abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54050779
Ik denk dat amaranta zelf van spaanse afkomst is en ze daarom zei dat dat typisch spaans is...

En voor Noah was dat toch geen optie geweest want dan denken ze juist dat het een meisje is
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54051723
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:11 schreef Brighteyes het volgende:

Ik was net te lui, maar ik wilde hetzelfde tikken!

Zapte toevallig langs het laatste stukje van de doop van prinses Ariane... Als je koninklijk bloed hebt, heb je niet eens een maxicosi of autostoel nodig blijkbaar... hup, die kinderen gewoon los in de auto (Ariane gewoon op schoot...)
pi_54054351
Tja inderdaad een beetje vreemd DeLiedje

Leuk BE die echofoto's. En fijn dat alles goed was met je kleine man

Ik begin het hier nu toch wel een beetje zat te worden eigenlijk. Met die 2 kleine rakkers om me heen en zo'n megabuik is dat toch wel een behoorlijke energie vreter. Ben snel moe en wil gewoon eigenlijk in een hoekje kruipen zo af en toe en alleen zijn. Schoonmaken is hier wel zo'n beetje gedaan. En wat nog niet gedaan is moet maar wachten, want mijn rug is echt flink aan het opspelen. En ik moet nog 4 weken tot de uitgerekende dag Ik ga in ieder geval zorgen dat we wat hulp hebben op de dagen dat ik alleen ben met de kinderen, want dat gaat gewoon niet lekker meer.

Borstvoedingskussens zijn bij de hema toch zeker wel minder dan 50 euro. Volgens mij had ik hem voor rond de 30 euro als ik me niet vergis.

KD die kinderwagen ziet er wel erg leuk uit he Alleen jammer dat je nog even moet wachten tot je weet of het een jongen of een meisje is.

Vrouwtje Theelepel, heel begrijpelijk hoor dat het even omschakelen is. Je stelt je helemaal in op een meid en dan is het een jongen. Zeker niet minder, maar wel even wat anders.
pi_54054404
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 14:37 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

Zapte toevallig langs het laatste stukje van de doop van prinses Ariane... Als je koninklijk bloed hebt, heb je niet eens een maxicosi of autostoel nodig blijkbaar... hup, die kinderen gewoon los in de auto (Ariane gewoon op schoot...)
Bij bijzondere gelegenheden in een bijzondere auto hoeft een kind niet in een zitje. Als ik voor een enkele keer met mijn buurjongen boodschappen ga doen, is het zitje ook niet verplicht. Ga je trouwen en neem je je baby mee in de trouwauto, dan is een kinderzitje ook niet verplicht. Als ze met hun gewone auto kwamen, dan is het wel degelijk verplicht.
pi_54055462
Ik heb me vandaag heerlijk uitgeleefd in de rekken jongenskleren, hebben gelijk een maxi cosi cabrio circuit gehaald. Het is alweer heel anders nu de kast weer gevuld is met kleertjes.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:55:58 #31
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54055522
De auto's van het koningshuis worden als taxi gezien, vandaar dat een zitje niet verplicht is.
Maar verstandig is het niet....
  † In Memoriam † zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:25:54 #32
43556 miss_dynastie
pi_54056033
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 14:37 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

Het mag idd gewoon in zo'n auto, maar ik snap niet dat je het dan ook doet. Als je een ongeluk krijgt is een 'ja, maar ik mocht 'r toch echt zo vervoeren hoor' toch echt niet genoeg om te voorkomen dat een kind door de voorruit vliegt.
pi_54056621
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:09 schreef Pruk het volgende:

[..]

Toch knap dat spanjaarden al met oorbellen geboren worden
ja dat is een soort van extra chromosoom dat we hebben
pi_54056671
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:15 schreef Pruk het volgende:

[..]

Achja, en het is ook nog eens onzin dat het typisch Spaans is, want in andere landen doen ze het ook wel, het hangt meer samen met cultuur dan met een land en dan eigenlijk nog met meerdere culturen.

Oja, en ik vind het lelijk.

Zo

om het te verbloemen of moet ik gewoon denken "ja, ik zie er bleek uit, nou en?"
.Typisch iets voor de spaanse cultuur dan...
zo beter?

En dat het mooier of lelijker is, is weer een ander verhaal. Dat je dan gelijk ziet dat het een meisje is is wel weer zo..
pi_54058948
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 18:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb me vandaag heerlijk uitgeleefd in de rekken jongenskleren, hebben gelijk een maxi cosi cabrio circuit gehaald. Het is alweer heel anders nu de kast weer gevuld is met kleertjes.
Dus het idee begint al een beetje te wennen dat jullie een knul krijgen Voor je babykamer maakt het niet uit, want die kan bij allebei. Die foto's malen nog steeds door mijn hoofd heen. Echt erg leuk kamertje
pi_54059320
Bedankt BE!

Chanell, spannend hoor! En hoe voelt het voor je om 'uitgerekend' te zijn? Wil je het nog lekker even voor jezelf houden of ben je al klaar om 'hem/haar' met de wereld te delen?

Hier vieren de hormonen hoogtij. Voel me verre van lekker vandaag en worstel enorm met de gevoelens over het krijgen van dit kindje, waar ik me dan ook weer schuldig over voel. En dan lees ik jullie verhalen over beweging in buiken... en dan kan ik echt niet wachten tot het zover is...
pi_54059477
Mammietje, ik worstel er nog steeds mee. Ik vind het eng, gaan we het allemaal wel redden straks. Het is hier echt stilte voor de storm. Ik heb totaal geen behoefte aan muziek of iets dergelijks om maar even van de rust te genieten. En probeer zoveel mogelijk voor te bereiden.

Maar aan de andere kant, natuurlijk gaan we het wel redden. Die rottige hormonen, daar kun je aardig knetter van worden af en toe. Alles blijft veels te lang hangen en mijn koppie maalt maar door.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er soms mee zit. Het was tenslotte niet gepland. Geef het gewoon de tijd. Je hebt nog een behoorlijk aantal maanden om aan het idee te wennen
pi_54060179
Hoe vervelend voor jou ook, ik vind het heerlijk dat ik dus kennelijk niet de enige ben Lewis. Voel me er soms zo alleen in staan (mijn man is een man en komt dus alleen met praktische oplossingen!), de buitenwereld reageert met "Je was er zelf bij" waar ik dus echt niets mee kan.
Kan die hormonen wel vervloeken. Beleef de vorige zwangerschappen over en over, reakties blijven maar in mijn hoofd malen, de angst om de bevalling niet te overleven... En je hebt gelijk, ik heb nog maanden om aan het idee te wennen en me voor te bereiden en tuurlijk redden we het wel. Praktische problemen zijn op te lossen. Je zou alleen een knoppie moeten hebben om af en toe ff je hersenen uit te schakelen he?!
*Ik hoop toch zo dat ik binnenkort er net zo van kan genieten als de rest hier. Voel me ook een soort van schuldig tegenover de mensen waarbij het zoveel moeilijker gaat*
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:39:55 #39
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_54062214
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 21:30 schreef Mammietje het volgende:
Bedankt BE!

Chanell, spannend hoor! En hoe voelt het voor je om 'uitgerekend' te zijn? Wil je het nog lekker even voor jezelf houden of ben je al klaar om 'hem/haar' met de wereld te delen?

Hier vieren de hormonen hoogtij. Voel me verre van lekker vandaag en worstel enorm met de gevoelens over het krijgen van dit kindje, waar ik me dan ook weer schuldig over voel. En dan lees ik jullie verhalen over beweging in buiken... en dan kan ik echt niet wachten tot het zover is...
Ik ben er wel klaar voor om hem te 'delen' hoor, ben zo nieuwschierig, heeft nu wel lang genoeg geduurd!!

Laat de hormoontjes in jezelf maar lekker gaan, ik heb er zelf ook écht veel last van gehad, ik was altijd zo jaloers op de grote buiken, ik kreeg zelf pas een buik na de 20 weken.
22.10.2007.
Jij bent de bekroning op onze liefde!
  zondag 21 oktober 2007 @ 09:39:00 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54067491

Ik hoorde gisteren van mijn moeder dat die zowel bij mijn zus als bij mij 9 maanden lang gekotst heeft! Dat heb ik nooit geweten, maar wat ben ik blij dat ik dat niet ge-erfd heb zeg!
De bevalling van mij (als 9-ponder) was daarentegen een eitje zei ze, 2 keer persen en ik was er, zonder scheurtjes of knippen of wat dan ook. Dat wil ik dan weer wel heel graag.
Maar ja, ik was wel de 2e natuurlijk, die gaan sowieso makkelijker.
  zondag 21 oktober 2007 @ 11:16:42 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54068147
Kijk eens wat ik net besteld heb?

Doordat de vorige bewoners van ons huis het bad een beetje raar geplaatst hebben kan je wel staand douchen in bad, maar echt makkelijk is het niet. De douchekop hangt namelijk bij het schuine gedeelte. Waardoor je dus eigenlijk een beetje achterover moet leunen om lekker onder de straal te komen te staan. Normaal gaat dat wel, maar nu ligt mijn zwaartepunt toch iets anders.
Nu hebben wel al blokjes hout onder de douchestang gedaan om hem iets naar voren te halen dus het gaat al beter, maar dan nog zie ik me daar niet een hele tijd staan als ik eenmaal weeen heb of zo.

Vandaar dus nu zo'n badplank. Kan ik heerlijk gaan zitten tegen die tijd.
Dat vind ik dus het grootste nadeel van alleen een bad hebben, ik ben al niet zo'n bad-fan zelf, geef mij maar een douche.
Maar goed, nu, dankzij senioren-hulpjes, straks lekker zitten dus.
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:06:02 #42
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_54068637
Brighteyes, mag ik niet bij jou komen douchen? hahaha ik heb gewoon een douchecabine, en ik zit al hele tijd te klungelen met een.... kruk!

Werd vanmorgen vroeg wakker van de pijn, dus ik dacht;"Negeren, en weer gaan slapen", me lichaam houd me zo vaak voor de gek nu met de zenuwen, maar het bleef aanhouden, en ik heb niet erg snel last van pijn, maar nu toch wel.
Dus heb eerst mijn moeder gebeld, en de pijn beschreven, en die heeft voor mij de VK gebeld.
Die belde me terug en zei dat dit een teken van bevalling kón zijn, maar de weeen komen pas om 10 min/kwartier, ze zijn wel echt sterk, maar moest onder de douche gaan zitten op een kruk, om de weeen nog meer op te wekken.
Kom er net onder uit, want werd beetje misselijk van het warme water, maar ga dalijk weer eronder, werkt hier rustgevend.

Ik hoop echt echt echt dat ze door zetten, maar we weten nooit wat de kleine in petto heeft, sinds ie ons al een paar keer voor de gek gehouden heeft.
22.10.2007.
Jij bent de bekroning op onze liefde!
pi_54068704
Succes met de komende uurtjes Chanell!!! Klinkt spannend!
pi_54068790
Succes chanell, ik hoop echt voor je dat het doorzet!!
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:18:20 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54068802
Hopelijk zet het idd door!
pi_54069055
Succes Chanell
pi_54069071
Chanell alvast wat en wat aanmoedigingen
pi_54069442
spannend! en veel succes chanell!!
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:59:38 #49
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54069450
Spannend chanell, ik hoop voor je dat de weeën doorzetten!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54069572
Succes Chanell!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')