Elk excuus om een tas te kopen is er één!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef nebelung het volgende:
BE, kalmer aan![]()
En waar hebben jullie toch die luiertassen voor nodig?
Das waarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Elk excuus om een tas te kopen is er één!.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Elk excuus om een tas te kopen is er één!.
En omdat je zwanger bent mag je ineens niet meer gewoon een keertje ongefundeerd chagrijnig zijn? Wat een onzin zeg... een off-day kan je toch allemaal hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:14 schreef k_i_m het volgende:
Nou was ik de hele dag al sjagerijnig. Extreem sjagerijnig. Heb ik in mijn msn "Sterf." gezet zodat iedereen weet dat ik sjagerijnig ben. Krijg ik een berichtje van een vriend van mijn wederhelft; Zo, dat is weer lekker vrolijk, sommige mensen zouden er een moord voor doen om zwanger te worden!.
Laat ik het net zien aan mijn wederhelft, vind ie "het allebei even fout"
Nôôôôôôôôôôôôôôôôôôh!.
. Nee, je zou eens een keer een kant kiezen!
.
Ik denk dat ik zo maar ga slapen.
Het is net zo absurd als dat iemand die de loterij heeft gewonnen nooit meer een pestdag kan hebben, want heel veel mensen zouden er een moord voor doen om de loterij te winnenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
En omdat je zwanger bent mag je ineens niet meer gewoon een keertje ongefundeerd chagrijnig zijn? Wat een onzin zeg... een off-day kan je toch allemaal hebben.
Enige excuus voor die vriend kan zijn dat hij daar zelf dus een moord voor zou doen, maar dan nog was het wel 'prettig' geweest als hij eerst even gevraagd had waarom je dat in je msn hebt gezegd.
Ik gebruik hem toch echt wel heel veel, vooral als ik eens ging shoppen ofzo. Tas onderin en weg wezen. Of op visite, dan nam ik hem ook altijd mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:11 schreef nebelung het volgende:
En waar hebben jullie toch die luiertassen voor nodig?
Ik vroeg me ook al af of ik iets gemist had?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:31 schreef KD-fotografie het volgende:
Is Channel eigenlijk nog geweest?! of zou ze..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |