quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
Op het bovenste plaatje is heel mooi het handje te zien.
Het onderste plaatje is ons dus een raadsel.Mss dat dat dingetje dat ik omcirkeld heb het piemeltje is, althans, het balzakje dan, maar dat weten we dus niet.
Het was heel duidelijk in beeld, maar of dit dan hetzelfde plaatje is... geen idee.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:33 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Nou hehe net weer naar de echo mevrouw geweest, en dat word ruilen morgen. over duidelijk een jongen...ik schaam me voor mezelf, heb net met dikke tranen alle roze dingetjes verwijdert. En nou niet denken wat ondankbaar, ik ben d'r evengoed onwijs blij mee.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:40 schreef snoopy het volgende:
[..]![]()
![]()
@BE, ik zie helemaal niks in die cirkeltjes. Wel zie ik op de onderste en duidelijk hoofdje![]()
Even woelen en gewoon weer opstaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:58 schreef Brighteyes het volgende:
In de bovenste zijn 2 vingertjes heel duidelijk te zien.
Vrouwtje theelepel... even slikken en weer doorgaan.
Iedereen moet dat natuurlijk lekker zelf weten, maar persoonlijk zou dat me niks lijken. Als je een roze kinderwagen hebt denken ze dus altijd dat je een dochter hebt. En ookal denken ze bij meisjes in roze kleren nog dat het een jongen is, en bij jongens met stoere jongenskleren dat het een meisje is, ik zou het ze niet nog makkelijker willen maken zich te 'vergissen'. En ja tuurlijk moet je je daar niks van aantrekken eigenlijk, maar ik vond het gewoon niet leuk als Noah voor meisje werd aangezienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:45 schreef DeLiedje het volgende:
Heel begrijpelijk hoor vrouwtje theelepel...![]()
En KD... Mooi issie he?? Heb er bij de prenatal al een paar keer verliefd naar staan kijken...
en er was hier eens iemand toch die zoiets had van 'ook al krijg ik een jongetje, ik koop toch een roze wandelwagen... ík moet ermee lopen... en eigenlijk zit daar ook wel wat in misschien...
haha, toch oorbellen dan!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:36 schreef texelonia het volgende:
[..]
Iedereen moet dat natuurlijk lekker zelf weten, maar persoonlijk zou dat me niks lijken. Als je een roze kinderwagen hebt denken ze dus altijd dat je een dochter hebt. En ookal denken ze bij meisjes in roze kleren nog dat het een jongen is, en bij jongens met stoere jongenskleren dat het een meisje is, ik zou het ze niet nog makkelijker willen maken zich te 'vergissen'. En ja tuurlijk moet je je daar niks van aantrekken eigenlijk, maar ik vond het gewoon niet leuk als Noah voor meisje werd aangezien
Verder ben ik helemaal voor roze bij jongens, nu Noah wat groter is durf ik een roze overhemdje ook wel aan![]()
Nee dat zei ik zelf ook al in mijn postquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:09 schreef Popples het volgende:
texelonia hier werd dametje door een mevrouw aan gesproken als knul terwijl je toch echt ziet dat het een meid is. ze had daarbij ook roze aan dus het zegt niets.
Toch knap dat spanjaarden al met oorbellen geboren wordenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
haha, toch oorbellen dan!
Ik had ze al meteen bij mn geboortge (is iets typisch spaans)
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:09 schreef Pruk het volgende:
[..]
Toch knap dat spanjaarden al met oorbellen geboren worden![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik was net te lui, maar ik wilde hetzelfde tikken!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was net te lui, maar ik wilde hetzelfde tikken!
Bij bijzondere gelegenheden in een bijzondere auto hoeft een kind niet in een zitje. Als ik voor een enkele keer met mijn buurjongen boodschappen ga doen, is het zitje ook niet verplicht. Ga je trouwen en neem je je baby mee in de trouwauto, dan is een kinderzitje ook niet verplicht. Als ze met hun gewone auto kwamen, dan is het wel degelijk verplicht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:37 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
![]()
Zapte toevallig langs het laatste stukje van de doop van prinses Ariane... Als je koninklijk bloed hebt, heb je niet eens een maxicosi of autostoel nodig blijkbaar... hup, die kinderen gewoon los in de auto (Ariane gewoon op schoot...)![]()
Het mag idd gewoon in zo'n auto, maar ik snap niet dat je het dan ook doet. Als je een ongeluk krijgt is een 'ja, maar ik mocht 'r toch echt zo vervoeren hoor' toch echt niet genoeg om te voorkomen dat een kind door de voorruit vliegt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:37 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
![]()
Zapte toevallig langs het laatste stukje van de doop van prinses Ariane... Als je koninklijk bloed hebt, heb je niet eens een maxicosi of autostoel nodig blijkbaar... hup, die kinderen gewoon los in de auto (Ariane gewoon op schoot...)![]()
ja dat is een soort van extra chromosoom dat we hebbenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:09 schreef Pruk het volgende:
[..]
Toch knap dat spanjaarden al met oorbellen geboren worden![]()
.Typisch iets voor de spaanse cultuur dan...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:15 schreef Pruk het volgende:
[..]
Achja, en het is ook nog eens onzin dat het typisch Spaans is, want in andere landen doen ze het ook wel, het hangt meer samen met cultuur dan met een land en dan eigenlijk nog met meerdere culturen.
Oja, en ik vind het lelijk.
Zo![]()
om het te verbloemen of moet ik gewoon denken "ja, ik zie er bleek uit, nou en?"
Dus het idee begint al een beetje te wennen dat jullie een knul krijgenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb me vandaag heerlijk uitgeleefd in de rekken jongenskleren, hebben gelijk een maxi cosi cabrio circuit gehaald. Het is alweer heel anders nu de kast weer gevuld is met kleertjes.
Ik ben er wel klaar voor om hem te 'delen' hoor, ben zo nieuwschierig, heeft nu wel lang genoeg geduurd!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:30 schreef Mammietje het volgende:
Bedankt BE!![]()
Chanell, spannend hoor!En hoe voelt het voor je om 'uitgerekend' te zijn? Wil je het nog lekker even voor jezelf houden of ben je al klaar om 'hem/haar' met de wereld te delen?
![]()
Hier vieren de hormonen hoogtij. Voel me verre van lekker vandaag en worstel enorm met de gevoelens over het krijgen van dit kindje, waar ik me dan ook weer schuldig over voel. En dan lees ik jullie verhalen over beweging in buiken... en dan kan ik echt niet wachten tot het zover is...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |