quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
Op het bovenste plaatje is heel mooi het handje te zien.
Het onderste plaatje is ons dus een raadsel.Mss dat dat dingetje dat ik omcirkeld heb het piemeltje is, althans, het balzakje dan, maar dat weten we dus niet.
Het was heel duidelijk in beeld, maar of dit dan hetzelfde plaatje is... geen idee.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:33 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Nou hehe net weer naar de echo mevrouw geweest, en dat word ruilen morgen. over duidelijk een jongen...ik schaam me voor mezelf, heb net met dikke tranen alle roze dingetjes verwijdert. En nou niet denken wat ondankbaar, ik ben d'r evengoed onwijs blij mee.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:40 schreef snoopy het volgende:
[..]![]()
![]()
@BE, ik zie helemaal niks in die cirkeltjes. Wel zie ik op de onderste en duidelijk hoofdje![]()
Even woelen en gewoon weer opstaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:58 schreef Brighteyes het volgende:
In de bovenste zijn 2 vingertjes heel duidelijk te zien.
Vrouwtje theelepel... even slikken en weer doorgaan.
Iedereen moet dat natuurlijk lekker zelf weten, maar persoonlijk zou dat me niks lijken. Als je een roze kinderwagen hebt denken ze dus altijd dat je een dochter hebt. En ookal denken ze bij meisjes in roze kleren nog dat het een jongen is, en bij jongens met stoere jongenskleren dat het een meisje is, ik zou het ze niet nog makkelijker willen maken zich te 'vergissen'. En ja tuurlijk moet je je daar niks van aantrekken eigenlijk, maar ik vond het gewoon niet leuk als Noah voor meisje werd aangezienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:45 schreef DeLiedje het volgende:
Heel begrijpelijk hoor vrouwtje theelepel...![]()
En KD... Mooi issie he?? Heb er bij de prenatal al een paar keer verliefd naar staan kijken...
en er was hier eens iemand toch die zoiets had van 'ook al krijg ik een jongetje, ik koop toch een roze wandelwagen... ík moet ermee lopen... en eigenlijk zit daar ook wel wat in misschien...
haha, toch oorbellen dan!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:36 schreef texelonia het volgende:
[..]
Iedereen moet dat natuurlijk lekker zelf weten, maar persoonlijk zou dat me niks lijken. Als je een roze kinderwagen hebt denken ze dus altijd dat je een dochter hebt. En ookal denken ze bij meisjes in roze kleren nog dat het een jongen is, en bij jongens met stoere jongenskleren dat het een meisje is, ik zou het ze niet nog makkelijker willen maken zich te 'vergissen'. En ja tuurlijk moet je je daar niks van aantrekken eigenlijk, maar ik vond het gewoon niet leuk als Noah voor meisje werd aangezien
Verder ben ik helemaal voor roze bij jongens, nu Noah wat groter is durf ik een roze overhemdje ook wel aan![]()
Nee dat zei ik zelf ook al in mijn postquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:09 schreef Popples het volgende:
texelonia hier werd dametje door een mevrouw aan gesproken als knul terwijl je toch echt ziet dat het een meid is. ze had daarbij ook roze aan dus het zegt niets.
Toch knap dat spanjaarden al met oorbellen geboren wordenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
haha, toch oorbellen dan!
Ik had ze al meteen bij mn geboortge (is iets typisch spaans)
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:09 schreef Pruk het volgende:
[..]
Toch knap dat spanjaarden al met oorbellen geboren worden![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik was net te lui, maar ik wilde hetzelfde tikken!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was net te lui, maar ik wilde hetzelfde tikken!
Bij bijzondere gelegenheden in een bijzondere auto hoeft een kind niet in een zitje. Als ik voor een enkele keer met mijn buurjongen boodschappen ga doen, is het zitje ook niet verplicht. Ga je trouwen en neem je je baby mee in de trouwauto, dan is een kinderzitje ook niet verplicht. Als ze met hun gewone auto kwamen, dan is het wel degelijk verplicht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:37 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
![]()
Zapte toevallig langs het laatste stukje van de doop van prinses Ariane... Als je koninklijk bloed hebt, heb je niet eens een maxicosi of autostoel nodig blijkbaar... hup, die kinderen gewoon los in de auto (Ariane gewoon op schoot...)![]()
Het mag idd gewoon in zo'n auto, maar ik snap niet dat je het dan ook doet. Als je een ongeluk krijgt is een 'ja, maar ik mocht 'r toch echt zo vervoeren hoor' toch echt niet genoeg om te voorkomen dat een kind door de voorruit vliegt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:37 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
![]()
Zapte toevallig langs het laatste stukje van de doop van prinses Ariane... Als je koninklijk bloed hebt, heb je niet eens een maxicosi of autostoel nodig blijkbaar... hup, die kinderen gewoon los in de auto (Ariane gewoon op schoot...)![]()
ja dat is een soort van extra chromosoom dat we hebbenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:09 schreef Pruk het volgende:
[..]
Toch knap dat spanjaarden al met oorbellen geboren worden![]()
.Typisch iets voor de spaanse cultuur dan...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:15 schreef Pruk het volgende:
[..]
Achja, en het is ook nog eens onzin dat het typisch Spaans is, want in andere landen doen ze het ook wel, het hangt meer samen met cultuur dan met een land en dan eigenlijk nog met meerdere culturen.
Oja, en ik vind het lelijk.
Zo![]()
om het te verbloemen of moet ik gewoon denken "ja, ik zie er bleek uit, nou en?"
Dus het idee begint al een beetje te wennen dat jullie een knul krijgenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb me vandaag heerlijk uitgeleefd in de rekken jongenskleren, hebben gelijk een maxi cosi cabrio circuit gehaald. Het is alweer heel anders nu de kast weer gevuld is met kleertjes.
Ik ben er wel klaar voor om hem te 'delen' hoor, ben zo nieuwschierig, heeft nu wel lang genoeg geduurd!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:30 schreef Mammietje het volgende:
Bedankt BE!![]()
Chanell, spannend hoor!En hoe voelt het voor je om 'uitgerekend' te zijn? Wil je het nog lekker even voor jezelf houden of ben je al klaar om 'hem/haar' met de wereld te delen?
![]()
Hier vieren de hormonen hoogtij. Voel me verre van lekker vandaag en worstel enorm met de gevoelens over het krijgen van dit kindje, waar ik me dan ook weer schuldig over voel. En dan lees ik jullie verhalen over beweging in buiken... en dan kan ik echt niet wachten tot het zover is...![]()
Dat is inderdaad echt heel vervelend. Ik denk dat ik toch voor een andere naam zou gaan, zeker omdat je aangeeft dat jullie vrij close zijn. Maar het is heel naar omdat je toch al je een beetje ingesteld hebt op die naam, waardoor je nu ineens op zoek moet naar een andere...quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:05 schreef S_oepstengel het volgende:
Wij krijgen inderdaad een meisje ook en we hebben geen eerste-letter-check gedaan tot mijn grote spijt nuIk speur maar weer heel internet af op zoek naar leuke namen
![]()
Ik ga hem niet verklappen hoor.. stel je voor dat we hem toch wel kiezenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
Je wil hem zeker niet alvast verklappen zodat we mee kunnen denken?![]()
Als we ooit nog een naam vinden binnen de tijd..quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Dacht ik wel, zou ik ook gedaan hebben hoor. Iig totdat je een andere naam hebt waar je net zo blij mee bent.
Nou zeg dat is mooi klote. hoe kan dat nou? T'is toch niet omdat je zwanger bent he?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef vamperotica het volgende:
Rustig aan doen... dat mag ik (eindelijk) ook.... mn contract is niet verlengd....
Da's klote vamp.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef vamperotica het volgende:
Rustig aan doen... dat mag ik (eindelijk) ook.... mn contract is niet verlengd....
Tja, daar hoeven ze geen rekening mee te houden bij een contract voor bepaalde tijd helaas.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:56 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
Nou zeg dat is mooi klote. hoe kan dat nou? T'is toch niet omdat je zwanger bent he?
en wie is er verantwoordelijk voor geweest of het een broertje of zusje gaat worden...? Dus wie 'moet" er op aangekeken worden....?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, E.T. moet niet het lef hebben een jongetje op de wereld te zetten, want Saskia heeft al een broertje.... En ze wil geen twee broertjes.... Een broertje prima, maar nu is het tijd voor een zusje.
Als wij daarop zeggen dat Tijn dan twéé zusjes heeft zegt ze na enig nadenken "Ja..., maar dat vind Tijn niet erg"
Volgens mij kunnen ze gerust wel zeggen dat het vanwege de zwangerschap is. Einde contract is einde contract. Daar kun je verder niets aan doen. Je mag alleen niet ontslagen worden vanwege zwangerschap, maar er is hier geen sprake van een echt ontslag, volgens mij. Het contract loopt simpelweg af.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:14 schreef E.T. het volgende:
Vamp, wat balen zeg van je contractZe zullen volgens mij nooit toegeven dat 't puur om je zwangerschap is, aangezien dat strafbaar zou zijn. Maar ze zullen vast een of andere kul-reden aanvoeren
![]()
ik heb nog nergens last van eigenlijk behalve dat ik alweer 2 x s'nachts wakker ben geworden van de buikpijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef Fruppel het volgende:
Hoe is het nou met je? Nogsteeds geen gekke zwangerschaps klachtjes?
Geniet ervan meis! Ik ga weer terug naar de streepjes!
Bij een contract voor bepaalde tijd mag dat rustig die reden zijn helaasquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:21 schreef E.T. het volgende:
Ze hoeven geen reden te geven idd.. Maar ALS ze een reden geven, mag dat niet 'zwangerschap' zijn![]()
Welkom in krom Nederland![]()
Hmm dan zou ie bijna 3 weken te vroeg geboren moeten worden...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:48 schreef vamperotica het volgende:
ghehehe... contract loopt vandaag af... 10 weken ....Ken net!!
Ach ja... Als het nu wel verlengd was, dan vast de volgende periode niet....
Strax op t gemakkie iets anders zoeken... Waarbij de kids ook niet zo vroeg uit hun bed hoeven... Moest nu om 7.30 beginnen, dus kids al om 7.00 op het KDV.... Oudste twee hadden daar geen problemen mee, maar bij de 2 "jongste monsters" merkte ik op woensdag toch echt wel dat ze super vermoeid waren!
Tot nu toe hangt ie prima, maar er zit ook niets in. Er zitten speciale koordjes aan de achterkant met drukknoopjes om hem makkelijk vast te kunnen zetten, daarnaast is er ook een schouderband. Ik heb hem nu dus met die drukknopen vast zitten. Ook toen ik er wat meer in deed bleef dat prima hangen, maar ik heb alles er maar weer uitgehaald, want ik moet eerst nog bedenken wat ik er allemaal in wil. Het verschil met die dure tassen is natuurlijk wel dat er geen aparte plek is voor je kolfapparaat en geen warmhoudzakje en noem maar op, maar ik ben er nog niet echt van overtuigd dat je dat daadwerkelijk nodig hebt (tenslotte kan je ook gewoon met een kleine thermoskan werken of wat dan ook en koudkompressen zijn er ook altijd wel in te proppen).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:42 schreef LadyS het volgende:
Pruk, ik heb ook een keer een luiertas bij het Kruidvat gekocht, hij was echt ontzettend leuk, maar een onding in gebruik.Omdat de schouderband vastzat met knipjes (dus niet breed vastgesikt zeg maar), hing hij altijd dwars onder de wagenbak. Gek werd ik ervan. Ik heb er toen maar eentje van de hema gekocht en die was een stuk saaier, maar wel een stuk makkelijker
Ik vind hem trouwens echt ontzettend leuk, die van jou, Pruk! Ik hoop maar dat ie bij jouw wagen beter blijft hangen. Lijkt me wel makkelijker met een Stokke, dan dan heb je volgens mij een stang in het midden, toch? (met daar boven op dat rondje als duwstang)
Vamperotica, balen van je contract
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:49 schreef Tuc het volgende:
Sommige broeken beginnen wel wat strakker te zitten en op m'n buik slapen is ook niet echt lekker meer...
Vandaag 5 weken en 5 dagen![]()
Een duowagen is de oplossing, kind aan de ene kant, troep aan de andere kantquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:12 schreef E.T. het volgende:
luiers, billendoekjes, spuugdoekjes, toetendoekjes, schone kleren, koekjes, flesjes, agenda, portemonee, telefoon, speeltjes, etc, etc..![]()
eerst maar eens bevallen enzo... En dan weer eens verder kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:16 schreef flowerbox het volgende:
Welkom Bla!![]()
En natuurlijk gefeliciteerd!![]()
Vamp; wat balen van je contract! Heb je al ander werk op het oog of doe je het eerst even rustig aan?
Dit model is wel wat nieuwer dan die van mij maar verder eigenlijk niet veel veranderd.quote:Kipling New Baby Bag L
Verstelbare lange schouderband
Hoofdvak met rits
2 voorvakken met klep
Binnenvoering geplastificeerd met vakjes
Kipling baby matje
Bevestigings mogelijkheden voor kinderwagen.
Afmetingen: 40 x 30 x 13cm
ik heb toen een tas gekocht op de markt...postbodemodelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:55 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik zat dus ook te kijken voor een leuke luiertas. Maar echt schrikbarend duur zijn sommige tassen. En is er nou iemand die echt de fantastische tip heeft voor een goeie luiertas. Ik heb er wel eentje, maar dat ding past niet onder mijn kinderwagen en daar liep ik dus altijd mee te klooien. Maar ja een kleinere, wat voor eentje dan. En een paar vakjes is wel handig. Ik heb toch zowieso mijn eigen handtas altijd wel mee, want om in een luiertas te gaan zoeken naar mijn portemonee als ik betaal voor leuke kleding, staat niet zo charmant vindt ik![]()
Een kolf heb ik nog nooit meegenomen, en zeker niet in mijn luiertas. Daar heb je aparte handige tasjes voor Pruk.
De luiertas die ik heb daar kun je trouwens wel lekker veel in kwijt. Dus voor oppasuurtjes of visites is het wel handig als je een grote tas hebt. Want je zal altijd zien dat je ook een setje extra kleren nodig hebt.
Elk excuus om een tas te kopen is er één!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef nebelung het volgende:
BE, kalmer aan![]()
En waar hebben jullie toch die luiertassen voor nodig?
Das waarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Elk excuus om een tas te kopen is er één!.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Elk excuus om een tas te kopen is er één!.
En omdat je zwanger bent mag je ineens niet meer gewoon een keertje ongefundeerd chagrijnig zijn? Wat een onzin zeg... een off-day kan je toch allemaal hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:14 schreef k_i_m het volgende:
Nou was ik de hele dag al sjagerijnig. Extreem sjagerijnig. Heb ik in mijn msn "Sterf." gezet zodat iedereen weet dat ik sjagerijnig ben. Krijg ik een berichtje van een vriend van mijn wederhelft; Zo, dat is weer lekker vrolijk, sommige mensen zouden er een moord voor doen om zwanger te worden!.
Laat ik het net zien aan mijn wederhelft, vind ie "het allebei even fout"
Nôôôôôôôôôôôôôôôôôôh!.
. Nee, je zou eens een keer een kant kiezen!
.
Ik denk dat ik zo maar ga slapen.
Het is net zo absurd als dat iemand die de loterij heeft gewonnen nooit meer een pestdag kan hebben, want heel veel mensen zouden er een moord voor doen om de loterij te winnenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
En omdat je zwanger bent mag je ineens niet meer gewoon een keertje ongefundeerd chagrijnig zijn? Wat een onzin zeg... een off-day kan je toch allemaal hebben.
Enige excuus voor die vriend kan zijn dat hij daar zelf dus een moord voor zou doen, maar dan nog was het wel 'prettig' geweest als hij eerst even gevraagd had waarom je dat in je msn hebt gezegd.
Ik gebruik hem toch echt wel heel veel, vooral als ik eens ging shoppen ofzo. Tas onderin en weg wezen. Of op visite, dan nam ik hem ook altijd mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef nebelung het volgende:
En waar hebben jullie toch die luiertassen voor nodig?
Ik vroeg me ook al af of ik iets gemist had?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:31 schreef KD-fotografie het volgende:
Is Channel eigenlijk nog geweest?! of zou ze..
Dat is een flinke baby.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
Vrouwlief is nu in het ziekenhuis voor nogmaals een echo (vrijdag werd de kleine al op 4600 gram geschat) De verloskundige heeft gisteren gebeld met het ziekenhuis en op een keizersnee aangedrongen. waarschijnlijk gaan we vandaag een afspraak maken. en heb ik dezse week die kleine smurf al in mijn armen .
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
vrouwlief belt net op.
Morgen ziekenhuisopname, vrijdag gaan ze de kleine halen.
En nu 2 dagen proberen niet zenuwachtig te worden
Ik had dat ook, met dat werken. Ik heb in plaats van 3 hele dagen elke dag een paar uur kunnen werken, zodat ik niet zolang achter elkaar hoefde, dat was wel een verademing. Maar de eerste keer dat ik weer 3 hele dagen achter elkaar deed heb ik daarna 2 dagen liggen slapenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:46 schreef Multipass het volgende:
k_i_m, ik leef met je mee. Mensen moeten doodFiguurlijk dan he. Nou ja soms.....
Ik heb vandaag heel schaapachtig staan janken voor het gebouw waar ik moest invallen omdat ik het niet kon vinden. Mijn man gebeld, huilend aan de telefoon, wat ik nou moest doen, dat ik zo misselijk, koud en moe was. Alsof hij er wat aan kan doen. Af en toe heb ik echt medelijden met hem, ik kan al janken als ik water bij moet vullen in het koffiezetapparaat. Hormonen zorgen er gewoon voor dat je niet normaal meer kan denken. Ze zetten een soort barriere om je logica heen ofzo. Nu ik terug denk, denk ik echt "Jezus Multipass, dat had je zelf ook wel kunnen fixen." Ik huil overigens nooit, zelfs niet toen de pappa van Simba dood ging in The Lion King.
Werken valt mij trouwens zo enorm zwaar, ik ben echt helemaal dood op als ik thuis kom en ga meteen een uur slapen om een beetje energie terug te krijgen.
Ben net zwanger en zeur nu al.
Dat heb ik hier ook, maar ik moet ook wel bij mensen langslopen. Dat gaat nu wel weer okee, maar in het begin wilde ik echt alleen maar op mijn plek blijven zitten omdat ik wist dat ik anders óf zou gaan janken, óf ze de nek om zou draaien (wegens overmatige domheidquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:05 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Joyce, egoistisch zijn mag hoor. En dat je in je eigen wereldje terecht komt momenteel, dat ken ik wel ja. Dat heb ik ook heel erg. Ik zit het liefst alleen in huis, niemand om me heen en dan vermaak ik me prima.
Ik begin hier nu ook wel wat meer moe te worden. Maar slapen gaat niet zo lekker. Dat zal het ook wel zijn, want zodra ik naar de wc moet s'nachts, val ik niet meer zo snel in slaap.
KIM, ik werk op een helpdesk en neem dus de hele dag de telefoon aan. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik echt moeten vragen om me de emailtjes maar te laten doen, want ik was heel kort en chagerijnig aan de telefoon. Tweede zwangerschap ook trouwens. Daar kun je nou eenmaal niet veel aan doen. Alleen is het soms wel fijn als een ander dan net iets meer begrip toont, opmerkingen zoals van die vriend van jouw zouden dan bij mij ook zeker verkeerd vallen.
Ja, dat is dan weer te aardig. Zo ben ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:22 schreef Brighteyes het volgende:Dat klinkt echt stukken vriendelijker.
Waarom maak je er niet van 'griepje is ook goed'.
En dan ook nog eens boos wordt als je hem een paar keer 'per ongeluk' wakker maakt...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef k_i_m het volgende:
Verschrikkelijk he? Dat wakker liggen 's nachts. Heb jij ook zo'n fijn doorsnurkende wederhelft naast je liggen. Daar kan ik toch zó boos van worden, dat hij wel slaapt, en ik niet!
.
En dan 's ochtends klagen dat ie zo slecht geslapen heeft omdat ie twee keer wakker is gewordenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dan ook nog eens boos wordt als je hem een paar keer 'per ongeluk' wakker maakt...
Pfft ja sommige mensen...ik heb dat hier ook. werk dus in een sieradenwinkel waar we momenteel een opruiming hebben. Alle sieraden 1 euro. Ramen voor de winkel volledig dichtgeplakt met posters "alles 1 euro". Binnen meerdere posters "ja echt alles is 1 euro..zelfs bij de kassa nog een poster". En dan komen er dus mensen bij de kassa met de vraag "is echt alles een euro?" of: "wat kost deze ketting?". Nou echt, ik moet zo m'n best doen om niet in woede uit te barsten of die mensen aan hun jas over de toonbank heen te sleuren....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook, maar ik moet ook wel bij mensen langslopen. Dat gaat nu wel weer okee, maar in het begin wilde ik echt alleen maar op mijn plek blijven zitten omdat ik wist dat ik anders óf zou gaan janken, óf ze de nek om zou draaien (wegens overmatige domheid. )
Wat een leuke datum: de 11de van de 11de!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:00 schreef piglet het volgende:
Pruk ik sta inderdaad niet in het lijstje. Vond ik een beetje overbodig omdat ik niet zo vaak meepost
Maar voor de statistieken: ik ben 11 november uitgerekend, nu dus zo'n 37,5 week onderweg. Ben heel benieuwd hoe lang de baby het nog vol gaat houden.
Schrikken, tja hoemoet je het zeggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:26 schreef Droeke het volgende:
Proficiat met Lucas [ afbeelding ]
Weer een mooie blauwe jippie erbij!!!
was het niet schrikken voor jullie om hem zo vroeg te halen? Of waren jullie daar al op voorbereid?
Ik ben zelf namelijk ook 34 weken en 4 dagen, dus ik kan me goed inleven. Hoewel ik me toch nog niet echt heb voorbereid dat ie zo snel zou komen....
Rustig zegquote:
Dan moet je nog bitcheriger kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:07 schreef wenneke1 het volgende:
Mss dat dat helpt als ik dat ga doen. Maar over het algemeen straal ik toch ook iets "bitcherigs"uit want bijna al mijn clienten durven bij mij niets uit te halen.
Ik kan helaas niet meedoen, woon in Drenthe en het afleverpunt daar is alsnog ver weg voor mij..schiet dus niet op helaas..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heb me gister ook maar aangemeld bij mvm en ze zouden me terugbellen voor een afspraak, hier ook mensen die daar aan mee hebben gedaan?
Nou, ik heb gemerkt dat dat niet zwangerschapsgerelateerd is hoor....als ik er 338 keer uitgeweest ben om met zijn broedsel in de badkamer te agan zitten stomen of een speentje geven of de stront uit zijn nek te wassen of iets anders dan zegt meneer nog doodleuk dat hij zo vaak wakker werd 's nachts..omdat ik er uit moest en dat hoorde hij danquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:01 schreef vamperotica het volgende:
Jullie hebben het gewoon over MIJN vriendje!!![]()
Ik heb zooooow slecht geslapen....
Ja, jij HEBT iig nog geslapen....
En dan zo'n schaapachtige blik van zijn kant....
Kom op zeg... niet zo snel opgeven... Bitch hem eens een paar dagen af, kijken of het scheelt!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:20 schreef Vivi het volgende:
Hmz, dan moet ik toch weer uit een ander vaatje tappen......
Dat bewaar ik wel tot hij zijn huis heeft verkocht en we goed en wel samenwonenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Kom op zeg... niet zo snel opgeven... Bitch hem eens een paar dagen af, kijken of het scheelt!![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:32 schreef Chanell het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben 22 oktober om 06:22 bevallen, ik had eigenlijk niet verwacht dat de weeen zouden doorzetten (de dag ervoor heb ik nog op het forum gezeten hier) maar ze hebben toch diezelfde dag doorgezet en smorgens ben ik bevallen van een prachtzoon: Joaquin!
Ik heb de laatste 2 dagen niet veel zin gehad in internet enzo, vandaar het late nieuws , ik geniet zo van mijn lieverd, dat ik de rest wel eens vergeet hihi..
Het was een zware bevalling, maar het is waar wat mensen zeggen; Als het kindje eenmaal op je buik gelegd word, ben je echt alle pijn vergeten
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:32 schreef Chanell het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben 22 oktober om 06:22 bevallen, ik had eigenlijk niet verwacht dat de weeen zouden doorzetten (de dag ervoor heb ik nog op het forum gezeten hier) maar ze hebben toch diezelfde dag doorgezet en smorgens ben ik bevallen van een prachtzoon: Joaquin!
Ik heb de laatste 2 dagen niet veel zin gehad in internet enzo, vandaar het late nieuws , ik geniet zo van mijn lieverd, dat ik de rest wel eens vergeet hihi..
Het was een zware bevalling, maar het is waar wat mensen zeggen; Als het kindje eenmaal op je buik gelegd word, ben je echt alle pijn vergeten
neeeheee.... Maar het is wel hormoongerelateerd.....En dan vooral de reakties van "onze" kant op "zijn" opmerkingen, blikken acties enz......quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, ik heb gemerkt dat dat niet zwangerschapsgerelateerd is hoor....als ik er 338 keer uitgeweest ben om met zijn broedsel in de badkamer te agan zitten stomen of een speentje geven of de stront uit zijn nek te wassen of iets anders dan zegt meneer nog doodleuk dat hij zo vaak wakker werd 's nachts..omdat ik er uit moest en dat hoorde hij dan
En ik zeg er maar niks van want hij moet vroeg op voor zijn werk...ja ik kan uitslapen he![]()
Verder is ie wel lief hoor.
k_i_m, Ook dat rooie hoofd en dat kwaad worden klinken bekend zonder zwanger te zijn
[ afbeelding ]
Dat laatste ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:32 schreef Chanell het volgende:
Hallo allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |