaan heeft, maar ik zou er echt geen moment over twijfelen om het te doen.
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:20:48 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54084925

Je wil hem zeker niet alvast verklappen zodat we mee kunnen denken?
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:24:35 #81
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54085003
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:05 schreef S_oepstengel het volgende:
Wij krijgen inderdaad een meisje ook en we hebben geen eerste-letter-check gedaan tot mijn grote spijt nu Ik speur maar weer heel internet af op zoek naar leuke namen
Dat is inderdaad echt heel vervelend. Ik denk dat ik toch voor een andere naam zou gaan, zeker omdat je aangeeft dat jullie vrij close zijn. Maar het is heel naar omdat je toch al je een beetje ingesteld hebt op die naam, waardoor je nu ineens op zoek moet naar een andere...

En euh, Chanell?? Gaat ie goed daar???
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_54085285
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:20 schreef Brighteyes het volgende:

Je wil hem zeker niet alvast verklappen zodat we mee kunnen denken?
Ik ga hem niet verklappen hoor.. stel je voor dat we hem toch wel kiezen
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:44:11 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54085315
Dacht ik wel, zou ik ook gedaan hebben hoor. Iig totdat je een andere naam hebt waar je net zo blij mee bent.
pi_54085354
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Dacht ik wel, zou ik ook gedaan hebben hoor. Iig totdat je een andere naam hebt waar je net zo blij mee bent.
Als we ooit nog een naam vinden binnen de tijd..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  † In Memoriam † maandag 22 oktober 2007 @ 10:55:18 #85
43556 miss_dynastie
pi_54085449
O jee, S_oepstengel, dat lijkt me echt een ramp
  maandag 22 oktober 2007 @ 11:00:48 #86
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54085546
Soepstengel. In mijn vaders familie heet denk ik 75% van de jongens die geboren worden Juan Francisco.
Maar wel enorm balen van de naam zeg!!
pi_54086447
Mijn buik was gisteren heel erg aan het geluiden maken en vol automatisme geef ik mijn buik een knal. Meteen werd ik teruggeschopt en bedacht ik me "oja, is niet handig natuurlijk"
pi_54086566
Pruk Dat zou mij ook kunnen gebeuren
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:21:55 #89
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54087911
Erg balen soepstengel. Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik hard op zoek gaan naar een andere naam. Wat je al zegt, als het een nichtje ofzo was dan is het een ander verhaal, maar dezelfde naam als het kindje van je zus. Nee, dat lijkt me te ingewikkeld worden. Welkom in het namentopic

Lekker assertief kindje pruk, past wel bij je

Joehoe, Chanell gaat het?
Lekker douchen!
pi_54094757
Vandaag naar de vk geweest. Geen leuk bezoek. Eigenlijk was alles goed, beebje mooi gegroeid, buik mooi gegroeid, 7 ons aangekomen alleen die bloeddruk he. Te hoog. Aan beide kanten twee keer gemeten volgens mij was mijn hoogste onderdruk 91 (valt nog mee op zich maar is te hoog voor mijn normale bloeddruk) en laagste 87 en hoogste bovendruk 148 en laagste 131. Moet as. donderdag terugkomen met urine voor eiwitten te meten en nog een keer bloeddruk. En ik moet mijn werkgever voorbereiden op het feit dat ik ws halve dagen moet gaan werken. Dat betekend dus van 20 uur nu naar 12 uur zodat ik 's middags kan rusten. Niet een echt leuk vooruitzicht vooral omdat ik me dus er keidruk over zit te maken. Er is nog niemand die mijn werk over kan nemen en mijn 20 uur zijn al te weinig voor de hoeveelheid werk die ik heb. Maar ja me er druk over maken schiet ook niet op voor mijn bloeddruk natuurlijk.
  maandag 22 oktober 2007 @ 20:03:17 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54095588
Wat balen dat je bloeddruk toch de verkeerde kant op lijkt te gaan Randa!

Chanell! Joehoe, wanneer kom je ons vertellen van hoe lief je kindje is?

Hier heb ik echt lol om mijn buik nu de baby niet meer klem ligt. Hij gaat echt alle kanten op soms. Echt zo leuk! Zo was het dus vorige week helemaal niet.
Soms denk ik ook wel 'oi, dat past niet!' maar meestal is het gewoon heel gaaf om te voelen.
  maandag 22 oktober 2007 @ 20:49:59 #92
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54096255

Ik ben weer terug van een paar dagen heerlijk bijkomen!
Paar dagen geleden hebben we het ook aan beste vriend van ons verteld en gisteren aan mijn vriendinnetje.
Allebei hadden ze iets van en
M'n vriendin was helemaal hyper gisteren

Verder vertellen we het nog even niet, eerst willen we een echo afwachten en dan pas vertellen

Verder gaat het hier goed, nog niet echt ergens last van (behalve m'n borsten nog steeds).
Alhoewel ik vanmorgen toch echt wel ff moeite moest doen om m'n crackertjes binnen te houden..
Morgenochtend toch maar niet meer nemen
Sommige broeken beginnen wel wat strakker te zitten en op m'n buik slapen is ook niet echt lekker meer...

Vandaag 5 weken en 5 dagen
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_54096338
Dat is nou weer minder Randa van die hoge bloeddruk.

Ik ben vanmiddag ook naar de vk geweest en alles was goed. Bloeddruk, en kindje lag weer zoals het hoort. Ik voelde het ook wel al die schopjes in mijn zij. Gisteren was de vk geweest om de thuis bevalling te bespreken. Hier hebben ze geen richtlijn voor hoe hoog je bed moet zijn. Die mag laag zijn, is allemaal prima. Thuis bevallen mag vanaf 38 weken tot 10 na de uitgerekende datum. Elk uur wat erna valt of ervoor, dan zou ik naar het ziekenhuis moeten (als we dat gaan redden ).

Oh ja en er is een grensgewicht. De baby mag niet zwaarder zijn dan 4300 gram, anders zou het gevaar kunnen zijn dat het vast komt te zitten tijdens geboorte en dan moet ik ook direct naar het ziekenhuis. Ze kunnen dat van te voren niet opmeten, dus hoe ze daar nou precies aankomen, geen idee. Maar in ieder geval was Chantel 4240 gram bij geboorte, en de vk zei vanmiddag dat ze denkt dat deze baby ook niet veel (of uberhaubt) zwaarder zal zijn.

Vandaag precies 36 weken zwanger en mijn zwangerschaps verlof is ook per vandaag ingegaan. Nou zat ik al een tijdje thuis, maar ik ga toch nog maar lekker luieren en proberen te genieten van mijn vrije tijd. (en toen kwam dochter vanmiddag thuis hoestend en proestend met koorts, dus morgen met zijn tweetjes op de bank disneyfilms gluren)

Chanell, wat ben je aan het doen meid. Je maakt me zo reuze nieuwsgierig als je zo lang wegblijft. Ik zou bijna denken dat je aan het bevallen bent
pi_54096429
Jaah, ik baal echt van die bloeddruk. Vooral van het vooruitzicht het rustig aan te moeten doen, word ik nu al gek . Mijn man zei ook al van minder werken ga je je straks nog drukker lopen maken. We zien wel hoe het loopt, maar eigenlijk heb ik me er al bij neergelegd dat een ziekenhuisbezoekje in de lijn zal liggen en misschien wel mijn voorkeur heeft alleen omdat daar de bloeddruk op een andere en betere manier wordt opgemeten dan bij de vk. Bij de vk is het zittend meten en bij Merlijn werd ik rustiger en ontspannender als ik lag merkte ik toen bij de ziekenhuisbezoeken.
pi_54096561
Rustig aan doen... dat mag ik (eindelijk) ook.... mn contract is niet verlengd....
  maandag 22 oktober 2007 @ 21:21:04 #96
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54096628
Dat is kut vanmperotica
Niet aan zien komen?
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  maandag 22 oktober 2007 @ 21:35:10 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54096868
Jeutje Vamperotica... Da's mooi balen...
pi_54097079
Balen vamperotica.
  maandag 22 oktober 2007 @ 21:50:15 #99
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54097206
S-oepstengel, wat vervelend zeg, van je naam! Ik hoop dat jullie een mooi alternatief bedenken!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54097379
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef vamperotica het volgende:
Rustig aan doen... dat mag ik (eindelijk) ook.... mn contract is niet verlengd....
Nou zeg dat is mooi klote. hoe kan dat nou? T'is toch niet omdat je zwanger bent he?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 oktober 2007 @ 22:35:14 #101
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54098417
Nou, E.T. moet niet het lef hebben een jongetje op de wereld te zetten, want Saskia heeft al een broertje.... En ze wil geen twee broertjes.... Een broertje prima, maar nu is het tijd voor een zusje.

Als wij daarop zeggen dat Tijn dan twéé zusjes heeft zegt ze na enig nadenken "Ja..., maar dat vind Tijn niet erg"
pi_54099559
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef vamperotica het volgende:
Da's klote vamp.
pi_54099572
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:56 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

Nou zeg dat is mooi klote. hoe kan dat nou? T'is toch niet omdat je zwanger bent he?
Tja, daar hoeven ze geen rekening mee te houden bij een contract voor bepaalde tijd helaas.
pi_54099575
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, E.T. moet niet het lef hebben een jongetje op de wereld te zetten, want Saskia heeft al een broertje.... En ze wil geen twee broertjes.... Een broertje prima, maar nu is het tijd voor een zusje.

Als wij daarop zeggen dat Tijn dan twéé zusjes heeft zegt ze na enig nadenken "Ja..., maar dat vind Tijn niet erg"
en wie is er verantwoordelijk voor geweest of het een broertje of zusje gaat worden...? Dus wie 'moet" er op aangekeken worden....?
pi_54099638
Ik moet nog om uitleg gaan vragen... Heb nu alleen een brief dat het contract niet verlengd wordt..Niets van een reden erbij... ik was toevallig een weekje ziek, maar dat plan je toch ook niet?
En als het was omdat ik zwanger ben, hadden ze dat wel eerder mogen zeggen... Morgen maar even bellen en dan maar eens aanhoren wat "ze" te vertellen hebben
pi_54104159
Ik denk dat ik me hier ook maar voorzichtig kom melden
voorlopige datum is 27 juni

Vamperotica balen dat je contract niet is verlengd!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:55:16 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54104216
Je staat erbij hoor Bla!

Aggos, ik ga heel hard duimen voor Saskia dat het een meisje wordt dan. Natuurlijk heeft ze recht op een zusje.
pi_54104315
Dankje BE

Wanneer hebben jullie trouwens de vk voor t eerst gebeld...geloof dat je eerste afspraak toch pas rond 8 of 9 weken is he, moet ik dan evengoed nu al bellen?
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:09:56 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54104391
Ik heb op de site van de praktijk gekeken en daar stond toen iets op van 'bellen in de 6e week voor een afspraak in week 8'. Maar dat wil nog wel eens verschillend zijn.
Even kijken of je die info kan vinden over de praktijk van jouw keuze en anders gewoon even bellen. Dan weet je het zeker.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:14:13 #110
3011 E.T.
pi_54104436
Welkom Bla Je kan best nu al bellen hoor Heb je nu al iets om naar uit te kijken. En je hebt nog meer keuze vaak qua tijden om de afspraak te maken Het is trouwens verschillend per vk wanneer je voor het eerst gaat.

Vamp, wat balen zeg van je contract Ze zullen volgens mij nooit toegeven dat 't puur om je zwangerschap is, aangezien dat strafbaar zou zijn. Maar ze zullen vast een of andere kul-reden aanvoeren

Saskia vindt haar zusje wel heel erg leuk... De warme douche wordt op mijn buik gezet: dat is voor m'n zusje, dan heeft die het ook lekker warm.. Ik moet lekkere dingen eten: dat vind m'n zusje lekker.. Ik ben af en toe meer 'zusje' dan mama
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54104489
Oke thnx BE en E.T zal eens gaan kijken welke praktijk t word en of ik er iets over kan vinden op hun site
pi_54104499
Welkom Bla! Pff....Juni, wat klinkt dat nog ver weg!! kan me van mezelf herinneren, toen ik net wist dat ik (weeheer) zwanger was, dat ik die 9 maanden zo eindeloos lang vond lijken.... En nu zit ik opeens al op de 27 weken!!

Tja... Of dat contract nou wel of niet om de zwangerschap niet verlengd wordt...T is sowieso niet echt een droombaan hoor!! Meer net even lekekr voor de centjes erbij zeg maar ( schoonmaken in 013(popcentrum in Tilburg)) Maar ja... Die extra centjes vallen nu wel weg...En dan mis je ze toch best wel opeens ja....
pi_54104609
vamperotica, officieel... hoeven ze geen reden te geven, en je zwangerschap mógen ze niet als rede geven...
k zat hier met net zoiets, en ze hebben mij allemaal lulkoek (pardon) op de mouw gespeld. de ene leuge bij de ander, om t maar hard te kunnen maken voor zichzelf. mijn contract loopt eind deze maand af,, en dan begint ook mn verlof... Arbo is op de hoogte en wist het meteen heel makkelijk te stellen, na mn vakantie was ik meteen ziek wegens zwangerschap! hoppa... anderhalve maand extra verlof!
daarbij had k toen ze t me vertelden al gezegt, geef me dan maar meteen alle vakantie uren... 4 tot 5 weken bij elkaar... maar neee dat kon niet. max 3 weken. dus ik die netjes opgenomen. de rest mogen ze dus nu gaan uitbetalen. heel sneu voor ze.
naja.. het is gewoon laf, en totaal niet eerlijk om op die manier de deur uitgewerkt te worden. maar je kunt er echt totaal níks tegen doen!

hier gaat t nu verder prima, we sukkelen rustigaan verder. de kleine is al aan t indalen, en beweegt lekker! de kamer vordert, en de rest van t geklus komt ook wel goed.

en welkom bla
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:30:36 #114
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_54104664
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 09:14 schreef E.T. het volgende:
Vamp, wat balen zeg van je contract Ze zullen volgens mij nooit toegeven dat 't puur om je zwangerschap is, aangezien dat strafbaar zou zijn. Maar ze zullen vast een of andere kul-reden aanvoeren
Volgens mij kunnen ze gerust wel zeggen dat het vanwege de zwangerschap is. Einde contract is einde contract. Daar kun je verder niets aan doen. Je mag alleen niet ontslagen worden vanwege zwangerschap, maar er is hier geen sprake van een echt ontslag, volgens mij. Het contract loopt simpelweg af.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:33:43 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54104722
Ze hoeven in principe niet eens iets te zeggen. 'Je contract wordt niet verlengd' is voldoende. Dat kan zonder reden.
Wel heel erg lullig...
pi_54104743
Bla gefeliciteerd

Ja en Vamp, dan kun je natuurlijk voorlopig wel even op je buik schrijven om weer een baantje te krijgen. Het is gewoon een lullig timing, wat de reden ook mag zijn.
pi_54104781
Het enige wat niet mag is eerst aangeven dat het verlengd wordt en het dan ineens niet verlengen door zwangerschap. Maar dan geef je gewoon aan dat het vanwege outsourcen is en dan kan je niets maken als werknemer zijnde
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:53:58 #118
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54105058
Bla ik kom je hier ook nog even feliciteren !
Hoe is het nou met je? Nogsteeds geen gekke zwangerschaps klachtjes?

Geniet ervan meis! Ik ga weer terug naar de streepjes !
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:00:37 #119
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54105184
vamperotica, ik weet niet wanneer je contract precies afloopt, maar als je binnen 10 weken nadat je contract afloopt bevalt, heb je nog recht op doorbetaling tijdens zwangerschapsverlof. Is misschien wat krap voor jou, maar mocht je dat redden scheelt het wel weer voor de centjes eventjes.
©Dumbo
pi_54105245
Kan ik iemand blij maken met een spijkerbroek maat 40 van H&M mama??

Ik heb m een tijdje geleden gekocht, maar hij is nu toch te klein.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54105407
Thnx dames
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef Fruppel het volgende:
Hoe is het nou met je? Nogsteeds geen gekke zwangerschaps klachtjes?

Geniet ervan meis! Ik ga weer terug naar de streepjes !
ik heb nog nergens last van eigenlijk behalve dat ik alweer 2 x s'nachts wakker ben geworden van de buikpijn
maar nog niet misselijk ofzo
tot snel
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:21:32 #122
3011 E.T.
pi_54105487
Ze hoeven geen reden te geven idd.. Maar ALS ze een reden geven, mag dat niet 'zwangerschap' zijn

Welkom in krom Nederland
pi_54105769
Ja precies, ze kunnen dus 101 redenen bedenken. Die werkgever zou gek zijn om te zeggen dat het komt door de zwangerschap
pi_54105958
ghehehe... contract loopt vandaag af... 10 weken ....Ken net!!
Ach ja... Als het nu wel verlengd was, dan vast de volgende periode niet....
Strax op t gemakkie iets anders zoeken... Waarbij de kids ook niet zo vroeg uit hun bed hoeven... Moest nu om 7.30 beginnen, dus kids al om 7.00 op het KDV.... Oudste twee hadden daar geen problemen mee, maar bij de 2 "jongste monsters" merkte ik op woensdag toch echt wel dat ze super vermoeid waren!
pi_54106308
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:21 schreef E.T. het volgende:
Ze hoeven geen reden te geven idd.. Maar ALS ze een reden geven, mag dat niet 'zwangerschap' zijn

Welkom in krom Nederland
Bij een contract voor bepaalde tijd mag dat rustig die reden zijn helaas
Heb het pas allemaal mogen uitzoeken en dat is wat men zowel bij de ministeries als bij het UWV als bij de jurofoons aangeeft
pi_54106471
Ik werd trouwens echt idioot van die prijzen die ze vragen voor luiertassen. 60 Euro, dat is toch niet normaal? Dus ik stond vanochtend bij de Kruidvat en heb daar de volgende tas meegenomen (en twee slaapzakken en een boxkleed):

dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:27:08 #127
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54106517
Leuke tas Pruk! En ¤60,- voor een luiertas is inderdaad wel een hoop geld!

Bla wat lekker dat je nog helemaal nergens last van gehad hebt! Dat geeft de mens hoop haha!

Vamp wat balen van je contact zeg! Hoop dat je een leuke nieuwe job zult vinden!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:27:30 #128
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54106522
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:48 schreef vamperotica het volgende:
ghehehe... contract loopt vandaag af... 10 weken ....Ken net!!
Ach ja... Als het nu wel verlengd was, dan vast de volgende periode niet....
Strax op t gemakkie iets anders zoeken... Waarbij de kids ook niet zo vroeg uit hun bed hoeven... Moest nu om 7.30 beginnen, dus kids al om 7.00 op het KDV.... Oudste twee hadden daar geen problemen mee, maar bij de 2 "jongste monsters" merkte ik op woensdag toch echt wel dat ze super vermoeid waren!
Hmm dan zou ie bijna 3 weken te vroeg geboren moeten worden...

Komen ze wel lekker op tijd mee dan Balen hoor....
©Dumbo
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:42:29 #129
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_54106731
Pruk, ik heb ook een keer een luiertas bij het Kruidvat gekocht, hij was echt ontzettend leuk, maar een onding in gebruik. Omdat de schouderband vastzat met knipjes (dus niet breed vastgesikt zeg maar), hing hij altijd dwars onder de wagenbak. Gek werd ik ervan. Ik heb er toen maar eentje van de hema gekocht en die was een stuk saaier, maar wel een stuk makkelijker
Ik vind hem trouwens echt ontzettend leuk, die van jou, Pruk! Ik hoop maar dat ie bij jouw wagen beter blijft hangen. Lijkt me wel makkelijker met een Stokke, dan dan heb je volgens mij een stang in het midden, toch? (met daar boven op dat rondje als duwstang)

Vamperotica, balen van je contract
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_54106834
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:42 schreef LadyS het volgende:
Pruk, ik heb ook een keer een luiertas bij het Kruidvat gekocht, hij was echt ontzettend leuk, maar een onding in gebruik. Omdat de schouderband vastzat met knipjes (dus niet breed vastgesikt zeg maar), hing hij altijd dwars onder de wagenbak. Gek werd ik ervan. Ik heb er toen maar eentje van de hema gekocht en die was een stuk saaier, maar wel een stuk makkelijker
Ik vind hem trouwens echt ontzettend leuk, die van jou, Pruk! Ik hoop maar dat ie bij jouw wagen beter blijft hangen. Lijkt me wel makkelijker met een Stokke, dan dan heb je volgens mij een stang in het midden, toch? (met daar boven op dat rondje als duwstang)

Vamperotica, balen van je contract
Tot nu toe hangt ie prima, maar er zit ook niets in. Er zitten speciale koordjes aan de achterkant met drukknoopjes om hem makkelijk vast te kunnen zetten, daarnaast is er ook een schouderband. Ik heb hem nu dus met die drukknopen vast zitten. Ook toen ik er wat meer in deed bleef dat prima hangen, maar ik heb alles er maar weer uitgehaald, want ik moet eerst nog bedenken wat ik er allemaal in wil. Het verschil met die dure tassen is natuurlijk wel dat er geen aparte plek is voor je kolfapparaat en geen warmhoudzakje en noem maar op, maar ik ben er nog niet echt van overtuigd dat je dat daadwerkelijk nodig hebt (tenslotte kan je ook gewoon met een kleine thermoskan werken of wat dan ook en koudkompressen zijn er ook altijd wel in te proppen).
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:09:18 #131
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_54107225
Ik had hem aan de schouderband hangen, dus misschien dat dat het euvel was. Blijkbaar dat het erg goed werkt om ze aan die speciale dingen vast zetten
Hier hing ie leeg ook onder de wagen, trouwens
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:12:44 #132
3011 E.T.
pi_54107285
maar je kolf doe je toch niet in je luiertas, dus daar heb je geen vak voor nodig. Luiertas is in de buurt van je kind, dus daar is je kolf overbodig
Wat ik wel belangrijk vind is een apart (evt.afsluitbaar) vak voor schone luiers. Viezige luiers door alle andere zooi die je in die tas hebt gemikt vind ik niet zo geweldig

Het is trouwens per wagen verschillend of je de tas aan de twee kleine bandjes of aan de schouderband om de wagen hangt (bij mij tenminste; bij m'n Quinny gaat de schouderband om de duwstang, bij de FW heb ik halverwege een dwarsstangetje waar ik de tas met die twee klittenbandjes aan hangt. Bij de Quinny komen m'n bovenbenen tegen de tas aan als ik die zo hoog aan de duwstang hang)

Verder zijn het per definitie ondingen.. of je kan niks vinden omdat je te veel vakjes hebt en dus alle vakjes af moet.. of je kan niks vinden omdat alles door elkaar ligt in een groot vak en je dus ook alles uit je tas moet halen. Maar ik heb nog geen betere oplossing kunnen vinden voor alle 'zooi': luiers, billendoekjes, spuugdoekjes, toetendoekjes, schone kleren, koekjes, flesjes, agenda, portemonee, telefoon, speeltjes, etc, etc..
pi_54107361
Welkom Bla!
En natuurlijk gefeliciteerd!

Vamp; wat balen van je contract! Heb je al ander werk op het oog of doe je het eerst even rustig aan?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:19:50 #134
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54107423
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 20:49 schreef Tuc het volgende:

Sommige broeken beginnen wel wat strakker te zitten en op m'n buik slapen is ook niet echt lekker meer...

Vandaag 5 weken en 5 dagen
ben zo'n 30 weken verder en slaap echt soms nog steeds op mn buik
pi_54107429
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:12 schreef E.T. het volgende:
luiers, billendoekjes, spuugdoekjes, toetendoekjes, schone kleren, koekjes, flesjes, agenda, portemonee, telefoon, speeltjes, etc, etc..
Een duowagen is de oplossing, kind aan de ene kant, troep aan de andere kant
pi_54107649
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:16 schreef flowerbox het volgende:
Welkom Bla!
En natuurlijk gefeliciteerd!

Vamp; wat balen van je contract! Heb je al ander werk op het oog of doe je het eerst even rustig aan?
eerst maar eens bevallen enzo... En dan weer eens verder kijken
pi_54107878
Nog 100 dagen
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:42:01 #138
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54108812
Pruk, wat gaat dat snel!

Bla, geniet van je zwangerschap!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54109098
Ik zat dus ook te kijken voor een leuke luiertas. Maar echt schrikbarend duur zijn sommige tassen. En is er nou iemand die echt de fantastische tip heeft voor een goeie luiertas. Ik heb er wel eentje, maar dat ding past niet onder mijn kinderwagen en daar liep ik dus altijd mee te klooien. Maar ja een kleinere, wat voor eentje dan. En een paar vakjes is wel handig. Ik heb toch zowieso mijn eigen handtas altijd wel mee, want om in een luiertas te gaan zoeken naar mijn portemonee als ik betaal voor leuke kleding, staat niet zo charmant vindt ik

Een kolf heb ik nog nooit meegenomen, en zeker niet in mijn luiertas. Daar heb je aparte handige tasjes voor Pruk.

De luiertas die ik heb daar kun je trouwens wel lekker veel in kwijt. Dus voor oppasuurtjes of visites is het wel handig als je een grote tas hebt. Want je zal altijd zien dat je ook een setje extra kleren nodig hebt.
pi_54109838
Pruk ik heb dezelfde tas maar dan in een andere kleur. Ik gebruik hem meer voor extra erbij want ik vind het erg onhandig dat er geen extra vakken zitten.

Ik heb ook een andere luiertas van de prenatal, daar heb je ook goedkopere!
En die heeft heel veel vakken, ook om flesjes in warm te houden.
pi_54110080
Ik had toen ik de kinderwagen kocht (ergens in 2004) een luiertas van Maxi Cosi, die vond ik ideaal. Alleen bij het inladen van kind in de auto hebben ze hem in 2005 van de buggy gejat. Buggy stond achter de auto terwijl ik Morgaine in haar stoel deed en toen ik de buggy in de auto wou zetten was de tas verdwenen. Zat niks waardevols in, heb daarnaast altijd namelijk mijn schoudertas bij me. Maar die Maxi Cosi tas vond ik dus ideaal. Ik heb er nu eentje van de prenatal, maar ik ben er niet happy mee.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:37:38 #142
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_54110089
Bla, van harte

Over die luiertassen.. ik kreeg bij m'n Firstwheels wagen een oerdegelijke simpele rug-luiertas en wilde eigenlijk een andere kopen, maar nu blijkt dat dat ding eigenlijk altijd in de auto ligt of als we ver van de auto zijn onderin het mandje van de wagen en ik heb zelf net zoals Lewis ook gewoon nog een handtas bij me. Ik gebruik 'm alleen maar voor opslag van wat luiers, doekjes, schoon setje kleren en eventueel extra voeding en verder niets dus ik ben achteraf eigenlijk wel blij dat ik niet perse het meest flitsende model heb gekocht met dito prijskaartje
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:02:05 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54110617
Ik heb deze vorige week gekocht:

Ik wilde altijd een Kitsch & Kitchen tas, maar die vond ik dus ineens niet meer leuk, maar wat dan wel. Die van Olily vind ik geweldig maar echt veel en veel te duur. Toen gaan kijken naar de tas die bij onze kinderwagen hoort, maar die leek me ook niet handig en toen viel mijn oog op deze, die net zo duur was als de standaard-tas, 55 euro. Een heleboel geld, maar goed, je moet toch iets.
De tas heeft 1 groot vak, met wel ritsen in de wanden waar je wat kleine spulletjes kan doen, en er zit een zakje bij om evt. vies geworden kleding in te kunnen stoppen.

En verder is hij zeer aaibaar door het suede.

• Buitenkant van verstevigd microfiber suède
  • 2 grote vakken voor van alles en nog wat
  • Verstelbare schouderriem met extra verstevigd gedeelte
  • Geïsoleerde flessenhouder
  • 2 zakken met ritsen voor waardevolle spullen en een speentje
  • Verstelbare riemen om de tas aan de kinderwagen te bevestigen
  • Afneembaar en stevig verzorgingsmatje
  • Los tasje met rits voor opbergen van vieze kleren
  • Sterke Nylon binnenkant en makkelijk afneembaar
  • Afmetingen: 38cm x 30cm x 14cm
    pi_54110650
    Bla, van harte .

Al Chanel nieuws???

Ik me maar afvragen waarom ik in mijn AT nooit meer dit topic voorbij zag komen, had ik er niet in gepost... (after-zwangerschaps-dementie).
    Fake it till you make it...
    pi_54111018
    Ik heb in 2006 net nadat Merlijn was geboren een verzorgingstas van kipling gekocht. Wel duur 79.90, maar ik had geld van mijn opa gekregen en het daar aan uitgegeven. Ben er nog steeds blij mee.

Hij lijkt op deze

Beschrijving is:
    quote:
    Kipling New Baby Bag L
    Verstelbare lange schouderband
    Hoofdvak met rits
    2 voorvakken met klep
    Binnenvoering geplastificeerd met vakjes
    Kipling baby matje
    Bevestigings mogelijkheden voor kinderwagen.
    Afmetingen: 40 x 30 x 13cm
    Dit model is wel wat nieuwer dan die van mij maar verder eigenlijk niet veel veranderd.
    pi_54111023
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 13:55 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
    Ik zat dus ook te kijken voor een leuke luiertas. Maar echt schrikbarend duur zijn sommige tassen. En is er nou iemand die echt de fantastische tip heeft voor een goeie luiertas. Ik heb er wel eentje, maar dat ding past niet onder mijn kinderwagen en daar liep ik dus altijd mee te klooien. Maar ja een kleinere, wat voor eentje dan. En een paar vakjes is wel handig. Ik heb toch zowieso mijn eigen handtas altijd wel mee, want om in een luiertas te gaan zoeken naar mijn portemonee als ik betaal voor leuke kleding, staat niet zo charmant vindt ik

Een kolf heb ik nog nooit meegenomen, en zeker niet in mijn luiertas. Daar heb je aparte handige tasjes voor Pruk.

De luiertas die ik heb daar kun je trouwens wel lekker veel in kwijt. Dus voor oppasuurtjes of visites is het wel handig als je een grote tas hebt. Want je zal altijd zien dat je ook een setje extra kleren nodig hebt.
    ik heb toen een tas gekocht op de markt...postbodemodel
    helemaal leuk en er zaten zelfs 2 folievakken in waarin je dus iets warms/kouds kon bewaren op.
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:32:43 #147
    186421 Hello_Dolly
    klaar als een kloontje
    pi_54112896
    Wat een %^&*streek van je werkgever, Vamperotica!

Bij mij lijkt het net goed te gaan komen
    Ik werk op een halfjaar detacheringscontract via een uitzendbureau voor dienst A, die mij inzet als ingekochte capaciteit voor een project van dienst B. Men is erg tevreden over mijn werk, en er is bij dienst B een projectpotje voor volgend jaar waarvan men weer capaciteit bij dienst A wil inkopen.

Het lag dus in de lijn der verwachtingen (pun intended) dat mijn contract verlend zou worden. Totdat ik vertelde dat ik zwanger ben. Paniek brak uit bij B en daardoor ook bij A, de continuïteit van het project zou in het geding komen dus van contractverlenging kon natuurlijk geen sprake zijn Hoewel ik uitstekend werk leverde , daar lag het beslist niet aan. Ik heb laten weten dat ik het vreemd vond omdat de geldende regel is dat zwangerschap contractverlenging niet in de weg mag staan. (Discriminatie op grond van zwangerschap mag niet. En het past niet bij de overkoepelende organisatie van de diensten waar ik voor werk.)

Gelukkig brak bij A de volgende dag het gezond verstand weer door en is de situatie voorgelegd aan de overkoepelende afdeling personeelszaken. Die merkten op dat ik feitelijk in dienst ben bij het uitzendbureau en dat het inhuurcontract best wel met een half jaar verlengd kan worden. Ik krijg mijn verlof via het uitzendbureau, A zorgt voor zwangerschapsvervanging zodat B ook weer rustig adem kan halen, ik kan de vervanging inwerken en later weer overnemen. Als ik weer terug ben na het bevallingsverlof kijken we hoe de boel er verder bijstaat wat betreft de organisatie en mogelijkheden binnen het project.

Nu nog even het uitzendbureau inlichten en dan kan ik tenminste stressloos zwangeren en bevallen. Anders was ik drie maanden voor ik ben uitgerekend werkeloos geworden. Van de weeromstuit is lammetje 2 begonnen met schoonspringen in het vruchtwater Ik vóel me nu dus ook zwangerder.

Omdat het officieel nog niet rond is post ik nog even onder dit account
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:52:57 #148
    185640 vrouwtje-theelepel
    Vrouwtje-theelepel
    pi_54113281
    Gefeliciteerd Bla_Bla_Bla
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:05:48 #149
    94046 PM-girl
    pi_54113544
    Dolly, klinkt goed! Geniet lekker verder he!

Bla, gefeliciteerd met je streep!
    *
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:38:45 #150
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54115305
    Dolly, fijn dat het goed lijkt te komen met je werk!

Ik ben net even snel voor een check bij de vk geweest.
    Zag vanmorgen al een keer sterretjes en voelde me de hele dag een beetje raar, heel warm enzo.
    En nu net ineens weer, en dat waren er een stuk meer. Dus toch maar even gebeld of ik mijn bloeddruk even kon laten meten. 120 over 80 en aangezien ik steeds van 65-80 schommel is dat verder niet schokkend. Urine nog even gecheckt en dat was ook goed.
    Niks aan het handje dus. Toch wel fijn dat ze dat even heeft gekeken.
    En ze vroeg of ik het leuk vond om het hartje nog even te horen. Nou... dat is nooit weg natuurlijk.
    pi_54116686
    Dolly... Fijn dat het bij jou wel allemaal goed lijkt t egaan lopen!!!
    En hopelijk kun je dan toch heeeel snel "uit de kast" komen!!
    pi_54116739
    BE... rustig aan hoor! Zit er misschien een griepje aan te komen? Of ben je jezelf een beetje voorbij aan het rennen?
    Of komt het zomaar uit het niets opduiken?
      Jubileum moderator dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:52:25 #153
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_54116883
    BE het klinkt alsof je toch een beetje te druk bent geweest, ik herken je klachten wel een beetje. Het advies wat ik toen kreeg was toch weer even een paar tandjes minder hard gaan en dat hielp wel.
    Voorzichtig aan hoor!

ET en Swets ik moet stiekum wel erg lachen om Saskia, zo pittig dat ze zo graag een zusje wil
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_54117280
    BE, kalmer aan

En waar hebben jullie toch die luiertassen voor nodig?
    Variety is the spice of life
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:14:08 #155
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_54117357
    Nou was ik de hele dag al sjagerijnig. Extreem sjagerijnig. Heb ik in mijn msn "Sterf." gezet zodat iedereen weet dat ik sjagerijnig ben. Krijg ik een berichtje van een vriend van mijn wederhelft; Zo, dat is weer lekker vrolijk, sommige mensen zouden er een moord voor doen om zwanger te worden!

.

Laat ik het net zien aan mijn wederhelft, vind ie "het allebei even fout"

Nôôôôôôôôôôôôôôôôôôh! . . Nee, je zou eens een keer een kant kiezen! .
    Ik denk dat ik zo maar ga slapen .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:15:06 #156
    14746 k_i_m
    pi_54117381
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef nebelung het volgende:
    BE, kalmer aan

Elk excuus om een tas te kopen is er één! .
    In my life
    Why do I smile
    pi_54117459
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Das waar
    Variety is the spice of life
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:21:27 #158
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_54117551
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef k_i_m het volgende:

[..]

dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:28:12 #159
    82727 klein_spookje
    pi_54117743
    zo daar ben ik ook weer.
    Vandaag lekker gezellig bij een vriendinnetje geweest even er uit.

Maar ik merk aan van alles dat ik in mijn eigen wereld raak. Al dat gezeur van al die mensen die maar allerlei dingen van me willen. Uit eten, op visite, kerst hier kerst daar, men dan ben ik net bevallen of misschien nog niet eens, wat we doen dit weekend of juist die avond, tig verjaardagen, straks nog Mara haar verjaardag, kraambezoekje, familie bezoekje bij iemand die uit new zeeland over is voor een paar weekjes. Bah Laat me allemaal gewoon met rust, in mijn eigen huis, met mijn eigen spulletjes, rommeeltjes en dingejes en wacht gewoon tot ik weer bij de mensen ben.

Ondertussen nieuwe pillen voor mijn ijzer en ook hier word ik doodziek van en baal er zo vreselijk van. Vanmorgen weer kotsen en ik kan je vertellen een beschuitje met vlokken voor de tweede keer eten is geen pretje hoef ook even geen chocolade meer bah.

Donderdag naar de vk die rotpillen neem ik morgen niet hoop dat ze nog een andere optie heet want dit is geen doen zo.

zo dat was een hele klaagzang.
    Die luiertas van de kruidvat die wilde wij ook gaan halen.
    ach ik weet het het is echoistisch maar ik reageer de volgende keer weer op jullie.

Liefs joyce
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:35:26 #160
    189138 Tuc
    Baby on board!
    pi_54117932
    Welkom bla!

Ik heb volgende week dinsdag een afspraak bij de VK, ben dan 7 weken.
    Een echo wordt pas bij 12 weken gemaakt, maar toch wel leuk even een afspraak!
    Shine on until tomorrow
    Let it be, let it be
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:35:32 #161
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54117934
    Ik heb niet het idee dat ik echt heel druk aan het doen ben, maar idd heb ik me voorgenomen het nog rustiger aan te doen. Gewoon wat meer op dit soort dingen letten, tandje terug enzo.
    En... ik hoef nog maar 10 dagen te werken! Over 'de tijd vliegt' gesproken!
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 20:14 schreef k_i_m het volgende:
    Nou was ik de hele dag al sjagerijnig. Extreem sjagerijnig. Heb ik in mijn msn "Sterf." gezet zodat iedereen weet dat ik sjagerijnig ben. Krijg ik een berichtje van een vriend van mijn wederhelft; Zo, dat is weer lekker vrolijk, sommige mensen zouden er een moord voor doen om zwanger te worden!

.

Laat ik het net zien aan mijn wederhelft, vind ie "het allebei even fout"

Nôôôôôôôôôôôôôôôôôôh! . . Nee, je zou eens een keer een kant kiezen! .
    Ik denk dat ik zo maar ga slapen .
    En omdat je zwanger bent mag je ineens niet meer gewoon een keertje ongefundeerd chagrijnig zijn? Wat een onzin zeg... een off-day kan je toch allemaal hebben.
    Enige excuus voor die vriend kan zijn dat hij daar zelf dus een moord voor zou doen, maar dan nog was het wel 'prettig' geweest als hij eerst even gevraagd had waarom je dat in je msn hebt gezegd.

Joyce, egoistisch mag hoor.
    pi_54118219
    BE, nog maar 10 dagen werken, het gaat hard . Rustig aan he die laatste daagies!

Kim, soms heb je gewoon van die dagen en chagerijnig zijn mag dan gewoon hoor .

Joyce, getver zo beroerd. Hopelijk heeft de VK nog een andere oplossing... sterkte
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:48:00 #163
    14746 k_i_m
    pi_54118278
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 20:35 schreef Brighteyes het volgende:

En omdat je zwanger bent mag je ineens niet meer gewoon een keertje ongefundeerd chagrijnig zijn? Wat een onzin zeg... een off-day kan je toch allemaal hebben.
    Enige excuus voor die vriend kan zijn dat hij daar zelf dus een moord voor zou doen, maar dan nog was het wel 'prettig' geweest als hij eerst even gevraagd had waarom je dat in je msn hebt gezegd.
    Het is net zo absurd als dat iemand die de loterij heeft gewonnen nooit meer een pestdag kan hebben, want heel veel mensen zouden er een moord voor doen om de loterij te winnen .

Ik vind het af en toe alleen zo verschrikkelijk jammer dat mannen zich niet de illusie schijnen te maken dat ze weten hoe een zwangere vrouw zich voelt en daar dus ook geen enkele moeite voor doen. Vrouwen zijn toch al een stelletje zeuren die zich altijd aanstellen . En in dit geval vind ik het misschien nog wel erger dat mijn wederhelft er niks van zegt maar mij ook nog eens een rotgevoel geeft, want ik heb immers voor de helft schuld .
    In my life
    Why do I smile
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:06:10 #164
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54118750
    Ja, die helpt ook niet echt nee.

Ik heb net trouwens heerlijk zitten douchen op mijn plankje. Ik zal jullie de foto's besparen, maar neem maar van mij aan dat het echt een aanwinst is!
    Over foto's gesproken... Dé buik.
    pi_54119437
    Joyce: hehe...ik kan niet tegen ijzerpillen dus ik snap hoe beroerd je er van kunt worden :s

Ik heb geen flauw idee hoe het met m'n ijzer zit deze zwangerschap. De vorige keer was het veel te laag en bleef het ook veel te laag terwijl ik voedsel at met veel ijzer erin (onder de 6). En deze keer..bij het eerste gesprek vertelde de VK dat het 7.2 was...dus ik was enorm blij want zo hoog is het bij mij nog nooit geweest. Bij het 2e gesprek gaf hij aan dat de uitslag van de bloedtest nog niet binnen was dus dat hij mijn ijzer niet wist (huh? en waar kwam die 7.2 dan vandaan?). Bij het derde gesprek was het weer 7.2 (hij had de uitslag opgevraagd...) maar moest ik toch extra op m'n voeding letten...ik heb het opgegeven Bij de volgende afspraak prikt hij toch opnieuw bloed dus dan zien we wel wat het wordt. Nou ja...zolang hij m'n huis maar weet te vinden als ik lig te bevallen vind ik het wel best.
    She said you can paint your sky any colour
    And you can paint your dark as dark as you need
    And you can paint your light as light as you please
    It's all up to you
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:29:06 #166
    166294 KD-fotografie
    mama van Demi & Nika!!
    pi_54119481
    welkom bla!!

BE, prachtige buik!!!

En ik ben al 4 dagen sjagerijnig, ben echt niet te geniten.
    Mede omdat ik een paar dagen terug het contact met mijn broer heb verbroken om allerlei redenen en denk dat ik het dankzei mijn hormonen nog erger vindt dan ik het normaal zou vinden.

En dan zit ik te vitten op mijn man terwijl hij juist enorm lief en zorgzaam is (is nu gewoon mac voor me halen), ik moet echt wat liever tegen hem gaan doen.

ik dacht echt, ach, die hormonen, dat zijn smoesjes omdat ik dat bij Demi niet zo erg had, nu weet ik beter..
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:31:24 #167
    166294 KD-fotografie
    mama van Demi & Nika!!
    pi_54119553
    Is Channel eigenlijk nog geweest?! of zou ze..
    pi_54120013
    k_i_m, ik leef met je mee. Mensen moeten dood Figuurlijk dan he. Nou ja soms.....

Ik heb vandaag heel schaapachtig staan janken voor het gebouw waar ik moest invallen omdat ik het niet kon vinden. Mijn man gebeld, huilend aan de telefoon, wat ik nou moest doen, dat ik zo misselijk, koud en moe was. Alsof hij er wat aan kan doen. Af en toe heb ik echt medelijden met hem, ik kan al janken als ik water bij moet vullen in het koffiezetapparaat. Hormonen zorgen er gewoon voor dat je niet normaal meer kan denken. Ze zetten een soort barriere om je logica heen ofzo. Nu ik terug denk, denk ik echt "Jezus Multipass, dat had je zelf ook wel kunnen fixen." Ik huil overigens nooit, zelfs niet toen de pappa van Simba dood ging in The Lion King.

Werken valt mij trouwens zo enorm zwaar, ik ben echt helemaal dood op als ik thuis kom en ga meteen een uur slapen om een beetje energie terug te krijgen.

Ben net zwanger en zeur nu al.
    pi_54120350
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef nebelung het volgende:
    Ik gebruik hem toch echt wel heel veel, vooral als ik eens ging shoppen ofzo. Tas onderin en weg wezen. Of op visite, dan nam ik hem ook altijd mee.

Randa, die kipling ziet er wel degelijk uit, maar erg handig.

En ja Oilily luiertassen, echt van de zotte zo duur. Sommigen zijn wel leuk hoor, maar ik vind het het geld echt niet waard.
    pi_54120594
    Joyce, egoistisch zijn mag hoor. En dat je in je eigen wereldje terecht komt momenteel, dat ken ik wel ja. Dat heb ik ook heel erg. Ik zit het liefst alleen in huis, niemand om me heen en dan vermaak ik me prima.

Ik begin hier nu ook wel wat meer moe te worden. Maar slapen gaat niet zo lekker. Dat zal het ook wel zijn, want zodra ik naar de wc moet s'nachts, val ik niet meer zo snel in slaap.

KIM, ik werk op een helpdesk en neem dus de hele dag de telefoon aan. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik echt moeten vragen om me de emailtjes maar te laten doen, want ik was heel kort en chagerijnig aan de telefoon. Tweede zwangerschap ook trouwens. Daar kun je nou eenmaal niet veel aan doen. Alleen is het soms wel fijn als een ander dan net iets meer begrip toont, opmerkingen zoals van die vriend van jouw zouden dan bij mij ook zeker verkeerd vallen.
    pi_54123186
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 21:31 schreef KD-fotografie het volgende:
    Is Channel eigenlijk nog geweest?! of zou ze..
    Ik vroeg me ook al af of ik iets gemist had?!

BE... Snoopy kan een aardig stukje wandelen voordat ie rond is he?!

Welkom Bla!

Wat betreft luiertassen... Heb er 2. De eerste gekregen als kraamkado en die ging overal mee naartoe. In mijn 2e kraampakket van de Unive zat er ook 1, maar geloof dat ik alleen in het prille begin de tas gebruikte. Daarna kom je er steeds meer achter dat die paar luiers ook wel in een gewone tas passen (plastic zakkie voor de vuile luiers) en de reservekleertjes die je altijd bij je hebt, blijken te klein zodra je ze echt nodig hebt.
    pi_54123282
    mammietje, ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd geloof ik bij deze! is 't al helemaal tot je doorgedrongen dat er een nr. 3 aan komt?
    pi_54123624
    Volgens mij is Chanell al bevallen. Ik ben wel erg benieuwd in iieder geval.

Oh en ik had dat nog niet eens gemeld. Ik had gisteren toch wel een paar serieuze weeen. Maar het nam weer af een tijdje later. Toen ik vannacht naar de wc moest, zat husby gelijk rechtop, die dacht dat het begonnen was Hij begint echt een beetje nerveus te worden. Voor diegenen die het niet weten, hij heeft Chantel gedeeltelijk op de wereld geholpen, omdat ambulance naar een verkeerd adres waren gereden Ze was er al half uit in ieder geval.

Of het nou sterker wordt met elke zwangerschap, ik weet het niet. Maar ik heb een stuk meer voorweeen volgens mij.
    pi_54123646
    Ik zit af en toe nog in de ontkenningsfase, Bix , maar mijn buik drukt me met de dag meer met de neus op de feiten! (Nieuwe broeken die nu gewoon blijven hangen EN alleen lekker zitten met knoop en rits volledig open! )
    Maar hoewel ik er erg 'nuchter' in stond (eerst prenataal onderzoek etc.) verandert dat nu wel!

Heb nu flinke griep en dat drukt je wel met de neus op de feiten hoe 'makkelijk' ik het nu nog heb. Kan die 2 druktemakers nu nog smiddags op bed gooien (hoewel Randy niet altijd meer slaapt) en even mijn rust pakken. Tegen die tijd dat het nieuwe guppie er is, zal dat wel over zijn...
      woensdag 24 oktober 2007 @ 08:00:42 #175
    3011 E.T.
    pi_54127460
    Als ik jouw hubby was, zat ik ook bij elke voorwee rechtop hoor, Lewis

Midden in de nacht de trap naar zolder oprennen (over traphekje springen) omdat de wasmachine kabaal maakt is niet zo fijn als je zwanger bent Ff in de gaten houden dat m'n bekken niet verder op z'n donder krijgt en nu ff rustig aan
    pi_54127617
    Vrouwlief is nu in het ziekenhuis voor nogmaals een echo (vrijdag werd de kleine al op 4600 gram geschat) De verloskundige heeft gisteren gebeld met het ziekenhuis en op een keizersnee aangedrongen. waarschijnlijk gaan we vandaag een afspraak maken. en heb ik dezse week die kleine smurf al in mijn armen .
    Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
      woensdag 24 oktober 2007 @ 08:35:51 #177
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_54127680
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 08:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
    Vrouwlief is nu in het ziekenhuis voor nogmaals een echo (vrijdag werd de kleine al op 4600 gram geschat) De verloskundige heeft gisteren gebeld met het ziekenhuis en op een keizersnee aangedrongen. waarschijnlijk gaan we vandaag een afspraak maken. en heb ik dezse week die kleine smurf al in mijn armen .
    Dat is een flinke baby.
    Ik hoop voor je dat je je smurf snel in je armen mag houden!
      woensdag 24 oktober 2007 @ 08:59:58 #178
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54127896
    Oef, dat is idd een flinke gebruikersnaam!

Mammietje! Idd is het een aardige wandeling!
    pi_54128603
    mijn eerste afspraak bij de vk is 3 december op de website staat dat je bij de eerste afspraak een echo krijgt en ongeveer 2 weken erna de intake is

heb me gister ook maar aangemeld bij mvm en ze zouden me terugbellen voor een afspraak, hier ook mensen die daar aan mee hebben gedaan?

BE nog maar 10 dagen werken wat lekker
    pi_54128608
    Mammietje, dat heb ik dus ook nu met de kinderen. Vorige week weigerden ze allebei een middagslaapje te doen. Ik lag bijna zelf te slapen op de bank Gelukkig was husby lekker vroeg thuis omdat we weg moesten. Maar het is verdraaide lastig dat ook Chantel nu niet altijd meer slaapt s'middags.
    pi_54128653
    vrouwlief belt net op.
    Morgen ziekenhuisopname, vrijdag gaan ze de kleine halen.
    En nu 2 dagen proberen niet zenuwachtig te worden
    pi_54128706
    Gebruikersnaam spannend aan de ene kant en aan de andere kant je weet dat je voor het weekend nog papa bent... Sterkte de komende twee dagen!
    Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
      woensdag 24 oktober 2007 @ 09:50:34 #183
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54128740
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 09:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
    vrouwlief belt net op.
    Morgen ziekenhuisopname, vrijdag gaan ze de kleine halen.
    En nu 2 dagen proberen niet zenuwachtig te worden
    Spannend!
    Maar wel leuk ook om te weten dat je voor het weekend je kindje al zal zien!
    pi_54128769
    Heel spannend allemaal. ben bang dat er vandaag weinig werk uit mijn handen komt vandaag.
    We hebben wel besloten om nog niks tegen Rhody te zeggen.
    Die merkt vrijdag pas dat hij grote broer wordt.
    pi_54128931
    Spannend gebruikersnaam!
      woensdag 24 oktober 2007 @ 10:06:35 #186
    175104 Fruppel
    Okay D Elmo voor jou ;)
    pi_54129059
    Wat leuk gebruikersnaam! Spannend hoor!
      woensdag 24 oktober 2007 @ 10:15:57 #187
    14746 k_i_m
    pi_54129262
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 21:46 schreef Multipass het volgende:
    k_i_m, ik leef met je mee. Mensen moeten dood Figuurlijk dan he. Nou ja soms.....

Ik heb vandaag heel schaapachtig staan janken voor het gebouw waar ik moest invallen omdat ik het niet kon vinden. Mijn man gebeld, huilend aan de telefoon, wat ik nou moest doen, dat ik zo misselijk, koud en moe was. Alsof hij er wat aan kan doen. Af en toe heb ik echt medelijden met hem, ik kan al janken als ik water bij moet vullen in het koffiezetapparaat. Hormonen zorgen er gewoon voor dat je niet normaal meer kan denken. Ze zetten een soort barriere om je logica heen ofzo. Nu ik terug denk, denk ik echt "Jezus Multipass, dat had je zelf ook wel kunnen fixen." Ik huil overigens nooit, zelfs niet toen de pappa van Simba dood ging in The Lion King.

Werken valt mij trouwens zo enorm zwaar, ik ben echt helemaal dood op als ik thuis kom en ga meteen een uur slapen om een beetje energie terug te krijgen.

Ben net zwanger en zeur nu al.
    Ik had dat ook, met dat werken. Ik heb in plaats van 3 hele dagen elke dag een paar uur kunnen werken, zodat ik niet zolang achter elkaar hoefde, dat was wel een verademing. Maar de eerste keer dat ik weer 3 hele dagen achter elkaar deed heb ik daarna 2 dagen liggen slapen .

En janken trouwens ook, alhoewel ik nu weer wat nieuws heb. Als ik me ergens boos of druk over maak, krijg ik een heel rood aangelopen (en ook warm) hoofd. En dat blijft ongeveer een half uur zo . Tegen andere mensen zeg ik maar dat ik last van opvliegers heb. Ze hoeven niet alles te weten .

Vandaag gaat het alweer een heel stuk beter trouwens. Ik denk dat ik mijn tekst op msn verander naar "iedereen aan het gas" .
    In my life
    Why do I smile
      woensdag 24 oktober 2007 @ 10:22:22 #188
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54129386
    Dat klinkt echt stukken vriendelijker.
    Waarom maak je er niet van 'griepje is ook goed'.
      woensdag 24 oktober 2007 @ 10:35:26 #189
    14746 k_i_m
    pi_54129629
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 22:05 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
    Joyce, egoistisch zijn mag hoor. En dat je in je eigen wereldje terecht komt momenteel, dat ken ik wel ja. Dat heb ik ook heel erg. Ik zit het liefst alleen in huis, niemand om me heen en dan vermaak ik me prima.

Ik begin hier nu ook wel wat meer moe te worden. Maar slapen gaat niet zo lekker. Dat zal het ook wel zijn, want zodra ik naar de wc moet s'nachts, val ik niet meer zo snel in slaap.

KIM, ik werk op een helpdesk en neem dus de hele dag de telefoon aan. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik echt moeten vragen om me de emailtjes maar te laten doen, want ik was heel kort en chagerijnig aan de telefoon. Tweede zwangerschap ook trouwens. Daar kun je nou eenmaal niet veel aan doen. Alleen is het soms wel fijn als een ander dan net iets meer begrip toont, opmerkingen zoals van die vriend van jouw zouden dan bij mij ook zeker verkeerd vallen.
    Dat heb ik hier ook, maar ik moet ook wel bij mensen langslopen. Dat gaat nu wel weer okee, maar in het begin wilde ik echt alleen maar op mijn plek blijven zitten omdat ik wist dat ik anders óf zou gaan janken, óf ze de nek om zou draaien (wegens overmatige domheid . )

Verschrikkelijk he? Dat wakker liggen 's nachts. Heb jij ook zo'n fijn doorsnurkende wederhelft naast je liggen . Daar kan ik toch zó boos van worden, dat hij wel slaapt, en ik niet! .
    In my life
    Why do I smile
      woensdag 24 oktober 2007 @ 10:39:25 #190
    14746 k_i_m
    pi_54129713
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
    Dat klinkt echt stukken vriendelijker.
    Waarom maak je er niet van 'griepje is ook goed'.
    Ja, dat is dan weer te aardig. Zo ben ik niet . Daar trapt niemand in .
    In my life
    Why do I smile
    pi_54129932
    Wat spannend gebruikersnaam
      woensdag 24 oktober 2007 @ 10:59:20 #192
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_54130114
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef k_i_m het volgende:

Verschrikkelijk he? Dat wakker liggen 's nachts. Heb jij ook zo'n fijn doorsnurkende wederhelft naast je liggen . Daar kan ik toch zó boos van worden, dat hij wel slaapt, en ik niet! .
    En dan ook nog eens boos wordt als je hem een paar keer 'per ongeluk' wakker maakt...
    pi_54130202
    Spannend gebruikersnaam!
    Lewis ook al aan het rommelen, ik bem zo benieuwd hoe (snel) jouw bevalling zal gaan!

Vanmorgen voor de apk van Spongebob geweest Alles was helemaal in orde. Buik groeit als een speer en is m`n navel al dik voorbij, qua kilo`s ben ik nog niets aangekomen dus dat was netjes en mn bloeddruk was voorbeeldig. Ik had nooit gedacht dat ik het nog eens leuk zou vinden om zwanger te zijn maar zo wordt het me wel makkelijk gemaakt.
    Het enige wat me echt parten speelt is de hoeveelheid harde buiken die ik heb..kan amper normaal boodschappen doen. Heb zo`n babybelt en dat brengt wel wat verlichting maar ik moet `s avonds echt plat anders ben ik de volgende dag nergens toe in staat
    Saartje
    pi_54130344
    Gebruikersnaam, spannend!
      woensdag 24 oktober 2007 @ 11:10:59 #195
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_54130361
    ah een geplande keizersnee zie ik nu. Spannend!
    pi_54131157
    KIM, ken je de uitvinding oordoppen Anders slaap ik echt niet. Ik slaap heel erg licht vanwege de zwangerschap. Hij is dan ook wel de lul als er een kind wakker wordt, dat is een heeeel groot voordeel

Gebruikersnaam, wat een joekel van een baby zeg. Een keizersnee lijkt me inderdaad ook wel handig in dit geval. En je weet tenminste wanneer het gaat gebeuren.
      woensdag 24 oktober 2007 @ 11:51:51 #197
    14746 k_i_m
    pi_54131340
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 10:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

En dan ook nog eens boos wordt als je hem een paar keer 'per ongeluk' wakker maakt...
    En dan 's ochtends klagen dat ie zo slecht geslapen heeft omdat ie twee keer wakker is geworden . NOU EN, IK WEL HONDERD! . .

Hee, volgens mij krijg ik weer een rood hoofd . Die oordoppen zal ik onthouden, dat is wel een goeie om te proberen! .
    In my life
    Why do I smile
    pi_54131583
    Jullie hebben het gewoon over MIJN vriendje!!

Ik heb zooooow slecht geslapen....
    Ja, jij HEBT iig nog geslapen....
    En dan zo'n schaapachtige blik van zijn kant....

Wilde nog meer schrijven, maar weet niet meer wat....
    pi_54131780
    Hij kan me wat, het weegt niet op tegen de hoeveelheid keren dat ik er straks uit moet en wakker ben. En dan moet hij maar niet snurken
    pi_54131859
    succes gebruikersnaam! pas je ondertitel maar snel aan!

k_i_m ik zie 't helemaal voor me, hoe je je dagen (en nachten) doorkomt van naar .
    pi_54131976
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat heb ik hier ook, maar ik moet ook wel bij mensen langslopen. Dat gaat nu wel weer okee, maar in het begin wilde ik echt alleen maar op mijn plek blijven zitten omdat ik wist dat ik anders óf zou gaan janken, óf ze de nek om zou draaien (wegens overmatige domheid . )
    Pfft ja sommige mensen...ik heb dat hier ook. werk dus in een sieradenwinkel waar we momenteel een opruiming hebben. Alle sieraden 1 euro. Ramen voor de winkel volledig dichtgeplakt met posters "alles 1 euro". Binnen meerdere posters "ja echt alles is 1 euro..zelfs bij de kassa nog een poster". En dan komen er dus mensen bij de kassa met de vraag "is echt alles een euro?" of: "wat kost deze ketting?". Nou echt, ik moet zo m'n best doen om niet in woede uit te barsten of die mensen aan hun jas over de toonbank heen te sleuren....
    It's all up to you
      woensdag 24 oktober 2007 @ 12:22:09 #202
    14746 k_i_m
    pi_54132016
    Maneki, wat goed dat alles weer in orde was! Dat is toch altijd wel weer fijn om te horen he? .
    In my life
    Why do I smile
    pi_54132036
    Oei wat herkenbaar Ik slaap al 1,5 week slechter dan slecht omdat ik, naast dat ik hoogzwanger ben en minstens 3 keer per nacht moet plassen, heel erg verkouden ben. En niks irritanter dan iemand die dan naast je ligt te snurken
    Hopelijk is die verkoudheid wel snel verleden tijd, want lekker uitrusten voor de bevalling komt er zo niet echt van

Gelukkig heb ik verder echt niks te klagen, het gaat gewoon lekker. Ik ben nog behoorlijk mobiel en het kind doet het goed. Het is zelfs al netjes ingedaald en vast en zo Toen ik tegen de verloskundige zei dat ik dat netjes vond voor een 2e kindje, zei ze 'ja maar het heeft ook geen keus hoor, het is gewoon helemaal vol daarbinnen'
    pi_54132581

ff 2 printscreens gemaakt van de echo van vorige week want dat hele filmpje krijg ik niet geupload
    en klein stukje terug zitten lezen maar whehehe die hormonen en dan die mannen
    gebruikersnaam..spannend!!! misschien valt t wel mee hoor bij mn 1e zeiden ze dat het een 10 ponder zou worden maar uiteindelijk was ie bijna 8 pond
    lijkt me wel heel gek om idd precies te weten wanneer je ouders wordt! ook tof wel hoor
    nog maar paar daagjes werken BE lekker hoor
    ow en trouwens nog wat....wij krijgen een MEISJE en alles op de 20 weken echo was goed!!!

en waarom lukt dit niet het echo fotootje ligt nog bij oma die upload ik van de week wel ff )
    ik en computers
    pi_54132595
    Lees ik er nou overheen of sta jij niet in het lijstje piglet?
    pi_54132876
    Pruk ik sta inderdaad niet in het lijstje. Vond ik een beetje overbodig omdat ik niet zo vaak meepost
    Maar voor de statistieken: ik ben 11 november uitgerekend, nu dus zo'n 37,5 week onderweg. Ben heel benieuwd hoe lang de baby het nog vol gaat houden.
    pi_54132919
    Ah, ok, dank je piglet.

Tearsong, ik vind dat vragen nog niet zo heel gek, want het komt heel vaak voor dat dingen dan alsnog niet in de opruiming zijn enzo. Maarja, als je er werkt is het erg vervelend
    pi_54132969
    Nou ja ik kan er ook pas sinds de zwangerschap echt slecht tegen. Maar goed, als er echt zo duidelijk staat dat écht alles een euro is
    It's all up to you
      woensdag 24 oktober 2007 @ 13:13:40 #209
    52834 Droeke
    Curiosity killed the cat
    pi_54133154
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 13:00 schreef piglet het volgende:
    Pruk ik sta inderdaad niet in het lijstje. Vond ik een beetje overbodig omdat ik niet zo vaak meepost
    Maar voor de statistieken: ik ben 11 november uitgerekend, nu dus zo'n 37,5 week onderweg. Ben heel benieuwd hoe lang de baby het nog vol gaat houden.
    Wat een leuke datum: de 11de van de 11de!!!
      woensdag 24 oktober 2007 @ 13:15:37 #210
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54133197
    Piggie! Wat ga je ook hard joh! Kindje netjes ingedaald!

donna een meid! wat leuk! En fijn dat alles goed was joh!
    pi_54133265
    Donna wat leuk! Een meisje als kersje op de taart
    Saartje
    pi_54133323
    Wat leuk Donnah, een meisje
    pi_54133471
    Bla_Bla_Bla, helemaal vergeten in mijn vorige post maar gefeliciteeeeerd!

Donna een meisje, leuk zeg!
    pi_54133500
    ja gaaf he en ik zag die kinderwagen op pagina 1...helemaal leuk
    ik heb er ook op geboden ..we haalden onze oude kinderwagen tevoorschijn en weten dat het een meisje is vond ik het ineens helemaal geen leuke wagen meer
    dus nou hoop ik maar dat die mevrouw het goed gezien heeft
    ow en ohh blabla idd gefeliciteerd ik had er helmeaal overheen gelezen
    pi_54133888
    hihi dankjullie
    pi_54134288
    Lama
    Liefde
    Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
      woensdag 24 oktober 2007 @ 14:42:28 #217
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_54135102
    Wij staan geloof ik wel in het lijstje. Kleine update over ons...

Gisteren is er wederom een groeiecho gemaakt. Hieruit bleek dat de baby slecht 65 gram was gegroeid in ruim 2 weken, in plaats van de verwachte 300 gram. Na veel overleg en discussie met twee gyneacologen is besloten vandaag een keizersnede te doen. Om 12 uur stonden we ingepland. De volgorde werd nog drastisch omgegooid waardoor Hellen niet om 12 uur, maar om 10 uur aan de beurt was. En Hellen maar bellen terwijl ik op mijn gemak onder de douche stond

Na 34 weken en 3 dagen is de kleine dan geboren!

De stats:
    Lucas Senna Gerritsen is geboren om 10.57 uur in het RKZ te Beverwijk. Hij is 44 centimeter en weegt 1576 gram. Alles werkt en doet het naar behoren. Hij heeft alleen wat moeite met ademhalen, een gevolg van de longblaasjes welke nog niet optimaal werken. Hij gaat vandaag nog aan beademing om hem hierbij te helpen. Hij is erg mager, maar heeft wel alle onderdelen welke vooraf beloofd werden.

Hellen maakt het ook redelijk goed. Ze heeft wat pijn en sis inmiddels platgespoten met slaapmiddel en verdoving hiertegen. Ze heeft de kleine alleen kort na de keizersnede gezien, dus gaat vandaag nog even buurten in de couveusekamer.

Met andere woorden:

Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_54135152
    Gefeliciteerd Sanger en Hellen!

pi_54135171
    Hellen is mama en sanger is papaaaaaa! Gefeliciteerd met Lucas!
    Saartje
      woensdag 24 oktober 2007 @ 14:48:11 #220
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54135221
    Hier ook maar even flink feliciteren met jullie zoon!

Welkom Lucas! Dat je maar snel flink gaat groeien knul!
      woensdag 24 oktober 2007 @ 14:53:00 #221
    96539 Wennie
    Mama van Robin & Martijn
    pi_54135320
    Sanger en Hellen gefeliciteerd met Lucas!! Dat ie maar lekkere spekkies mag krijgen
    Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
    Mijn afvalstrijd!
    pi_54135410
    Gefeliciteerd sanger & Hellen!
    Mama van 2 stengeltjes!
    ..YANA..
    ..JAMIE..
      woensdag 24 oktober 2007 @ 14:57:51 #223
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_54135418
    hier ook nog een keer gefelicitaart Sanger
    pi_54135531
    Sanger en Hellen van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

Ik ben vandaag bj de verloskundige geweest en ukkie is weer wat verder ingedaald. Kind maakt het prima, moeders ook. Bloeddruk was zoals de voorgaande keren normaal. Kortom goed gekeurd en over 2 weken mag ik weer komen buurten.
      woensdag 24 oktober 2007 @ 15:04:28 #225
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_54135548
    Gefeliciteerd
    Ik vroeg me al af hoe het met jullie allemaal ging. Hopelijk groeit Lucas buiten de buik een stuk sneller.
    Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
      † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2007 @ 15:09:27 #226
    141844 Macka66
    Ingewikkeld doekiemonster
    pi_54135644
    Sanger en dame, gefeliciteerd met Lucas
    DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
    God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
    pi_54135780
    Sanger en Hellen van harte met jullie Lucas...
    Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
    pi_54135945
    Gefeliciteerd met jullie zoon!
    Dat ie maar goed gaat groeien nu
    En gelukkig gaat alles goed met m!
      woensdag 24 oktober 2007 @ 15:26:01 #229
    52834 Droeke
    Curiosity killed the cat
    pi_54136019
    Proficiat met Lucas
    Weer een mooie blauwe jippie erbij!!!

was het niet schrikken voor jullie om hem zo vroeg te halen? Of waren jullie daar al op voorbereid?

Ik ben zelf namelijk ook 34 weken en 4 dagen, dus ik kan me goed inleven. Hoewel ik me toch nog niet echt heb voorbereid dat ie zo snel zou komen....
    pi_54136092
    sanger!
    gefeliciteerd,wel ff schrikken zo snel als t dan ineens gaat
    heel veel sterkte voor hellen ook en een knuf voor lucas dat ie maar goed mag groeien
      woensdag 24 oktober 2007 @ 15:29:38 #231
    12913 GreatWhiteSilence
    pi_54136100
    Ow ja...

FOTO'S
    pi_54136162
    Sanger, van harte! En nu maar flink Pokon geven
    pi_54136425
    It's all up to you
    pi_54136498
    Sanger en hellen gefeli met Lucas!!
    pi_54136724
    Sanger en Hellen, van harte met Lucas !
    pi_54136820
    Gefeliciteerd met Lucas
      woensdag 24 oktober 2007 @ 16:00:42 #237
    65960 sanger
    pi_54136840
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 15:26 schreef Droeke het volgende:
    Proficiat met Lucas [ afbeelding ]
    Weer een mooie blauwe jippie erbij!!!

was het niet schrikken voor jullie om hem zo vroeg te halen? Of waren jullie daar al op voorbereid?

Ik ben zelf namelijk ook 34 weken en 4 dagen, dus ik kan me goed inleven. Hoewel ik me toch nog niet echt heb voorbereid dat ie zo snel zou komen....
    Schrikken, tja hoemoet je het zeggen.

We waren eigenlijk nog redelijk verbaasd over de tegenstrijdigheid van de verschillende gyneacologen en het tegenstrijige praten van de gyneacoloog gisteren.

Achteraf was het de beste keuze. Vandaag ook nog over gehadmet de gyneacoloog. De baby had een groeiachterstand van ruim 5 weken, die met de dag erger werd.

D voorbereiding was er wel. Hellen lag al 3 weken in het ziekenhuis dus we hielden dagelijks rekening met een geboorte.
      woensdag 24 oktober 2007 @ 16:03:12 #238
    65960 sanger
    pi_54136895
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 15:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
    Ow ja...

FOTO'S
    Rustig zeg Ze moeten ook ge-upload worden

pi_54136944
    Sanger en Hellen gefeliciteerd! Dat jullie ventje maar goed mag groeien nu! Wat issie mooi!! (en klein )

ik ben nu ook 34 weken en paar dagen, en ons punkie werd gisteren door gyn op zo'n 2500 gram geschat... dat was heel gemiddeld voor nu... wat scheelt dat veel dan...
    pi_54137000
    omg Sanger, wat een frummeltje. Toen mijn dochter geboren werd stond hetzelfde mutsje strak om haar hoofdje
    OK, die was 4700 gram, maar toch...
    pi_54137077
    Sanger gefeliciteerd Wat een klein hummeltje
    Liefde
      woensdag 24 oktober 2007 @ 16:14:33 #242
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_54137120
    hoera voor sanger! proficiat!
      woensdag 24 oktober 2007 @ 16:15:33 #243
    3011 E.T.
    pi_54137138
    Aggos wat een pukkie
    Sanger en Hellen gefeliciteerd
      woensdag 24 oktober 2007 @ 16:16:33 #244
    14746 k_i_m
    pi_54137166
    In my life
    Why do I smile
      woensdag 24 oktober 2007 @ 16:18:26 #245
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_54137207
    Wat een schatje... en, wat is ie GROOT geschapen zeg!

Leuke naam trouwens. Grappig, wij hadden Senna als meisjesnaam
    pi_54137260
    Sanger en Hellen gefeliciteerd met jullie zoontje!
    Wat een klein frummeltje is het zeg!
      woensdag 24 oktober 2007 @ 16:24:20 #247
    20436 Jambo
    Hakuna Matata
    pi_54137365
    Aan dat mutsje kan je pas echt goed zien hoe klein Lucas is.

Hellen en Sanger, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    pi_54137728
    Jeetje wat klein zeg! Dat mutsje !
    Lekker groeien nu Lucas!
    Saartje
    pi_54137770
    Hallo lieve medezwangeren. Ik meld mij ook weer eens een keertje.

Hoera voor Sanger en Hellen.

Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!!

BIjgelezen ben ik nog niet, Wel bezig maar nog niet echt ver gekomen. Updat van deze kant kort maar krachtig:
    de man van de bank kan ik wurgen en de man van de dakkapel wens ik dingen toe die niet voor herhaling vatbaar zijn.
    De afgelopen weken ben ik met niets anders bezig geweest dan poging op poging te wagen om de beschikking te krijgen over het geld dat we voor de verbouwing van de zolder nodig hebben. ( AArgh nog maar 11 weken en dan sta ik op ploffen.)
    En gelukkig krijg ik dan nu te horen dat de kapel half november gaat komen.

Dan heb ik nog een man die regelmatig ( elke avond) heeft zitten programmeren aan een website dus heb ik zo ongeveer geen pc aangeraakt na vijf uur.

Maar goed. We zijn er weer en ik ga nu weer wat vaker aanwezig zijn.
    Met de beebs gaat het gelukkig allemaal heel goed. Ik word alleen af en toe een beetje gestoord van de opmerkingen van vreemnden. Hoe lang moet je nog. Nog elf weken. Pfoeh dan heb je wel een enorme buik he? Weet je zeker dat het er maar een is??? Of van die wildvreemden die in een keer zo maar aan je buik gaan zitten voelen. Alsof je publiek bezit bent als je zwanger bent. Is dat voo rmeer mensen herkenbaar en zo ja hoe reageren jullie daar op???
      woensdag 24 oktober 2007 @ 16:49:25 #250
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_54137904
    wenneke, er zit echt nooit niemand aan mij buik....
    maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.. ik schijn altijd nogal boos te kijken...dus wellicht zijn ze bang dat ik ze ga slaan ofzo
    pi_54138273
    Mss dat dat helpt als ik dat ga doen. Maar over het algemeen straal ik toch ook iets "bitcherigs"uit want bijna al mijn clienten durven bij mij niets uit te halen.
      woensdag 24 oktober 2007 @ 17:20:50 #252
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_54138562
    Sanger en Hellen, gefeliciteerd! Van harte met jullie Vroege Vogel!

En wat ligt hij daar goed, op de couveuse afdeling. Geniet van elkaar, en de momenten dat je hem lekker kunt verzorgen. Veel geluk!
    Geluk zit in een klein Wolkje
    Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
      woensdag 24 oktober 2007 @ 17:43:44 #253
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_54139019
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 17:07 schreef wenneke1 het volgende:
    Mss dat dat helpt als ik dat ga doen. Maar over het algemeen straal ik toch ook iets "bitcherigs"uit want bijna al mijn clienten durven bij mij niets uit te halen.
    Dan moet je nog bitcheriger kijken
      woensdag 24 oktober 2007 @ 17:52:55 #254
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54139203
    Och Sanger, wat een kleine kruimel zeg!
    Ik word er helemaal emotioneel van als ik hem zo zie.
    Hup kleintje! Goed groeien!
    pi_54139429
    Wat een lief klein knulletje Sanger!
    Hopelijk gaat ie goed groeien!
    Zet 'm op hoor Lucas!
    Mama van 2 stengeltjes!
    ..YANA..
    ..JAMIE..
      † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2007 @ 18:13:55 #256
    43556 miss_dynastie
    pi_54139622
    Wat een hummeltje Van harte Sanger en Hellen!
      woensdag 24 oktober 2007 @ 18:44:02 #257
    189138 Tuc
    Baby on board!
    pi_54140227
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 09:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
    heb me gister ook maar aangemeld bij mvm en ze zouden me terugbellen voor een afspraak, hier ook mensen die daar aan mee hebben gedaan?
    Ik kan helaas niet meedoen, woon in Drenthe en het afleverpunt daar is alsnog ver weg voor mij..schiet dus niet op helaas..

Sanger, gefeliciteerd met Lucas!
    Ik moest toevallig vandaag nog denken aan hoe het met jullie was!
    Shine on until tomorrow
    Let it be, let it be
      Jubileum moderator woensdag 24 oktober 2007 @ 19:12:14 #258
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_54140852
    Sanger en Hellen van harte gefeliciteerd
    Herken ik daar de geweldig grote handen van Dr. Bobeck?
    Gelukkig is de couveuse heel dichtbij de kraamkamers, maar een klein stukje de gang door dus als Hellen straks wat mobieler is hoeft ze niet te ver.
    Eva ♥ en Iris ♥
      woensdag 24 oktober 2007 @ 20:22:46 #259
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_54142529
    van harte met Lucas
    stormy waters...
    sailin'
      woensdag 24 oktober 2007 @ 20:24:08 #260
    94046 PM-girl
    pi_54142578
    Gefeliciteerd Sanger!! Wat een mooi kleintje!
    *
    pi_54142850
    Sanger, van harte gefeliciteerd met Lucas Hele mooie naam ook

BE, ik vind het ook hard gaan, maar bij jou ook! Je bent al bijna 32 weken joh
    En Droeke, de 11e van de 11e is inderdaad een leuke datum om op uitgerekend te zijn. Lekker makkelijk te onthouden enzo.
      woensdag 24 oktober 2007 @ 20:49:24 #262
    3011 E.T.
    pi_54143277
    Het heeft even geduurd, maar ik ben nu echt zwanger

De eerste voorzichtige tekenen van nesteldrang beginnen zich aan te dienen (kan me niet meer herinneren dat ik zo actief als vandaag ben geweest), m'n borsten worden gevoeliger, m'n buik zet ineens uit (zal van de week ff foto maken ), helaas zegt m'n bekken ook dat ik rustig aan moet doen..

Saskia geeft trouwens elke dag nu een kusje op m'n buik "een kusje voor m'n zusje"
    pi_54143489
    LUCAS, gefeliciteerd met je ouders. wat zullen ze trots zijn

[ Bericht 5% gewijzigd door gebruikersnaam op 24-10-2007 21:08:21 ]
      woensdag 24 oktober 2007 @ 21:08:48 #264
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54143862
    E.T., wel leuk ook wel een beetje denk ik? Dat je echt dat gevoel er een beetje bij hebt nu?
    pi_54144025
    Sanger en Hellen, wat is Lucas prachtig! Van harte gefeliciteerd! Ondanks dat hij erg vroeg geboren is, lijkt het me ook dat het 'eindelijk' is, als je vrouw al 3 weken in het ziekenhuis ligt. Weet uit ervaring wat voor angsten dat met zich meebrengt; je ligt daar niet voor niets. Nou maar hopen dat ze allebei snel aansterken, dat Lucas snel van de beademing af mag en vlug wat meer gewicht in de schaal brengt, zodat jullie thuis van elkaar kunt genieten. Enneh... zoals al eerder opgemerkt is, dat het een jochie is, is overduidelijk ja! Wauw... heeft ie dat van zijn vader?
    pi_54144070
    Wat een mooi klein mannetje!
      woensdag 24 oktober 2007 @ 21:16:47 #267
    3011 E.T.
    pi_54144116
    Ik vind 't nu echt heel leuk idd
    Ik kan goed uit de voeten, voel me leuk zwanger en ik vind 't zooo leuk hoe Saskia er nu op reageert Zo veel meer er mee bezig dan vorig jaar, maar wel op een leuke manier. Ze snapt echt dat het nog heeeeeeeeeel lang duurt, dat de baby eerst nog in mijn buik moet groeien, maar het is voor haar echt een kadootje tot nu toe.
    Al zal daar vast nog wel een bui tegen in komen
      woensdag 24 oktober 2007 @ 21:20:51 #268
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54144253
    Dat is idd ook wel heel leuk. Het is natuurlijk voor haar ook veel realistischer, ze weet nu wat het inhoudt, een zusje erbij.
    pi_54144314
    Morgen met urine naar de vk. Geen zin in. Vooral bang voor het advies dat ik ga krijgen als de urine goed is maar de bloeddruk nog steeds hoog. Mijn baas en collega's heb ik vandaag voorbereid op het feit dat het advies van de vk weleens minder werken en dus rust zou kunnen zijn. Mijn baas vroeg meteen hoe ik mij voelde. Tja, eigenlijk gewoon goed, niks aan de hand verder. Het liefst zou ik gewoon blijven werken. Prima, maar pak dan wel op tijd je rust luidde zijn advies en niet te druk maken, kijk wat je kunt doen. Prima, baas.

Waar ik het meeste tegenop is het thuis zitten, het duurt nog zolang. Bij Merlijn zat ik toen zo in een dip. Ik ga me ws drukker lopen maken thuis dan als ik gewoon aan het werk kan blijven. Klinkt raar.

Maar ja, morgen eerst maar eens zien wat er uit komt.

Sanger gefeliciteerd

[ Bericht 1% gewijzigd door Randa_v op 24-10-2007 22:26:11 ]
      woensdag 24 oktober 2007 @ 21:24:06 #270
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_54144343
    Sanger en Hellen.. van harte met jullie mannetje, wat een knapperd!
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
    pi_54145513
    Wat een kleine lieve frummel is er geboren. Gefeliciteerd met Lucas.

Ik ben bijna niet online deze week. Ik heb een hoop bij te lezen.

Vandaag bij de VK geweest, alles was weer goed, over 4 weken hoef ik pas weer. Ze heeft verder niet echt veel gezegd, ik had niet echt vragen, dus ik stond ook erg snel buiten.
    I am unconditionally and irrevocably in love with him.
    I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
    pi_54145576
    Sanger en Helen gefeliciteerd met Lucas Dat ie maar snel heerlijke babyspekken gaat kweken

Sorry had heel wat bij te lezen en ben ineens alles vergeten
    pi_54145964
    Ik heb toch wel eens verteld dat ik (24) tegelijk zwanger ben met mijn tante (van 42)?
    Morgenochtend gaat zij haar kindje krijgen (geplande keizersnee)... Ben zo benieuwd!!

(en nu lekker slapen )
      woensdag 24 oktober 2007 @ 22:57:18 #274
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_54147225
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 12:01 schreef vamperotica het volgende:
    Jullie hebben het gewoon over MIJN vriendje!!

Ik heb zooooow slecht geslapen....
    Ja, jij HEBT iig nog geslapen....
    En dan zo'n schaapachtige blik van zijn kant....
    Nou, ik heb gemerkt dat dat niet zwangerschapsgerelateerd is hoor....als ik er 338 keer uitgeweest ben om met zijn broedsel in de badkamer te agan zitten stomen of een speentje geven of de stront uit zijn nek te wassen of iets anders dan zegt meneer nog doodleuk dat hij zo vaak wakker werd 's nachts..omdat ik er uit moest en dat hoorde hij dan

En ik zeg er maar niks van want hij moet vroeg op voor zijn werk...ja ik kan uitslapen he

Verder is ie wel lief hoor .

k_i_m, Ook dat rooie hoofd en dat kwaad worden klinken bekend zonder zwanger te zijn

[ Bericht 11% gewijzigd door Vivi op 24-10-2007 23:04:24 ]
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_54147299
    Dan heb ik dat toch beter voor elkaar..tegen de tijd dat ik mezelf eindelijk op de bedrand heb gewurmd om op te staan is vriendlief al weer terug, klaar en wel. ik moet hem altijd wel ff 'per ongeluk' wakker stoten maar dat heb ik er wel voor over
    Saartje
      woensdag 24 oktober 2007 @ 23:06:23 #276
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_54147523
    Misschien ben ik wel zo gemeen tegen iedereen omdat ik voortdurend lief ben voor mijn vriendje!!
    pi_54147797
    Vast niet vief
    Althans, bij mij werkt dat niet helemaal zo
    Saartje
      woensdag 24 oktober 2007 @ 23:20:23 #278
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_54147936
    Hmz, dan moet ik toch weer uit een ander vaatje tappen......
    pi_54148061
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 23:20 schreef Vivi het volgende:
    Hmz, dan moet ik toch weer uit een ander vaatje tappen......
    Kom op zeg... niet zo snel opgeven... Bitch hem eens een paar dagen af, kijken of het scheelt!
    pi_54148102
    of hij rent gillend de deur uit omdat hij dat niet gewoon is
    Saartje
      woensdag 24 oktober 2007 @ 23:28:41 #281
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_54148184
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Kom op zeg... niet zo snel opgeven... Bitch hem eens een paar dagen af, kijken of het scheelt!
    Dat bewaar ik wel tot hij zijn huis heeft verkocht en we goed en wel samenwonen
      woensdag 24 oktober 2007 @ 23:54:09 #282
    65960 sanger
    pi_54149047
    Overigens weten we ook de reden van de groei-achterstand. De gyneacoloog heeft de placenta onderzocht en kwam tot de conclusie dat deze goed was, hij was alleen veel te klein. Lucas had dus simpelweg niet meer ruimte om te groeien, hoelang we ook gewacht hadden.
      woensdag 24 oktober 2007 @ 23:54:41 #283
    166294 KD-fotografie
    mama van Demi & Nika!!
    pi_54149065
    Sanger en Helen, van harte gefeliciteerd met Lucas !!
      woensdag 24 oktober 2007 @ 23:59:39 #284
    65960 sanger
    pi_54149247
    En iedereen trouwens bedankt voor de felicitaties )
      donderdag 25 oktober 2007 @ 00:32:18 #285
    193702 Chanell
    Meer Chanel dan Coco.
    pi_54150151
    Hallo allemaal!

Ik ben 22 oktober om 06:22 bevallen, ik had eigenlijk niet verwacht dat de weeen zouden doorzetten (de dag ervoor heb ik nog op het forum gezeten hier) maar ze hebben toch diezelfde dag doorgezet en smorgens ben ik bevallen van een prachtzoon: Joaquin!
    Ik heb de laatste 2 dagen niet veel zin gehad in internet enzo, vandaar het late nieuws , ik geniet zo van mijn lieverd, dat ik de rest wel eens vergeet hihi..

Het was een zware bevalling, maar het is waar wat mensen zeggen; Als het kindje eenmaal op je buik gelegd word, ben je echt alle pijn vergeten
    22.10.2007.
    pi_54150957
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 00:32 schreef Chanell het volgende:
    Hallo allemaal!

Ik ben 22 oktober om 06:22 bevallen, ik had eigenlijk niet verwacht dat de weeen zouden doorzetten (de dag ervoor heb ik nog op het forum gezeten hier) maar ze hebben toch diezelfde dag doorgezet en smorgens ben ik bevallen van een prachtzoon: Joaquin!
    Ik heb de laatste 2 dagen niet veel zin gehad in internet enzo, vandaar het late nieuws , ik geniet zo van mijn lieverd, dat ik de rest wel eens vergeet hihi..

Het was een zware bevalling, maar het is waar wat mensen zeggen; Als het kindje eenmaal op je buik gelegd word, ben je echt alle pijn vergeten
    gefeliciteerd
    en terecht dat je alles om je heen vergeet
    alles gezond?
    pi_54151021
    sanger wat super dat ie dan vroeger gehaald is
    nu heeft ie lekker de ruimte om te groeien
      donderdag 25 oktober 2007 @ 07:00:20 #288
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_54152440
    Sanger en vrouw, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Leuke naam!

Chanell, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Blijf maar lekker zo genieten!
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
    pi_54152455
    Chanell gefeliciteerd
      donderdag 25 oktober 2007 @ 07:18:07 #290
    65960 sanger
    pi_54152477
    Gefeliciteerd Chanell
    pi_54152515
    Woohoo gefeliciteerd Sanger en Chanell!
      donderdag 25 oktober 2007 @ 07:59:02 #292
    3011 E.T.
    pi_54152687
    Chanell gefeliciteerd!
    pi_54152692
    quote:
    Hallo allemaal!

Gefeliciteerd En mooie naam. Hd voor een tidje terug nog in namentopic gepost dat dat een mooie naam is voor een 2de hier
    Liefde
    pi_54152771
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, ik heb gemerkt dat dat niet zwangerschapsgerelateerd is hoor....als ik er 338 keer uitgeweest ben om met zijn broedsel in de badkamer te agan zitten stomen of een speentje geven of de stront uit zijn nek te wassen of iets anders dan zegt meneer nog doodleuk dat hij zo vaak wakker werd 's nachts..omdat ik er uit moest en dat hoorde hij dan

En ik zeg er maar niks van want hij moet vroeg op voor zijn werk...ja ik kan uitslapen he

Verder is ie wel lief hoor .

k_i_m, Ook dat rooie hoofd en dat kwaad worden klinken bekend zonder zwanger te zijn

[ afbeelding ]
    neeeheee.... Maar het is wel hormoongerelateerd.....En dan vooral de reakties van "onze" kant op "zijn" opmerkingen, blikken acties enz......

En dat kan nog jaaaaaaaaaaaaaaren aanhouden!
    pi_54152795
    jeuj!!! Chanell!! Gefeliciteerd en geniet ze!!
    pi_54152822
    Sanger en vrouw van harte gefeliciteerd met Lucas!
    Wat een klein ventje! Snel groeien kleine man!!

Chanell, gefeliciteerd met Joaquin!
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
      donderdag 25 oktober 2007 @ 08:25:53 #297
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_54152841
    sanger, gefeliciteerd! Fijn dat alles goed gaat met jullie kleintje
    Chanell, ook gefeliciteerd!
      donderdag 25 oktober 2007 @ 08:36:04 #298
    20436 Jambo
    Hakuna Matata
    pi_54152931
    Chanell, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Veel geluk met z'n drietjes.
    pi_54152942
    Gefeliciteerd Chanell
      donderdag 25 oktober 2007 @ 08:42:41 #300
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_54152991
    Chanell! Gefeliciteerd met je zoontje!

DeLiedje, spannend dan vandaag! Wel grappig hoor, tegelijk met je tante zwanger!

De tweeling-mama van mijn puf-clubje ligt in het ziekenhuis, de bevalling lijkt begonnen. Ze proberen het nog wel ietsje tegen te houden, aangezien ze nog maar 33,3 weken zwanger is, maar dat leek niet heel veel uit te halen volgens het verhaal van de enthousiaste papa.
    Ik ben benieuwd hoor. Het blijft toch gewoon heel bijzonder een tweeling.
      donderdag 25 oktober 2007 @ 08:44:30 #301
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_54153010
    quote:
    Hallo allemaal!

Dat laatste ben ik niet met je eens

Maar wel gefeliciteerd met je zoon en een hele mooie naam, vind ik
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')