abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54036679
Zwangerschap en geboorte deel 326

De aanstaande papa's en mama's :

31 oktober 2007: gebruikersnaam (26 okt, geplande keizersnede)
09 november 2007: amaranta en mex
17 november 2007: gr8w8 (papa)
19 november 2007: Lewis.de.boxer
30 november 2007: glossy
01 december 2007: Droeke en Droekestijger
02 december 2007: DeLiedje
08 december 2007: Faja-Lobi (jongetje)
10 december 2007: klein_spookje en S-A-I-N-T (meisje)
12 december 2007: S_oepstengel (meisje)
13 december 2007: nanalune
14 december 2007:_Lotje_ (jongetje)
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie*** (jongetje)

**2008**

07 januari 2008: Tan
07 januari 2008: Tearsong
09 januari 2008: wenneke1
17 januari 2008: vamperotica (jongetje)
17 januari 2008: Mirage en Oversight
21 januari 2008: Renda
31 januari 2008: Pruk
06 februari 2008: Ticootje (meisje)
07 februari 2008 hestria en grim reaper (jongetje)
07 februari 2008: Randa_V en Magneet (meisje)
07 februari 2008: Tup
14 februari 2008: Suerte (jongetje)
20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
28 februari 2008: Icicle
05 maart 2008: donnahvh (meisje)
15 maart 2008: vrouwtje-theelepel
17 maart 2008: k_i_m
24 maart 2008: Hello_Dolly
27 maart 2008 Popples en Prowl
*** 02 april 2008: ET en Swets ***
*** 15 april 2008: Sjak en Schanulleke****
26 april 2008: FoN
27 april 2008: flowerbox
30 april 2008: pinkelmeisje
25 mei 2008: Grijs
27 mei 2008: Mammietje
14 juni 2008: Multipass
18 juni 2008: PussinBoots
18 juni 2008: Tuc
19 juni 2008: KD-fotografie
27 juni 2008: Bla_Bla_Bla

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

Laatste posts:
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 16:58 schreef Brighteyes het volgende:

Op het bovenste plaatje is heel mooi het handje te zien.

Het onderste plaatje is ons dus een raadsel.Mss dat dat dingetje dat ik omcirkeld heb het piemeltje is, althans, het balzakje dan, maar dat weten we dus niet.
Het was heel duidelijk in beeld, maar of dit dan hetzelfde plaatje is... geen idee.
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:33 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Nou hehe net weer naar de echo mevrouw geweest, en dat word ruilen morgen. over duidelijk een jongen...ik schaam me voor mezelf, heb net met dikke tranen alle roze dingetjes verwijdert. En nou niet denken wat ondankbaar, ik ben d'r evengoed onwijs blij mee.
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:40 schreef snoopy het volgende:

[..]

@BE, ik zie helemaal niks in die cirkeltjes. Wel zie ik op de onderste en duidelijk hoofdje

[ Bericht 50% gewijzigd door BE op 25-10-2007 08:43:16 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:48:59 #2
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54036835
be leuk die echo foto's. Ik heb ook geen idee wat het omcirckelde is.

Ticootje wat fijn dat je wat beter kan slapen nu lig je ook echt op je rug?

Vrouwtje theelepel ik kan het me voorstellen hoor meid en dan al die hormonen maar jochies zijn vast ook heeeeeel leuk.

De radiator hier is geschilderd bij ons bruin in de slaapkamer en bij de baby roze/fucsia (schrijf je dat zo) alleen is het niet de roze die ik wilde. Dit is wel heeeeeel roze een paar oogjes, krulstaart stopcontact en het is een waar biggetje. Pfoee hopen dat het nog recht trekt met het groen erbij en anders ja dan hopen dat het meisje ook van roze houd.
Mara vond het in iedergeval mooi.

Ga nu ff eten.
pi_54036919
Mooi roze is niet lelijk gelukkig.
pi_54036986
Ik sta al bijna bovenaan de lijst.

Be, ik kan ook niet zien of het een piemeltje is. Laten we het daar maar gewoon op houden
Vrouwtje-theelepel. Ik kan wel begrijpen datje teleurgesteld bent hoor, en natuurlijk ben je evengoed blij met een jongen.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:58:52 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54037065
In de bovenste zijn 2 vingertjes heel duidelijk te zien.

Vrouwtje theelepel... even slikken en weer doorgaan.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:07:31 #6
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54037239
Ach Vrouwtje-theelepel,ik wilde vanmiddag bieden op een prachtige quinny speedy wagtail...

Toen kwam ineens het besef dat het net zo goed een jongetje kan zijn...

BE, op de bovenste zie ik idd wel een handje, van de onderste kan ik niks maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door KD-fotografie op 20-10-2007 00:35:23 ]
pi_54037834
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:58 schreef Brighteyes het volgende:
In de bovenste zijn 2 vingertjes heel duidelijk te zien.

Vrouwtje theelepel... even slikken en weer doorgaan.
Even woelen en gewoon weer opstaan.
pi_54037989
Heel begrijpelijk hoor vrouwtje theelepel...

En KD... Mooi issie he?? Heb er bij de prenatal al een paar keer verliefd naar staan kijken...
en er was hier eens iemand toch die zoiets had van 'ook al krijg ik een jongetje, ik koop toch een roze wandelwagen... ík moet ermee lopen... en eigenlijk zit daar ook wel wat in misschien...
pi_54039558
kd roze kan ook voor een jongen

vrouwje theelepel tuurlijk is het even slikken omdat jezelf iets anders dacht.

be wat een leuke echo's
mama van 3 kids!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:59:56 #10
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54042470
BE, ik kan er geen kaas van maken hoor
Ik zie een botje horizntaal.. maar that's it
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54043457
Modjes! Mag ik in het lijstje op 27 mei??? (Straks krijg ik commentaar dat ik ineens voordring! )

Ik wist dat wisselende stemmingen erbij horen, maar zoals bij deze zwangerschap heb ik ze nog nooit gehad. Vanmorgen chagrijnig en superkort met de kinderen (die ook strontvervelend waren, dus dat kwam goed uit! ). Vanmiddag tijdens een ledikantje (van mijn jongste) verven mezelf maar weer eens ongelooflijk op zitten fokken over de reactie van mijn ouders en de ruzie met mijn schoonmoeder over mijn zwangerschap. (De laatste in mijn dagdroompjes maar es ff goed mishandeld. ) En vanavond maar even heerlijk bij mijn man uitgehuild en mijn wanhoop uitgesproken, mijn angst voor de zwangerschap, bevalling en de periode erna. Dusss... nu koppijn en morgen wallen!
Ach... misschien is het wel ergens goed voor. Doordat de hormonen mijn emoties versterken, zie ik bepaalde dingen wel een stuk duidelijker. Tijd om hier en daar korte metten mee te maken denk ik. Wat meer aan mezelf denken en wat minder mijn best doen om aardig gevonden te worden. Ze kunnen me allemaal wat, mijn gezin is belangrijk, inclusief wurmpie, en de rest kan me gestolen worden.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 01:20:18 #12
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_54045587
Ahhhh wat leuk de echo's!

Ik ben vandaag 40 weken zwanger!
Maar kleine is nog steeds druk bezig met karate, heb net wel weer flinke voorweeen gehad,
dus hopelijk zet vannacht iets door, maar daar ga ik niet vanuit.

Ik heb zin het geslacht hier te verklappen, maar.. ik moet me nog een paar dagen inhouden
22.10.2007.
Jij bent de bekroning op onze liefde!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:00:43 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54047744
Mammietje, je staat erbij hoor.

Channell... 'gefeliciteerd' met je 40 weken. Hopelijk duurt het niet al te lang meer voor je.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:08:08 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54047778
De BEebie is hier trouwens flink aan het woelen en draaien sinds hij los is.
Gisteren bij de echo lag hij met zijn koppie laag en het ruggetje links maar volgens mij ligt hij nu allang weer anders. Grappig om te voelen hoewel af en toe wel pijnlijk als hij links of rechts eens uithaalt.
Ben daarom wel dubbel blij dat hij weg is uit zijn dwarse plekje, nu is hij veel beter te voelen ook.
pi_54047868
Ik zie ook duidelijk de vingertjes BE, maar van die 2e kan ik ook niets maken.

Zie je de buitenkant van je buik ook al bewegen BE?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:27:00 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54047898

Of als mijn arm ertegenaan ligt of zo, dan zie je ineens je arm bewegen. Heel grappig.
pi_54047955
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:45 schreef DeLiedje het volgende:
Heel begrijpelijk hoor vrouwtje theelepel...

En KD... Mooi issie he?? Heb er bij de prenatal al een paar keer verliefd naar staan kijken...
en er was hier eens iemand toch die zoiets had van 'ook al krijg ik een jongetje, ik koop toch een roze wandelwagen... ík moet ermee lopen... en eigenlijk zit daar ook wel wat in misschien...
Iedereen moet dat natuurlijk lekker zelf weten, maar persoonlijk zou dat me niks lijken. Als je een roze kinderwagen hebt denken ze dus altijd dat je een dochter hebt. En ookal denken ze bij meisjes in roze kleren nog dat het een jongen is, en bij jongens met stoere jongenskleren dat het een meisje is, ik zou het ze niet nog makkelijker willen maken zich te 'vergissen'. En ja tuurlijk moet je je daar niks van aantrekken eigenlijk, maar ik vond het gewoon niet leuk als Noah voor meisje werd aangezien

Verder ben ik helemaal voor roze bij jongens, nu Noah wat groter is durf ik een roze overhemdje ook wel aan
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:49:19 #18
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54048042
BE hier gaat de buik ook vreselijk te keer. Soms kan ik ook echt een handje of voetje voelen heel bijzonder dat dat allemaal in mijn buik zich afspeelt.

Texelonia hier enmeisje dat altijd als knul wer aangezien ook al had ze roze aan idd. Maar ach. De kinderwagen vind ik wel super leuk maar idd voor een meisje.

Chanell gefeliciteerd nu kan het nog maar 2 wk duren.
Ik rekende net dat als ik 2 wk overtijd zou lopen ik dus 24 december zou bevallen. Oe en dat lijkt me nou net wat minder. Maar goed.

De verwarmining is echt heeeeeeel erg roze brrrr en ik hou niet zo van roze. Maar we gaan er wat moois van maken. Over 10 minuten weg gaan we allemaal kleertjes halen zo schattig allemaal meisjes spul van iemand overgenomen (o en als je ziet haar hoe kast al vol is) schaam
Daarna een step halen voor Mara haar verjaardag en vanavond het badje en de rest op halen en dan kan ik meteen kijken hoe schrokkend roze bij het groen is.

En mocht het dan als nog een knul worden dan kweken we gewoon een kleine homo in dop.

Liefs joyce
pi_54048231
texelonia hier werd dametje door een mevrouw aan gesproken als knul terwijl je toch echt ziet dat het een meid is. ze had daarbij ook roze aan dus het zegt niets.
mama van 3 kids!
pi_54048293
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:36 schreef texelonia het volgende:

[..]

Iedereen moet dat natuurlijk lekker zelf weten, maar persoonlijk zou dat me niks lijken. Als je een roze kinderwagen hebt denken ze dus altijd dat je een dochter hebt. En ookal denken ze bij meisjes in roze kleren nog dat het een jongen is, en bij jongens met stoere jongenskleren dat het een meisje is, ik zou het ze niet nog makkelijker willen maken zich te 'vergissen'. En ja tuurlijk moet je je daar niks van aantrekken eigenlijk, maar ik vond het gewoon niet leuk als Noah voor meisje werd aangezien

Verder ben ik helemaal voor roze bij jongens, nu Noah wat groter is durf ik een roze overhemdje ook wel aan
haha, toch oorbellen dan!
Ik had ze al meteen bij mn geboortge (is iets typisch spaans)
pi_54048321
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:09 schreef Popples het volgende:
texelonia hier werd dametje door een mevrouw aan gesproken als knul terwijl je toch echt ziet dat het een meid is. ze had daarbij ook roze aan dus het zegt niets.
Nee dat zei ik zelf ook al in mijn post Maar ik zou het ze dus niet nog makkelijker willen maken zich te vergissen door een roze kinderwagen bij een jongetje. Daarbij heb je maar één kinderwagen, terwijl een roze shirtje hoeft ie niet elke dag aan
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54049260
Wat ben ik al ver geklommen in het lijstje in de OP!
Hardloper.
IG @webkim
pi_54050354
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

haha, toch oorbellen dan!
Ik had ze al meteen bij mn geboortge (is iets typisch spaans)
Toch knap dat spanjaarden al met oorbellen geboren worden
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:11:20 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54050376
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:09 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ik was net te lui, maar ik wilde hetzelfde tikken!
pi_54050431
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Achja, en het is ook nog eens onzin dat het typisch Spaans is, want in andere landen doen ze het ook wel, het hangt meer samen met cultuur dan met een land en dan eigenlijk nog met meerdere culturen.

Oja, en ik vind het lelijk.

Zo

Iedereen die me de laatste tijd ziet vind dat ik er bleek uit zie (dat doe ik ook eigenlijk wel), ik ben ook best wel heel erg moe enzo. Moet ik dan maar wat blusher gaan gebruiken om het te verbloemen of moet ik gewoon denken "ja, ik zie er bleek uit, nou en?"
pi_54050779
Ik denk dat amaranta zelf van spaanse afkomst is en ze daarom zei dat dat typisch spaans is...

En voor Noah was dat toch geen optie geweest want dan denken ze juist dat het een meisje is
©Dumbo
pi_54051723
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:

Zapte toevallig langs het laatste stukje van de doop van prinses Ariane... Als je koninklijk bloed hebt, heb je niet eens een maxicosi of autostoel nodig blijkbaar... hup, die kinderen gewoon los in de auto (Ariane gewoon op schoot...)
pi_54054351
Tja inderdaad een beetje vreemd DeLiedje

Leuk BE die echofoto's. En fijn dat alles goed was met je kleine man

Ik begin het hier nu toch wel een beetje zat te worden eigenlijk. Met die 2 kleine rakkers om me heen en zo'n megabuik is dat toch wel een behoorlijke energie vreter. Ben snel moe en wil gewoon eigenlijk in een hoekje kruipen zo af en toe en alleen zijn. Schoonmaken is hier wel zo'n beetje gedaan. En wat nog niet gedaan is moet maar wachten, want mijn rug is echt flink aan het opspelen. En ik moet nog 4 weken tot de uitgerekende dag Ik ga in ieder geval zorgen dat we wat hulp hebben op de dagen dat ik alleen ben met de kinderen, want dat gaat gewoon niet lekker meer.

Borstvoedingskussens zijn bij de hema toch zeker wel minder dan 50 euro. Volgens mij had ik hem voor rond de 30 euro als ik me niet vergis.

KD die kinderwagen ziet er wel erg leuk uit he Alleen jammer dat je nog even moet wachten tot je weet of het een jongen of een meisje is.

Vrouwtje Theelepel, heel begrijpelijk hoor dat het even omschakelen is. Je stelt je helemaal in op een meid en dan is het een jongen. Zeker niet minder, maar wel even wat anders.
pi_54054404
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 14:37 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

Zapte toevallig langs het laatste stukje van de doop van prinses Ariane... Als je koninklijk bloed hebt, heb je niet eens een maxicosi of autostoel nodig blijkbaar... hup, die kinderen gewoon los in de auto (Ariane gewoon op schoot...)
Bij bijzondere gelegenheden in een bijzondere auto hoeft een kind niet in een zitje. Als ik voor een enkele keer met mijn buurjongen boodschappen ga doen, is het zitje ook niet verplicht. Ga je trouwen en neem je je baby mee in de trouwauto, dan is een kinderzitje ook niet verplicht. Als ze met hun gewone auto kwamen, dan is het wel degelijk verplicht.
pi_54055462
Ik heb me vandaag heerlijk uitgeleefd in de rekken jongenskleren, hebben gelijk een maxi cosi cabrio circuit gehaald. Het is alweer heel anders nu de kast weer gevuld is met kleertjes.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:55:58 #31
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54055522
De auto's van het koningshuis worden als taxi gezien, vandaar dat een zitje niet verplicht is.
Maar verstandig is het niet....
  † In Memoriam † zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:25:54 #32
43556 miss_dynastie
pi_54056033
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 14:37 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

Het mag idd gewoon in zo'n auto, maar ik snap niet dat je het dan ook doet. Als je een ongeluk krijgt is een 'ja, maar ik mocht 'r toch echt zo vervoeren hoor' toch echt niet genoeg om te voorkomen dat een kind door de voorruit vliegt.
pi_54056621
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:09 schreef Pruk het volgende:

[..]

ja dat is een soort van extra chromosoom dat we hebben
pi_54056671
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:15 schreef Pruk het volgende:

[..]

Achja, en het is ook nog eens onzin dat het typisch Spaans is, want in andere landen doen ze het ook wel, het hangt meer samen met cultuur dan met een land en dan eigenlijk nog met meerdere culturen.

Oja, en ik vind het lelijk.

Zo

om het te verbloemen of moet ik gewoon denken "ja, ik zie er bleek uit, nou en?"
.Typisch iets voor de spaanse cultuur dan...
zo beter?

En dat het mooier of lelijker is, is weer een ander verhaal. Dat je dan gelijk ziet dat het een meisje is is wel weer zo..
pi_54058948
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 18:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb me vandaag heerlijk uitgeleefd in de rekken jongenskleren, hebben gelijk een maxi cosi cabrio circuit gehaald. Het is alweer heel anders nu de kast weer gevuld is met kleertjes.
Dus het idee begint al een beetje te wennen dat jullie een knul krijgen Voor je babykamer maakt het niet uit, want die kan bij allebei. Die foto's malen nog steeds door mijn hoofd heen. Echt erg leuk kamertje
pi_54059320
Bedankt BE!

Chanell, spannend hoor! En hoe voelt het voor je om 'uitgerekend' te zijn? Wil je het nog lekker even voor jezelf houden of ben je al klaar om 'hem/haar' met de wereld te delen?

Hier vieren de hormonen hoogtij. Voel me verre van lekker vandaag en worstel enorm met de gevoelens over het krijgen van dit kindje, waar ik me dan ook weer schuldig over voel. En dan lees ik jullie verhalen over beweging in buiken... en dan kan ik echt niet wachten tot het zover is...
pi_54059477
Mammietje, ik worstel er nog steeds mee. Ik vind het eng, gaan we het allemaal wel redden straks. Het is hier echt stilte voor de storm. Ik heb totaal geen behoefte aan muziek of iets dergelijks om maar even van de rust te genieten. En probeer zoveel mogelijk voor te bereiden.

Maar aan de andere kant, natuurlijk gaan we het wel redden. Die rottige hormonen, daar kun je aardig knetter van worden af en toe. Alles blijft veels te lang hangen en mijn koppie maalt maar door.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er soms mee zit. Het was tenslotte niet gepland. Geef het gewoon de tijd. Je hebt nog een behoorlijk aantal maanden om aan het idee te wennen
pi_54060179
Hoe vervelend voor jou ook, ik vind het heerlijk dat ik dus kennelijk niet de enige ben Lewis. Voel me er soms zo alleen in staan (mijn man is een man en komt dus alleen met praktische oplossingen!), de buitenwereld reageert met "Je was er zelf bij" waar ik dus echt niets mee kan.
Kan die hormonen wel vervloeken. Beleef de vorige zwangerschappen over en over, reakties blijven maar in mijn hoofd malen, de angst om de bevalling niet te overleven... En je hebt gelijk, ik heb nog maanden om aan het idee te wennen en me voor te bereiden en tuurlijk redden we het wel. Praktische problemen zijn op te lossen. Je zou alleen een knoppie moeten hebben om af en toe ff je hersenen uit te schakelen he?!
*Ik hoop toch zo dat ik binnenkort er net zo van kan genieten als de rest hier. Voel me ook een soort van schuldig tegenover de mensen waarbij het zoveel moeilijker gaat*
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:39:55 #39
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_54062214
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 21:30 schreef Mammietje het volgende:
Bedankt BE!

Chanell, spannend hoor! En hoe voelt het voor je om 'uitgerekend' te zijn? Wil je het nog lekker even voor jezelf houden of ben je al klaar om 'hem/haar' met de wereld te delen?

Hier vieren de hormonen hoogtij. Voel me verre van lekker vandaag en worstel enorm met de gevoelens over het krijgen van dit kindje, waar ik me dan ook weer schuldig over voel. En dan lees ik jullie verhalen over beweging in buiken... en dan kan ik echt niet wachten tot het zover is...
Ik ben er wel klaar voor om hem te 'delen' hoor, ben zo nieuwschierig, heeft nu wel lang genoeg geduurd!!

Laat de hormoontjes in jezelf maar lekker gaan, ik heb er zelf ook écht veel last van gehad, ik was altijd zo jaloers op de grote buiken, ik kreeg zelf pas een buik na de 20 weken.
22.10.2007.
  zondag 21 oktober 2007 @ 09:39:00 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54067491

Ik hoorde gisteren van mijn moeder dat die zowel bij mijn zus als bij mij 9 maanden lang gekotst heeft! Dat heb ik nooit geweten, maar wat ben ik blij dat ik dat niet ge-erfd heb zeg!
De bevalling van mij (als 9-ponder) was daarentegen een eitje zei ze, 2 keer persen en ik was er, zonder scheurtjes of knippen of wat dan ook. Dat wil ik dan weer wel heel graag.
Maar ja, ik was wel de 2e natuurlijk, die gaan sowieso makkelijker.
  zondag 21 oktober 2007 @ 11:16:42 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54068147
Kijk eens wat ik net besteld heb?

Doordat de vorige bewoners van ons huis het bad een beetje raar geplaatst hebben kan je wel staand douchen in bad, maar echt makkelijk is het niet. De douchekop hangt namelijk bij het schuine gedeelte. Waardoor je dus eigenlijk een beetje achterover moet leunen om lekker onder de straal te komen te staan. Normaal gaat dat wel, maar nu ligt mijn zwaartepunt toch iets anders.
Nu hebben wel al blokjes hout onder de douchestang gedaan om hem iets naar voren te halen dus het gaat al beter, maar dan nog zie ik me daar niet een hele tijd staan als ik eenmaal weeen heb of zo.

Vandaar dus nu zo'n badplank. Kan ik heerlijk gaan zitten tegen die tijd.
Dat vind ik dus het grootste nadeel van alleen een bad hebben, ik ben al niet zo'n bad-fan zelf, geef mij maar een douche.
Maar goed, nu, dankzij senioren-hulpjes, straks lekker zitten dus.
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:06:02 #42
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_54068637
Brighteyes, mag ik niet bij jou komen douchen? hahaha ik heb gewoon een douchecabine, en ik zit al hele tijd te klungelen met een.... kruk!

Werd vanmorgen vroeg wakker van de pijn, dus ik dacht;"Negeren, en weer gaan slapen", me lichaam houd me zo vaak voor de gek nu met de zenuwen, maar het bleef aanhouden, en ik heb niet erg snel last van pijn, maar nu toch wel.
Dus heb eerst mijn moeder gebeld, en de pijn beschreven, en die heeft voor mij de VK gebeld.
Die belde me terug en zei dat dit een teken van bevalling kón zijn, maar de weeen komen pas om 10 min/kwartier, ze zijn wel echt sterk, maar moest onder de douche gaan zitten op een kruk, om de weeen nog meer op te wekken.
Kom er net onder uit, want werd beetje misselijk van het warme water, maar ga dalijk weer eronder, werkt hier rustgevend.

Ik hoop echt echt echt dat ze door zetten, maar we weten nooit wat de kleine in petto heeft, sinds ie ons al een paar keer voor de gek gehouden heeft.
22.10.2007.
pi_54068704
Succes met de komende uurtjes Chanell!!! Klinkt spannend!
pi_54068790
Succes chanell, ik hoop echt voor je dat het doorzet!!
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:18:20 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54068802
Hopelijk zet het idd door!
pi_54069055
Succes Chanell
pi_54069071
Chanell alvast wat en wat aanmoedigingen
pi_54069442
spannend! en veel succes chanell!!
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:59:38 #49
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54069450
Spannend chanell, ik hoop voor je dat de weeën doorzetten!
©Dumbo
pi_54069572
Succes Chanell!
pi_54069849
Spannend Chanell!!
pi_54069898
Chanell, dat klinkt alsof het beginnetje er is. Even een paar voor jouw.

Mammietje, ja wat een opmerking he "je was er zelf bij". Daar kun je nou echt helemaal niets mee en ik heb dan ook zoiets van "hoepel jjij dan maar op, want je hebt toch weinig te zeggen". Ik heb dat in het begin heel sterk gehad. Ben echt wel een poos depri geweest om alles. Maar toen ik zo'n beetje rond de 14 weken zat, voelde ik me toch stukken beter en dat heeft zich heel lang voortgezet. Nu komt de spanning er weer een beetje, want ik ben al snel uitgerekend. Maar goed, eerlijk is eerlijk, jouw kinderen zijn ook nog vrij jong en het zal toch hard werken zijn en vermoeiend enzovoorts. Nou ja we gaan het wel redden, dat weet ik zeker.

Gelukkig heb ik hier nog een stel lieve schoonouders die graag een handje helpen in het weekend. Dus dat scheelt alweer

Popples, het klonk wel zo zielig dat ik geen hulp heb in de huishouding. Maar goed, ik heb natuurlijk wel mijn husby die hier in het weekend veel doet. Dus zo zielig ben ik nou ook weer niet hoor
pi_54072309
Chanell hoe gaat het nu ?

BE dat is een handig ding. ga ook maar eens zoeken naar zo een ding wel zo handig omdat ik niet zo lang kan staan ivm bekken.

lewis het klonk ook wel zielig hoor. maar gelukkig heb je een hele lieve husby

als het goed is komt mijn moeder van de week mijn ramen en huis onder handen nemen
ze kon het niet meer aanzien volgens mij ik kan het zelf niet omdat ik anders zeker drie dagen plat lig.
moet wel zeggen dat ik hartstikke blij ben dat ze me wil helpen.
mama van 3 kids!
pi_54072661
Succes Chanell!
pi_54073750
We zijn hier druk bezig met de kamer van Merlijn, dus mijn schoonzusje kwam vandaag polshoogte nemen over de taak die zij heeft, het behangen van dat kamertje. Erg lief. Ze vond het wel wat vroeg dat ik nu al bezig was met kleertjes wassen voor de baby. Maar ja, alles voor Merlijn is eigenlijk bijna opgeruimd en hij gebruikt op het moment maar 3 van de vier laden in de commode en de grote kast zelfs op het moment niet. Dus alle plaats om de kleding voor zijn zusje kwijt te kunnen en alle andere rest. En ja raar, ik ben nu komende week 25 weken. Waarom niet. Als ik ga kijken hoe lang ik nog moet werken. Stop pas 4 weken van te voren en moet dan toch nog een dagje terug komen in mijn eerste week verlof om samen met de accountant de jaarafsluiting voor te breiden zodat zij vooruit kunnen. Wanneer moet ik dat soort dingen dan doen.

Trouwens wel erg leuk al die kleine kleertjes.
  zondag 21 oktober 2007 @ 18:23:35 #56
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54074022
Chanell, ik hoop dat de weeën hebben doorgezet.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 21 oktober 2007 @ 19:31:29 #57
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_54075280
Ze zijn van 10 min, naar de 30 gegaan, heb wel een enorme pijnlijke druk onderin mijn buik, vooral met staan en lopen doet het best zeer.
Beebie is ook extreem rustig, normaal een echte druktemaker, veel geschopt en geduw, maar nu is het akelig rustig haha.

Hopelijk vanavond of morgenvroeg? duim voor me!
22.10.2007.
  Jubileum moderator zondag 21 oktober 2007 @ 19:41:42 #58
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54075500
Ik duim voor je Chanell en probeer een beetje te rusten nu het nog kan.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 21 oktober 2007 @ 20:42:08 #59
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54076642
Heel veel sterkte Chanell!
Lekker douchen!
pi_54077047
ow chanell wat spannend.. veel suc6 'se voor straks hopelijk
ik had ff niets laten horen hier maar alles gaat goed, afgelopen dinsdag 20 weken echo gehad en alles is helemaal voor zover ze dat konden zien natuurlijk
ook heb ik een dvdtje mee laten draaien maar nu snap ik niet hoe ik die hier kan laten zien of iig een deel ervan
want sommige stukjes waren erg duidelijk zichtbaar maar dat willen we nog even geheim houden alsof ik dat kan
heeft iemand ff linkje en tip hoe ik deel kan laten zien?
pi_54077090
Ik hoop dat het doorzet Chanell!
Ik ben er weer na een paar internetloze dagen Het kamertje is wel mooi leeg en ik heb een paar labeldoekjes en een omslagdoek gemaakt, dus ben wel productief bezig geweest. Waarschijnlijk gaat er deze week geschilderd/behangen worden
Saartje
pi_54077184
Chanell, hoop dat het 'voorwerk' je alvast een paar centimetertjes oplevert! Gooi het er maar uit vannacht hoor!

BE, mag ik ONDER je plankje liggen? Wij hebben geen bad, maar ik snak er af en toe zo naar -even rust en genieten van jezelf even verwennen- dat ik soms het opblaasbare kinderbadje vol laat lopen en er languit in ga liggen! Zie je me al? Opblaasbaar badje van 3 ringen hoog, knietjes (en helaas ook buik al ) boven het water omdat het anders niet past, hoofd op een pak wasmiddel met een handdoek er overheen, lekker van die zeepbloemetjes die om me heen drijven en dan heerlijk aaien met zo'n netsponsje met de meest heerlijke badschuimpies! Behelpen, maar toch beter dan douche!
  zondag 21 oktober 2007 @ 21:23:31 #63
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54077308
Channel, ik draai me duimen blauw voor je!!

Be, ziet er handig uit, dat moet ik onthouden.

hier gaat alles gewoon goed, ben ietsjes minder misselijk, dat is wel fijn, ben wel snel moe, heb vandaag gewerkt, stond maar 1.5 uur in de studio en was keimoe.
Moest gewoon ff een uurtje slapen op de bank..

Kan me echt niet herinneren dat ik dat bij Demi ook had, zeker niet zo vroeg.
pi_54077406
Chanell hopelijk zet 't door!

Ik ben zoo teleurgesteld. Mijn zus was ook zwanger en is vanochtend bevallen van een dochtertje.. en zij heeft de naam gekregen die wij voor ons kindje in gedachten hadden en ik weet zeker dat ze de naam niet van ons hebben want wij hebben onze mond gehouden, dus het is puur toeval, maar ik vind het zooo vreselijk stom en ben er zo verdrietig om. We waren zo blij met deze naam, maar nu kan het niet meer vinden wij. Het staat dan zo afgekeken en m'n zus zit toch iets te dichtbij in de familie.. als het nou een achternicht was ofzo kon het wel maar nee.. nu moeten we dus op zoek naar een nieuwe naam.. bah.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_54077477
Oh dat is ook mijn nachtmerrie S-oepstengel! Ik zou die naam ook nooit meer geven omdat het te dichtbij is
Saartje
pi_54077583
Edit: Het forum doet weer normaal en kan de reacties dus ook weer gewoon lezen.
We kunnen deze naam gewoon niet meer geven, maar we hebben ook nog maar zo weinig tijd om een andere mooie naam te zoeken

[ Bericht 65% gewijzigd door S_oepstengel op 21-10-2007 22:08:57 ]
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_54078534
Jeetje Soepstengel. Dat is wel heel toevallig en ook heel jammer zeg. Wel gefeliciteerd trouwens met je tanteschap

Ik weet niet of ik het niet meer zou gebruiken die naam, misschien dat ik dan toch met mijn zus zou overleggen. Tenslotte is het voor ons ook de naam die we wilde geven en bij het kindje hoorde.

Maneki, hoe is't met je bekken?

Ik heb een rustig weekend gehad. De kinderen zijn bijna het hele weekend weg geweest en dus had ik de tijd aan mijzelf. Oh en die hormonen he. Ik wil graag mijn eigen gang gaan op het moment omdat ik me zo moeilijk kan bewegen, maar ik mis de kinderen dan ook weer zo. Het is ook nooit goed Ik jaag zelfs husby weg volgens mij, ben erg kort momenteel. Een echt hormonster dus
pi_54078619
Lewis, fijn he die hormonen..

Ik heb het al met mijn zus over de naam gehad, dat wij hem zo graag wilde en zij vond het ook sneu voor ons en voelde zich er wel schuldig om maar dat is natuurlijk niet de bedoeling Mijn man vind het echt helemaal niets om dan alsnog dezelfde naam te gebruiken en mijn zus maakt het helemaal niet uit (wel leuk zelfs) en ik twijfel erg. Ik denk dat we toch hard gaan zoeken naar een andere naam en als we dan niets kunnen vinden dan houden we deze naam toch maar
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_54078673
Lewis het gaat hardstikke goed! Had pas wel even een dip waardoor ik dacht dat het fout zou gaan, maar ik kan, als ik mijn oudewijvenschema aanhou, nog elke dag behoorlijk doen wat ik wil zonder pijn.
Elke middag na het eten ga ik zo`n 1,5 uur slapen en `s avonds na het eten ga ik een uurtje liggen. Ik merk dat mijn lijf dat heel erg nodig heeft en dat het heel goed voor me werkt om gewoon minder te doen zodat ik het langer uithou, en niet doorga tot het bittere eind want dan duurt het langer voor ik herstel ben.
Saartje
pi_54078808
KDtje, wat leuk dat je er nog een kleintje bij krijgt, wat een leuk nieuws! van harte hoor
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_54078817
Soepstengel, dan zou ik toch echt wel goed erover nadenken om de naam te houden. En ja je kunt natuurlijk nog zoeken voor een nieuwe naam om vriendlief gerust te stellen. Maar als je zus het niet erg vindt, dan is dat probleem er in ieder geval niet. Grappig, dat jullie echt helemaal dezelfde naam hadden gekozen. Zijn jullie ook zo close?

Maneki, dat is fijn dat het tot nu toe zo goed gaat. En ja inderdaad wel super belangrijk om naar je lichaam te luisteren. Dat merk ik zelf ook wel inderdaad. Dat is nog weleens lastig omdat je dan bepaalde dingen niet kunt doen. Maar dat deed ik dus eerst wel en dan ga je toch op je muil, omdat je later met de pijn zit. En de paar dagen erna
pi_54079170
Lewis, mijn zus en ik zijn best wel close ja (we bellen elke dag wel een of twee keer, komen zeker drie keer per week bij elkaar) en we hebben samen ook veel gepraat over namen enzo, maar ik weet 100% zeker dat ik deze naam nooit genoemd heb. Wel vonden we vaak dezelfde namen leuk dus het is opzich niet zo gek dat ze deze naam gekozen heeft en ook echt precies dezelfde schrijfwijze als wij het wilde doen . Maar ik heb er ook helemaal nooit rekening mee gehouden dat zij wel eens dezelfde naam zou kunnen kiezen, best wel stom eigenlijk.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_54083098
Chanell.... Joehoe.... Hoe is het gegaan vannacht???
heb je misschien al een vers beebje in je armen???
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:37:12 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54083460
Oh S_oepstengel, daar zou ik ook wel heel erg van balen zeg...
Hadden jullie niet een 'eerste letter-check' gedaan?
Ik geloof niet dat ik het zou doen die naam, als ze dan allebei tegelijk bij Opa en Oma zijn wordt het toch wel heel raar denk ik. Maar goed, ik geloof dat ik ook niet graag een andere naam zou gaan zoeken...

Mammietje, je mag komen hoor! Hoewel ik je opblaasbadjes-verhaal ook wel gezellig vind klinken!
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:53:56 #75
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54083608
S_oepstengel, wat balen van de naam! Krijgen jullie ook een meisje, of weten jullie dat nog niet? Want anders ga ik gewoon heel hard duimen voor een jongetje.

Chanell, heeft het nog doorgezet vannacht?
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_54084679
Wij krijgen inderdaad een meisje ook en we hebben geen eerste-letter-check gedaan tot mijn grote spijt nu Ik speur maar weer heel internet af op zoek naar leuke namen

Chanell hoe is het gegaan vannacht?
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:13:16 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54084796
Oh dat lijkt me echt zo moeilijk. Vooral omdat het ook al zo dichtbij is al.
Lastig om nog iets te vinden dat je dan net zo leuk vindt.
Is het niet te verbasteren tot iets wat er wel een beetje op lijkt maar toch ook anders is?
pi_54084858
Hmm.. nee ik zou niet weten wat ik er anders van zou moeten maken En deze naam vinden was al zo'n marteling.. en we hadden geen reserve naam ofzo dus we kunnen weer helemaal opnieuw beginnen. Het zal wel raar zijn om onze meid nu anders te moeten gaan noemen maar we komen er vast nog wel uit, hoop ik.

Verdergaan in het babynamentopic?
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_54084921
Ik ben heel erg bang geweest dat mijn schoonzusje "mijn naam" in zou pikken, de jongensnaam die ik al eigenlijk sinds mijn 12e heel mooi vind. Mijn wist dat en ik heb ook meteen gezegd dat als "mijn naam" gekozen zou worden en ik zou ook een jongen krijgen, dat ik dan mijn kind ook zo zou noemen. Gelukkig is het niet nodig, mijn neefje heeft een naam die nooit op een lijstje bij mij gestaan heeft, maar ik zou er echt geen moment over twijfelen om het te doen.
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:20:48 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54084925

Je wil hem zeker niet alvast verklappen zodat we mee kunnen denken?
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:24:35 #81
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54085003
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:05 schreef S_oepstengel het volgende:
Wij krijgen inderdaad een meisje ook en we hebben geen eerste-letter-check gedaan tot mijn grote spijt nu Ik speur maar weer heel internet af op zoek naar leuke namen
Dat is inderdaad echt heel vervelend. Ik denk dat ik toch voor een andere naam zou gaan, zeker omdat je aangeeft dat jullie vrij close zijn. Maar het is heel naar omdat je toch al je een beetje ingesteld hebt op die naam, waardoor je nu ineens op zoek moet naar een andere...

En euh, Chanell?? Gaat ie goed daar???
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_54085285
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:20 schreef Brighteyes het volgende:

Je wil hem zeker niet alvast verklappen zodat we mee kunnen denken?
Ik ga hem niet verklappen hoor.. stel je voor dat we hem toch wel kiezen
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:44:11 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54085315
Dacht ik wel, zou ik ook gedaan hebben hoor. Iig totdat je een andere naam hebt waar je net zo blij mee bent.
pi_54085354
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Dacht ik wel, zou ik ook gedaan hebben hoor. Iig totdat je een andere naam hebt waar je net zo blij mee bent.
Als we ooit nog een naam vinden binnen de tijd..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  † In Memoriam † maandag 22 oktober 2007 @ 10:55:18 #85
43556 miss_dynastie
pi_54085449
O jee, S_oepstengel, dat lijkt me echt een ramp
  maandag 22 oktober 2007 @ 11:00:48 #86
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54085546
Soepstengel. In mijn vaders familie heet denk ik 75% van de jongens die geboren worden Juan Francisco.
Maar wel enorm balen van de naam zeg!!
pi_54086447
Mijn buik was gisteren heel erg aan het geluiden maken en vol automatisme geef ik mijn buik een knal. Meteen werd ik teruggeschopt en bedacht ik me "oja, is niet handig natuurlijk"
pi_54086566
Pruk Dat zou mij ook kunnen gebeuren
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:21:55 #89
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54087911
Erg balen soepstengel. Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik hard op zoek gaan naar een andere naam. Wat je al zegt, als het een nichtje ofzo was dan is het een ander verhaal, maar dezelfde naam als het kindje van je zus. Nee, dat lijkt me te ingewikkeld worden. Welkom in het namentopic

Lekker assertief kindje pruk, past wel bij je

Joehoe, Chanell gaat het?
Lekker douchen!
pi_54094757
Vandaag naar de vk geweest. Geen leuk bezoek. Eigenlijk was alles goed, beebje mooi gegroeid, buik mooi gegroeid, 7 ons aangekomen alleen die bloeddruk he. Te hoog. Aan beide kanten twee keer gemeten volgens mij was mijn hoogste onderdruk 91 (valt nog mee op zich maar is te hoog voor mijn normale bloeddruk) en laagste 87 en hoogste bovendruk 148 en laagste 131. Moet as. donderdag terugkomen met urine voor eiwitten te meten en nog een keer bloeddruk. En ik moet mijn werkgever voorbereiden op het feit dat ik ws halve dagen moet gaan werken. Dat betekend dus van 20 uur nu naar 12 uur zodat ik 's middags kan rusten. Niet een echt leuk vooruitzicht vooral omdat ik me dus er keidruk over zit te maken. Er is nog niemand die mijn werk over kan nemen en mijn 20 uur zijn al te weinig voor de hoeveelheid werk die ik heb. Maar ja me er druk over maken schiet ook niet op voor mijn bloeddruk natuurlijk.
  maandag 22 oktober 2007 @ 20:03:17 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54095588
Wat balen dat je bloeddruk toch de verkeerde kant op lijkt te gaan Randa!

Chanell! Joehoe, wanneer kom je ons vertellen van hoe lief je kindje is?

Hier heb ik echt lol om mijn buik nu de baby niet meer klem ligt. Hij gaat echt alle kanten op soms. Echt zo leuk! Zo was het dus vorige week helemaal niet.
Soms denk ik ook wel 'oi, dat past niet!' maar meestal is het gewoon heel gaaf om te voelen.
  maandag 22 oktober 2007 @ 20:49:59 #92
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54096255

Ik ben weer terug van een paar dagen heerlijk bijkomen!
Paar dagen geleden hebben we het ook aan beste vriend van ons verteld en gisteren aan mijn vriendinnetje.
Allebei hadden ze iets van en
M'n vriendin was helemaal hyper gisteren

Verder vertellen we het nog even niet, eerst willen we een echo afwachten en dan pas vertellen

Verder gaat het hier goed, nog niet echt ergens last van (behalve m'n borsten nog steeds).
Alhoewel ik vanmorgen toch echt wel ff moeite moest doen om m'n crackertjes binnen te houden..
Morgenochtend toch maar niet meer nemen
Sommige broeken beginnen wel wat strakker te zitten en op m'n buik slapen is ook niet echt lekker meer...

Vandaag 5 weken en 5 dagen
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_54096338
Dat is nou weer minder Randa van die hoge bloeddruk.

Ik ben vanmiddag ook naar de vk geweest en alles was goed. Bloeddruk, en kindje lag weer zoals het hoort. Ik voelde het ook wel al die schopjes in mijn zij. Gisteren was de vk geweest om de thuis bevalling te bespreken. Hier hebben ze geen richtlijn voor hoe hoog je bed moet zijn. Die mag laag zijn, is allemaal prima. Thuis bevallen mag vanaf 38 weken tot 10 na de uitgerekende datum. Elk uur wat erna valt of ervoor, dan zou ik naar het ziekenhuis moeten (als we dat gaan redden ).

Oh ja en er is een grensgewicht. De baby mag niet zwaarder zijn dan 4300 gram, anders zou het gevaar kunnen zijn dat het vast komt te zitten tijdens geboorte en dan moet ik ook direct naar het ziekenhuis. Ze kunnen dat van te voren niet opmeten, dus hoe ze daar nou precies aankomen, geen idee. Maar in ieder geval was Chantel 4240 gram bij geboorte, en de vk zei vanmiddag dat ze denkt dat deze baby ook niet veel (of uberhaubt) zwaarder zal zijn.

Vandaag precies 36 weken zwanger en mijn zwangerschaps verlof is ook per vandaag ingegaan. Nou zat ik al een tijdje thuis, maar ik ga toch nog maar lekker luieren en proberen te genieten van mijn vrije tijd. (en toen kwam dochter vanmiddag thuis hoestend en proestend met koorts, dus morgen met zijn tweetjes op de bank disneyfilms gluren)

Chanell, wat ben je aan het doen meid. Je maakt me zo reuze nieuwsgierig als je zo lang wegblijft. Ik zou bijna denken dat je aan het bevallen bent
pi_54096429
Jaah, ik baal echt van die bloeddruk. Vooral van het vooruitzicht het rustig aan te moeten doen, word ik nu al gek . Mijn man zei ook al van minder werken ga je je straks nog drukker lopen maken. We zien wel hoe het loopt, maar eigenlijk heb ik me er al bij neergelegd dat een ziekenhuisbezoekje in de lijn zal liggen en misschien wel mijn voorkeur heeft alleen omdat daar de bloeddruk op een andere en betere manier wordt opgemeten dan bij de vk. Bij de vk is het zittend meten en bij Merlijn werd ik rustiger en ontspannender als ik lag merkte ik toen bij de ziekenhuisbezoeken.
pi_54096561
Rustig aan doen... dat mag ik (eindelijk) ook.... mn contract is niet verlengd....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 22 oktober 2007 @ 21:21:04 #96
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54096628
Dat is kut vanmperotica
Niet aan zien komen?
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  maandag 22 oktober 2007 @ 21:35:10 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54096868
Jeutje Vamperotica... Da's mooi balen...
pi_54097079
Balen vamperotica.
  maandag 22 oktober 2007 @ 21:50:15 #99
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54097206
S-oepstengel, wat vervelend zeg, van je naam! Ik hoop dat jullie een mooi alternatief bedenken!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54097379
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef vamperotica het volgende:
Rustig aan doen... dat mag ik (eindelijk) ook.... mn contract is niet verlengd....
Nou zeg dat is mooi klote. hoe kan dat nou? T'is toch niet omdat je zwanger bent he?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 oktober 2007 @ 22:35:14 #101
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54098417
Nou, E.T. moet niet het lef hebben een jongetje op de wereld te zetten, want Saskia heeft al een broertje.... En ze wil geen twee broertjes.... Een broertje prima, maar nu is het tijd voor een zusje.

Als wij daarop zeggen dat Tijn dan twéé zusjes heeft zegt ze na enig nadenken "Ja..., maar dat vind Tijn niet erg"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')