Been there, done that.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:55 schreef wonderer het volgende:
Nog twee topics, dan zitten we in mijn geboortejaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet dat het ook leuk is alles te kunnen dragen wat je wilt, zonder je zorgen te maken of je er dik in lijkt !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef samjustme het volgende:
Ik ken eigenlijk geen betere motivatie om te afvallen dan leuke homo's die steeds meer interesse in je hebben.
Uh daten wordt steeds leuker.
Does this make me look (even) skinnier? is meer mijn probleemquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:35 schreef Zakje het volgende:
Vergeet niet dat het ook leuk is alles te kunnen dragen wat je wilt, zonder je zorgen te maken of je er dik in lijkt !![]()
Och ja... , dun is in dus de slanken onder ons hoeven zich geen zorgen te makenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Does this make me look (even) skinnier? is meer mijn probleem
Dat deed ik toch al niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:39 schreef Zakje het volgende:
Och ja... , dun is in dus de slanken onder ons hoeven zich geen zorgen te maken![]()
Mag ik mnzelf nog wel niet altijd even tof vinden qua gewichtquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:39 schreef Zakje het volgende:
Och ja... , dun is in dus de slanken onder ons hoeven zich geen zorgen te maken![]()
Ja, pfff... Als alles slobbert en tent-achtig voelt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Does this make me look (even) skinnier? is meer mijn probleem
Rubber volgens mij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:46 schreef wonderer het volgende:
Is er trouwens nog een Dresscode bij pann of is een zwart t-shirt goed genoeg?
Just come dressed.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:46 schreef wonderer het volgende:
Is er trouwens nog een Dresscode bij pann of is een zwart t-shirt goed genoeg?
Nee toch........ik heb alleen rubberen regenlaarzen.......quote:
Dat is dan voldoende.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:48 schreef Zakje het volgende:
Nee toch........ik heb alleen rubberen regenlaarzen.......![]()
Ik niet wel at condooms op dat shirt dan. Thanksquote:
Zo erg is het nu ook weer nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, pfff... Als alles slobbert en tent-achtig voelt.
Praat voor jezelfquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo erg is het nu ook weer niet
I usually do.quote:
Precies. Iedereen kijkt dan of het regent...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
Alsof iemand daar dan nog naar kijkt, als jij alleen regenlaarzen aan hebt.
Maar dat is ijskoud! dan bevries ik!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alsof iemand daar dan nog naar kijkt, als jij alleen regenlaarzen aan hebt.
Ik wil groene ogen maar die kut lenzen zijn overal uitverkocht.quote:
Niet zo goed, ik baal dat ik jou nog nooit heb aangetroffenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja hoor, en hoeist met jou?
Waar aangetroffen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet zo goed, ik baal dat ik jou nog nooit heb aangetroffen![]()
Lees mijn vorige post nog maar eensquote:
Als jij in amsterdam zit dan zie je mij niet zo snel is assen neequote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post nog maar eens![]()
Ja joh, ik woon helaas al vanaf begin september weer in Assen! Maar ik heb jou nog nooit gezien..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als jij in amsterdam zit dan zie je mij niet zo snel is assen neeof ben je weer in assen?
Voorlopig niksquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja joh, ik woon helaas al vanaf begin september weer in Assen! Maar ik heb jou nog nooit gezien..
Wat voer jij ook alweer allemaal uit?
eh neequote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:56 schreef wonderer het volgende:
En ik wil even zeggen dat Tony Neef een hele toffe vent is IRL.
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
oh leuk ik heb nog wel een leuke dressquote:
Ik weet het, de clip is echt mooi geworden, maar Leona is té heftig opgemaakt...quote:
die van die veiligheidsspeld ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh leuk ik heb nog wel een leuke dress![]()
ben alleen bang dat deze niet mag van Ang3lquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh leuk ik heb nog wel een leuke dress![]()
hahahaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben alleen bang dat deze niet mag van Ang3l
al zou die wel passend zijn voor een bruiloft
[ afbeelding ]
Wellesquote:
't is een balquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'hoe herken ik je bij de meet? 'quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Aan m'n blauwe ogen"quote:
Heb veel liever 2 Pann kaartjesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:05 schreef Stroekie het volgende:
"koffie en thee voor iedereen klaar zet"![]()
Toch wrang dat Lennon daarna werd neergeschoten...quote:
Och.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:44 schreef NathaN het volgende:
Toch wrang dat Lennon daarna werd neergeschoten...
Is al weken in het nieuws.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:25 schreef samjustme het volgende:
Uh Ik wist niet dat Gordon Idols jurylid was. Ik ga zekers kijken nu, love Gordon.
Ik vind van niet. Als het klikt en je hebt er allebei zin in, why not? Leer je elkaar alleen maar beter van kennen.quote:Trouwens is het vroeg als je iemand na een korte periode (een aantal dagen) mee date.
Hangt er vanaf voor wie de verlossing is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:06 schreef Stroekie het volgende:
Wat was al weken in het nieuws?
Dat ze Gordon eindelijk dat verlossende nekschot gaan geven ?![]()
Hij is leuk irlquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat was al weken in het nieuws?
Dat ze Gordon eindelijk dat verlossende nekschot gaan geven ?![]()
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:25 schreef samjustme het volgende:
Hij is leuk irlen nu kom ik zeker weten niet naar de meeting
.
Ik zou zeggen, wees pro-actief en bel even...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:55 schreef DennisMoore het volgende:
Men zou ernaar streven om binnen drie weken mij te laten weten of ik word uitgenodigd voor een gesprek.
*derde week*,
.
Ja, ik wacht daarmee netjes tot de vierde weekquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:03 schreef NathaN het volgende:
Ik zou zeggen, wees pro-actief en bel even...
Alweer op zoek naar een nieuwe baanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, ik wacht daarmee netjes tot de vierde week.
Ik werk hier sinds oktober 2004, en in m'n huidige functie sinds juli 2006.quote:
't Is niet alsof je elke 5 minuten een betere langs ziet komen, dus?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:59 schreef DennisMoore het volgende:
Ik werk hier sinds oktober 2004, en in m'n huidige functie sinds juli 2006.
Dus dat 'alweer' vind ik wel meevallen.
Waarvoor ik mezelf ook nog geschikt achtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:02 schreef NathaN het volgende:
't Is niet alsof je elke 5 minuten een betere langs ziet komen, dus?
HHHHHHHHHHhmmmmmmmmm gelukkig ontwikkelt smaak zich met de jaren, dus er is nog hoop voor jequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
.
iets ICT achtigs gaan doen bij UWV?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarvoor ik mezelf ook nog geschikt acht? Nee.
Maar ik wil graag:
- er financieel meer op vooruit gaan dan een periodiekje in januari
- bij een professioneler bedrijf werken
- bij een groter bedrijf werken
- bij een bedrijf met een interessanter product werken
- meer in een team werken ipv wat rondmodderen in m'n eentje
- meer nieuwe dingen leren
- geen zin hebben om te internetten
Zoiets.
Professioneler, zei hij toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:43 schreef Stroekie het volgende:
iets ICT achtigs gaan doen bij UWV?
die gaan een enorme wervingscampgane starten
'k ben geen ICT'erquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:43 schreef Stroekie het volgende:
iets ICT achtigs gaan doen bij UWV?
die gaan een enorme wervingscampgane starten
quote:
daarom juist,quote:
als projectleider hoef je toch geen inhoudelijke kennis te hebbenquote:
Is dat hetzelfde UWV waar 1500 banen op de tocht staan door de fusie met 't CWI?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:01 schreef Stroekie het volgende:
daarom juist,
dat moet volgens mij een heel dankbaar project zijn
dat kan er echt alleen maar op vooruit gaan![]()
Werkverschaffing, heet datquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:06 schreef NathaN het volgende:
Is dat hetzelfde UWV waar 1500 banen op de tocht staan door de fusie met 't CWI?
Mijn projectmanagementvaardigheden zijn m.i. nog onvoldoende ontwikkeld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:04 schreef Stroekie het volgende:
als projectleider hoef je toch geen inhoudelijke kennis te hebben
althans dat wordt hier dagelijks geroepen over collega's![]()
en is dat ook hetzelfde UWV dat de gegevens van de belastingdienst verminkt heeft van 2006 ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde UWV waar 1500 banen op de tocht staan door de fusie met 't CWI?
Huh? Heb geen blauwe envelop gezien...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:18 schreef Stroekie het volgende:
waardoor heel nederland afgelopen maand massaal heraangifte heeft moeten doen.
nee dat heeft je werkgever voor je gedaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Huh? Heb geen blauwe envelop gezien...
Doet ie toch nog iéts.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:44 schreef Stroekie het volgende:
nee dat heeft je werkgever voor je gedaan![]()
ik ga je vanaf hier alvast een heel fijn en tof weekend toe wensenquote:
en volgend jaar moet die hele operatie nog een keer uitgevoerd worden voor de gegevens van 2007 want die zijn ook al verminktquote:
goeie reden Samjustme, goeie reden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
.
belasting wat is datquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en is dat ook hetzelfde UWV dat de gegevens van de belastingdienst verminkt heeft van 2006 ?
waardoor heel nederland afgelopen maand massaal heraangifte heeft moeten doen.
Sterktequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:41 schreef MisterO het volgende:
Zo, het is bijna 18:00 en ik ben zenuwachtig![]()
Komt ie niet? he tochquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goeie reden Samjustme, goeie reden.
FAALHAAS
Niet gelukt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:06 schreef MisterO het volgende:
Kutpann
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:06 schreef MisterO het volgende:
Kutpann
Hij's pas net 9 min open toch?quote:
Ik zat vanaf fucking 17:57 te F5'en en dan lukt het nog niet. Ik ben echt woest, tis niet eerlijkquote:
Hmm, dat wil dus waarschijnlijk zeggen dat ik een slaapplaats kan gaan zoekenquote:
Mja, ik greep vorige keer ook binnen 3 minuten mis...quote:
Dumbassen ze moeten het gewoon in een keer verkopen en niet in 3 stappenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, ik greep vorige keer ook binnen 3 minuten mis...
Het is zowelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goeie reden Samjustme, goeie reden.
FAALHAAS
jij hebt het niet eens geprobeerdquote:
Hij haalt het niet bij 'leave britney alone'quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:16 schreef DennisMoore het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=SYv0W1FFFBQ
Als ik er ben, ben ik er toch alleen in de middag. Ik heb 's avonds andere 'zaken' in Nijmegen..quote:
Jamaar er zijn nog steeds geen plannenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:22 schreef Cairon het volgende:
nou jezus, gezellig hoor steef :|
Ik snak naar structuur in die meet ! ik weet bij god niet hoe laat ik mijn spetterende entree moet maken, en waar !quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:26 schreef Cairon het volgende:
ik heb al een dag planning in de groep gegooid, twee keer al, maar iedereen negeert me.
nee hoor schatje, alleen de meet stort al als een kaartenhuis ineenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:26 schreef Cairon het volgende:
ik heb al een dag planning in de groep gegooid, twee keer al, maar iedereen negeert me.
ik ook en nu ga ik zuipen en neuken, ben gefrustreerd... morgen vroeg op voor het vliegtuigquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik snak naar structuur in die meet ! ik weet bij god niet hoe laat ik mijn spetterende entree moet maken, en waar !![]()
ben je er morgen bij dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ook niet en nu ga ik zuipen en neuken, ben gefrustreerd... morgen vroeg op voor het vliegtuig
als mijn ouders het toelaten ja ( en ja ik ben volwassen maar je kent ze niet). Jammer dat Sam er niet isquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben je er morgen bij dan?
ang3l, stroekie, wonderer, mitchel, cairon, zakje en cairon komen iig sįvonds
lief blijven hequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:37 schreef Cairon het volgende:
Hoe moeilijk is het om een dag planning te maken voor een groep homo's?
Elke meet draait om hetzelfde, een losse structuur. Je ontmoet elkaar, dan duurt het 45 minuten tot je als groep compleet bent en de stad in bent getrokken, dan kun je een leuk tentje uitzoeken voor een drankje.
Na een drankje of twee ga je de stad in, als grote groep, of als kleine groepjes. Dus mensen kunnen zoeken waar ze naar op zoek zijn.
Daarna is het etenstijd, je spreekt al groep op een centraal punt af, en dan komen de extra mensen die later zouden komen, je bespreekt het eten, wat ook al een uur duurt ofzo (iedereen haar het, maar stiekem is het wel leuk).
Eten en dan chillen en dan uitgaan.
Ik heb het al eens eerder gezegd. Hoe specifieker je een meet inricht hoe minder aantrekkelijk het word. Een film... lukt nooit, mensen hebben de film al gezien of zijn van plan 'em te zien met iemand anders, of hebben geen trek in de film vanwege het genre.
Musea is hetzelfde laken en pak. Het spreekt een bepaald soort volk aan. Leuk als de hele groep into musea is, maar dat is maar zelden, en dan nog, een natuurmuseum is geen kunstgallerij.
keep it light keep it simple.
Het klinkt leuk, als er uberhaupt een groep zou zijn......quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:37 schreef Cairon het volgende:
Hoe moeilijk is het om een dag planning te maken voor een groep homo's?
Elke meet draait om hetzelfde, een losse structuur. Je ontmoet elkaar, dan duurt het 45 minuten tot je als groep compleet bent en de stad in bent getrokken, dan kun je een leuk tentje uitzoeken voor een drankje.
Na een drankje of twee ga je de stad in, als grote groep, of als kleine groepjes. Dus mensen kunnen zoeken waar ze naar op zoek zijn.
Daarna is het etenstijd, je spreekt al groep op een centraal punt af, en dan komen de extra mensen die later zouden komen, je bespreekt het eten, wat ook al een uur duurt ofzo (iedereen haar het, maar stiekem is het wel leuk).
Eten en dan chillen en dan uitgaan.
Ik heb het al eens eerder gezegd. Hoe specifieker je een meet inricht hoe minder aantrekkelijk het word. Een film... lukt nooit, mensen hebben de film al gezien of zijn van plan 'em te zien met iemand anders, of hebben geen trek in de film vanwege het genre.
Musea is hetzelfde laken en pak. Het spreekt een bepaald soort volk aan. Leuk als de hele groep into musea is, maar dat is maar zelden, en dan nog, een natuurmuseum is geen kunstgallerij.
keep it light keep it simple.
Het is helemaal in de war voor zover ik het kan doorschouwen, door dates, wel eten/niet eten, wel overdag/niet overdagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:45 schreef Cairon het volgende:
Dat al helemaal jah.
Ik snap ook helemaal niet waarom er nergens een lijstje van gegadigden is. Dat is meestal wel zo, in het verleden iig. Nu lijkt het allemaal zo random.
Als je een groep hebt is het ook makkelijker met het regelen van een slaapplek enzo.
Als je nou in plaaats van je frustratie afreageren gewoon inhoudelijk met zijn opmerkingen aan de slag gaat en concreet wat dingen afspreekt, in plaats van in het luchtledige mogelijkheden en onmogelijkheden roepen, komt er vast meer van terecht...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
lief blijven he
jij geeft altijd af op meets en zo
probeer het anders maar het eens te organiseren
slaapplek er zijn 1000 homo's en jiij maakt je druk over een slaapplaatsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:45 schreef Cairon het volgende:
Dat al helemaal jah.
Ik snap ook helemaal niet waarom er nergens een lijstje van gegadigden is. Dat is meestal wel zo, in het verleden iig. Nu lijkt het allemaal zo random.
Als je een groep hebt is het ook makkelijker met het regelen van een slaapplek enzo.
*mee eens is en met de rest ook eigenlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:42 schreef Cairon het volgende:
tried it... maar hallo, iedereen hier haat me of negeert mijn ideeen. Echt ik heb het geprobeerd, maar NIEMAND reageerde hier in het topic. Dus dan doe ik er ook geen moeite meer voor.
En blijkbaar kunnen ze hier alleen een succesvolle Efteling meeting apprecieren, en als ik ergens een schurfthekel aan heb, dan is het wel de Efteling, waar ze 25 euro vragen voor een kaartje. Erg leuk, van 25 euro kan ik vijf dagen eten. En dat is dan alleen nog maar de entree.
ja maar ik had het idee dat ik dat ook al voorstelde en dat Cairon's idee was dat ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:57 schreef Zakje het volgende:
Nou kijk, het is maar een idee, maar kijk , er zijn dus verschillende mensen die verschillende dingen willen doen, als je daar nou een planning op maakt, zoals bijvoorbeeld.
Voor de groep mensen die overdags in de stad al wat willen drinken/doen, spreken af op een acceptabele tijd ( 3-4 uur?) op het station ofzo.
Aangezien er ook mensen zijn die niet dat niet willen, maar wel wat willen eten, kan de groep die de stad in ging rond etenstijd weer op een punt( het station ofzo?) verzamelen, waar de eters zich dan bij hun voegen en dan gezamelijk wat eten.
Aangezien er ook mensen zijn die alleen naar het pann feest gaan, maar het misschien wel leuk vinden om gezamenlijk in ieder geval in de rij te staan/naar binnen te gaan, verzamelt de groep eters zich op een bepaald tijdstip weer op een centraal punt, waar de pann-gangers zich bij de groep kunnen voegen?
Het is een ideetje....
Hell just froze over.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:01 schreef wizarddragon het volgende:
*mee eens is en met de rest ook eigenlijk
Nou, dan is dat toch gewoon afgesproken? Noem wat concrete plekken en tijden en hup, je hebt een meeting. Yay!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja maar ik had het idee dat ik dat ook al voorstelde en dat Cairon's idee was dat ook
ik en jij en zakje kunnen overdagquote:
Nee, we zijn er niet bij. maar na het eten gaan we wel wat mee drinken. We pakken om 21:00 d etrein dus zijn dan iets voor 22:00 op 't station.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
bij het eten is het nog maar de vraag of ang3l en mitchell erbij zijn, erg fijn allemaal
vanaf 22 zijn we van de partij!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik en jij en zakje kunnen overdag
wonderer sluit waarschijnlijk bij het eten aan
ang3l en mitchel en stroekie en Nathan sluiten sįvonds aan
wellicht Nuno sįvonds dus ook
maar het zou kunnen dat ang3l en mitchel nog wel meeeten
Kijk, zo hoort hetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:26 schreef Cairon het volgende:
...waar toevallig een zwik [homo] users komen
Goede homo's, slechte homo's?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* CrazyDutchPunk weet nu weer waarom hij die hele soap hier af en toe vermijd.
Pittige Tijden is meer toepasbaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:53 schreef NathaN het volgende:
Goede homo's, slechte homo's?
Onderweg Naar Morgie?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Pittige Tijden is meer toepasbaar.
Het is de huis-alcoholist.quote:
zo dus je bent al aan seizoen 3 toequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Ohhh, de eerste zoenen tussen Justin en de vioolspeler zijn op de klanken van Love song (The Cure)
Dat nr is zo mooi (en dan voornamelijk in de hele pure Tori Amos versie, maar het origineel met de violen ook)
duidelijkheid voor Caironquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:47 schreef Cairon het volgende:
overigens, het ligt niet aan de organisatie eigenlijk...
het ligt aan de mensen die komen. Ik liet pas heel laat iets van me horen, maar eerst was het een lesbo-homo meet, toen weer niet, en die komt, maar dan weer niet, en zus komt, maar niet naar de meet wel naar het Pann-feest, en zo komt, maar eigenlijk niet naar de meeting want er word een extra meegenomen, en dat is eigenlijk het plan, en toevallig dat er een meet is.
Het is nogal chaotisch.
mensen, het is erg simpel
ja ik kom overdag en in de avond
ja ik kom overdag
ja in de avond
of simpel
nee ik kom niet.
Dat weet niemand.....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:10 schreef Vlarp het volgende:
Ik hoor iedereen over een meet.. wanneer dan?
maar daarvoor waren ook ruim 3.000 kaarten beschikbaar en geen 700 zoals voor een reguliere editiequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:18 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. Pann.. daar moet ik al maanden.. wat zeg ik, jaren naar toe..
Tot nu toe is MegaPann me al gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de avond zal er rond 22 uur een verzameling voor de tivoli zijnNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Ik heb geen date met Mitch, daar doen we niet aan. Nathan heeft hem meegevraagd en aangezien we bij elkaar om de hoek wonen gaan we samen. Bovendien wist ik al niet eens of ik er zou zijn 's middags omda ik morgen vroeg op moet om te helpen met verhuizen en ik waarschijnlijk vrij brak ben (heb nu 3 logees).quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:26 schreef Cairon het volgende:
met andere woorden, je komt niet naar de meeting en je hebt gewoon een date met die mitchell, waar jullie samen naar Pann gaan, waar toevallig een zwik [homo] users komen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:47 schreef Cairon het volgende:
zeg Creno doe eens gek, en post weer eens wat hier... ipv telkens weer die spam
cairon wat doe jij nou vandaag, kom jij ook om 16 uur bij de burgerking?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:47 schreef Cairon het volgende:
zeg Creno doe eens gek, en post weer eens wat hier... ipv telkens weer die spam
Jij ook!! ik ga de herhaling kijkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Have fun allemaal. Ik ga me vermaken met X Factor en Idols
Anders smokkel ik gewoon een van jullie twee onder mijn jas naar binnen toequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:57 schreef MisterO het volgende:
Hooi, Sam en ik zijn er al rond 20:30. We gaan in de rij wachten en hopelijk zijn er nog kaarten vrij!
tja het moet maar![]()
Tot vanavond![]()
X Factor UKquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:04 schreef Vlarp het volgende:
X Factor én Idols? 't is alleen Idols toch vanavond?
volgens mij welquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn ze al weg?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn ze al weg?
Wie zegt dat alle Britten lelijk zijn?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
X Factor UKDie beginnen vanavond met de liveshows
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thank youquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:23 schreef Sitethief het volgende:
Alle Pann'ers vanavond veel plezier gewenst.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thank you
Leuk je nog ff gezien te hebben gister. Kort maar krachtig weliswaar.
Qua eten wel hoorquote:Was de effenaar aan te raden trouwens?
Whahaha, extremer in welke zin? Nichteriger? ADHD-eriger?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, en jij viel me heel erg mee, ik had je veel extremer verwacht.
Pįįįįįįrdon?!quote:En Stroek zich nog wel verontschuldigen dat jij zo druk was, terwijl ik je 10 keer erger had verwacht.
MJa, dat zat er nou eenmaal op, en de keuken is ook grijs dus ik dacht "Laat zitten laat zitten, gedoe!"quote:Smaakvol ingericht ook(alleen die deuren mag je wel van hun grijs ontdoen
) ,
Vandaag weer 1 bijgekocht! "Noem me bij jouw naam"quote:grote keuze aan goede boeken,
quote:en wat heb je een héléboel films zeg![]()
![]()
![]()
Allebei, maar allebei vallen heel erg mee kan ik dan nu meldenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[quote]
Whahaha, extremer in welke zin? Nichteriger? ADHD-eriger?
Die mag Stroek zelf uitleggenquote:Pįįįįįįrdon?!
Wonderer(?toch?) en ik dachten dat Paars wel zou staan, brengt de kleur weer wat terug, maar je hebt gelij, tis veels teveel gedoequote:MJa, dat zat er nou eenmaal op, en de keuken is ook grijs dus ik dacht "Laat zitten laat zitten, gedoe!"
Ik vond het best cool "The Curious Incident of the Dog in the Night-Time" bij jou in de boekenkast te vinden (ja ik heb uitgebreid staan gluren in die paar minuten dat ik er wasquote:Vandaag weer 1 bijgekocht! "Noem me bij jouw naam"
quote:Hobby
Gekocht op Kennedy Airporty NY om mijn laatste dollars op te maken,.. noooooit spijt van gehad!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:52 schreef Sitethief het volgende:
Ik vond het best cool ;The Curious Incident of the Dog in the Night-Time; bij jou in de boekenkast te vinden
Hij krijgt erg goede recencies, dus ik was benieuwd! Heb maar weinig homo literatuur in m'n kast staan. Volgens mij alleen Kartonnen Dozen van Lanoye.quote:Noem me bij jouw naam; is dan weer zeer rolbevestigend omdat als homo te kopen.
Haha, ja hoor, zal ik doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:14 schreef Sitethief het volgende:
Ang3l, let je vanavond een beetje op de topic opa?.
Op wie?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:08 schreef Weemz het volgende:
Die linker lijkt op die ene van PopStars - the Rivals...
De rechter 2 sowieso niet als ik t goed gok.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:16 schreef Cairon het volgende:
Hier ben ik weer. De heer der Duisternis, de man zonder vrees, hij die zich niet langer beschouwt als zwak vleselijk mens.
De meeting.
Waar te beginnen? Waarom bij het begin, te saai te standaard, te langdradig. Ik gooi gewoon doodleuk mij "Wist je datjes" hier neer. Veel leuker, veel sensationeler.
Wist je dat...
... Wonderer eigenlijk best wel cool is?
... Zakje 19 lentes jong is.
... Nathan het concept verwarming niet kent, ook gordijnen zijn hem vreemd.
... Zakje en Nathan zich schandelijk hebben gedragen op het Pann feest, en met schandelijk bedoel ik ook echt de grenzen van wat acceptabel gedrag is overschrijdend. Het was gewoon vies.
... Cairon, Zakje nog tips heeft gegeven.
... deze meeting voor sommige mensen een soort van verzamel-meet is geworden? Een nieuw spel, Hepatitus Alfabet, spaar ze allemaal!
... Cairon een uitstekende koppelaar is.
... Cairon het erg goed naar zijn zin heeft gehad dankzij Wonderer, Stroekie, MisterO, TMM, DM, en ja zelfs dankzij Ang3l en Samjustme. Die mensen maakten de meet tot een succes...
... Cairon weet hoe een goede gastheer zich behoort te gedragen als hij bezoekers heeft.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:24 schreef Cairon het volgende:
... oh jah, en voor de mensen die het willen weten... Nathan heeft met Ang3ls +1 liggen rollebollen, helaas dus Zakje heeft verloren, maar naar het schijnt gaan ze het volgende week goed maken. Ja mensen, sommige spelletjes kun je eindeloos lang spelen lijkt wel.
Vandaag gevangen, volgende week pas het branderige gevoel tijdens het plassen.
Of ben ik nu gemeen? Nee hoor helemaal niet. Als mensen niet willen dat iedereen weet dat ze seks hebben gehad, moeten ze het niet doen als ze bezoek hebben, en als mensen willen dat anderen nog iets van een optimistische mening kunnen vormen, moeten ze zich leren te gedragen op de dansvloer.
En ja de enige reden waarom ik dit op het forum post is omdat ik ergens een verantwoordelijkheids gevoel heb tegenover Zakje, en ook al weet ik dat het hem geen zier zal schelen, en hij er zich toch niets van aan zal trekken, ik voel me in ieder geval niet meer schuldig. Ik heb gewaarschuwd.
En voor de figuren die denken "ach wat ben je toch een jaloers kreng!"... nee dus, ik heb geen enkele ambities om me tot dat soort gedrag te verlagen, ik haat dat soort dingen dus echt. Het is echt geen grapje, ik kan het niet uitstaan als mensen in de kamer ernaast gaan batsen als ze weten dat ik er ben, in tegenstelling tot wat vele mensen denken, heb ik vrees ik wel zoiets als remmingen en gezond verstand, maar ook nog zoiets als fatsoen.
Wonderer en ik hebben nummer 3 nog achter gelatenquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:18 schreef Cairon het volgende:
Oh maar ik was om 8:45 ofzo al splijthuizen hoor.
Ik moest er wel wat voor doen, geluid maken totdat er iemand uit die ene kamer tevoorschijn zou komen om te zeggen dat ik het stilletjes aan moet doen want mensen sliepen nog. Jah, ik sliep niet, de hele nacht niet geslapen, I know what you did at 5:30, als ik moet lijden dan sleur ik tenminste nog iemand mee de afgrond in.
Maar zodra er dus een kop om de hoek kwam heb ik meteen gevraagd wanneer de eerste bus reed, waar die reed, en of de eerste trein al was vertrokken.
Ik was geloof ik om half 11 thuis.
Not a chance in Hell.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:29 schreef DennisMoore het volgende:
Je had je gewoon uit wraak moeten vergrijpen aan Ang3l.
quote:Schoolhoofd Harry Potter is homo
Albus Perkamentus, in het Engels Albus Dumblemore, het schoolhoofd van de tovernaarsopleiding uit de boeken van Harry Potter is homoseksueel. Dat onthulde Joanne Kathleen Rowling, de schrijfster. Ze zei dit tijdens een lezing, vrijdagavond in de New Yorkse Carnegie Hall. Onder fans werd al geruime tijd gespeculeerd over de geaardheid van de tovenaar. Rowling bevestigt dat nu en hoopt dat door het uit de kast komen van Perkamentus dat ook zij kan bijdragen aan meer verdraagzaamheid voor homo's in het onderwijs.
Haar opmerkingen kwamen hard aan bij haar gehoor. Het publiek in Carnegie Hall was secondenlang doodstil na de onthulling. Toen eenmaal haar emancipatoire bedoeling doordrong ging de stilte over in een minutenlang applaus. Achteraf zei Rowling dat, als ze geweten had hoe groot de impact van deze coming out was, ze Perkamentus al veel eerder uit de kast had laten komen.
Rowling vertelde ook dat Perkamentus in het verleden dolverliefd was op zijn latere rivaal, de duistere magiėr Grindelwald. "Verliefdheid kan ons blind maken", zei ze, en voegde er aan toe dat Grindelwald Perkamentus hem op een vreselijke manier heeft afgewezen.
Rowling zei dat ze in het script van de zesde film, 'Harry Potter en de Halfbloed Prins', een verwijzing zag naar een meisje waar Perkamentus ooit eens voor was gevallen. "Ik stuurde de regisseur David Yates een briefje: 'Niet doen', en ik vertelde hem toen al dat Perkamentus homo is.
Rowling liet het publiek weten dat ze de Harrie Potter-reeks beschouwd als 'een lang betoog voor meer tolerantie. Ze riep haar lezers op politici en andere opinieleiders kritisch op dit punt te volgen.
Ik sliep voldoende ver er vandaan maar werd 's ochtends op de SMS (ik lag 10 m verderop maar goed) al van alle details op de hoogte gehoudenquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:24 schreef Cairon het volgende:
... oh jah, en voor de mensen die het willen weten... Nathan heeft met Ang3ls +1 liggen rollebollen, helaas dus Zakje heeft verloren, maar naar het schijnt gaan ze het volgende week goed maken. Ja mensen, sommige spelletjes kun je eindeloos lang spelen lijkt wel.
Ik slaap overal doorheen en bovendien sliep ik aan de andere kant van de gang. He enige wat ik gehoord heb is Ruth Jacot van de onderburen om 11:00, luidkeels. Ik vond het al beschamend dat ik het herkende!quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:27 schreef Cairon het volgende:
Nu heb ik het idee dat ik en Ang3l overbodige hompen vlees waren die een belemmering vormden, nee zelfs dat niet, we waren er, maar dat is blijkbaar geen reden om iets niet te doen.
Do not underestimate the power of Schaapje!quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:33 schreef Cairon het volgende:
meteen de eerste de beste waar je al op geilt maar in bed te lullen en eens grondig aan een fysiek onderzoek onderwerpt.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:35 schreef Petre het volgende:
En voor de mensen die nog meer (gedeeltelijk) getuige hebben mogen zijn van het voorgevallene, die weten nu iig hoe bepaalde personen zijn.
Het was dus heel gezellig?quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:16 schreef Cairon het volgende:
Hier ben ik weer. De heer der Duisternis, de man zonder vrees, hij die zich niet langer beschouwt als zwak vleselijk mens.
De meeting.
Waar te beginnen? Waarom bij het begin, te saai te standaard, te langdradig. Ik gooi gewoon doodleuk mij "Wist je datjes" hier neer. Veel leuker, veel sensationeler.
Wist je dat...
... Wonderer eigenlijk best wel cool is?
... Zakje 19 lentes jong is.
... Nathan het concept verwarming niet kent, ook gordijnen zijn hem vreemd.
... Zakje en Nathan zich schandelijk hebben gedragen op het Pann feest, en met schandelijk bedoel ik ook echt de grenzen van wat acceptabel gedrag is overschrijdend. Het was gewoon vies.
... Cairon, Zakje nog tips heeft gegeven.
... deze meeting voor sommige mensen een soort van verzamel-meet is geworden? Een nieuw spel, Hepatitus Alfabet, spaar ze allemaal!
... Cairon een uitstekende koppelaar is.
... Cairon het erg goed naar zijn zin heeft gehad dankzij Wonderer, Stroekie, MisterO, TMM, DM, en ja zelfs dankzij Ang3l en Samjustme. Die mensen maakten de meet tot een succes...
... Cairon weet hoe een goede gastheer zich behoort te gedragen als hij bezoekers heeft.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:24 schreef Cairon het volgende:
Of ben ik nu gemeen? Nee hoor helemaal niet. Als mensen niet willen dat iedereen weet dat ze seks hebben gehad, moeten ze het niet doen als ze bezoek hebben, en als mensen willen dat anderen nog iets van een optimistische mening kunnen vormen, moeten ze zich leren te gedragen op de dansvloer.
En ja de enige reden waarom ik dit op het forum post is omdat ik ergens een verantwoordelijkheids gevoel heb tegenover Zakje, en ook al weet ik dat het hem geen zier zal schelen, en hij er zich toch niets van aan zal trekken, ik voel me in ieder geval niet meer schuldig. Ik heb gewaarschuwd.
En voor de figuren die denken "ach wat ben je toch een jaloers kreng!"... nee dus, ik heb geen enkele ambities om me tot dat soort gedrag te verlagen, ik haat dat soort dingen dus echt. Het is echt geen grapje, ik kan het niet uitstaan als mensen in de kamer ernaast gaan batsen als ze weten dat ik er ben, in tegenstelling tot wat vele mensen denken, heb ik vrees ik wel zoiets als remmingen en gezond verstand, maar ook nog zoiets als fatsoen.
nee daarvoor was het te vroegquote:
Waarom bemoei jij je niet met je eigen zaken? Als iets je niet aanstaat ,zeg het dan gelijk,kijk de andere kant op,of ga weg. Wie ben jij om te oordelen over het gedrag van anderenquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:24 schreef Cairon het volgende:
Opmerkelijk moet ik zeggen, omdat jij niet zonder reden bij Nathan sliep. Je buurman is een behoorlijke slet, eerst het idee van een of ander onschuldig mannetje neerzetten, jou meesleuren als soort van veiligheidsbuffer, maar zich vervolgens er niets van aantrekken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik sliep voldoende ver er vandaan maar werd 's ochtends op de SMS (ik lag 10 m verderop maar goed) al van alle details op de hoogte gehouden
Khad je briefje trouwens gevonden vanochtend![]()
Rot gewoon op, hielenlikkende mongool.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:35 schreef Petre het volgende:
Aaaaah Cairon toch, hele dag verpest? Als wraak spring jij volgende meet toch met iemand in bed en hebt luidruchtige neukseks? Of wil je alleen maar aandacht? " Oeh, zij hebben seks en ik heb alleen mijn hand"
Niet zo miepen, wees blij dat er mensen hebben kunnen scoren en laat ze lekker in hun eigen poel van verderf (en andere lichaamsvochten) wentelen. En voor de mensen die nog meer (gedeeltelijk) getuige hebben mogen zijn van het voorgevallene, die weten nu iig hoe bepaalde personen zijn.
maar de feestvreugde was absoluut op een hoger niveau geweest als jij er ook bij wasquote:
En wat betreft nathan haha, het is eigenlijk een stille slettebakje. In palace weet je tenminste dat men dat is en men komt gewoon eerlijk voor uit.quote:
Of Ray en Anitaquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
Och, het dansen was wel weer effe geinig. Want waar hoor je tegenwoordig nog Imsomnia van Faithless bijvoorbeeld?.
dit feestje van gisteravond dusquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:32 schreef Joosteh het volgende:
Waar gaat dit over? Heauxmeaux?
totaal geen idee over wie je het hebtquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:42 schreef samjustme het volgende:
Trouwens Cairon je kent volgens mij dat ene gozer met bruine polo shirt hij stond naast je tijdens pann, ik vond hem wat hebben, zou wel open staan voor een date met hem.
Kort haar ala JT, bruin polo shirt en een jaar of 30 denk ik. Hij stond naast zijn ex met zwarte t°shirt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:12 schreef Cairon het volgende:
[..]
totaal geen idee over wie je het hebt
heerlijk geweldigquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:24 schreef Cairon het volgende:
Geen idee, als hij er zou zijn dan had ik natuurlijk niet de eerste trein naar Rotterdam gepakt, ook al was ik ontzettend moe hihi.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
Dus ja.
Was nuno er nou ook gister trouwens?
volgens mij niet, want dan had hij ons wel gezocht en anders op fok geschreven dat hij ons niet had kunnen vindenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
Dus ja.
Was nuno er nou ook gister trouwens?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heerlijk geweldigik houdt nog meer van je als ik dat ik dacht
oh ja sam, ik weet het ik ben een orka, maar bij jou mogen er ook wel wat kilo's af, vooral op het reetgedeelte
Ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt, ik heb gewoon een leuke avond gehad met wat actie en tja, zo gewonnen, zo geronnenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heerlijk geweldigik houdt nog meer van je als ik dat ik dacht
oh ja sam, ik weet het ik ben een orka, maar bij jou mogen er ook wel wat kilo's af, vooral op het reetgedeelte
Jij bent in aanraking gekomen met het TRS virus ?????????quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:55 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Nan er ben se / Invisible Target (2007)
Benny Chan requests that no doubles are to be used for the film's stunt sequences.
The actors in the film performed their own stunts.
And the glass, oh the glass! Don't get too attached to anything breakable in this movie because it will invariably be punched through, kicked through, or fallen through. HK glass makers no doubt loved this movie...it's putting their kids through university..
TRS virusquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:05 schreef Stroekie het volgende:
Jij bent in aanraking gekomen met het TRS virus ?????????
hadden we dan gisteravond toch nog beter op je moeten letten ?
Je kont was ook amper te missenquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
vieze dikke mensen van over de 30 horen niet naar de konten van jongeren te kijken. Volgens mij ben je gewoon jaloers dat ik met een ander jongen stond te dansen en te zoenen, sorry maar van opa´s hoeven ze niks.
Ehm... je kunt dan wel de illusie hebben dat je 'jong' bent, maar je bent al zo ongeveer een kwart eeuw oud.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:58 schreef samjustme het volgende:
vieze dikke mensen van over de 30 horen niet naar de konten van jongeren te kijken. Volgens mij ben je gewoon jaloers dat ik met een ander jongen stond te dansen en te zoenen, sorry maar van opa´s hoeven ze niks.
Precies, op zijn leeftijd was ik al een jaar oerdegelijk getrouwd..quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... je kunt dan wel de illusie hebben dat je 'jong' bent, maar je bent al zo ongeveer een kwart eeuw oud.
En geloof me, jij bent niet in de positie om een ander dik en vies te noemen!
Wat een heelrijk geslaagde Meet, mag ik hem de volgende keer weer organiserenquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:33 schreef DennisMoore het volgende:
Pure Lust met een grote luh.
Volgende keer prikken we gewoon een dag en doen we het volgens Cairons en consorten idee. 's Middags een dingetje (stad in of zo), dan eten, dan drinken/ouwehoeren, dan feesten. En iedereen kan aansluiten bij iets wat hij leuk vindt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat een heelrijk geslaagde Meet, mag ik hem de volgende keer weer organiseren![]()
![]()
Ik lijk tenminste niet 40 en heb niet een chagerijnige kop.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... je kunt dan wel de illusie hebben dat je 'jong' bent, maar je bent al zo ongeveer een kwart eeuw oud.
En geloof me, jij bent niet in de positie om een ander dik en vies te noemen!
Ik ben er volgende maand weer, dus organiseer maar watquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat een heelrijk geslaagde Meet, mag ik hem de volgende keer weer organiseren![]()
![]()
Het is natuurlijk de goden verzoeken maar inderdaad TMM en Cairon moeten volgens mij gewoon SAMEN de volgende meet organiserenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgende keer prikken we gewoon een dag en doen we het volgens Cairons en consorten idee. 's Middags een dingetje (stad in of zo), dan eten, dan drinken/ouwehoeren, dan feesten. En iedereen kan aansluiten bij iets wat hij leuk vindt.
volgens geruchten zijn er uren opgegaan aan pinnenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:22 schreef wizarddragon het volgende:
Je vraagt je bijna af van "Goh hebben mensen daarvoor nog wat gegeten en waar?" en dan bedoel ik niet tijdens of na de PANN![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |