Nou zeg dat is mooi klote. hoe kan dat nou? T'is toch niet omdat je zwanger bent he?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef vamperotica het volgende:
Rustig aan doen... dat mag ik (eindelijk) ook.... mn contract is niet verlengd....
Da's klote vamp.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef vamperotica het volgende:
Rustig aan doen... dat mag ik (eindelijk) ook.... mn contract is niet verlengd....
Tja, daar hoeven ze geen rekening mee te houden bij een contract voor bepaalde tijd helaas.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:56 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
Nou zeg dat is mooi klote. hoe kan dat nou? T'is toch niet omdat je zwanger bent he?
en wie is er verantwoordelijk voor geweest of het een broertje of zusje gaat worden...? Dus wie 'moet" er op aangekeken worden....?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, E.T. moet niet het lef hebben een jongetje op de wereld te zetten, want Saskia heeft al een broertje.... En ze wil geen twee broertjes.... Een broertje prima, maar nu is het tijd voor een zusje.
Als wij daarop zeggen dat Tijn dan twéé zusjes heeft zegt ze na enig nadenken "Ja..., maar dat vind Tijn niet erg"
Volgens mij kunnen ze gerust wel zeggen dat het vanwege de zwangerschap is. Einde contract is einde contract. Daar kun je verder niets aan doen. Je mag alleen niet ontslagen worden vanwege zwangerschap, maar er is hier geen sprake van een echt ontslag, volgens mij. Het contract loopt simpelweg af.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:14 schreef E.T. het volgende:
Vamp, wat balen zeg van je contractZe zullen volgens mij nooit toegeven dat 't puur om je zwangerschap is, aangezien dat strafbaar zou zijn. Maar ze zullen vast een of andere kul-reden aanvoeren
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |