duim voor me!
  duim voor me!

en probeer een beetje te rusten nu het nog kan.
  en probeer een beetje te rusten nu het nog kan.

'se voor straks hopelijk
 'se voor straks hopelijk    
  voor zover ze dat konden zien natuurlijk
  voor zover ze dat konden zien natuurlijk of iig een deel ervan
  of iig een deel ervan alsof ik dat kan
 alsof ik dat kan  

Het kamertje is wel mooi leeg en ik heb een paar labeldoekjes en een omslagdoek gemaakt, dus ben wel productief bezig geweest. Waarschijnlijk gaat er deze week geschilderd/behangen worden
 Het kamertje is wel mooi leeg en ik heb een paar labeldoekjes en een omslagdoek gemaakt, dus ben wel productief bezig geweest. Waarschijnlijk gaat er deze week geschilderd/behangen worden  

) boven het water omdat het anders niet past, hoofd op een pak wasmiddel met een handdoek er overheen, lekker van die zeepbloemetjes die om me heen drijven en dan heerlijk aaien met zo'n netsponsje met de meest heerlijke badschuimpies!
 ) boven het water omdat het anders niet past, hoofd op een pak wasmiddel met een handdoek er overheen, lekker van die zeepbloemetjes die om me heen drijven en dan heerlijk aaien met zo'n netsponsje met de meest heerlijke badschuimpies!  
   Behelpen, maar toch beter dan douche!
  Behelpen, maar toch beter dan douche!   

Ik jaag zelfs husby weg volgens mij, ben erg kort momenteel. Een echt hormonster dus
 Ik jaag zelfs husby weg volgens mij, ben erg kort momenteel. Een echt hormonster dus   

Mijn man vind het echt helemaal niets om dan alsnog dezelfde naam te gebruiken en mijn zus maakt het helemaal niet uit (wel leuk zelfs) en ik twijfel erg. Ik denk dat we toch hard gaan zoeken naar een andere naam en als we dan niets kunnen vinden dan houden we deze naam toch maar
 Mijn man vind het echt helemaal niets om dan alsnog dezelfde naam te gebruiken en mijn zus maakt het helemaal niet uit (wel leuk zelfs) en ik twijfel erg. Ik denk dat we toch hard gaan zoeken naar een andere naam en als we dan niets kunnen vinden dan houden we deze naam toch maar   

. Maar ik heb er ook helemaal nooit rekening mee gehouden dat zij wel eens dezelfde naam zou kunnen kiezen, best wel stom eigenlijk.
. Maar ik heb er ook helemaal nooit rekening mee gehouden dat zij wel eens dezelfde naam zou kunnen kiezen, best wel stom eigenlijk.   

En deze naam vinden was al zo'n marteling.. en we hadden geen reserve naam ofzo
 En deze naam vinden was al zo'n marteling.. en we hadden geen reserve naam ofzo   dus we kunnen weer helemaal opnieuw beginnen. Het zal wel raar zijn om onze meid nu anders te moeten gaan noemen maar we komen er vast nog wel uit, hoop ik.
 dus we kunnen weer helemaal opnieuw beginnen. Het zal wel raar zijn om onze meid nu anders te moeten gaan noemen maar we komen er vast nog wel uit, hoop ik.  

wist dat en ik heb ook meteen gezegd dat als "mijn naam" gekozen zou worden en ik zou ook een jongen krijgen, dat ik dan mijn kind ook zo zou noemen. Gelukkig is het niet nodig, mijn neefje heeft een naam die nooit op een lijstje bij mij gestaan heeft, maar ik zou er echt geen moment over twijfelen om het te doen.
 wist dat en ik heb ook meteen gezegd dat als "mijn naam" gekozen zou worden en ik zou ook een jongen krijgen, dat ik dan mijn kind ook zo zou noemen. Gelukkig is het niet nodig, mijn neefje heeft een naam die nooit op een lijstje bij mij gestaan heeft, maar ik zou er echt geen moment over twijfelen om het te doen.

Dat is inderdaad echt heel vervelend. Ik denk dat ik toch voor een andere naam zou gaan, zeker omdat je aangeeft dat jullie vrij close zijn. Maar het is heel naar omdat je toch al je een beetje ingesteld hebt op die naam, waardoor je nu ineens op zoek moet naar een andere...quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:05 schreef S_oepstengel het volgende:
Wij krijgen inderdaad een meisje ook en we hebben geen eerste-letter-check gedaan tot mijn grote spijt nuIk speur maar weer heel internet af op zoek naar leuke namen

Ik ga hem niet verklappen hoor.. stel je voor dat we hem toch wel kiezenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
Je wil hem zeker niet alvast verklappen zodat we mee kunnen denken?

Als we ooit nog een naam vinden binnen de tijd..quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Dacht ik wel, zou ik ook gedaan hebben hoor. Iig totdat je een andere naam hebt waar je net zo blij mee bent.

gaat het?
 gaat het? 

Te hoog. Aan beide kanten twee keer gemeten volgens mij was mijn hoogste onderdruk 91 (valt nog mee op zich maar is te hoog voor mijn normale bloeddruk) en laagste 87 en hoogste bovendruk 148 en laagste 131. Moet as. donderdag terugkomen met urine voor eiwitten te meten en nog een keer bloeddruk. En ik moet mijn werkgever voorbereiden op het feit dat ik ws halve dagen moet gaan werken. Dat betekend dus van 20 uur nu naar 12 uur zodat ik 's middags kan rusten. Niet een echt leuk vooruitzicht vooral omdat ik me dus er keidruk over zit te maken. Er is nog niemand die mijn werk over kan nemen en mijn 20 uur zijn al te weinig voor de hoeveelheid werk die ik heb. Maar ja me er druk over maken schiet ook niet op voor mijn bloeddruk natuurlijk.
 Te hoog. Aan beide kanten twee keer gemeten volgens mij was mijn hoogste onderdruk 91 (valt nog mee op zich maar is te hoog voor mijn normale bloeddruk) en laagste 87 en hoogste bovendruk 148 en laagste 131. Moet as. donderdag terugkomen met urine voor eiwitten te meten en nog een keer bloeddruk. En ik moet mijn werkgever voorbereiden op het feit dat ik ws halve dagen moet gaan werken. Dat betekend dus van 20 uur nu naar 12 uur zodat ik 's middags kan rusten. Niet een echt leuk vooruitzicht vooral omdat ik me dus er keidruk over zit te maken. Er is nog niemand die mijn werk over kan nemen en mijn 20 uur zijn al te weinig voor de hoeveelheid werk die ik heb. Maar ja me er druk over maken schiet ook niet op voor mijn bloeddruk natuurlijk.   

Zo was het dus vorige week helemaal niet.
 Zo was het dus vorige week helemaal niet.  

en
  en   

).
 ).  

Vooral van het vooruitzicht het rustig aan te moeten doen, word ik nu al gek
 Vooral van het vooruitzicht het rustig aan te moeten doen, word ik nu al gek   . Mijn man zei ook al van minder werken ga je je straks nog drukker lopen maken.
 . Mijn man zei ook al van minder werken ga je je straks nog drukker lopen maken.  We zien wel hoe het loopt, maar eigenlijk heb ik me er al bij neergelegd dat een ziekenhuisbezoekje in de lijn zal liggen en misschien wel mijn voorkeur heeft alleen omdat daar de bloeddruk op een andere en betere manier wordt opgemeten dan bij de vk. Bij de vk is het zittend meten en bij Merlijn werd ik rustiger en ontspannender als ik lag merkte ik toen bij de ziekenhuisbezoeken.
 We zien wel hoe het loopt, maar eigenlijk heb ik me er al bij neergelegd dat een ziekenhuisbezoekje in de lijn zal liggen en misschien wel mijn voorkeur heeft alleen omdat daar de bloeddruk op een andere en betere manier wordt opgemeten dan bij de vk. Bij de vk is het zittend meten en bij Merlijn werd ik rustiger en ontspannender als ik lag merkte ik toen bij de ziekenhuisbezoeken.  

Nou zeg dat is mooi klote. hoe kan dat nou? T'is toch niet omdat je zwanger bent he?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef vamperotica het volgende:
Rustig aan doen... dat mag ik (eindelijk) ook.... mn contract is niet verlengd....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |